Να μ' αγαπάς
Σιδηρόπουλος Παύλος
Σιδηρόπουλος Παύλος
Στην Κ
Σιδηρόπουλος Παύλος
Σιδηρόπουλος Παύλος
Κάποτε θα 'ρθουν
Σιδηρόπουλος Παύλος
Σιδηρόπουλος Παύλος
Πεθαίνω για σένα
Μαχαιρίτσας Λαυρέντης
Μαχαιρίτσας Λαυρέντης
Μπάμπης ο Φλου
Σιδηρόπουλος Παύλος
Σιδηρόπουλος Παύλος
Να κοιμηθούμε αγκαλιά
Παπακωνσταντίνου Βασίλης
Παπακωνσταντίνου Βασίλης
Ο Άμλετ της Σελήνης
Θηβαίος Χρήστος
Θηβαίος Χρήστος
Να μ’ αγαπάς (όσο μπορείς).
Σιδηρόπουλος Παύλος
Σιδηρόπουλος Παύλος
Κρίμα το παιδί
Σιδηρόπουλος Παύλος
Σιδηρόπουλος Παύλος
Το μπλουζ του αποχωρισμού
Σιδηρόπουλος Παύλος
Σιδηρόπουλος Παύλος
Κακές συνήθειες
Πασχαλίδης Μιλτιάδης
Πασχαλίδης Μιλτιάδης
Εν κατακλείδι
Σιδηρόπουλος Παύλος
Σιδηρόπουλος Παύλος
Κι έμεινα εδώ
Στόκας Μπάμπης
Στόκας Μπάμπης
Στην Κ
Σιδηρόπουλος Παύλος
Σιδηρόπουλος Παύλος
Ένας τούρκος στο Παρίσι
Μαχαιρίτσας Λαυρέντης
Μαχαιρίτσας Λαυρέντης
Μου 'πες θα φύγω
Σιδηρόπουλος Παύλος
Σιδηρόπουλος Παύλος
Κανείς εδώ δεν τραγουδά.
Παπάζογλου Νίκος
Παπάζογλου Νίκος
Τέσσερις
Μαζωνάκης Γιώργος
Μαζωνάκης Γιώργος
Η πιο όμορφη θάλασσα
Δημητριάδη Μαρία
Δημητριάδη Μαρία
Μη μου μιλάς για τίποτα
Σιδηρόπουλος Παύλος
Σιδηρόπουλος Παύλος
Σύμφωνα με τα στατιστικά μας, σας προτείνουμε και τους παρακάτω ερμηνευτές:
Σύμφωνα με τα στατιστικά μας, σας προτείνουμε και τους παρακάτω δημιουργούς:
e-2---2-2-----|------3------|-------------|-----2-------|
B---------5-3-|-2-----------|-5--5-5-3-2--|-------------|
G-------------|---4---------|-------------|-4-2---------|
D-------------|-------------|-------------|-------------|
A-------------|-------------|-------------|-------------|
E-------------|-------------|-------------|-------------|
e-------------|-------------|-2-3-5-7-----|-7-5--3-5----|
B-2-3-2-2-----|-------------|-------------|-------------|
G---------4---|-------------|-------------|-------------|
D-------------|-------------|-------------|-------------|
A-------------|-------------|-------------|-------------|
E-------------|-------------|-------------|-------------|
e-5->7-7-7-7-7|--6-7-9------|-2-----------|-------------|
B-------------|-------------|----5--3-2---|-------------|
G-------------|-------------|-----------4-|-------------|
D-------------|-------------|-------------|-------------|
A-------------|-------------|-------------|-------------|
E-------------|-------------|-------------|-------------|
Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
ΑΙΝΤΕ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΥΠΑΡΞΙΑΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤO KITHARA!!!
Μπράβο!!!
Όσο για τον νταλάρα που μαλώνετε μερικοί... όποιος θέλει τον εκτιμάει και τον ακούει όποιος θέλει όχι. Εγώ όχι.
Καλό θα ήταν πάντως από μέρος του, να βγεί να πεί και κανα ευχαριστώ σε αυτούς που τον βάλαν στη δισκογραφία. Ας είναι καλά ο πατέρας του ο Λουκάς ΝΤΑΡΑΛΑΣ (το άλλαξε βλέπετε γιατί δεν του άρεσε)... και οι γνωριμίες που είχε με Χιώτη, Μοσχωνά, Έλη, δισκογραφικές κοκ και τον ανεβάσανε. Αλλά μιας και έχει ήθος το κρατάει μυστικό...
Μουσικά, παλιότερα που δεν ήξερα μου άρεζε. Τώρα που ξέρω ότι δεν ξέρω (απο το εν οίδα ότι ουδέν οίδα, αναφερόμενος στο ότι η γνώση είναι άπειρη) σίγουρα δεν τον ακούω. Η επιλογή είναι δικαίωμα.
Όσο για τα λεφτά... σκεφτήτε το λίγο... Πώς πάγωσε η τσιμινιέρα; τρέχοντας με 200 με το κάμπριο;;;
Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Όπως ξαναγράφτηκε, κάθε άνθρωπος κρίνεται από τις πράξεις του. Μακάρι να υπήρχαν κι άλλοι καλλιτέχνες με το ήθος, την κοινωνική προσφορά και συνεισφορά του Νταλάρα... Τι να λέμε τώρα... Αδιαμφισβήτητα σπουδαίος άνθρωπος, σκληρός και απόμακρος μεν, αλλά έντιμος και με αξιοπρέπεια.
alla poies aksies.....xathikan oi aksies pleon,kai oti lampei einai xrusos.
anoixte ta matia sas.
kales giortes na exoume,kai isws ligo katharotera muala....
Όμως δεν μπορεί να λες τόσα ψέματα και κακοήθεις, όπως ότι δεν έχει "ήθος και αρχές", "πουλάει τη μάνα του", "κατακάθι" κλπ, επειδή τον αντιπαθείς ή δεν σου αρέσει η φάτσα του ή επειδή έχεις πλήρη άγνοια της πραγματικότητας.. Έλεος!
Γιατί η αξιοπρέπεια και το ήθος, δεν κρίνονται από το πόσο "καλό" ή "κακό" παιδί φαίνεται ο κάθε άνθρωπος.
Αντίθετα κρίνονται από τις πράξεις, και τη συνέπεια που έχουν οι πράξεις σε σχέση με τα λόγια...
Στις πράξεις λοιπόν, ο Γ.Νταλάρας ξεχωρίζει από όλους(!) τους καλλιτέχνες που αναφέρεις ανεξαιρέτως. Μακάρι αυτός ο τόπος, να είχε κι άλλους ανθρώπους σαν τον Γ.Νταλάρα..
Υ.Γ. Χρησιμοποίησα το e-mail σου, ώστε να ξέρεις ότι απαντάω σε εσένα. Δεν το έκανα επίτηδες. Εξάλλου μόνος σου επέλεξες να φαίνεται δημόσια...
Να είσαι πάντα καλά.
Άνθρωποι επιφανειακοί που προσπαθούν με ψέματα και συκοφαντίες να κρύψουν τα αισθήματα μειονεξίας τους.
Άνθρωποι που βασίζονται στην κοντή μνήμη, αλλά κυρίως στην άγνοια.
Δεν πειράζει όμως. Αφού άνθρωποι σαν εσένα, είναι αυτονόητο ότι θα αντιπαθούν τον Νταλάρα!
Γιατί ο Γ.Νταλάρας απευθύνεται σε ανθρώπους με παιδεία...
Επιπλέον σε αντίθεση με όλους(!) τους "καλλιτέχνες" που αναφέρεις, ο Γ.Νταλάρας είναι ο μοναδικός όλα αυτά τα χρόνια που επέλεξε να είναι ενεργός πολίτης αυτού του τόπου.
Γιατί ο Γ.Νταλάρας δεν είναι απλά ένας πολύ σπουδαίος καλλιτέχνης. Πάνω από όλα είναι Άνθρωπος, με αρχές, ήθος και συνέπεια...
2.Γιατι αναφερετε τον Νταλάρα, τον Πανουση και ποιος ειναι χειρότερος ή καλυτερος αφου εκαστοι το κανουν για βιοπορισμο και σιγουρα, οταν θες να βγαλεις λεφτα απ το τραγουδι θα αναγκαστεις να λιωσεις οπως κανουν και ολοι οι καλλιτεχνες. Πρωτον για να μαθεις μουσικη και δευτερον για να ανεβεις στην σκηνη να παιξεις και να βγάλεις κατι που θα πουλησει και οχι κάτι για να ακους με τους φιλους σου.
Παρ ολα αυτά οι αναγωγες για αποτυχημενο ροκ του Πανουση και στροφες στην καριερα του Νταλαρα δεν με αγγιζουν, αφου τις κανανε για να συνεχισουν να ειναι επικαιροι, αν ζουσε τωρα ο Σιδηρόπουλος το ιδιο ροκ θα εβγαζε ... υποθετω όχι θα εβγαζε κατι σαφως λιγοτερο γνησιο αφου στην ροκ υπαρχει κορεσμος.
Η άγνοια είναι κακό πράγμα.. Το κάνεις όμως και μάθημα στους άλλους και ταυτόχρονα να κοιμάσαι όρθιος από την άγνοια, είναι ακόμα χειρότερο!
Αλλά απ’ ότι βλέπω δεν σε χαλάει! Θα ήθελες να ήσουν -στην καλύτερη περίπτωση, γιατί μου αρέσει πολύ- σαν τον Πανούση (τα μισά σχόλια σου είναι δικά του), δηλαδή να οικονομάς στο όνομα και στη δουλειά άλλων. Εις βάρος τους, με παρασιτική διαδικασία..
Καλή ανάρρωση λοιπόν και περαστικά!
Η σαν καλλιτεχνη δηλαδη τραγουδα ομορφα,παιζει κιθαρα πιανο μαντολινο ομορφα κτλ...
Τι να σας πω ,οτι διαβασα δε μου εκατσε καλα..Συγγνωμη που θα φτασω να το πω,αλλα καποια πραγματα μοθ φανηκαν δηθεν πολυ...
Και επι του ασματος, πανεμορφο!
THANATOSB STA AFENTIKA
Akuste to kommati paikste to niwste to k stamatiste na lete akira pragmata...kompleksikoi oloi sas
Filika pros olous...
To theo sas re!!! To Dalara mono o Tsitsanhs, o Loizos, o theodwrakhs kai o Vamvakarhs mporoun na ton krinoune reeeeeee... Oxi o Tzimakos kai o kathe karagkiozhs... Syggnwmh an hmoun ligo eristikos...
Αλλά απ’ ότι βλέπω δεν σε χαλάει! Θα ήθελες να ήσουν -στην καλύτερη περίπτωση, γιατί μου αρέσει πολύ- σαν τον Πανούση (τα μισά σχόλια σου είναι δικά του), δηλαδή να οικονομάς στο όνομα και στη δουλειά άλλων. Εις βάρος τους, με παρασιτική διαδικασία..
Καλή ανάρρωση λοιπόν και περαστικά!
Υπερασπιστείτε τα παιδιά όλου του κόσμου γιατί είναι παιδιά δικά σας...
κολλαγε και κολλαει οπως η μυγα στα σκατα
Πλάκα πλάκα Σιδηρόπουλο δεν τραγούδησε ακόμα ο Νταλαράκος, πως και του ξέφυγε τέτοιο μεγαλείο.. Να ακούσω το "Μπάμπη το φλου" από το στόμα του ακατανόμαστου και θα ξαναρχίσω τα ναρκωτικά..
Βλέπε, άκου, κάνε μόκο, Χατζιαβάτη Τσιριμώκο
Για να μπεις στο κλαμπ της αρπαχτής
Θάνατος στους διαφημιστές, στους εκτελεστές τραγουδιστές
Που τον πόνο του κοσμάκη, τον πουλάνε στο Λαμπράκη
Να τον κάνει φούσκες μετοχές..
Ποσό Νταλάρας είναι..
χαίρομαι που απαντάτε στο μήνυνά μου.
Επιτρέψατέ μου να επισημάνω τα εξής:
1) Δεν είμαι τόσο άσχετος περί ελληνικής μουσικής όσο θέλετε να πιστεύετε. Είμαι μαζικά στην παραγωγή ως συνθέτης εδώ και χρόνια.
2) Δεν έγαλα σκάρτο το Νταλάρα, προς Θεού, έχει γράψει ιστορία ο άνθρωπος. Ο κατά την άποψή σας φαινομενικά "μεγαλύτερος Έλληνας τραγουδιστής" έχει πέσει αυτοβούλως στο ίδιο καζάνι με τον Ρέμο και Χατζηγιάννη, κανένας δεν τον πίεσε, ούτε και εγώ τον τοποθέτησα από μόνος μου εκεί. Αυτές ήταν οι επιλογές του "ακατανόμαστου" όσον αφορά τις συνεργασίες του, μόνος του έπεσε μέσα στο καζάνι με τα σκατά. Γιατί άραγε τις πραγματοποίησε είναι το ερώτημα... η απάντηση βεβαίως είναι για να γεμίσει τις τσέπες του. Σκεφτείτε ότι η συνεργασία με Χατζηγιάννη αποτελεί την καλλίτερη επένδυση για το μέλλον, ο άνθρωπος επενδύει στα 12χρονα, οι επόμενοι μεγάλοι καταναλωτές... απλά τα πράγματα.
3) Μην ξεχνάμε την Κύπρο και τα 17 εκ/ρια για την κονσόλα που νοίκιασε στην αφιλοκερδώς συναυλία.. Ούτε τις δραστηριότητες τού επί χούντας και τα παρε-δωσε με τον Ιωαννίδη...
4) Κρίνοντας από την πορεία του δεν μπορώ να καταλάβω το εξής, και ίσως θα μπορούσατε σε αυτό το σημείο να με βοηθήσετε: Πως μπορεί αυτός που τραγούδησε το "Πάγωσε η τζιμινιέρα" να το γυρίσει στο "με λένε Πόπη" και στην υπόλοιπη σαβούρα των τελευταία 10-15 ετών; Αν εξαιρέσεις τα κομμάτια άλλων ερμηνευτών δεν θυμάμαι ούτε ένα τραγούδι από τα δικά του χείλη που να αξίζει (τα τελευταία 15 χρόνια). Το έχει γυρίσει κι αυτός στα σκυλάδικα, στα ανούσια αφιερώματα (όρεξη είχε τώρα ο Τσιτσάνης και ο Μάρκος τον δαλάρα να ούμε), στα μέγαρα, στις αρπαχτές του Λαμπράκη, μην έχοντας ΤΙΠΟΤΑ ουσιαστικό να προσφέρει στο τραγούδι. Αποτελεί το χαρακτηριστικό παράδειγμα έλλειψης οράματος και ουσίας, καθώς κουβαλάει τεράστια ευθύνη πάνω στις πλάτες του, ευθύνη που τελικά δεν άξιζε να επωμισθεί.
5) Καλλιτέχνης θα πει ήθος (πάρε για παράδειγμα τον Καζαντζίδη). Δε διακρίνω δυστυχώς τίποτα, έχει τκακωθεί με όσους έχει συνεργαστεί (Παπακωνσταντίνου, Άκη Πάνου, Κώστα Παπαδόπουλο, Ρασούλη, Καζαντζίδη, Δημήτρη Κοντογιάννη και τόσοι άλλοι) καθώς βρίζει και τους μουσικούς του πάνω στη σκηνή. Άσε που ανήμερα της κηδείας του Γκάτσου και πάνω στο μνήμα του ζήτησε ο ανελέητος τα δικαιώματα των ποιημάτων του από τη χείρα του. Ρωτήστε διακεκριμένους καλλιτέχνες να σας πουν περισσότερα..
6) Το κουλτούρα τραβεστί (όρος του Πανούση) που ανέφερα πριν είναι η μεγαλύτερη κατάντια και σήψη της εποχής μας. Δεν είναι το σκυλάδικο, όχι. Είναι να κολυμπάς σε 7 πισίνες, να καβαλάς 23 μοτοσυκλέτες και 9 κάμπριο και από την βουλιμία σου να βγαίνεις στο κέντρο και να τραγουδάς Μάρκο "εγώ φτωχός γεννήθηκα..". Αυθεντικότητα μηδέν! Σε αυτήν την παράνοια κολλάει το "κουλτούρα τραβεστί", είναι σαν να γυρίσεις την ταινία Ρεμπέτικο με πρωταγωνιστές τον Αλαφούζο, το Βαρδινογιάννη και τον Κόκκαλη. Εγώ ο φτωχός νομίζω ότι καπηλεύεται αυτά τα τραγούδια προς όφελός του και ας διαφωνείτε μαζί μου.
Τώρα που γίνατε σοφότερος καθήστε και σκεφτείτε ώριμα ή μισήστε με ελεύθερα. Το διαδύκτιο προσφέρει απλόχερα τη δυνατότητα σε κάθε λογής άσχετο να εκφέρει άποψη. Περισσότερο πάντως οδύρομαι για του άσχετους που έχουν κατακλήσει την τηλεόραση και τρώμε τα σκατά τους κάθε μέρα..
όσο για το τραγούδι είναι καταπληκτικό. Παύλο, θα'ταν καλύτερα να μην άκουγα τα τραγούδια σου και να μη σε γνώριζα, για να μου γίνεται όλο και πιο έντονο το βάρος της καθημερινής σου απουσίας...
Νταλαρας, Κοτσιρας, Ρεμος και Χατζηγιαννης = ενα και το αυτο, ο ενας καθ' εικονα και ομοιωση του αλλου, κουλτουρα τραβεστι. Ολοι ειπαν με τη σειρα τους το αξιον εστι και χεστηκε η φοραδα στο αμπελι να ουμε.
Κοκής
Αν και λόγο κάποιας διαφωνιας Θεοδωρακη-Παπαδόπουλου το τραγούδι υπάρχει και με άλλους στιχους και νομίζω το λέει η Γαλάνη(δεν είμαι σίγουρη).
Όμως αυτή η εκτελεση η πρώτη δηλαδή είναι το κάτι άλλο!
(Bm Bm4 Bm) Em
(Bm Bm4 Bm) Em G F# Bm
Bm Em
Bm Em G F# Bm