logo
 
1979 - Ο Σταυρός του Νότου

Το μαχαίρι

Παπακωνσταντίνου Βασίλης

 

Μουσική/Στίχοι: Μικρούτσικος Θάνος/Καββαδίας Νίκος


A μινόρε (*)
Στις: 21-06-1998
(3.4, με 222 ψήφους)
 
 
                                         
                                           
                                     
                                      
                                           
                                              
                                                       
                                               
 
                                           
                                                
                                                  
                                            
 
                                             
                                            
                                                   
                                              
 
                                              
                                          
                                                
                                         
 
      
                                          
                                             
                                          
                                                      
 
     
                                                 
                                                     
                                              
                                                  
 
     
                                           
                                               
                                             
                                               
 
      
                   

 
(*) Η τονικότητα του τραγουδιού εκτιμήθηκε αυτόματα από τις συγχορδίες του. Σε περίπτωση λάθους στείλτε διόρθωση.
Αξιολογήστε την παραπάνω καταγραφή του τραγουδιού:    Ακριβής     Λανθασμένη
Βρήκατε κάποιο λάθος; Δηλώστε το παρακάτω, ή χρησιμοποιήστε την Αποστολή Διόρθωσης.
 
Η χρήση επιτρέπεται μόνο για προσωπική μελέτη και για εκπαιδευτικούς λόγους.
Η παραπάνω καταγραφή δηλώνει την προσωπική γνώμη του αποστολέα για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να παιχτεί το παραπάνω τραγούδι.
 
Αλλαγή τόνου: ημιτόνια
 
Προτεινόμενα επόμενα τραγούδια, σύμφωνα με τα στατιστικά μας:
 
 
Τραγουδάτε μαζί με άλλους; Με αυτό τον κωδικό μπορείτε να δείτε όλοι γρήγορα το ίδιο τραγούδι:
QR-code
 

Σχόλια / Διορθώσεις / Αφιερώσεις:
 
Από: nikos1964, στις 02-11-2017:
επειδή είμαι αρχάριος μπορεί κανεις να με βοηθήσει σε οτι αφορα το ρυθμο? είναι σε Μπάγιο η σε συρτό? η κάτι άλλο? ευχαριστώ.
 

 
Από: ηλιας, στις 25-04-2016:
einai am,e x3 
e, am,dm,am,e,am olo auto gia 3 fores kai meta sta upoloipa

einai to idio alla kathe fora allazete imitonio
 

 
Από: bill, στις 01-06-2013:
onvtws sto etouto allazei o tonos gia kai oxi sto enas araphs
akouste kai tha katalavete osoi exete amfivolia
 

 
Από: Βασίλης -"Τσε", στις 23-05-2013:
Ναι όντως απο τις καλές μελοποιιήσεις αυτή της Αρλέτας και του Λάκη, αλλά εγώ προτιμώ το συγκεκριμένο- και πολλά ακόμα - να το ακούω και να το πάιζω "αλά" Ξέμπαρκους, θεωρώ πως είναι οι μοναδικοί που "έπιασαν" τον σφυγμό του Καββαδία και των Ναυτικών, και για μένα μακράν καλύτεροι.
 

 
Από: ΤΖΩΡΤΖΗΣ, στις 26-10-2012:
Διαφωνώ. Οι συνθέσεις του Μικρούτσικου  είναι απλοϊκές και ανιαρές. Ακούστε το WILLIAM GEORGE ALLUM του Παπαδόπουλου (με την Αρλέτα) και θα καταλάβετε, πώς μελοποιείται και πώς ερμηνεύεται ο Καββαδίας. Οι συγχορδίες είναι και εδώ.
 

 
Από: Kostas, στις 24-06-2012:
Nomizw paei etsi alla i teleutaia enalagi de mou akougontai kala.

Episis sumfwna me tin ektelesi tou Rokou (pou einai polu kali parepimptontws - http://www.youtube.com/watch?v=_xgxGfDiMks), i allagi tonikotitas arxizei apo to "Skypse kai desto.."

...
A#m F
Ένας αράπης τη μικρή ερωμένη του από ζήλεια
F   A#m
και κάποιος ναύτης Ιταλός ένα Γραικό λοστρόμο.
A#m F
Χέρι με χέρι ξέπεσε και στα δικά μου χέρια.
F           A#m    D#m A#m F A#m x2 Bm 
Πολλά έχουν δει τα μάτια μου, μα αυτό μου φέρνει τρόμο.

Bm       F#
Σκύψε και δες το, μια άγκυρα κι ένα οικόσημο έχει,
F#       Bm
είναι αλαφρύ για πιάσε το δεν πάει ούτε ένα κουάρτο,
Bm       F#
μα εγώ θα σε συμβούλευα κάτι άλλο ν' αγοράσεις.»
F#        Bm      Em Bm F# Bm x2 Cm
-Πόσο έχει; - Μόνο φράγκα εφτά. Αφού το θέλεις πάρ΄το.

Cm G
Ένα στιλέτο έχω μικρό στη ζώνη μου σφιγμένο,
G    Cm
που η ιδιοτροπία μ' έκαμε και το 'καμα δικό μου,
Cm  G
κι αφού κανένα δε μισώ στον κόσμο να σκοτώσω,
G   Cm      Fm Cm G Cm x2  (giautes den eimai sigouros)
φοβάμαι μη καμιά φορά το στρέψω στον εαυτό μου...
 

 
Από: Άρης, στις 20-01-2012:
Σόρρυ παίδες αλλά μπορεί να μου πει κάποιος τι πάει μετά από Cm και τι μετά από C#m ?
 

 
Από: Sebastian, στις 28-10-2011:
Κομματάρα και τέλεια ερμηνεία απο τον Βασίλη. Το λοιπόν σε κάθε στροφή παίζουμε πρώτη και πέμπτη εβδόμης και στο τέλος καθε στροφής τέταρτη πρώτη πέμπτη πρώτη. Ετσι στη πρώτη και δεύτερη στροφή απο ρε μινόρε, τρίτη στροφή απο λα μινορε, μετα απο λα διεση μινορε, μετα απο σι μινορε, μετα απο ντο μινορε και τελευταία στροφη απο ντο διεση μινορε.
 

 
Από: Τασος, στις 09-05-2011:
ειδα αρκετα σχολια αλλα δν προσεξα πουθενα ν αναφερεται οτι το τραγουδι ειναι 8/8(σημερα-σημερα-τωρα)(οπως το ειχα μαθει εγω:p)απαραιτητο γ ν βγαλεις τ κομματι
 

 
Από: litsa, στις 24-04-2011:
 tragoudara....!!!! <3 :P
 

 
Από: χαρης , στις 05-03-2011:
kala ola ayta alla mporei kapios na pou pi pou 8a brw tis notes stin kithara?
 

 
Από: kuriakos, στις 31-01-2011:
file billy oraio to video pou anafereis kai sumfono apolita me ayto pou les se brisko sosto!!!!!adikimenos poli o stelios,alla oso iparxei agnoia tha iparxei kai adikia
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 01-01-2011:
file billy o papakwnstantinou den eklepse pote kommati etsi opws to les... an dn ksereis kalytera na min milas
 

 
Από: Billys, στις 16-12-2010:
http://www.youtube.com/watch?v=_xgxGfDiMks
για ακουστε και αυτη την ερμηνεια...και θα ηταν προτιμοτερο να μην αφιερωνετε η να μην τσακωνεστε για το ποιος το ειπε καλυτερα....εγω π.χ. μισησα τον παπακωνσταντινου για τραγουδια που εκλεψε....ναι..φοβερη φωνη αλλα μεχρι εκει....δεν ενδιαφερει ομως κανεναν η δικια μου η γνωμη...καθενας την κραταει για τον εαυτο του....παντα φιλικα...
 

 
Από: giannhs, στις 14-12-2010:
to original paizete me kapotasto sto deutero tastooo...me ta idia akordaaa.....gia opious exoun pio psilii fwnii...
 

 
Από: .............., στις 17-11-2010:
stis strofes poy arxizei me mia sygxwrdia kai meta exei telitses ti symainei??oti synexizoyn opws ths prwths strofis??peite!!
 

 
Από: Άρις Αντάνης, στις 06-11-2010:
Μερικά ποιήματα αναδίδουν τη μουσική από μόνα τους. Τη στιγμή που κάνεις την πρώτη ανάγνωση σου έρχεται να τα τραγουδήσεις. Είναι ο ρυθμός του ποιήματος, η ομοικαταληξία, τα νοήματα. Γι αυτό και στον οποιοδήποτε συνθέτη είναι πανεύκολο να βρει τη μουσική. Εδώ ο Μικρούτσικος έχει γράψει 5 νότες! Αλλά είμαι σίγουρος ότι θα έχετε προσέξει πως τα περσισσότερα τραγούδια του Μικρούτσικου έχουν περίπου το ίδιο μοτίβο, ειδικά όταν πρόκειται για μελοποίηση Καββαδία. Η φωνή του Παπακωνσταντίνου είναι ιδεώδης γι αυτό το είδος. Μεστή, βαρυτονάλε, με το βιμπράτο που απαιτείται και τη θεατρικότητα της ερμηνείας. Δώρο Θεού η φωνή του. Μέχρι στιγμής δεν έχει εμφανιστεί άλλος. Δεν λέω για μίμηση αλλά για αυθεντικότητα. Αλλά πού θα πάει... Κάποιος θα φανεί. Δεν φτάνει ένας. Εγώ ξανάκουσα κάπου χθες βράδυ το τραγούδι και το τραγούδαγα στον ύπνο μου όλη τη νύχτα. Κι αν δεν έγραφα δυο λόγια σήμερα να το.. ξωρκίσω, το κακό θα συνεχιζόταν. Τα εύσημα λοιπόν στην πέννα του Καββαδία και στην... εξυπνάδα του Μικρούτσικου, να το πλασσάρει έτσι άμεσα, απλά, εύκολα, και με τον Παπακωνσταντίνου. Αλλά ρε παιδιά, καλοί συνάδελφοι της μουσικής που μας ενώνει, δεν αντέχω να τον βλέπω να παίζει μουσική, τον άνθρωπο, με τόσο θεατρινίστικο τρόπο. Και θέλω τους δημιουργούς πιο ταπεινούς, λιγότερο φαφλατάδες, με μετριοφροσύνη, με καλοσύνη, με χαμηλό προφίλ. Ανθρώπους υπόδειγματα έχει ανάγκη ο τόπος. Με ένα φωτοστέφανο στην όλη προσωπικότητά τους. Απλούς ανθρώπους που ξέρουν ότι η ευκαιρία είναι από το Θεό και δόθηκε σε αυτούς αντί να δοθεί σε μας. (Ευτυχώς γιατί μπορεί κι εμείς να είχαμε γίνει ίδιοι. Με μεγάλα υλικά οφέλη αλλά με λίγη ψυχή και καθόλου αγάπη για το συνάνθρωπο. Ζητώ συγγνώμη από όλους για το ξέσπασμα. Είναι και οι μαύρες μέρες που περνάει ο τόπος μας. Η Ελλάδα που λατρεύουμε. Να είστε όλοι καλά). Άρις
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 03-01-2010:
ρε ανωνυμη βαρα απλα τα ακορντα να πορωθεις!
 

 
Από: anonymi, στις 17-12-2009:
as voi8isei kapoios me t arpismata...please!!! einai toso oraio kommati k xanei otan dn ksereis to deksi xeri...
 

 
Από: dimitris, στις 17-11-2009:
Υ.Γ.
paidia ragisma sto xeri uparxei periptosi na sumvei otan eisai neos gi auto 9a mporousate ta akorda me mpare na ta paizete xwris mpare kai opos akrivws 9a ta pianate apla o deixtis na pianei tn e xordi..an kai einai api9ano ragisma..to polu polu na pa9oume kamia agkulosi kai auto h epeidi paizoume se klassiki ki9ara h epeidi pianoume polu dunata to mpare..euxaristw..
 

 
Από: dimitris.., στις 17-11-2009:
re Γιαννης..etc opos ta egra4es me tonikotites kai tetoia polloi mporei na mn to katalavoun eidika oi neoi ki9aristes..paidia einai opos ta leei o anonymos akrivws apo panw alla sta perasmata opos as poume ekei pou pane ta akorda dm am e7 am sto mpare 9a pane akrivws to idio alla me to mpare..as poume opos pianete tn Bm 9a pianete sta perasmata me mpare deftero tasto tn dm meta fa#m kai meta Gm..kai sta upoloipa paei antistoixa..an to pai3ete kai me to akousma akm 9a to katalavete..elpizw na voi9isa..:D:D
 

 
Από: anonynos, στις 14-11-2009:
meta tin a#m -> F
meta tin Bm -> F#
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 17-10-2009:
να ροτισο κατο μετε τον Α#m ποια συγχωρδια ειναι???


κι κατι αλλο? θα μπορουσε καποιος να μ πει τον αρπισμο???????? ευχαρστω πολυ...
 

 
Από: EirMos, στις 21-06-2009:
Λοιπόν να αρχίσω λέγοντας στο φίλο sakis στο τρίτο σχόλιο του τραγουδιού πως η αλλαγή τόνου αρχίζει όπως το λέει εδώ δηλαδή ένας αράπης τη μικρή... και όχι ετούτο το μαχαίρι εδώ... όπως λες εσύ. Επίσης να πω πως σαν την ερμηνεία του Παπακωνσταντίνου δεν υπάρχει δεν με άγγιξε καμία τόσο όσο αυτή. Ακόμα να πω στο φίλο kamenos, file ένα σχόλιο πάνω από το δικό μου πως μουσική έχει γράψει ο Μικρούτσικος και όχι ο Καββαδίας, ο Καββαδίας ήταν μόνο ποιητής όχι και συνθέτης. Τέλος, εξαιρετικό ποίημα ειδικά η στροφή που λέει ένα στιλέτο έχω μικρό στη ζώνη μου σφιγμένο... και να πω πως οι συγχορδίες όπως είναι εδώ είναι σωστές και πως από το σημείο που αλλάζει ο τόνος στις στροφές αλλάζουν και οι τελικές δηλαδή DmAmEAm κατεβαίνουν ένα τόνο κάθε φορά. Ευχαριστώ πολύ! Αν διαφωνεί κανείς ή έχει κάποια απορία ή έχει κάτι να μου πει ας μου στείλει e-mail.
 

 
Από: Γιάννης, στις 25-04-2009:
Υ.Γ.

και προσέχετε με τα μπαρέ μην πάθετε κανένα ράγισμα στον αντίχειρα (όπως παραλίγο να πάθω εγώ!!)
 

 
Από: Γιάννης, στις 25-04-2009:
τα ακόρντα DmAmE Am στο τέλος κάθε στροφής ανεβαίνουν επίσης τονικά.
αλλά παίζονται δύο φορές. την πρώτη φορά κρατάνε δύο χτυπήματα το ένα (άρα δύο μέτρα ας πούμε) και την δεύτερη παίζονται με περαστικό χτύπημα (ένα μέτρο και τα τέσσερα ακόρντα). επίσης μόλις ξεβαρεθώ θα βγάλω και τον ρυθμό και θα τον ποστάρω. ωραίο τραγούδι. ίσως αντί για Ε πήγαινε καλύτερα Ε7
 

 
Από: dimitris, στις 05-02-2009:
ανωνυμε..eisai polu e3upnos re..mpravo..an eimaste emeis oti anafereis parapanw esu dld ti prepei na eisai?ante kafre..to tragoudi einai apaixto..opote to akouw kai anatrixiazo..kavvadias mikroutsikos papakonstantinou=morfes..
 

 
Από: apelpismanh, στις 18-01-2009:
An eixa egw to maxairi auto 8a eixa pe8anei edw kai kairo .8elw na bgalw 19,8/13 opwsdhpoteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!Plaka kanw .Diafwnw me ton Stefano giati o Papakwnstantinoy einai apextos !!!Basili zoume gia na s' akoume !!!!!!!!!!!
 

 
Από: στεφανος, στις 12-11-2008:
to tragoudi to tragoudai o giannis kotsiras sto stavro tou notou k pistevo pos i erminia tou ine sigklonistiki k kaliteri apo ton papakostantinou
 

 
Από: moink, στις 04-08-2008:
A#m...
Ένας αράπης τη μικρή ερωμένη του από ζήλια
pia einai i epomeni sinxordia ?? :$:$
sto Bm...meta ?
sto Cm...meta ?
efxaristo paidia:)
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 03-08-2008:
ρε Βαγγέλη Τ., μη το παιρνεις κατακαρδα
δε σε ειπαμε και καμπουρη
 

 
Από: GIANHS, στις 10-07-2008:
FILE PANO T OTI O XATZIDAKHS HTAN OTI ANAFEREIS PARAPANW DEN SHMAINEI OTI DN EGRAFE WRAIA MOUSIKH K STIXOUS.G T KOMMATI TWRA:FANTASTIKO TRAGOUDI K FANTASTIKH H ERMHNEIA T VASILI
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 23-06-2008:
Το ότι ο κάθε τραγουδιστής έχει διαφορετική έκταση δεν το έχεις ακούσει;
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 07-05-2008:
diwrthwsh:    "apo am "to tragoudi na borei na to tragoudisei ws sto telos kala..."
 

 
Από: AINIGMA...COBAIN, στις 07-05-2008:
to tragoudi prepei na katevei OPWSDHPOTE dyo hmitonia wste na arxisei apo gm kai na teleiwsei se gm stadiaka!den nomizw oti an arxisei kapoios apo am to tragoudaei ws to ttelos kala
apo gm vgainei ANETA
 

 
Από: panos, στις 15-03-2008:
vageli t exeis en meri dikio se ayta pou les....dysthxws se ayto to site oloi exsimnoune tous tragoudistes kai oxi tous dimiourgous...koitaxe omws den mporei na sygrineis tin fwni pou exei o papakonstantinou me tin fonei tou kathe antrwpou pou dhlwnei tragoudistis....episis apo tous proanaferthentes mousikous kai stixourgous pou enaferes (estiazontas me tin diki mou optiki gwnia panta)pisteyw oti se thema mousikis kai mono axizei o xatzidakis kai o moukroutsikos....se stixourgo apodexomai mono to alki alkaiou...episis kati allo pou prepei na exetaseis kata tin gnwmi mou otan akous stixous idikotera apo ena mousiko wpos xatzidaki klp einai i prwsopikotita tou...p.x. o xatzidakis egrapse aristourgimatikes mousikes alla stin zwi tou itan enas kompleksikos paliantrwpos mpoyrzouas diktiomenos se oles tis klikes tou simerinou apantrwpou sistimatos.....gia ayto kai oi stixoi einai xalia kai eximnoune mpourdes....
 

 
Από: Stelios, στις 16-02-2008:
O Vasilis dialegi ta tragoudia tou kai i visi ta dika tis.Den tous ipoxrewnoun na ta poun.Episis apira piimata exoun gini tragoudia alla sxedon mono tou Papanwnstantinou ta kseroun oloi...Kai o kavadias na min ipirxe o vasilis tha ekane epitixies kai tha tan pali o kaliteros......
 

 
Από: ela gie muuu, στις 15-01-2008:
mpravo re kapie pe tu ta!!!!
 

 
Από: theo, στις 11-01-2008:
auto to tragoudi,opos ipe o vaggelis anikei ston kavvadi kai oxi ston vasili...xoris na ennoo oti i erminia tou vasili dn einai sigglonistiki
 

 
Από: kapios, στις 06-12-2007:
ate re p dame p na mas pis ke ti na kamoume ke ti a laloume! oti 8eloume enna laloume! etsi ekfrazoumaste! en porosiiiiii to tragoudi!
 

 
Από: Βαγγέλης Τ., στις 04-09-2007:
Από αυτό το site έχω επανειλλημένως παρατηρήσει πως εξυμνούνται σε βαθμό "αηδίας" οι εκάστοτε ερμηνευτές (μπράβο ρε τάδε),(τάδε ζούμε για να σ΄ακούμε) κλπ...
Συνειδητοποιήστε ότι η μουσική είναι τέχνη, είναι δημιουργία,
δεν είναι δυνατόν να παραλείπουμε τους δημιουργούς, είτε
μιλάμε για τραγούδι του Χατζιδάκι είτε μιλάμε για τραγούδι
"της σειράς" (για να αποφύγω άλλου είδους έκφραση)του Φοίβου.
Το τραγούδι ΔΕΝ είναι του Παπακωνσταντίνου! Ο Βασίλης το τραγουδάει.
Το Μαχαίρι είναι ποίημα του Νίκου Καββαδία σε μουσική Θάνου Μικρούτσικου.
Από μόνο του, όπως και το Federico Garcia Lorca, η Θεσσαλονίκη, οι 7 νάνοι
και ίσως όλος ο Σταυρός του Νότου και οι Γραμμές των Οριζόντων
αποτελούν - χωρίς κανένα ίχνος υπερβολής - ορόσημο στην ιστορία της ελληνικής τέχνης.
Σαφώς η ερμηνεία του Βασίλη είναι συγκλονιστική, αλλά σκεφτείτε αυτό:
Την αξία του ο τραγουδιστής δεν την φτιάχνει -μόνο- με τη φωνή του
(φωνή έχει και η Βίσση, στρωμένη φωνή να πατάει σωστά στις νότες έχουν
σχεδόν οι περισσότεροι που είναι ή δηλώνουν τραγουδιστές στην Ελλάδα)...
Την αξία του την φτιάχνει με τα τραγούδια που επιλέγει να ερμηνεύσει.
Εξάλλου, ένας ποιητής που στην εποχή του παραγκωνιζόταν ως "ποιητής ημερολογίου"
είναι ευχάριστα ειρωνικό πως στις μέρες μας - και λόγω Μικρούτσικου - 
χαίρει μεγαλύτερης αναγνώρισης συγκριτικά με τους συνάδελφους επικριτές του..!
Και για τέλος επιβάλλεται μια ωδή στον ΜΟΥΣΙΚΟ Θάνο Μικρούτσικο για τις εκπληκτικές συνθέσεις που έχει συλλάβει,
για τις καταπληκτικές του ενορχηστρώσεις (ακούστε, αν δεν το έχετε ήδη κάνει,
όλοι οι οργανοπαίκτες του site το CD από το Μέγαρο Μουσικής με Κούτρα,Θηβαίο,Μαχαιρίτσα,Κότσιρα και θα με θυμηθείτε).
Τρία τραγούδια θα αναφέρω για να καταλάβετε το μεγαλείο του: Οι 7 νάνοι στο S/S Cyrenia, Ρόζα, Ερωτικό. Έπη και τα τρία....
Και μια τελευταία αναφορά στους σημαντικότερους ίσως Έλληνες στιχουργούς, τον Νίκο Γκάτσο και τον Άλκη Αλκαίου.
Ευχαριστώ για τον χώρο και τον χρόνο σας...!
 

 
Από: anastasia, στις 31-08-2007:
αυτα ειναι τα τραγουδια!!οχι σαν του Φοιβου ο οποιος γραφει τραγουδια ισα ισα για να κανουν ομοιοκαταληξια οι λεξεις!!συγκρινεται το:'πες μας τι πινεις και δεν μας δινεις' με τα τραγουδια του Παπακωνσταντινου??????
 

 
Από: ανδρεας, στις 26-08-2007:
Δωρα κ γω συμφωνω.Ο Ν, Καββαδιας ειναι τελειος.
 

 
Από: Aggelos, στις 09-08-2007:
dn xreiazetai na anaferw th monadikothta t kommatiou autou opws k ths fwnhs t papakwnstadinou omws as asxolh8ei k kapoios m ton kavvadia..an dn uphrxe ekeinos auth t stigmh dn 8a eixame tn eukairia na akousoume auto t kommati opos k ta upolupa tragoudia album ''o stauros t notou''..parotrinw loipon olous esas na ekserwunisete thn ellhnikh (poiotikh)mousikh skhnh(vlepe diafana krina endelexeia k.a) kai na stamathsete na asxolhste me ashmadous kallitexnes pou ta tragoudia tous einai euhmera xwris pragmatiko nohma..
 

 
Από: little princess, στις 01-07-2007:
to akuw auti tin stigmi k dakryzw.. vasilis exeis apisteuti fwni, makari na valei o 8eos to xeri tu k na se gnwrisw apo konta..
 

 
Από: _maria.., στις 06-06-2007:
katapliktiki ermineia, ka8e fora pu akuo vasili anatrixiazw k eidika auto to tragudi.. to ermineuei katapliktika k panv apo ola to niw8ei.. vasilis mia zwi k vale !!
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 29-04-2007:
pisis o koutras to tragoudas telia!!
 

 
Από: Καββαδίας Νίκος, στις 31-03-2007:
Συμφωνό οτι ο Βασίλης το λέει καλύτερα απ'ολους...
Μαρία μη μαλώνεις τον Βασίλη!
Απ'τα χιλιάδες ταξίδια που έχω κάνει εχω καταλάβει οτι η αγάπη είναι αυτή που χρειάζεται για να μας κρατάει ζωντανούς!
...καλό αυτό ε?
...θα το κάνω ποίημα να το μελωποιήσει ο Θανούλης...
 

 
Από: thanos21, στις 17-03-2007:
fobero
 

 
Από: maria, στις 16-03-2007:
καλυτερα να σταματησουν μερικοι να κανουν κακογουστα αστειακια...ενταξει ''παπακωνσταντινου βασιλη''?
 

 
Από: Παπακωνσταντίνου Βασίλης, στις 20-02-2007:
Σας ευχαριστώ για όλα τα σχόλιά σας!
 

 
Από: Petra, στις 17-02-2007:
Ena apo ta kalhtera tragoudia 8a elega...H zwh mesa apo auta ta tragoudia einai pragmatia oneirikh..ta3ideueis mesa apo tous stixous se ola ta ta3idia tou kavvadia.
 

 
Από: ΚΥΠΑΡΙΣΣΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ , στις 20-01-2007:
Εγω που το προσπαθησα, το Ε μου παει καλυτερα Ε7
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 15-01-2007:
xeri me xeri 3epese sta xeria tou bessili efxaristoume afta ta xeria tou mikroutsikou lai tou karkabitsa
 

 
Από: corinne, στις 25-12-2006:
To tragoudi auto den perigrafetai me logia... einai anousios o xaraktirismos apla ws teleio i yperoxo i alla diafora... i erminia tou papakwnstantinou einai anatrixiastiki opws kai i melwpoiisi apo ton thano mikroutsiko!!! ypoklinomai sto megaleio tous!!
 

 
Από: nextoras, στις 24-12-2006:
sto telioma kathe strofis x2 ta: Dm Am E Am
 

 
Από: sataniguras, στις 21-10-2006:
loipon file mou kalle to tragoudaki ayto pou to egrapse o mikroytsikos einai apo ta pio kalla osoi xeroyn kithara na to mathoun kai deite den tha xasete :0)
 

 
Από: ccc, στις 21-10-2006:
Ο κοτσιρας είναι ακομά ενα ποπ ανθρωπάκι της σάπιας μουσικής των ραδίων. Μια ζωή Βασίλης
 

 
Από: freddy, στις 20-10-2006:
Afieromeno sth marilena mou pou den mporei na to akousei apo allon ektos tou Papakonstantinou! ki as ths lew oti ki o Kotsiras sthn hxografish ap'to Megaro to leei polu kala!!Apistauto kommati kai foveros stixos!!!
 

 
Από: olga, στις 12-10-2006:
Το τραγουδι αυτο ειναι απο τα καλυτερα ελληνικα τραγουδια!!! Συμφωνω μα την Dora γιατι αν δεν υπηρχαν αυτοι οι φοβεροι στιχοι και αυτη η τελεια μουσικη το τραγουδι δε θα ελεγε τιποτα ιδιαιτερο. Φυσικα και η ερμηνεια του Παπακωνσταντινου ειναι ανεπαναληπτη!!!!!!!!
 

 
Από: Αλέξης, στις 09-10-2006:
καλος ο παπακωνσταντινου...αλλα ακουστε κ καμια ενδελεχεια να παθεται την πλακα σας με τους στιχους κ τη μουσικη τους!.. μη γελιεστε..(ακουω κοσμο να λεει τα τραγουδια του αδικημενου συγκροτηματος κ να μου λεει: α! διαφανα κρινα ειναι ε?) δεν κανω διαφημιση βεβαια...απλα πιστευω οτι αξιζουν κ κανεις δεν τουσ δινει σημασια...
 

 
Από: Πιανιστας, στις 02-10-2006:
Οπου Ε ειναι καλυτερα Ε7
 

 
Από: Πάνος, στις 27-09-2006:
Τι θα γίνει; Δεν θα βάλετε και τις εισαγωγικές συνχορδίες; Και παρατήστε τα greeklish στις ελληνικές ιστοσελίδες..ειδικά σε ιστοσελίδες σαν αυτές..
 

 
Από: briskoulas, στις 26-08-2006:
h pagkosmia hmera mousikis einai k ta genethlia toy papakonstantinou!!den nomizo na einai tixaio,
 

 
Από: Dora, στις 02-05-2006:
enw oloi mnimoneuete papakwtsio kai kotsira deste kalitera na ipoklithite mprosta sto megaleio tou Kavvadia pou edwse enan poiitiko plouto kai vrethike o a3eperastos mikroutsikos (oxi o andreas of course) na tous dwsei mia mousiki pnoh kai panw ap ola PSIXI!!!!!
 

 
Από: Ria, στις 02-05-2006:
to tragoudo einai monadiko.....ka8e fora pou to akouw anatrixiazw...
8a i8ela na to akousw kai gw apo ton papakwstantinou alla kai apo ton 8ivaio...
 

 
Από: :), στις 19-04-2006:
to tragoudi einai teleio...afierwmeno stn dimitri
 

 
Από: Γιάννης, στις 30-03-2006:
Στο σταυρό του νότου το τραγουδάει ο Παπακωνσταντίνου
 

 
Από: Kwstas!, στις 26-03-2006:
Auto to tragoudi einai apexto! 3erete poios to tragoudaei sto stauro tou notou?
 

 
Από: mhtsara, στις 16-03-2006:
ena ap"ta kalytera toy papakostantinou
 

 
Από: Αλέξης, στις 12-02-2006:
Το αφιερωνω στην F.L.E μου που οποτε το τραγουδαγε με ξαφνιαζε με την δυναμη της φυχης..της φωνης της..
 

 
Από: Γεωργάκης Junior, στις 05-02-2006:
Ταπεινή μου γνώμη αλλά νομίζω η Ε είναι Ε7. Μου ακούγεται καλύτερο.. Με αγάπη από μυτιλήνη..........
 

 
Από: koulla, στις 13-01-2006:
to tragoudi ine telio opos k o papakonstantinou fisika!!
 

 
Από: Ιωάννα, στις 25-11-2005:
einai iperoxo tragoudi. iperoxo iperoxo. kai mono o Papakwnstantinou to anadeiknyei. osoi ki an prospa8oun na to epanalavoul ta kanoun skata!!! opoios diafwnei as m steilei e-mail na to sizitisoume
 

 
Από: nikos, στις 24-11-2005:
+1 ston tommy.ti antigoni k m#%$&*!s.Ta oraia tragoudia prepei na ta thumomaste mono otan ta lene sto fame;;To tragoudi einai oraio mono otan to tragouda enas TRAGOUDISTHS opos o papakonstantinou
 

 
Από: anonimos, στις 09-08-2005:
afieromeno stin chtistina k.
 

 
Από: chara!, στις 15-06-2005:
simfono me ton tommy!!! o papakwtsios einai monadikos!!!! n exei tragoudi p na men einai telio!!! papakwtsios the best!!! :p
 

 
Από: maRia, στις 11-06-2005:
TO TRAGOUDI MILAEI APO MONO TOU...
 

 
Από: tommy, στις 14-05-2005:
teleio!!!!!!!!!!!!!!!!mono auto!!!!!!!!!!!alla mono apo ton papakostantinou!!!!!!!!!oute apo antigoni, oute kanenan!!!!
 

 
Από: kiriakos, στις 12-05-2005:
 xeri ""ME"" xeri 3epese...oi xeri se xeri.... to pio apexto tragoudi!!!!!!
 

 
Από: sakis, στις 10-05-2005:
 A#m        
 ετουτο το.......    απο δω ξεκιναει η αλαγγη τονου
 

 
Από: marios, στις 16-03-2005:
telio apexto en exi la8os
 

 
Από: KLITOS, στις 04-01-2005:
Exairetiko tragoudi!! yperoxo!!
To mono poy eipe kala i antigoni sto fame!!