logo
 
1979 - Ο ασυμβίβαστος

Κάποτε θα 'ρθουν

Σιδηρόπουλος Παύλος

 

Μουσική/Στίχοι: Θεοδωράκης Γιώργος/Παπαδόπουλος Λευτέρης


B μινόρε (*)
Από: On_the_Run
Στις: 17-08-2000
(4.2, με 240 ψήφους)
 
 
                          
                            
                           
                            
                 
               
 
                         
                         
                          
                          
            
           
 
                          
                       
                  
 
                         
                          
               
 
                            
                          
              
 
                    
                          
              

 
(*) Η τονικότητα του τραγουδιού εκτιμήθηκε αυτόματα από τις συγχορδίες του. Σε περίπτωση λάθους στείλτε διόρθωση.
Αξιολογήστε την παραπάνω καταγραφή του τραγουδιού:    Ακριβής     Λανθασμένη
Βρήκατε κάποιο λάθος; Δηλώστε το παρακάτω, ή χρησιμοποιήστε την Αποστολή Διόρθωσης.
 
Η χρήση επιτρέπεται μόνο για προσωπική μελέτη και για εκπαιδευτικούς λόγους.
Η παραπάνω καταγραφή δηλώνει την προσωπική γνώμη του αποστολέα για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να παιχτεί το παραπάνω τραγούδι.
 
Αλλαγή τόνου: ημιτόνια
 
Προτεινόμενα επόμενα τραγούδια, σύμφωνα με τα στατιστικά μας:
 
 
Βρέθηκαν και άλλες εκδόσεις αυτού του τραγουδιού (ή τραγούδια με παρόμοιους στίχους):
 
 
Τραγουδάτε μαζί με άλλους; Με αυτό τον κωδικό μπορείτε να δείτε όλοι γρήγορα το ίδιο τραγούδι:
QR-code
 

Σχόλια / Διορθώσεις / Αφιερώσεις:
 
Από: Pan, στις 26-09-2020:
το σολο για οποιον το θελει:

e-2---2-2-----|------3------|-------------|-----2-------| 
B---------5-3-|-2-----------|-5--5-5-3-2--|-------------| 
G-------------|---4---------|-------------|-4-2---------| 
D-------------|-------------|-------------|-------------| 
A-------------|-------------|-------------|-------------| 
E-------------|-------------|-------------|-------------| 

e-------------|-------------|-2-3-5-7-----|-7-5--3-5----| 
B-2-3-2-2-----|-------------|-------------|-------------| 
G---------4---|-------------|-------------|-------------| 
D-------------|-------------|-------------|-------------| 
A-------------|-------------|-------------|-------------| 
E-------------|-------------|-------------|-------------| 

e-5->7-7-7-7-7|--6-7-9------|-2-----------|-------------| 
B-------------|-------------|----5--3-2---|-------------| 
G-------------|-------------|-----------4-|-------------| 
D-------------|-------------|-------------|-------------| 
A-------------|-------------|-------------|-------------| 
E-------------|-------------|-------------|-------------|
 

 
Από: Lijo, στις 03-10-2019:
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Λευτέρης Παπαδόπουλος
 

 
Από: Μανωλης, στις 16-08-2015:
και παλι ενα μεγαλο ευχαριστω στον Παυλο για αυτα ποτ μας εδωσε
 

 
Από: Μανος, στις 17-11-2013:
ΠΡΟΣ ΤΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΗΛΟΣΠΑΡΑΓΜΟΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ!ΕΔΩ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΕΝΑ ΚΛΑΣΙΚΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΦΟΒΕΡΟ ΣΤΟΙΧΟ,ΜΟΥΣΙΚΗ,ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΜΕ ΤΟΥΣ ΤΖΙΜΑΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΤΑΛΑΡΗΔΕΣ......
 

 
Από: !, στις 08-10-2013:
παιδια καποιος τον ρυθμο.... πλιζ!
 

 
Από: ΜαςΤαΠρηξατεΡεΝουμερα, στις 21-12-2012:
ΕΕΕΕΕΕΕ ΖΩΑ!!!!! ΕΔΩ ΜΠΑΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ!!! ΣΤΙΧΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΟΡΔΙΕΣ! ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ ΝΑ Μ@Λ@ΚΙΣΤΙΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΤΣΑΚΩΘΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΒΑΖΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΑΡΑΛΑ ΚΑΤΩ ΑΠ' ΤΟ "ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ 'ΡΘΟΥΝ" ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ?
ΑΙΝΤΕ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΑ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΥΠΑΡΞΙΑΚΑ ΤΟΥΣ ΣΤO KITHARA!!!
 

 
Από: Sotos Floyd, στις 15-11-2012:
Πολύ σωστές οι συγχορδίες του κομματιού.
 Μπράβο!!!
 

 
Από: Ignatios, στις 29-09-2012:
Καταπληκτικό Τραγούδι... Καθρέφτης της κοινωνίας....

Όσο για τον νταλάρα που μαλώνετε μερικοί... όποιος θέλει τον εκτιμάει και τον ακούει όποιος θέλει όχι. Εγώ όχι.

Καλό θα ήταν πάντως από μέρος του, να βγεί να πεί και κανα ευχαριστώ σε αυτούς που τον βάλαν στη δισκογραφία. Ας είναι καλά ο πατέρας του ο Λουκάς ΝΤΑΡΑΛΑΣ (το άλλαξε βλέπετε γιατί δεν του άρεσε)... και οι γνωριμίες που είχε με Χιώτη, Μοσχωνά, Έλη, δισκογραφικές κοκ και τον ανεβάσανε. Αλλά μιας και έχει ήθος το κρατάει μυστικό...

Μουσικά, παλιότερα που δεν ήξερα μου άρεζε. Τώρα που ξέρω ότι δεν ξέρω (απο το εν οίδα ότι ουδέν οίδα, αναφερόμενος στο ότι η γνώση είναι άπειρη) σίγουρα δεν τον ακούω. Η επιλογή είναι δικαίωμα.

Όσο για τα λεφτά... σκεφτήτε το λίγο... Πώς πάγωσε η τσιμινιέρα; τρέχοντας με 200 με το κάμπριο;;;
 

 
Από: teo, στις 16-07-2012:
to tragoudi einai safestato sto noima tou... adidra enantia stin plish egkefalou pou trwne oi neoi apo politikous kai mi... an kati prepei na uperaspisoume einai tous neous.. na tous dwsoume eleftheria kai dikaioma sthn aperioristh gnwsh kai sthn dievrinsh twn orizontwn tous.. An glitwsei to paidi eiparxei elpida..
 

 
Από: ΝΙΚΟΣ, στις 04-04-2012:
Ναι και πουλημενος στην νεα ταξη πραγματων...
 

 
Από: Thanos M., στις 16-01-2012:
Ε... αφού το λέει ο xaris, έτσι θα είναι! Ό,τι βλακεία του έρθει καθενός ανίδεου στο κεφάλι, την κάνει σχόλιο όπου βρει.

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Όπως ξαναγράφτηκε, κάθε άνθρωπος κρίνεται από τις πράξεις του. Μακάρι να υπήρχαν κι άλλοι καλλιτέχνες με το ήθος, την κοινωνική προσφορά και συνεισφορά του Νταλάρα... Τι να λέμε τώρα... Αδιαμφισβήτητα σπουδαίος άνθρωπος, σκληρός και απόμακρος μεν, αλλά έντιμος και με αξιοπρέπεια.
 

 
Από: xaris, στις 24-12-2011:
ntaksei paides....den tha prospathisw na meiwsw to talento toy ntalara,den mporw allwste.alla san anthrwpos einai polu ligos kai prepei na to paradexteite oloi oi upermaxoi tou.polu mikros kai polu ligos anthrwpos,osa tou edwse o theos se ikanotites epi tis mousikhs,den tou ta edwse se AKSIES,
alla poies aksies.....xathikan oi aksies pleon,kai oti lampei einai xrusos.
anoixte ta matia sas.
kales giortes na exoume,kai isws ligo katharotera muala....
 

 
Από: Despina, στις 21-12-2011:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΡΩΤΟΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΔΟΣΗ ΣΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΜΠΡΑΒΟ !!
 

 
Από: Alexandros, στις 06-08-2011:
Νίκο, προφανώς είναι δικαίωμά σου να μην συμπαθείς τον Νταλάρα. Αλίμονο!
Όμως δεν μπορεί να λες τόσα ψέματα και κακοήθεις, όπως ότι δεν έχει "ήθος και αρχές", "πουλάει τη μάνα του", "κατακάθι" κλπ, επειδή τον αντιπαθείς ή δεν σου αρέσει η φάτσα του ή επειδή έχεις πλήρη άγνοια της πραγματικότητας.. Έλεος!
Γιατί η αξιοπρέπεια και το ήθος, δεν κρίνονται από το πόσο "καλό" ή "κακό" παιδί φαίνεται ο κάθε άνθρωπος.
Αντίθετα κρίνονται από τις πράξεις, και τη συνέπεια που έχουν οι πράξεις σε σχέση με τα λόγια...
Στις πράξεις λοιπόν, ο Γ.Νταλάρας ξεχωρίζει από όλους(!) τους καλλιτέχνες που αναφέρεις ανεξαιρέτως. Μακάρι αυτός ο τόπος, να είχε κι άλλους ανθρώπους σαν τον Γ.Νταλάρα..

Υ.Γ. Χρησιμοποίησα το e-mail σου, ώστε να ξέρεις ότι απαντάω σε εσένα. Δεν το έκανα επίτηδες. Εξάλλου μόνος σου επέλεξες να φαίνεται δημόσια...
Να είσαι πάντα καλά.
 

 
Από: Nikos, στις 06-08-2011:
Φιλε Αλεξανδρε, πρωτον, για το ποιον του κυριου Νταλαρα εχω πολυ κακη αποψη διοτι οποτε τον εχω ακουσει να μιλαει δεν μου εχει δωσει ποτε την εντυπωση οτι αυτα που λεει τα πιστευει αλλα οτι πουλαει κουλτουρα! Δευτερον, θα παρακαλουσα να το σκευτεσαι δυο φορεσ πριν θιξεις την παιδεια καποιου διοτι δυστυχως και παιδεια και αρχες και ηθος εχω! Οταν βλεπω τον Νταλαρα το προσωπο του δεν με πειθει και δεν θα με πεισει ποτε! Και το προσωπο ΕΙΝΑΙ ο καθρευτης της ψυχης! Επισης αν θες να ακους τον Νταλαρα ειναι δικαιωμα σου και οπως μπορεις να δεις στα παραπανω λεγομενα μου δεν προσπαθω να περασω την αποψη μου με το ζορι! Το να γραφεις το επωνυμο μου το οποιο εγω θελησα να μην το φανερωσω δεν ειναι δικαιωμα σου και αυτο δειχνει την ελειψη παιδειας απο τη δικη σου πλευρα! Δεν νιωθω καμια μειωνεξια απεναντι στον Νταλαρα διοτι ειμαι υπερυφανος για τον εαυτο μου, γιατι εχω μαθει στη ζωη μου να αγαπω χωρις ανταλαγματα και να αναλαμβανω τις ευθυνες μου για τις δικες μου μαλακιες! Δεν νιωθω κατωτερος ανθρωπος απο κανεναν και σιγουρα οχι απο εναν ανθρωπο που το ταλεντο του ειναι να τραγουδαει! Το μονο που θελω να παρω πισω ειναι η λεξη κατακαθι γιατι ειναι πολυ υπερβολικη και ζητω συγνωμη απο εσενα και τον κυριο Νταλαρα!
 

 
Από: Alexandros, στις 04-08-2011:
Νίκο (nikosfotidas) αισθάνομαι μεγάλη απογοήτευση που άνθρωποι σαν κι εσένα, έχουν τη δυνατότητα να εκφράζονται δημόσια.
Άνθρωποι επιφανειακοί που προσπαθούν με ψέματα και συκοφαντίες να κρύψουν τα αισθήματα μειονεξίας τους.
Άνθρωποι που βασίζονται στην κοντή μνήμη, αλλά κυρίως στην άγνοια.
Δεν πειράζει όμως. Αφού άνθρωποι σαν εσένα, είναι αυτονόητο ότι θα αντιπαθούν τον Νταλάρα!
Γιατί ο Γ.Νταλάρας απευθύνεται σε ανθρώπους με παιδεία...
Επιπλέον σε αντίθεση με όλους(!) τους "καλλιτέχνες" που αναφέρεις, ο Γ.Νταλάρας είναι ο μοναδικός όλα αυτά τα χρόνια που επέλεξε να είναι ενεργός πολίτης αυτού του τόπου.
Γιατί ο Γ.Νταλάρας δεν είναι απλά ένας πολύ σπουδαίος καλλιτέχνης. Πάνω από όλα είναι Άνθρωπος, με αρχές, ήθος και συνέπεια...
 

 
Από: Νικος, στις 04-08-2011:
Προφανως και δεν ξεχασα τον Παυλο! Ο Παυλος Σιδηροπουλος ηταν ενας ανθρωπος με "Rock" ψυχη! Ενας ανθρωπος με αρχες και παρολο που θα μπορουσε να κολυμπαει στο χρημα δεν διαλεξε το δρομο του πλουτου της οικογενειας του η των μεγαλων συμβολαιων αντιθετα αποφασισε να ζησει τη ζωη του ακολουθωντας την καρδια του και οπως ειπε και ο ιδιος "Προτιμω να γραφω τραγουδια με νοημα και να μην εχω μια, παρα να εχω πολλα λεφτα και τα τραγουδια μου να μην εχουν νοημα!". Παυλο εδειξες το δρομο για το πως μπορει να ζησει κανεις ευτυχισμενος! Τα λεφτα δεν ειναι αυτοσκοπος στη ζωη και σιγουρα δεν φαιρνουν την ευτυχια!
 

 
Από: Νικος, στις 04-08-2011:
Αγαπητοι φιλοι, αυτο που εγω θελω να πω ειναι εξεραιτικα απλο! Επειδη τυχαινει να ειμαι μορφωμενος και πανω απ'ολα νοημων ανθρωπος καταλαβαινω τι κατακαθι της κοινωνιας ειναι ο Νταλαρας! Ο ανθρωπος εχει μια παρα πολυ καλα δουλεμενη φωνη αλλα του λειπει το παθος της Χαρουλας, η καρδια του Παριου, η ψυχη της ΦΩΝΑΡΑΣ Δημητρας Γαλανη! Το οτι εχει πλακωθει με οποιον μιλαει ελληνικα και παιζει μουσικη ισχυει! Το οτι πουλαει τη μανα του για δεκα λιρες επισης! Οι καλιτεχνες ειναι και προτυπα! Αυτο τους δινει μεγαλη δυναμη! Αλλα η μεγαλη δυναμη πρεπει να συνοδευεται και απο μεγαλη ευθυνη! Επισης ο "κυριος" Νταλαρας ηταν τυχερος που τραγουδησε διπλα σε ενα τοσο καλο και τιμιο παιδι οπως ο Αντωνης Ρεμος! Διοτι μπορει ο ρεμος να μην εχει ουτε τη μιση φωνη του Νταλαρα αλλα εχει ηθος και αρχες και ποτε δεν συνεκρινε τον εαυτο του με τους μεγαλους ελληνες τραγουδιστες! Και αυτα ειναι τα πιο σημαντικα πραγματα στη ζωη!Ηθος και αρχες! Και ο σηγκεκριμενος ανθρωπος (Νταλαρας) απλα τα αγνοει! Και για να πω και κατι απο Πανουση για τον οποιο δεν τρεφω ιδιαιτερη συμπαθεια "Δε μας χεζεις ρε Νταλαρα!".
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 23-07-2011:
μπορει καποιος ναα με βοηθησει με τον ρυθμο και τα χτηπηματα στη κιθαρα ( πανω κατω) γιατι ειμαι καινουριος .... ευχαριστω
 

 
Από: alekos, στις 12-07-2011:
Αν οι διαφορες μας χωριζουν και δεν μας ενωνουν τοτε κρυβονται σαφως απο πισω κυνηγη γοητρου, υπεροχης, αυτοθαυμασμου, εγωισμου και στατους για επικυρωση. Ενας καλός καλλιτεχνης μπορει να δεχτει μεχρι εναν βαθμο την κριτικη απ τους αλλους, μετα ή ενσωματωνεται ή αποστασιοποιήτε και πολυ φοβάμαι οτι με βαση το σχόλιο του προλαλησαντος οι καλοι, βαση κοινωνικων αντιθεσεων και κατατάξεων, αποστασιοποιήθηκαν θελωντας και μη ενω αργότερα τα κομμάτια που γράψανε αξιοποιήθηκαν ελέω έλλειψης δημιουργηκότητας στην βιομηχανία.
 

 
Από: Στέλιος Μενεξής , στις 26-06-2011:
Αγαπητοί φίλοι έλεος. Ναι, θρύλος ο Παύλος με αξεπέραστες ερμηνίες, καλοί και οι άλλοι τραγουδιστές, δε λέω, αλλά πίσω από κάθε τραγούδι υπάρχει και ένας ποιητής/στιχουργός και ένας συνθέτης χωρίς τους οποίους οποιοσδήποτε τραγουδιστής θάμενε αναξιοποίητος. Αν έχουμε θαυμάσιο και στίχο και μουσική και ερμηνευτή τότε έχουμε ένα θαυμάσιο τραγούδι. Τέτοιες τριάδες έχουμε πολλές στη χώρα μας.
 

 
Από: ΓΙΑΝΝΗΣ Ν, στις 24-06-2011:
ΑΝΩΝΥΜΕ ΜΙΛΑΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ...ΜΠΡΑΒΟ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ,ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΟΜΩΣ,ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΑΙ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΝΩΝΥΜΕΣ
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 22-06-2011:
1.Οι συγχορδιες που εχει πανω πασχουν, καπου υπαρχουν κενα και καπου χτυπάνε ατονικα.
2.Γιατι αναφερετε τον Νταλάρα, τον Πανουση και ποιος ειναι χειρότερος ή καλυτερος αφου εκαστοι το κανουν για βιοπορισμο και σιγουρα, οταν θες να βγαλεις λεφτα απ το τραγουδι θα αναγκαστεις να λιωσεις οπως κανουν και ολοι οι καλλιτεχνες. Πρωτον για να μαθεις μουσικη και δευτερον για να ανεβεις στην σκηνη να παιξεις και να βγάλεις κατι που θα πουλησει και οχι κάτι για να ακους με τους φιλους σου.
Παρ ολα αυτά οι αναγωγες για αποτυχημενο ροκ του Πανουση και στροφες στην καριερα του Νταλαρα δεν με αγγιζουν, αφου τις κανανε για να συνεχισουν να ειναι επικαιροι, αν ζουσε τωρα ο Σιδηρόπουλος το ιδιο ροκ θα εβγαζε ... υποθετω όχι θα εβγαζε κατι σαφως λιγοτερο γνησιο αφου στην ροκ υπαρχει κορεσμος.
 

 
Από: Dj girl, στις 25-03-2011:
paidia na sas pw kt!!!auto t kommati leei para pla!!!!dn exei simasia pws 8 pextei!!!arkei na pextei!!!!toulaxistn g mena!!!!!apla t latreuw!!!!
 

 
Από: Το πιο πετυχημένο σχόλιο που διάβασα!, στις 03-12-2010:
"Η Λιφτερς" συγκρατήσου! Εκτίθεσαι άσχημα! Είναι κακό να ζηλεύεις τόσο πολύ το Νταλάρα!! Εντάξει, δεν τον φτάνεις με τίποτα, ούτε σαν καλλιτέχνης ούτε σαν άνθρωπος! Μας το εξήγησες καλά! Προσπάθησε όμως να το αποδεχτείς κι εσύ, και κάνε ένα βήμα παρακάτω... Μας ακούνε και μικρά παιδιά... Κάποιοι δουλεύουν πολλαπλάσια από τους άλλους, βάζουν την πλάτη τους, τα χέρια τους. Αν εσύ δεν μπορείς να τους φτάσεις, απλά αποδέξου το! Μην προσπαθείς τόσο πολύ να τους μειώσεις με κακοήθειες και ανακρίβειες για να τους φτάσεις! Πάλι χαμηλά κάτω θα είσαι και τη νύχτα πριν κοιμηθείς, θα σκας πάλι από τη ζήλια σου...
Η άγνοια είναι κακό πράγμα.. Το κάνεις όμως και μάθημα στους άλλους και ταυτόχρονα να κοιμάσαι όρθιος από την άγνοια, είναι ακόμα χειρότερο!
Αλλά απ’ ότι βλέπω δεν σε χαλάει! Θα ήθελες να ήσουν -στην καλύτερη περίπτωση, γιατί μου αρέσει πολύ- σαν τον Πανούση (τα μισά σχόλια σου είναι δικά του), δηλαδή να οικονομάς στο όνομα και στη δουλειά άλλων. Εις βάρος τους, με παρασιτική διαδικασία..
Καλή ανάρρωση λοιπόν και περαστικά!
 

 
Από: Θανάσης, στις 26-11-2010:
Δεν σκέφτομαι κάτι άλλο, μόνο υπερασπιστείτε το παιδί που κρύβετε μέσα σας..
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 29-08-2010:
respect stin kiria Lifters! I show-bizz k i "popi" den anikoun PLEON sto xoro tou megalou MIKI Theodoraki i tou Manou Loizou.
 

 
Από: TunedButMuted, στις 20-06-2010:
Μιλησε και ο Αντι-Σταλλιν.Εχει γελιο να εισαι αναρχας και να αμερικανοπροπαγανδιζεις...Εχει γελιο...Ας αφησουμε τα ακουσια κατευθυνομενα της Ελλαδας και να μιλησουμε πιο σοβαρα... Πρεπει καποια στιγμη να ξεχωρισουμε καποια πραγματα...Καλλιτεχνικη φυση η ανθρωπινη φυση? Τοση ωρα λετε και ξανα λετε για τον Νταλαρα .Εχω ακουσει και εγω πολλα και διαφορα,γνωριζω τον ηχοληπτη του,περιεργος ανθρωπος λεει,εκνευριστικα τελειωμανης...Τελειωμανης ως προς τη δουλεια του ομως...Δηλαδη στη τελικη αυτο που ακουμε, η μουσικη του.Ναι μπορει να ειναι καθικι! Οπως και τοσοι αλλοι που ασχολειστε ολα αυτα τα χρονια,ειτε μεσω ομαδας σας ,ειτε μεσω των κομματων σας ειτε μεσω της θρησκεια σας γιατι τοσο μενος για τον Νταλαρα,οχι πως με τρελαινει,αλλα ενταξει δεν τον λες και ασχημο τραγουδιστη και ερμηνευτη... Και Ο Παυλος δεν ηταν οτι το καλυτερο πρωτυπο,απο ηρωινη πεθανε.Και τοσοι αλλοι καλλιτεχνες επισης... Δηλαδη ως προς τι κρινουμε εναν καλλιτεχνη? Σαν ανθρωπο? Δηλαδη αν ειναι αδελφη ,πρεζακι,καθικι κτλ τκλ .
Η σαν καλλιτεχνη δηλαδη τραγουδα ομορφα,παιζει κιθαρα πιανο μαντολινο ομορφα κτλ...
Τι να σας πω ,οτι διαβασα δε μου εκατσε καλα..Συγγνωμη που θα φτασω να το πω,αλλα καποια πραγματα μοθ φανηκαν δηθεν πολυ...

Και επι του ασματος, πανεμορφο!
 

 
Από: defmuse, στις 08-05-2010:
Ρε παιδιά. μη βρίζεστε μεταξύ σας. Βρίστε όλοι το Νταλάρα. Λιφτέρ' καλά τα λες πιδάκι μ'. (Α! Και για αυτούς που θα βιαστούν να με πουν άσχετο, χμ, μάλλον δεν είμαι. Και αν είχαν συνεργαστεί και αυτοί με μερικούς - μερικούς, μάλλον την ίδια άποψη θα εξέφραζαν). Καλημέρες!
 

 
Από: anti-stalin, στις 04-05-2010:
GAMW TON NTALARA
THANATOSB STA AFENTIKA
 

 
Από: jack_98, στις 28-03-2010:
ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠ ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΗΣΕ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΕΡΜΗΝΕΥΟΝΤΑΣ ΤΟ..ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΤΗΝ Mousiki,ΠΑΙΞΤΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕ ΤΟ ΤΑΧΙΔΕΨΤΕ...ΑΛΛΙΩΣ ΒΡΕΙΤΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ.
 

 
Από: Α!ΡΕ ΓΕΛΙΑ, στις 29-10-2009:
Εσυ ρε μεγαλε δεν εισαι κομπλεξικος που λεσ το νταλαρα αισχρο?Ειναι ολοι οι αλλοι εκτος απο σενα.Α ρε ελληναρες.
 

 
Από: GIANNIS N, στις 29-10-2009:
ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΣ ΦΙΛΕ ΦΙΛΗ ΤΙ ΕΙΣΑΙ 'ΜΟΥΣΙΚΗ' ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΑΥΤΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΜΑΣΤΟΡΑ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ.ΑΝΤΕ ΒΑΘΥΣΤΟΧΑΣΤΕ ΜΟΥΣΙΚΕ.
 

 
Από: Nέλλη, στις 27-10-2009:
Eίναι ένα από τα λίγα τραγούδια που άν το αφήσεις να σε αγγίξει το βαθύτερο νοημά του θα σε κάνει να κλάψεις! Αναρωτιέμαι, στο σήμερα,κι αν ακόμη γλιτώσει το παιδί θα το αφήσουν να βρει το δρόμο για την ελπίδα;;
 

 
Από: Mousiki, στις 30-09-2009:
Stamatiste re xazoi oloi sas na filosofite gia ton aisxro ton ntalara k ales vlakies...

Akuste to kommati paikste to niwste to k stamatiste na lete akira pragmata...kompleksikoi oloi sas
 

 
Από: giannis, στις 14-07-2009:
 Paidia mia episimansi... To tragoudi auto einai Mikis Theodorakis... Kai to exei prwtotragoudisei i Farantouri... Opote apo to na epainei kapoios ton Pavlo Sidiropoulo pou stin teliki ton exoume paraepainesei (oxi adika), as katsei na skeftei ligo kai na meletisei tin mageia tis mousikis autou tou trismegistou mousikou pou ferei to onoma Mikis Theodorakis... Giati dystixws elaxistoi gnwrizoun to ergo tou...
Filika pros olous...
 

 
Από: GIANNIS N, στις 20-06-2009:
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΛΕΝΑ.ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΛΕΥΤΕΡΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΗ ΤΟΥ ΜΙΚΗ.ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΑ ΜΗΔΕΝΙΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ,ΤΗΣ ΛΕΥΤΕΡΣ.ΑΠ'ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ Σ'ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΗ ΕΠΙΘΕΣΗ,ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ.ΑΥΤΟ ΚΑΤΙ ΔΕΙΧΝΕΙ......ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ...Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΔΕ ΜΠΗΚΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ,ΑΡΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ.ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΚΙ'Ο ΚΑΘΕ ΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ Η Ο ΚΑΘΕ ΜΟΥΣΙΚΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΑΡΜΟΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΟΚΙΜΟ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΜΟΝΟ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.ΚΑΛΟΣ Η ΚΑΚΩΣ ΑΥΤΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙ.ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟ ΝΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΤΥΠΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΗΝ ΛΕΥΤΕΡΣ ΕΙΝΑΙ ΓΚΕΜΠΕΛΙΣΚΟΙ.ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ.Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.ΟΧΙ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟ.
 

 
Από: clockwork dreamer, στις 10-06-2009:
8a graftoun arage ki alla tetoia kommatia? panta monadika ki epikaira!
 

 
Από: ελενα, στις 24-05-2009:
νομίζω ότι το τραγούδι το έχει γράψει ο ΜΙΚΗΣ θεοδωράκης!!!τουλάχιστον, στους τίτλους τέλους της ταινίας "ο ασυμβίβαστος", όπου πρωτοακούστηκε το τραγούδι, έτσι λέει...όπως και νά χει,το "κάποτε θά ρθουν" είναι πάντα επίκαιρο και ανατριχιάστικο από άποψη νοήματος και ο πρίγκηπας το ερμήνευε μοναδικά γιατί το ένιωθε,το πίστευε...όσο για την παραπάνω συζήτηση, ο νταλάρας,είναι ένας τραγουδιστής-επαγγελματίας που έχει διαλέξει εδώ και πολύ καιρό ποιο δρόμο θα ακολουθήσει.κι αφού ό δρόμος αυτός,δεν έχει καμμία απολύτως σχέση με τη φιλοσοφία του συγκεκριμένου τραγουδιού και του σιδηρόπουλου,δε νομίζω ότι υπάρχει λόγος να το συζητάμε εδώ.είναι δεδομένο ότι κάποιοι τραγουδιστές,όσο καλόι κι αν είναι, ΔΕΝ μπορούν να πουν κάποια τραγούδια-ύμνους σαν αυτό,γιατί πολύ απλά δεν τα πιστεύουν,δεν τα βιώνουν...θα ακουγόταν τόσο ψεύτικο και ξένο...
 

 
Από: GIANNIS N, στις 21-04-2009:
ΦΙΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΥΨΑ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΚΑΙ ΓΩ ΕΓΙΝΑ ΕΡΙΣΤΙΚΟΣ,ΑΛΛΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ ΒΡΩΜΙΑΣ,ΤΟΥ ΥΠΟΧΘΟΝΙΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΗ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ ΣΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΛΟΓΙΑ,ΠΝΙΓΕΣΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΜΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ,ΟΠΩΣ Η ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΡΔΕΨΕΙ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΤΙΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΕ ΤΖΙΜΑΚΟ... ΚΑΙ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΧΑΟΣ.ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΡΟΚ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΑ ΚΑΙ ΡΟΚΑΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΗ ΣΥΝΤΗΡΕΙ,ΜΕ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΣΑΤΙΡΕΣ.ΡΟΚΑΣ ΗΤΑΝ Ο ΑΣΙΜΟΣ ΡΕΕΕ,Ο ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΡΕΕΕΕ,Ο ΛΟΙΖΟΣ ΡΕΕΕΕ,ΠΟΥ ΗΤΑΝΕ ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΙ ΚΙ'ΟΧΙ ΤΗΣ ΤΣΕΠΗΣ ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ...ΟΧΙ Ο....ΤΖΙΜΑΚΟΣ.ΑΝΤΕ.
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 17-04-2009:
File GIANNH N, Floydian kai H LIFTERS, h monh apanthsh gia olon afto to "salo", einai enas stixos tou Poulika pou tragoudhse o Pavlos: "Osa de ftanei h alepou ta kanei kremastaria ki osoi gyrevoun ta polla tha paroun ta paparia"... Etsi kai o Jimakos... Egw asxoloumai me th rock kai kyriws me thn Ellhnkh rock panw apo 20 xronia kai morfes san tou Tzimakou, einai mono gia ta skoupidia... To perithwrio sto megaleio tou, mia adikaiologhth kai kakovoulh "satira", opws eipe ki oagaphtos filos Floydian... File GIANNH N, mono mia xarh thelw apo sena: apostomwse olous tous asxetous kai axrhstous pou theloun na lene olo idia kai ta idia (tou myalou tous rokanidia!)
To theo sas re!!! To Dalara mono o Tsitsanhs, o Loizos, o theodwrakhs kai o Vamvakarhs mporoun na ton krinoune reeeeeee... Oxi o Tzimakos kai o kathe karagkiozhs... Syggnwmh an hmoun ligo eristikos...
 

 
Από: Χρηστος, στις 07-04-2009:
Σωστη εισαγωγη Bm Bm4 Em Em7 G F# Bm
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 25-03-2009:
ekseretiko tragoudi..a re pavlo..
 

 
Από: GIANNIS N, στις 16-03-2009:
ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΑΚΑΑΥ.ΠΛΕΟΝ Η ΣΥΝΤΡΗΠΤΙΚΗ ΠΛΟΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΑΚΡΟΑΤΩΝ-ΜΟΥΣΙΚΩΝ,ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΤΟ ΓΛΕΙΨΙΜΟ,ΤΟ ΧΑΙΔΕΜΑ...ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ,ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΦΤΗΝΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΚΙ'ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΧΤΗΣΕΙ ΤΟ ΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ,ΤΟΝ ΒΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ.ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ-ΜΟΥΣΙΚΟ,ΓΡΑΦΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΩΝΤΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΧΩΡΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ,ΧΩΡΙΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ.ΤΑ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΠΙΠΙΛΑ ΣΤΗΝ ΠΙΠΙΛΑ ΚΑΙ ΚΟΝΤΡΑ ΠΙΠΙΛΑ.ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΟΝΟΜΙΣΕ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΝΕ ΚΙ'ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ.
 

 
Από: makaay, στις 13-03-2009:
file giannis n me kalipses plirws...astous na vgazoun tin xoli tous osa den ftanei i alepou ta kanei kremastaria....kalitexnhs me tis dinatotites tou dalara den uparxei kai to kseroun oloi afto giafto kai ton xtupane se alla 8emata ektos tragoudiou...
 

 
Από: GIANNIS N, στις 03-03-2009:
ΚΟΙΤΑ ΑΣΠΙΣ.ΚΑΤ'ΑΡΧΗΝ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ Η ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ Σ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ,ΑΠ'ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΚΑΤΙ Η ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ,ΑΠ'ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΜΙΛΑΕΙ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.ΤΟ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΣΑΙ ΕΣΥ,Η-Ο ΛΕΥΤΕΡΣ Η ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ,ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ.ΣΤΑ ΛΕΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΛΟΓΟ.Η ΜΟΔΑ ΤΗΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΑΣ ΝΤΑΛΑΡΑ,ΑΡΧΙΣΕ ΑΠ'ΤΗΝ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΟΥΣΗ!ΠΡΙΝ ΑΠ'ΤΟ ΦΙΑΣΚΟ ΑΥΤΟ,ΠΟΥ ΤΕΧΝΙΑΙΝΤΩΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ Ο ΠΑΝΟΥΣΗΣ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΛΟΓΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΟΣ,ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ.ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΛΟΙ Η ΔΗΘΕΝ ΡΟΚΑΔΕΣ,ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΙΔΕΣ,ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΑΓΝΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ,ΠΟΥ ΜΕΣ'ΤΗΝ ΑΓΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ,ΚΟΝΟΜΙΣΑΝ ΑΠΟ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟ ΝΤΑΛΑΡΑ,ΙΣΧΥΡΙΖΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ,ΧΩΡΙΣ ΥΠΟΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ ΤΗΝ ΕΧΕΙ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΡΙΝΩ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΑΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΚΑΤ'ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΤΟ ΦΙΛΟ-ΦΙΛΗ ΛΕΥΤΕΡΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΧΙΛΙΟΕΙΠΩΜΕΝΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ.ΜΠΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΡΑΦΩΝΤΑΙ ΕΛΑΦΡΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ.ΔΕ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ ΝΕΟ,ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΠΙΑ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΚΛΕΨΑΝ ΛΙΓΗ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΥΘΟ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ
 

 
Από: ΑΣΠΙΣ, στις 01-03-2009:
ΗΡΕΜΙΑ ΚΥΡΙΟΙ.ΟΛΟΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΡΦΗ ΣΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΑΙΤΗΣΕ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΝΤΑΛΑΡΑ, ΜΕΓΛΛΩΣΑΜΕ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕ , ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ( ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΓΩ) ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΞΕΚΙΝΗΣΑ ΜΕ ΑΥΤΑ.ΟΜΩΣ Η ΛΙΦΤΕΡΣ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ ΣΕ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ.Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΚΑΡΙΕΡΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΓΙΑ ΤΟΘΣ ΝΕΟΘΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗΣΤΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΚΑΙ ΧΩΜΕΝΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ, ΛΑΙΜΟ ΣΤΑ ΠΙΟ ΒΡΩΜΙΚΑ ΚΥΚΛΩΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΟΟΥ ΜΠΙΖ. ΟΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΑΡΑΒΛΕΠΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΕΤΑΙ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΙΣ Ν =...ΑΣΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ....
 

 
Από: GIANNIS N, στις 27-02-2009:
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΓΩΣΕ Η ΤΖΙΜΙΝΙΕΡΑ,Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΓΕ.ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΓΕ.ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΓΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ.ΟΧΙ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΠΟΙΟΙ.
 

 
Από: GIANNIS N, στις 27-02-2009:
Α!ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑ.ΕΚΑΝΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗ,ΤΣΙΤΣΑΝΗ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΟΡΕΞΗ.Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΠ'ΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥ,ΣΤΕΛΙΟ.Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΙ'Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΕΣΥ.ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΡΑΤΟΣΝ ΛΕΓΕ ΟΤΙ ΘΕΣ.
 

 
Από: GIANNIS N, στις 27-02-2009:
ΡΕ ΤΟΝ ΛΕΥΤΕΡΣ?ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟ ΟΡΑΜΑΤΙΣΤΗΚΕΣ ΑΠ'ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΚΟΣΑΛΕΣΙ ΤΟΥ ΜΗΛΙΩΚΑ?ΚΑΠΟΥ ΜΕ ΠΑΕΙ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΡΩΤΑΩ...ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΤΕΚΜΙΡΙΩΜΕΝΑ ΟΛ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΑΘΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ...ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΨΕΥΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΑΠ'ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ ΣΟΥ,ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΣΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΣ.ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΚΑΝΕΣ ΚΟΠΙΑ ΤΟΝ ΤΖΙΜΑΚΟ.ΜΑΛΛΟΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ...ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΓΑΤΟΝΙ?ΚΑΠΟΥ ΤΑ ΑΚΟΥΣΕΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ,ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΙΣ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΝΤΑΛΑΡΑ,ΙΩΑΝΝΙΔΗ.ΤΟΤΕ ΑΛΛΑΖΕΙ.ΞΕΡΕΙΣ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΤΑ ΓΡΑΦΩΜΕΝΑ ΣΟΥ,ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΛΟΓΟ...ΤΟ ΚΙΘΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΟ ΣΑΙΤ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΜΩΣ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ,ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΔΙΑΚΡΙΝΩ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ.ΤΟ ΠΟΣΟ ΜΙΚΡΟΙ ΣΕ ΝΟΥ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΕΙΝΑΙ...ΚΑΛΑ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ,ΜΠΑΙΝΕΙΣ Σ'ΕΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟΥ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΓΓΕΙΛΕΙΣ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥΣΗ ΣΕ ΝΕΑ ΕΚΔΟΣΗ?ΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΘΙΑΣΕΙΣ ΤΟ ΑΔΙΑΒΡΩΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΥΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΣΚΑΡΤΟ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ?ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΒΙΛΕΣ,ΓΙΑ ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΝΑ ΣΕ ΠΑΡΟΥΝ ΣΟΒΑΡΑ? ΜΗΠΩΣ Ο ΤΖΙΜΑΚΟΣ ΔΕΝ ΤΑ ΚΟΝΟΜΙΣΕ ΑΠ'ΤΟ ΝΤΑΛΑΡΑ?ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑ ΚΙ'ΑΥΤΟΣ ΚΑΝΕΙ ΣΑΤΙΡΑ.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΗΓΕ ΜΟΥ?ΜΟΥ ΔΙΕΦΥΓΕ.ΚΑΛΗ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΟΥΜΕ.ΤΟ ΠΕΤΥΧΕΣ...ΗΤΑΝ ΜΕΓΑΛΟ ΣΕ ΟΓΚΟ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΙΑΝΕΙ ΧΩΡΟ.ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΣΑΤΙΡΙΖΕΙΣ ΤΙΣ ΒΙΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΤΟΧΟΣ ΒΙΛΑΣ.ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑΙ ΦΟΥΣΚΩΜΕΝΕΣ ΟΙ ΤΣΕΠΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΑΛΑΡΑ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΟΥΣΙΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΙΑΣΗΜΟ.ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΔΙΕΥΡΙΝΕΙΣ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΟΥ.ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΛΕΓΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΚΑΚΟΗΘΕΙΕΣ ΟΤΑΝ Ο...ΤΖΙΜΑΚΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΙΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ.ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΩΡΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ,ΑΣΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.ΕΠΕΙΔΗ ΤΥΓΧΑΝΕΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ,ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ ΕΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΠΟΤΕ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΟ.ΚΙ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ.ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΛΥΠΑΜΑΙ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ.
 

 
Από: sasa, στις 06-02-2009:
paidia einai xazo na tsakonestai gia tis epiloges ton allon.omos an den mas eresei kapoios apla den asxoloumaste episis den jeri kanenas mas ti einai lathos kai ti einai sosto giati o kathe anthropos ta blepei diaforetika.
 

 
Από: K.M., στις 29-01-2009:
Το συγκεκριμένο τραγούδι, που όλοι γνωρίσαμε από τον Παύλο είναι σύνθεση του Θεοδωράκη. Κανείς άλλος από όσους το ερμήνευσαν (π.χ. Γαλάνη, Καγιαλόγλου κ.α.) δεν ταυτίστηκε με αυτό. Από μόνο του το γεγονός σημαίνει πολλά για την ερμηνευτική ικανότητα του Παύλου. Στις καρδιές, εμάς των παλαιότερων, παραμένει βέβαια ο κορυφαίος, ίσως και μοναδικός, έλληνας roc συνθέτης και ερμηνευτής.Αξίζει πάντως να τον γνωρίσουν και οι νεότεροι γιατί διαφορετικά θα μιλάμε για roc στύλ...Χατζηγιάννη.
 

 
Από: knitisfe, στις 29-01-2009:
η κυρια λιφτερς λοιπόν θέλει να μας πει ότι οι 12000000 πωλήσεις, δηλαδή πάνω από ένας δίσκος ανά άτομο στην ελλάδα, είναι αποτέλεσμα κοροιδίας...για ηρεμείστε λίγο κυρία λίφτερς... προς θεού δηλαδή...έτσι υποτιμάτε 12000000 Έλληνες...όσο για τον σιδηρόπουλο δεν μπορώ να πω τίποτα..α και κυρία λίφτερς... όσον αφορά το παρόν του κυρίου νταλάρα σκεφτείτε το εξής: το χρήμα πολύ εμίσησαν, το πολύ χρήμα ουδείς..και επειδή δεν το έχετε μισείτε.. α τι; πανούσης; ποιος έκλασε;;;
 

 
Από: Floydian, στις 27-12-2008:
Α, και κάτι που ξέχασα: Αμάν πια αυτή η δικαιολογία με τη "ΣΑΤΙΡΑ"... Δε μπορώ άλλο... Α και Κύριε Η ΛΙΦΤΕΡΣ, μετά τη μήνυση του "ΑΚΑΤΟΝΟΜΑΣΤΟΥ" στον αξιαγάπητο Τζιμάκο, τι έκανε ο Τζιμάκος για να αθωωθεί? Μέχρι και κλάμα έριξε, το κατακάθι!Η τελευταία τρύπα του ζουρνά!!! Ακούς εκεί να μπερδεύονται "τα κουπόνια μ' αυτοκίνητα"!!! Κι όσο για το ποιος είναι πιο κατάλληλος να ερμηνεύσει Τσιτσάνη/Βαμβακάρη, αυτό το έχουν δηλώσει οι ίδιοι.
 

 
Από: Floydian, στις 27-12-2008:
Πες τα ρε Αντώναρε να αγιάσει το στόμα σου... Μάλλον η κΥρία ΛΙΦΤΕΡΣ δεν έχει καταλάβει ότι ο αγαπητός Τζιμάκος αφού κατάλαβε ότι η κοροιδία με τις ταξιαρχίες δεν πάει άλλο, αποφάσισε να το ρίξει στο one-man-show...one-woman-show...κοροιδεύοντας τις προσπάθειες των άλλων...
 

 
Από: Antonis, στις 16-12-2008:
"Η Λιφτερς" συγκρατήσου! Εκτίθεσαι άσχημα! Είναι κακό να ζηλεύεις τόσο πολύ το Νταλάρα!! Εντάξει, δεν τον φτάνεις με τίποτα, ούτε σαν καλλιτέχνης ούτε σαν άνθρωπος! Μας το εξήγησες καλά! Προσπάθησε όμως να το αποδεχτείς κι εσύ, και κάνε ένα βήμα παρακάτω... Μας ακούνε και μικρά παιδιά... Κάποιοι δουλεύουν πολλαπλάσια από τους άλλους, βάζουν την πλάτη τους, τα χέρια τους. Αν εσύ δεν μπορείς να τους φτάσεις, απλά αποδέξου το! Μην προσπαθείς τόσο πολύ να τους μειώσεις με κακοήθειες και ανακρίβειες για να τους φτάσεις! Πάλι χαμηλά κάτω θα είσαι και τη νύχτα πριν κοιμηθείς, θα σκας πάλι από τη ζήλια σου.. Η άγνοια είναι κακό πράγμα.. Το κάνεις όμως και μάθημα στους άλλους και ταυτόχρονα να κοιμάσαι όρθιος από την άγνοια, είναι ακόμα χειρότερο!
Αλλά απ’ ότι βλέπω δεν σε χαλάει! Θα ήθελες να ήσουν -στην καλύτερη περίπτωση, γιατί μου αρέσει πολύ- σαν τον Πανούση (τα μισά σχόλια σου είναι δικά του), δηλαδή να οικονομάς στο όνομα και στη δουλειά άλλων. Εις βάρος τους, με παρασιτική διαδικασία..
Καλή ανάρρωση λοιπόν και περαστικά!
 

 
Από: GEO BASSISTAS, στις 16-12-2008:
αντε ρε Η Λιφτερς...Πες τα ρε γαμωτο για τον Νταλαρα,που σελιγο θα βγαλει καινουριο δισκο με τον τιτλο ''Ο Νταλαρας τραγουδαει Πετρελη''...Εχει αξιολογη πορεια ο κυριος αλλα οχι αλλο καρβουνοοοοοο....καλα τα εγραψε ο Παπαδοπουλος κ ακομα καλυτερα το ερμηνευσε ο Σιδηροπουλος αλλα δυστυχως ολοι μενουμε θεατες κ απλως ακουμε κ βλεπουμε!
 

 
Από: ????, στις 16-12-2008:
pio epikairo tragoydi den yparxei....
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 09-12-2008:
για τον αλεξη..........................................
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 09-12-2008:
εχε το νου σου στο παιδι,υπερασπισου το παιδι γιατι αν γλιτωσει το παιδι υπαρχει ελπιδα...αντι να διδαχθουμε απ΄τους στιχους αυτου του τραγουδιου, βλεπουμε εν ετη 2008 να πεθαινει εν καιρω ειρηνης εαν 15χρονο παιδι απο σφαιρα αστυνομικου...ντροπη και αισχος! κατω το παρακρατος και η εξουσια!
 

 
Από: nama, στις 09-12-2008:
droph.......den einai dynaton na xanetai etsi mai zwh.....htan kai o ale3 ena paidi me oneira.....ale3 8a eisai panta sis kardies mas......R.I.P. file ale3.....na sai panta kala....
 

 
Από: Sissy, στις 09-12-2008:
Γεννήθηκα ένα χρονο μετά το θάνατο του. Μακαρι να τον είχα δει σε κάποια συναυλία του. Παύλε ζεις
 

 
Από: Τζούλη , στις 09-12-2008:
Αφιερωμένο στους γονείς όλου του κόσμου.. με αφορμή τον χαμό του Αλέξανδρου που δολοφονήθηκε από τον ειδικό φρουρό..
Υπερασπιστείτε τα παιδιά όλου του κόσμου γιατί είναι παιδιά δικά σας...
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 02-12-2008:
σωστος  Η Λιφτερς 
κολλαγε και κολλαει οπως η μυγα στα σκατα
 

 
Από: Stelios_muzic, στις 06-10-2008:
Το συγκεκριμένο τραγούδι κυκλοφόρησε πρόσφατα και από την Γλυκερία http://www.greekmusicshop.gr/eshop/product.php?productid=3889 και από τον Νταλάρα http://www.music-bazaar.com/main.php?page=album&id=13148
 

 
Από: gina, στις 27-06-2008:
ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ... ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΨΩ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΩ. ΠΑΥΛΟ ΖΕΙΣ...
 

 
Από: Η Λιφτερς, στις 12-06-2008:
Θα χαιρόταν, τζαστ μπιλίβ μι. Σίγουρα θα του ήταν αντιπαθητικός ο ακατανόμαστος...
Πλάκα πλάκα Σιδηρόπουλο δεν τραγούδησε ακόμα ο Νταλαράκος, πως και του ξέφυγε τέτοιο μεγαλείο.. Να ακούσω το "Μπάμπη το φλου" από το στόμα του ακατανόμαστου και θα ξαναρχίσω τα ναρκωτικά..
 

 
Από: smoralis, στις 09-06-2008:
Πόσο θα χαιρόταν ο Παύλος να σας ακούει...
 

 
Από: Η Λιφτερς, στις 06-05-2008:
Ο μικρόφαλλος τραγουδιστής και της Χούντας ο εθελοντής
Βλέπε, άκου, κάνε μόκο, Χατζιαβάτη Τσιριμώκο
Για να μπεις στο κλαμπ της αρπαχτής
Θάνατος στους διαφημιστές, στους εκτελεστές τραγουδιστές
Που τον πόνο του κοσμάκη, τον πουλάνε στο Λαμπράκη
Να τον κάνει φούσκες μετοχές..

Ποσό Νταλάρας είναι..
 

 
Από: Η Λιφτερς, στις 13-02-2008:
Αξιότιμε κύριε Floydian, 
χαίρομαι που απαντάτε στο μήνυνά μου.
Επιτρέψατέ μου να επισημάνω τα εξής:
1) Δεν είμαι τόσο άσχετος περί ελληνικής μουσικής όσο θέλετε να πιστεύετε. Είμαι μαζικά στην παραγωγή ως συνθέτης εδώ και χρόνια.
2) Δεν έγαλα σκάρτο το Νταλάρα, προς Θεού, έχει γράψει ιστορία ο άνθρωπος. Ο κατά την άποψή σας φαινομενικά "μεγαλύτερος Έλληνας τραγουδιστής" έχει πέσει αυτοβούλως στο ίδιο καζάνι με τον Ρέμο και Χατζηγιάννη, κανένας δεν τον πίεσε, ούτε και εγώ τον τοποθέτησα από μόνος μου εκεί. Αυτές ήταν οι επιλογές του "ακατανόμαστου" όσον αφορά τις συνεργασίες του, μόνος του έπεσε μέσα στο καζάνι με τα σκατά. Γιατί άραγε τις πραγματοποίησε είναι το ερώτημα... η απάντηση βεβαίως είναι για να γεμίσει τις τσέπες του. Σκεφτείτε ότι η συνεργασία με Χατζηγιάννη αποτελεί την καλλίτερη επένδυση για το μέλλον, ο άνθρωπος επενδύει στα 12χρονα, οι επόμενοι μεγάλοι καταναλωτές... απλά τα πράγματα.
3) Μην ξεχνάμε την Κύπρο και τα 17 εκ/ρια για την κονσόλα που νοίκιασε στην αφιλοκερδώς συναυλία.. Ούτε τις δραστηριότητες τού επί χούντας και τα παρε-δωσε με τον Ιωαννίδη...
4) Κρίνοντας από την πορεία του δεν μπορώ να καταλάβω το εξής, και ίσως θα μπορούσατε σε αυτό το σημείο να με βοηθήσετε: Πως μπορεί αυτός που τραγούδησε το "Πάγωσε η τζιμινιέρα" να το γυρίσει στο "με λένε Πόπη" και στην υπόλοιπη σαβούρα των τελευταία 10-15 ετών; Αν εξαιρέσεις τα κομμάτια άλλων ερμηνευτών δεν θυμάμαι ούτε ένα τραγούδι από τα δικά του χείλη που να αξίζει (τα τελευταία 15 χρόνια). Το έχει γυρίσει κι αυτός στα σκυλάδικα, στα ανούσια αφιερώματα (όρεξη είχε τώρα ο Τσιτσάνης και ο Μάρκος τον δαλάρα να ούμε), στα μέγαρα, στις αρπαχτές του Λαμπράκη, μην έχοντας ΤΙΠΟΤΑ ουσιαστικό να προσφέρει στο τραγούδι. Αποτελεί το χαρακτηριστικό παράδειγμα έλλειψης οράματος και ουσίας, καθώς κουβαλάει τεράστια ευθύνη πάνω στις πλάτες του, ευθύνη που τελικά δεν άξιζε να επωμισθεί.
5) Καλλιτέχνης θα πει ήθος (πάρε για παράδειγμα τον Καζαντζίδη). Δε διακρίνω δυστυχώς τίποτα, έχει τκακωθεί με όσους έχει συνεργαστεί (Παπακωνσταντίνου, Άκη Πάνου, Κώστα Παπαδόπουλο, Ρασούλη, Καζαντζίδη, Δημήτρη Κοντογιάννη και τόσοι άλλοι) καθώς βρίζει και τους μουσικούς του πάνω στη σκηνή. Άσε που ανήμερα της κηδείας του Γκάτσου και πάνω στο μνήμα του ζήτησε ο ανελέητος τα δικαιώματα των ποιημάτων του από τη χείρα του. Ρωτήστε διακεκριμένους καλλιτέχνες να σας πουν περισσότερα..
6) Το κουλτούρα τραβεστί (όρος του Πανούση) που ανέφερα πριν είναι η μεγαλύτερη κατάντια και σήψη της εποχής μας. Δεν είναι το σκυλάδικο, όχι. Είναι να κολυμπάς σε 7 πισίνες, να καβαλάς 23 μοτοσυκλέτες και 9 κάμπριο και από την βουλιμία σου να βγαίνεις στο κέντρο και να τραγουδάς Μάρκο "εγώ φτωχός γεννήθηκα..". Αυθεντικότητα μηδέν! Σε αυτήν την παράνοια κολλάει το "κουλτούρα τραβεστί", είναι σαν να γυρίσεις την ταινία Ρεμπέτικο με πρωταγωνιστές τον Αλαφούζο, το Βαρδινογιάννη και τον Κόκκαλη. Εγώ ο φτωχός νομίζω ότι καπηλεύεται αυτά τα τραγούδια προς όφελός του και ας διαφωνείτε μαζί μου.
Τώρα που γίνατε σοφότερος καθήστε και σκεφτείτε ώριμα ή μισήστε με ελεύθερα. Το διαδύκτιο προσφέρει απλόχερα τη δυνατότητα σε κάθε λογής άσχετο να εκφέρει άποψη. Περισσότερο πάντως οδύρομαι για του άσχετους που έχουν κατακλήσει την τηλεόραση και τρώμε τα σκατά τους κάθε μέρα..
 

 
Από: Floydian, στις 05-02-2008:
Αγαπητέ κύριε, ή αγαπητή κυρία "Η Λιφτέρς" δε μπορείς να βάζεις τον μεγαλύτερο έλληνα τραγουδιστή στο ίδιο καζάνι με το Ρέμο και το Χατζηγιάννη, όπως δε μπορείς να κάνεις το ίδιο και για τον Κότσιρα. Μάθε που πάνε πρώτα τα τέσσερα για την ιστορία της ελληνικής μουσικής και αυτούς που διαφυλάσσουν το γνήσιο ελληνικό τραγούδι και μετά να έρθεις να γράψεις εδώ, σ' αυτήν την ιστοσελίδα που κομμάτια Χατζηγιάννη, Μαρτάκη και Ρουβά δεν έχουν καμιά θέση (κατά την ταπεινή μου άποψη!). Για να βγάλεις σκάρτο το Νταλάρα πρέπει να γνωρίζεις εις βάθος την ελληνική μουσική και μάλλον για να το λες αυτό μάλλον εσύ είσαι "άσχετος"...
όσο για το τραγούδι είναι καταπληκτικό. Παύλο, θα'ταν καλύτερα να μην άκουγα τα τραγούδια σου και να μη σε γνώριζα, για να μου γίνεται όλο και πιο έντονο το βάρος της καθημερινής σου απουσίας...
 

 
Από: Η Λιφτέρς, στις 02-01-2008:
ποιος κότσιρας ρε ασχετοι, μαθετε επιτελους να αξιολογείτε την αυθεντικοτητα της μουσικης και της ερμηνειας!
Νταλαρας, Κοτσιρας, Ρεμος και Χατζηγιαννης = ενα και το αυτο, ο ενας καθ' εικονα και ομοιωση του αλλου, κουλτουρα τραβεστι. Ολοι ειπαν με τη σειρα τους το αξιον εστι και χεστηκε η φοραδα στο αμπελι να ουμε.
 

 
Από: KoKis, στις 21-12-2007:
Οι κότσιρος! Εν αντρέπεστε ρε που εννά μας πείτε για τον Κότσιραν τον poseur!
Κοκής
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 05-08-2007:
συγχαρητήρια στον ΛΕΥΤΕΡΗ. Οι στίχοι έχουν βαθύ νόημα και πρέπει να το ακουν μερικοί μερλοί μεγάλοι αυτο
 

 
Από: dimitris, στις 16-06-2007:
kirki enas to leei auto to tragoudi k autos einai o pavlakos...oute kotsiras oute kotsifas...auta ta akouo verese...
 

 
Από: Νίκος Πατεράκης, στις 10-05-2007:
Το σχόλιο του NικΓρ είναι ολόσωστο. Συμπληρώνω:Πρωτοεμφανίστηκε δισκογραφικά το 1979 στο LP "ο Ασυμβίβαστος". Κινηματογραφική μουσική και τραγούδια από την ομότιτλη ταινία του Ανδρέα Θωμόπουλου. Μουσική του Γιώργου Θεοδωράκη(γιού του Μίκη}, τραγούδια του Ανδρέα Θωμόπουλου καί ένα τραγούδι του Μίκη σε στίχους του Λ.Παπαδόπουλου, το "κάποτε θάρθουν"
 

 
Από: ΒΑΣΙΛΗΣ, στις 01-05-2007:
ΣΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΠΑΙΖΕΙ Bm,Bsus4,Em,Em7,Em,Bm,Em
 

 
Από: NικΓρ, στις 17-03-2007:
Το τραγούδι υπάρχει και ως Μη με προδώσεις και το τραγουδά η Γαλάνη στον δίσκο Χαιρετισμοί και οι στίχοι είναι του Γιάννη Θεοδωράκη ενώ η μουσική του Μίκη όπως κι εδώ (κι όχι του Γιώργου Θεοδωράκη)
 

 
Από: χρηστος, στις 18-01-2007:
τραγουδαρα.μπραβο παυλο
 

 
Από: Vallian, στις 04-01-2007:
Ψέματα λένε για  να σε πείσουν,θα σε πουλήσουν.Kλείσε την πόρτα με κλειδί,yπερασπίσου το παιδί,υπάρχει ελπίδα...
 

 
Από: miixalis, στις 23-11-2006:
ti thelei na pei to tragoudi akrivws.............???
 

 
Από: manos, στις 18-11-2006:
tragoydara telos
 

 
Από: chrisa, στις 18-11-2006:
to afeierwnw ston Nikola m
 

 
Από: ioanna#, στις 23-10-2006:
.....exe to noy s sto pedi gt an glitosh to pedi iparxi elpida/>?./../.,*&^%$
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 11-08-2006:
Εξαιρετικό κομμάτι...
Αν και λόγο κάποιας διαφωνιας Θεοδωρακη-Παπαδόπουλου το τραγούδι υπάρχει και με άλλους στιχους και νομίζω το λέει η Γαλάνη(δεν είμαι σίγουρη).
Όμως αυτή η εκτελεση η πρώτη δηλαδή είναι το κάτι άλλο!
 

 
Από: ΔΩΡΑ, στις 31-07-2006:
είναι κομματάρα...αναμφισβήτητα!κ φυσικά η φράση που αξίζει να προσεχθεί είναι η τελευταία που συμπυκνώνει όλο το νόημα!
 

 
Από: alitampouras , στις 07-07-2006:
paulo  zeis!!!!!!!!!!!!!!!!
 

 
Από: Λεωνιδας , στις 12-12-2005:
 Για οσους το παιζουν απο Αm ( δεν πολυγουσταρουν τα μπαρε δηλαδη) το intro ειναι Am Dm Am Dm F E
 

 
Από: Panagiotis, στις 12-05-2005:
To tragoudi einai olososto etsi to exei grameno kai sto biblio me ta tragoudia tou sidiropoulou
 

 
Από: basdi, στις 01-03-2005:
intro
(Bm Bm4 Bm) Em
(Bm Bm4 Bm) Em G F# Bm
 

 
Από: Κίρκη, στις 14-01-2005:
Η αλήθια είναι πως δεν έχω ακούσει αυτό το κομμάτι από τον Σιδηρόπουλο πάντος ο Κότσιρας το είπε τέλεια.
 

 
Από: BanOr, στις 06-12-2004:
Intro:
Bm   Em
Bm   Em  G F# Bm
 

 
Από: BanOr, στις 24-11-2004:
Αψογο κομμάτι...Δεν μιλάει για κάτι συγκεκριμένο και ο καθένας ακουεί ότι θέλει...(σχεδόν)....Αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη...