logo
 
1987 - Το φανάρι του Διογένη

Μπαγάσας.

Άσιμος Νικόλας

 

Μουσική/Στίχοι: Άσιμος Νικόλας/Άσιμος Νικόλας


C μινόρε (*)
Στις: 21-06-1998
(3.2, με 76 ψήφους)
 
 
                                  
                                    
                                        
                                          
                   
                     
                                 
                                
                       
                         
                                    
                                   
 
                               
                                
                              
                               
                                
                                
                              
                              
                                                 
                                                
                            
                              
                                    
                                    
                      
                       
                                         
                                         
 
                                       
                                          
                          
                                 
                         
                                      
 
                                
                                
                               
                                    
                                                        
                                

 
(*) Η τονικότητα του τραγουδιού εκτιμήθηκε αυτόματα από τις συγχορδίες του. Σε περίπτωση λάθους στείλτε διόρθωση.
Αξιολογήστε την παραπάνω καταγραφή του τραγουδιού:    Ακριβής     Λανθασμένη
Βρήκατε κάποιο λάθος; Δηλώστε το παρακάτω, ή χρησιμοποιήστε την Αποστολή Διόρθωσης.
 
Η χρήση επιτρέπεται μόνο για προσωπική μελέτη και για εκπαιδευτικούς λόγους.
Η παραπάνω καταγραφή δηλώνει την προσωπική γνώμη του αποστολέα για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να παιχτεί το παραπάνω τραγούδι.
 
Αλλαγή τόνου: ημιτόνια
 
Προτεινόμενα επόμενα τραγούδια, σύμφωνα με τα στατιστικά μας:
 
 
Βρέθηκαν και άλλες εκδόσεις αυτού του τραγουδιού (ή τραγούδια με παρόμοιους στίχους):
 
 
Τραγουδάτε μαζί με άλλους; Με αυτό τον κωδικό μπορείτε να δείτε όλοι γρήγορα το ίδιο τραγούδι:
QR-code
 

Σχόλια / Διορθώσεις / Αφιερώσεις:
 
Από: stoschri, στις 17-12-2014:
Είναι πιο βολικό να βάλεις καποτάστο στο 3ο τάστο της κιθάρας και να κατεβάσεις το κομμάτι 3 τόνους ώστε να διαβάζεις Αm και να ακούγεται Cm. Το έχω δει κι από τον Νίκο Σπυρόπουλο σε λάιβ, αλλά έτσι ακούγεται και από τον δίσκο του Νικόλα. Κατ τα ' άλλα, το κομμάτι είναι σωστό.
 

 
Από: paylosk, στις 05-09-2010:
        Bb      Ab   Eb  Bb  Cm
Ρε μπαγάσα, περνάς καλά κει πάνω; 

Bb            FmCm 
   Δεν το πιστεύω  

Fm Eb   Bb Cm  Fm  Eb BbCm   Fm   Eb Bb  Cm  Fm   Eb Bb Cm
Πρότει.νε  μου κάποια λύση,  δε   θα σου πα..ρα...κοστίσει
 

 
Από: zouzou..., στις 13-06-2009:
timako gia sena..mas leipeis poly......flkia.......
 

 
Από: nikolas, στις 11-05-2009:
mporei na dwsei kanenas to rythmo?
 

 
Από: haris, στις 27-04-2009:
ΝΙΚΟΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΠΟΤΕ
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 21-04-2009:
to tragoudi anaferete ston ''theo'' deixntontas me emeso tropo pos den iparxei.pisteyo pos eine lathos n to afieronoume se atoma.to ''re bagasa'' den apeythinete sto skilo tu.den apethinete se filiko i sigeniko prosopo
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 11-04-2009:
AS AFIERWSOUME OLOI AUTO EDW TO TRAGOUDI, SE ENA ATOMO P EFIGE ENW DEN EFTEGE SE TPT... TON ALEX.... ENA PEDI... KAI TONIZW TO "PEDI".... TO OPOION DEN EIXE PEIRA3EI KANENAN.. PAR OLA AUTA, DEXTHKE AUTOS TIS SINEPEIES APO TIS AMARTIES KAI TA LA8H TWN ALLWN....
ALEX EIMASTE SIGOUROI PWS EISAI KALITERA EKEI PANW...E;... THA ER8OUME K EMEIS KAPOTE.... NA EIMASTE OLOI MAZI.... MEXRI TOTE, AUTO T TRAGOUDI G SENA... alla re file, ri3e kamia matia kai xamw ;).... ANTIO ALEX!
 

 
Από: Χρήστος, στις 17-03-2009:
Σαν σημερα 17-3-1988 ο Νικόλας Άσιμος 'έφυγε' ύστερα απο εναν πολυετή πόλεμο με το σύστημα
 

 
Από: χρηστος, στις 06-03-2009:
ασιμος ο επαναστατης ο ασυμβιβαστος χωρις τα τραγουδια του η ελληνικη ροκ μουσικη θα ηταν ενα τιποτα
 

 
Από: IOMMIB, στις 11-02-2009:
ΦΙΛΕ Η ΦΙΛΗ ΑΝΩΝΥΜΕ-Η ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΤΗΓΟΡΗΜΑΤΙΚΟΣ-Η ΜΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΛΕΣ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΑΛΛΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ,ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ.ΚΑΙ ΓΩ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΑ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΤΟΥ ΑΓΓΕΛΑΚΑ...ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΟΥΣΙΑ,ΝΟΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΜΙΛΗΣΩ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ,ΔΕΝ ΘΑ ΜΟΥ ΡΘΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ Ο ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ,ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΙΣΩΣ ΤΗΝ ΒΛΕΠΩ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΑΠ'ΟΤΙ ΕΣΥ...ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΧΩ ΑΛΛΟΥΣ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΑΚΑ.ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ...ΟΚ!ΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.ΑΠΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΣ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΩΤΥΠΟ.ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΟΙ,ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ.
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 03-02-2009:
FILOI SXOLIASTES O AGGELAKAS MER TOUS STIXOUS TOU KSESIKWNEI KOSMO.
K POIOS EIPE PWS O AGGELAKAS MENEI STA LOGIA? EPEIDH EINAI EUKOLO NA MA8EIS D SHMANEI PWS DN GINETAI KATI
HTAN K AUTOS STOUS DROMOUS..
DIAVASTE KAPOIES SUNENTEUKSEIS K AN SUNEXISETE NA PISTEUTAI TA IDIA TOTE............PERASTIKA SAS
 

 
Από: Ananias, στις 30-01-2009:
Egw eipa gia ton Aggelaka.gt EleoS? pisteuw pos topotheteise ligo ypervolika.kai 2on den paromoiasa apla ton ebala sto idio saki.min koitas pou itan alles oi epoxes tote kai bgikan etsi ws thryloi.skepsou ti epoxes dianyoume simera,psaxe kalytera ta legomena kai tis sinenteuxeis alla bebea kai tous stixous tou aggelaka(pou tous thewrw apo tous pio dimiourgikous stixous) kai nomizo pos den eimai tragika lathos!! etsi kai alliws o aggelakas bgazei sintheseis kai apo mousiki pleura..oxi mono gia na pei kati,gia auto sinergazete me axiologous kalitexnes (saxofona,mantolino,viola,trompeta kai alla..)
 

 
Από: Giannis, στις 16-01-2009:
Katarxas...Gia ts stixous tou Asimou dn mporoume n poume polla...o Nikolas eipe egrapse polles patates opws to papaki...Auto file mou pou esy onomazeis patata to egrapse gia thn koroula tou ws nanourisma..twra xanaakouse to...Epishs,kapoios anfere ton aggelaka mazi me ton Nikola kai ton Paulako...ELEOS!!!!poios aggelakas re paidia...tespa...Gia thn istoria...na pw ston filo m ton Nikola me polu agaph na akousei to "eimaste oloi tromokrates"...o Nikolas eixe trela mesa tou...Polla psuxologika...Alla ayta pou egrafe 1on den grafontai pia kai 2on gia na ta grapsei tote eprepe na'xei polla killa magia euaisthisia kardia alla kai trela!!!!Gi'ayto as afhsoume toys megalous anthrwpous opws aytos sthn hsuxia tous....Ante kai kalh tyxh mages!!!!!Me ektimhsh se ola ta sxolia sas...
 

 
Από: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΑΛ, στις 28-12-2008:
ΟΡΕΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΝΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 17-12-2008:
AFTO TO TRAGOUDI INE TO NOIMA STIN ZOI OPOU EMFANIZETE META TON 8ANATO O MPAGASAS INE ENA SKILAKI POU PE8ANE TO TRAGOUDI AFTO TO AFIERONO STIN RIKA MIA SKILITSA IKOSI ETON
 

 
Από: ΙΟΜΜΙΒ, στις 16-12-2008:
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΓΙΑΝΝΑΚΟ.ΕΓΡΑΨΕΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ.ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟ ΜΙΚΡΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ.ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΕΡΙΣΕΥΟΥΝ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΜΩΣ...ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ,ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟ ΓΟΥΡΟΥΝΙ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΟΥ,ΝΑ ΣΗΚΩΝΕΙ ΠΙΣΤΟΛΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ.ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΟΥΝ ΛΑΔΙ...ΤΑΝΑΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΙ'ΑΣ ΤΟ ΚΟΨΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ.
 

 
Από: IOMMIB, στις 16-12-2008:
ΑΝΑΝΙΑ ΑΡΕΝ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΜΟΥ.ΕΙΜΑΙ 27 ΕΤΩΝ.Σ'ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ.ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠ'ΤΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ,ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΜΟΥΣΙΚΗ,ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΡΟΥΧΩΝ,ΤΟΤΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΟΡΘΟΤΗΤΑ ΣΚΕΠΤΙΚΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΩΝ.ΕΧΩ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΙΑΝΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΝΑ ΛΕΕΙ ΑΚΟΜΗ...ΑΛΛΑ ΜΕ ΜΕΤΡΟ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ.ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ.ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ Ο ΟΡΕΣΤΗΣ.ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΙ'ΑΛΛΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗΣ ΕΜΒΕΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΞΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΛΟ.ΤΟ guitar tab universe,ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ.
 

 
Από: Ananias, στις 15-12-2008:
nai giorgo o orestis exei dikio.to ultimate-guitar einai poly diasimo me pola tragoudia toso akornta oso kai se tabs.Pantws genika to anaferw mia poly kali selida einai to www.8notes.com exei kai sheets gia par apolla organa kai exei kai ekmahtisi notes,metriseis,skales kai kai..
 

 
Από: Orestis, στις 14-12-2008:
to komati korifeo....file giorgo sto www.ultimate-guitar.com tha ta vreis ola apo xeni mousiki
 

 
Από: Giannis, στις 13-12-2008:
Bre mpagasa... pernas kala ekei panw??  (Gia ton Aleksi Grigoropoulo kai kathe Aleksi) Se ti kratos zoume....
 

 
Από: Ananias, στις 12-12-2008:
Swstos! IOMMIB an epitrete ti fylo eisai kai ilikia? gt apo ti blepw.apo to legein sou exeis mia orthotita orimotita kai sobarotita pou antistoixei se enan enhlika+!
 

 
Από: IOMMIB, στις 12-12-2008:
ΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΑΝΙΑ.ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΩ.ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΞΕΣΗΚΩΝΕΤΕ ΛΑΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ...ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΤΕΛΟΣΠΑΝΤΩΝ,ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΚΙ'ΟΧΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΤΗ ΤΟΥ.ΕΧΕΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ.
 

 
Από: Ananias, στις 11-12-2008:
IOMMIB symfwnw apolyta.kai katalavainw epakrivws ti les.apla den eimai sigouros an o aggelakas i o kathe aggelakas den symmetexei stis praxeis...i den katevenei stis poreies...i den agonizete.den to xero kai gia auto den milaw.(alla mallon den einai drastirios se auta ta themata).PAntws thelw na prosthesw oti kai oi pink floyd me to another brick in the wall ksesikosan toso kosmo kai oxi me praxeis.apla kapoioi anthropoi den exoun tin katallili fimi gia na akoustoun kai na epireasoun.alla tonizw kai pali symfono apolyta mazi sou.to thema einai oi praxeis ..oxi oi stixoi.pantos einai poly kalytero apo enan pou den kanei oute auto kai apla kathete apovlakomenos mprosta sti tileorasi tou kai den dexete kan na provlimatistei gia to ti symbenei gyrw tou!
 

 
Από: IOMMIB, στις 10-12-2008:
 NIKOLA O IOMMIB.MPRAVO SOU.EISAI POLI SOSTOS POY DEN ANTIDRAS ASXIMA.KAI KALA KANIS KAI STIRIZEIS TIN APOPSI SOY KI'AS DIAFONO SE KAPOIA PRAGMATAKIA,AN KAI MILAS TEKMIRIOMENA
 

 
Από: Νικολας, στις 07-12-2008:
 Agaphte MariosCyprus, kakws vrizeis, den einai swsto.
To thema tou antilogou panw sthn mousikh einai euprosdekto. Sto katw katw, an thes na antidras, kanto me epeixhrhmata.
 Sumfwnw me ton /thn IOMMIB se auto pou leei. To oti gia emena kati einai patata, den shmainei oti einai gia olous. Alla apo thn allh, den mporeis na arnhtheis, oti ton teleutaio kairo o asimos exei ginai ligo "moda" kai vlepeis na ton akoun kai na ton theoroun theo, atoma pou den exoun psaxei se vathos to ergo tou. Egw to exw kanei kai gia auto kai h diafwnia mou. Ws pros thn "moda" enos kallitexnh pou mono moda den hthele na einai.
 

 
Από: sandro, στις 22-11-2008:
paidia o nikolas o asimos htan enas apo ts pio suglonistikous mousikous ths elladas!!!!ta tragoudia tou simadepsan gia panta tous neous !!!!krima pou efuge etc ...NIKOLAS ASIMOS GIA PANTA
 

 
Από: ΙΟΜΜΙΒ, στις 19-11-2008:
ΓΙΑ ΤΣΕ ΣΥΜΦΩΝΩ,ΓΙΑ ΑΣΙΜΟ ΤΟ ΙΔΙΟ,ΓΙΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ ΤΟΥΣ ΩΡΑΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΟΥΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ-ΕΞΤΡΕΜΙΣΤΙΚΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΟΜΩΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΑΝΑΝΙΑ,ΟΤΑΝ Ο ΑΓΓΕΛΑΚΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ...ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ...ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΒΟΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΟ ΠΙΑΣΕΣ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥΣ ΞΕΣΗΚΩΣΑΝ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΕΣ,ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΘΟΝΤΑΝ ΑΝΑΠΑΥΤΙΚΑ ΣΤΟΥΣ ΔΕΡΜΑΤΙΝΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ???ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΓΓΕΛΑΚΑ...ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ...Ο ΑΣΙΜΟΣ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ,ΗΤΑΝ ΜΟΝΙΜΩΣ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΟΜΕΝΟΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΠΙΣΘΗΤΟΥ ΑΔΙΚΙΕΣ...ΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΤΩΡΑ...Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΣ ΜΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙ ΠΟΤΕ...ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ...ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ...ΜΗΝ ΤΑ ΔΙΑΣΤΡΕΥΛΩΝΟΥΜΕ.
 

 
Από: Ananias, στις 18-11-2008:
Thelw na prosthesw oti exeis dikio sto oti den prepei na mythopoioume katastaseis.apla egw ektimw poly tous anthrwpous pou den symbibazontai me to kathestimeno(che,asimou,sidiropoulou,aggelaka(eidika gia auton stixourgika..oxi praktika).kai fysika adiaforw gia tous anthrwpous pou kathontai kai apla thaumazoun autous tous anthrwpous kai lene "koita poso antidrastikoi einai gia na apoktisoun tin anthropia pou axizoume oloi kai na stamatisei i koroidia.." kai praktika sinexizoun tin zwi tous san na min simbenei tpt.san na min pethenoun tosoi anthropoi stin afriki apo elleipsi nerou.na min ton endiaferei pou stin india ta paidia bgenoun apo 7 xronon stin porneia,na min ton endiaferei pou KAPOIOI ekmetaleuontai tous ypoloipous.opos leei kai ena kommati sto zeitgeist "akoute sti tileorasi viasmous xylodarmous kai thanatous kai apla alazete kanali mias kai pisteuete oti etsi prepei na symbenei.".Oloi xreizomaste na xypnisoume(kai bazw kai ton eauto mou mesa).!
 

 
Από: Ananias, στις 18-11-2008:
Ontws!edw kanoume sizitisi..den ypodeiknyoume tpt,oute katakrinoumai.apla antalazoume apopseis.pantws nikola an esena sou fenontai patates se enan allo mporei na fenete poly oreo,kai eidika o idios o dimiourgos pisteuw oti ta ebgale gia kapious logous!opws xereis diskous den ebgaze...etsi den eixe to provlima to simerino ton "poitotikon" kallitexnwn "bgazw 2-3 kala tragoudia kai ftiaxnw alla 8 oti mou rthei gia na gemisw ton disko mou apla!" P.X: enas parapanw katakrine "to papaki".apo oso einai gnosto omos to ebgale gia na nannourizei tin kori tou!emena auta mou deixnei polla..gt mesa stin trela tou noiazotan gia tous anthropous kai mporo na diakrinw tin glyka kai tin athootita pou thelei na prosferei sto koritsaki tou me auto to tragoudi.
 

 
Από: IOMMIB, στις 14-11-2008:
ΕΤΣΙ ΧΑΝΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΟΥ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ...Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ...ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ,ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΤΣΙ...ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΓΩ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΙΚΟΛΑ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΕΤΣΙ...ΕΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΙ,ΠΕΡΝΑ ΤΟ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ...ΟΧΙ ΕΤΣΙ...ΕΙΣΑΙ ΛΑΘΟΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ...
 

 
Από: Nikolas, στις 10-11-2008:
 Den eipa oti den htan megalos. htan ontws Ideologos, kai to apodeixe me thn autoktonia tou, ws teleutaia diamarturia. Ta teleutaia logia pou eipe se anthropo mia mera prin autoktonhsei (tuxainei na xerw ton suggekrimeno anthropo) htan: "Tous varethika olous."
 Par ola auta, den einai anagkh na muthopoiume katastashs. Htan opws eipa megalos mesa sthn trela tou, alla mexri ekei. Mhn xehname oti egrapse, pera apo ta megala tou tragoudia, kai ouk oliges apergraptes patates.
 

 
Από: Ananias, στις 08-11-2008:
anaferomai ston nikola pou egrapse to parapanw sxolio : gia to sinthetis den sxoliazw tpt.den exo kan elaxisti mousiki gnwsi gia na milisw.alla gia to thema stixourgikis exw na sou pw ta exis: stin epoxi tou asimou ta pragmata itan dyskola.thema emfyliou aristeras-dexias.an eixes ta kotsia oxi mono esy alla o opoiosdipote na grapsei tetoius stixous toso antidrastikous se mia koinonia pou epernan kefalia(emmesa) tha ton thaumazan opos thaumazoun kai tora ton asimo.o asimos itan ideologistis,zouse sto diko tou kosmo i mallon anazitouse to diko tou kosmo.eidika gia tous stixous o kathenas tous eklambanete allios.

tora oso gia ton ouzou: den kanw paratirisi apla opos eixe pei kai ston vivlio tou "me lene nikola! oute nikos oute nikolaos,alla nikolas!"..

fysika kai den thelw na malwsw me kanenan.den prosvalw kiolas kanenan! oute xerw polla gia ton asimo wste na pw min ton katigoreite i itan theos..i xero ego...apla auto pou lew einai pos kalytera na psaxnete bathytera tin enoia ton stixwn kai propantwn na yparxei apolytos sebasmos.
 

 
Από: IOMMIB, στις 07-11-2008:
ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ.ΔΕΝ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥ.ΝΑ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΤΑ ΚΑΤΑΝΟΕΙ.ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ...ΤΟ ΟΤΙ ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΑΣΙΜΟ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΝΘΕΤΗ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΣ ΕΛΕΟΣ...ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΥΠΟΣ...ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΝΑ ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΠΟΥ ΖΟΥΣΕ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ,ΟΧΙ ΤΟΝ ΖΟΥΣΕ Η ΜΟΥΣΙΚΗ...ΑΡΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ...ΜΗΝ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ,ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΦΙΕΡΩΣΕΙΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΥΖΟΥ ΑΣΕ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΩ Μ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ.
 

 
Από: ouzou, στις 06-11-2008:
pedes katarxas orees i afieroseis kai ta sxetika,kai akoma dn xero an ayto pu tha po to exei pei allos pio pano.xoris na thelo na prosbalo kapious,gt oloi afieronete ayto to komati se prosopa p figan? ma den einai fanero oti ayto to tragoudi to egrapse gia to theo?kai etsi mas bazei se diafores skepseis gia tin thriskia? poios lete na einai aytos pu den xabariazei tpt?poios pernaei kala ekei pano eno emeis taleporoumaste?poios katebazei oti tu erthei? o eponomazomenos theos pu pisteyoun polloi.alla o nikos ,opos kai kapioi alloi de habariazan apo aytes tis 'katebasies' gnorizontas oti einai psemata.
 

 
Από: Nikolas, στις 04-11-2008:
 Nai o Asimos htan terastios sunthetis. Egrapse tragoudia kai me 5 akornta. Egrapse stixares opws to exw ena papaki. Eleos. Htan enas tupos, megalos mesa sthn trela tou, edwse pragmata, alla den htan kai theos.
 

 
Από: ΙΟΜΜΙΒ, στις 23-10-2008:
ΜΕΓΑΛΗΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ.ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ 18 ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΠΟΥ ,ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.ΗΤΑΝ ΕΝΑ LP ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΔΩΡΟ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ Σ'ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΠΑΙΖΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΩΝΤΑΣ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΘΕΤΩΝ,ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΠΑΡΤΙΤΟΥΡΕΣ ΜΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΑΠ'ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΕΣΤΕΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΣΤΙΧΩΝ,ΜΟΥΣΙΚΗΣ ,ΜΕ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΝΟΗΜΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΧΑΘΗΚΕ ΑΔΙΚΑ ΜΗ ΑΝΤΕΧΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΟΠΩΣ ΣΕ ΔΕΚΑΔΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΩΣΤΟΣΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΑΦΗΣΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ.ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ...ΘΑ ΞΑΝΑΓΙΝΩ ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙΣ ΟΥΡΑΝΕ...ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ.ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ Σ'ΕΝΑΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΝΩΡΙΣ.Θ.Σ ΘΑ Σ'ΑΓΑΠΩ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 30-09-2008:
pragmatika sugkinitiko tragoudi...nomizw pws oloi mas niwthoume kati akougontas to einai toso konta stin pragmatikotita...
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 26-09-2008:
vasika na pw pws sigkinithika diavazontas ta sxolia...kai nai o asimos itan megalos kallitexnis apo tous megaliterous tis elladas pisteuw...
 

 
Από: pelekanos92, στις 07-09-2008:
Το αφιερώνω σε όλους αυτούς που πέθαναν για τις ιδέες τους ...
 

 
Από: JaNick, στις 19-08-2008:
Σε όλους μας λέει κάτι αυτο το κομμάτι απ όπου και αν προερχόμαστε όποια και αν είναι η μουσική που ακούμε... Έστω και αν κάποιοι το χλευάζουν επειδή δεν γνωρίζουν νομίζω οτι υπάρχει ένα μέρος μέσα τους που τους χτυπάει οταν το ακούν... Είναι η απλότητα των στίχων, η ομορφία της μελωδίας... Σε όσους μας καταλαβαίνουμε τον Άσιμο μπορέι να φτάσει, έστω και σε μέρος της, η ψυχή του Νικόλα, η πάλη και η αγανακτησή του πριν αυτοκτονήσει... Αυτό το τραογούδι είναι κατι σαν το σημείωμα αυτοκτονίας του... Αφού (ευτυχώς) δεν έχω κάποιον αδικοχαμένο να το αφιερώσω, το αφιερώνω στον ένα και μοναδικό μπαγάσα Νικόλα Άσιμο...
 

 
Από: Ευ-αγγελία, στις 04-07-2008:
Κουράγιο και δύναμη στην Αθηνά, το Νίκο, το Λάκο και όλους όσους έχουν χάσει δικούς τους ανθρώπους. Δεν ξέρετε πόσο σας καταλαβαίνω.Τα γιατί όμως δεν έχει νόημα να τα ψάχνουμε.Θεός υπάρχει όπως υπάρχουν και οι άγγελοι που είναι κοντά του ονόματι Βασίλης, Δημήτρης, Γιούλη...Κι εγώ στον δικό μου άγγελο-μπαγάσα αφιερώνω αυτό το τραγούδι. Ρε μπαγάσα το ξέρω πως περνάς καλά κει πάνω, κάνε όμως πάσα καμιά ματιά και χάμω...
 

 
Από: mauros_pit, στις 27-06-2008:
re paidia kapoios pio katw eipe oti to tragoudi to egrapse o Nikolas gia ton xameno tou skulo... Isxuei auto????
 

 
Από: annag, στις 04-06-2008:
4/3/2008.......τρεις μηνες μπαγασα μ.....τρεις μηνες ελειψες και ειναι σαν τρεις αιωνες......σε προδωσε η καρδια σ ή δεν αντεξε την τοση αγαπη π εκρυβε μεσα της?ποτε δε θα μαθουμε....να εισαι καλα φιλε εκει πανω......ποτε δε σε ξεχνάμε.....δημητρακη μ να εισαι καλα οπου και να σαι και να μας προσεχεις!!!!!!οπως εκανες παντα
 

 
Από: andreas, στις 29-04-2008:
ena tragoudi to opoio panta mou 8umize to nono mou, pou me afise noris nikimenos apo ton karkino...panta se 8umamai, eisai dipla mou ki as exeis fugei....de se 3exno kai 3ero oti me vlepeis apo psila mpagasa.... na pernas kala kei pano...
 

 
Από: ........., στις 21-04-2008:
de to pisteuw na me xleuazeis.....san se xazeuw de xampariazeis....proteine mou kapoia lush de 8a sou parakostisei..........ston tsapagief tou istorikou!!!
 

 
Από: eli, στις 05-04-2008:
 Στο Νάσο... , στο Σωτήρη ..... , Στη Ρεββέκα... , στον πατέρα μου...
 

 
Από: ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΝΗΣΑΚΙ ΤΩΝ ΔΩΔΕΚΑΝΗΣΩΝ.., στις 29-03-2008:
ΑΥΤΗ Η ΤΡΑΓΟΥΔΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΗ ΜΕ ΟΟΟΟΟΟΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΣΤΟΝ ΠΙΟ ΓΛΥΚΟ,ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΦΩΝΑΡΑ!!ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΧΑΡΑΜΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΚΑΤΙ ΜΠΑΖΑ ΤΗΣ "ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ"
 

 
Από: αντρέας, στις 26-03-2008:
Επίσης θα ήθελα να συμφωνήσω με τον επικρητή,και να πω  ότι, παρ'όλο που αυτο το συγκεκριμένο τμημα του site ανήκει στον άσιμο και αυτός πρεπει έχει τον πρωτέυοντα λογο,ο τσε έχει γίνει αντικειμενο διαφημησης και μαγκιάς και έχουν ξεχαστεί τα γεγονότα τα οποια τον έκαναν γνωστό
 

 
Από: αντρέας, στις 25-03-2008:
ρε  μπαγάσα,παιρνάς καλα κει πάνω;μπορεί να πέθανες αλλα το πνεύμα σου γυρίζει ακόμα ανάμεσα σε αυτούς που σε αγαπάνε
 

 
Από: Λάζαρος, στις 23-03-2008:
Κάθε φορά που ακούω αυτό το τραγούδι κλαίω,γιατί μου θυμίζει τον θάνατο μιας φίλης μου όταν ήμουν ακόμα στο γυμνάσιο.Αφροδιτάκι μου δεν θα σε ξεχάσω ποτέ και ας μας άφησες για να πας στους αγγέλους... Ένας άγγελος ακόμα ανάμεσα τους.... ΔΕΝ ΘΑ ΣΕ ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΤΕ....
 

 
Από: Κλείτος, στις 18-03-2008:
Υπάρχει και  εκτέλεση από ενδελέχεια που είναι αξεπέραστη!!!!!
Τα σπάει!!!!
 

 
Από: Red Devil, στις 17-03-2008:
17/03/2008.... 20 xronia xwris tn megalo Nikola Asimo(Min xexniomaste...)... Panta tha se thimomaste bre Bagasa...
 

 
Από: Liontas(Β-Α-Σ-Ι-Λ-Η-Σ), στις 17-02-2008:
Αφειερωμένο σε όλους αυτούς που έφηγαν και μας αφήσαν και στους δικούς σας ανθρώπους.
Το τραγούδει αγκήζει την τελειώτητα με την ερμηνία του Βασίλη Παπακωνσταντίνου!ΜΠΑΒΟ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΣΙΜΕ!
 

 
Από: Ανόσιος, στις 20-12-2007:
ΑΔΕΡΦΕ ΝΙΚΟΛΑ...ΑΝΤΙΟ .
 

 
Από: little princess, στις 16-12-2007:
afierwmeno ston daddy mu.. pu efyfe.. kane pasa k mia matia k xamw.. mu leipeis.. poly para poly omws.. pu eisai ? ? poso makrya einai o paradeisos ? ? poso ? ?
 

 
Από: ΕΠΙΚΡΙΤΗΣ, στις 16-11-2007:
1 ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙΣ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΝΟΜΑ
2 ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΧΕΤΟΣ (ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΕΡΩΤΟΛΟΓΑ
          ΑΚΟΥΣ ΕΚΕΙ CHE GUEVARA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   AYTO EINAI IERO ΟΝΟΜΑ, ΟΧΙ ΕΝΑ ΨΕΥΔΟΝΥΜΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΝ
 

 
Από: κατερινα, στις 15-11-2007:
τώρα ξέρω πως θα έχει καλή παρεα ο Αντρεας ενει πάνω...πε μπαγάσα βιάστηκες πολύ να φύγεις
 

 
Από: dd, στις 25-10-2007:
a, kai nomizw oti o asimos to tragoudi to egrapse gia ton THeo, k oxi gia kapoion diko tou p exase,,,
 

 
Από: dd, στις 25-10-2007:
polu wraio traoudi,mm :'( oi sunxordies p les PARI einai swstes an valeis kapotasto sto 3o tasto, pragma to opoio sumainei oti pairneis tis nunxordies pou deinei k o filos mas,,, einai olososto
 

 
Από: Xtreme, στις 21-10-2007:
Tha simfwniso me ton Bobby Sands aytos o kosmos einia poli ligos kai poli agrios gia anthwpous opos o Nikos kai o Paulos. Kai kati akoma ayto to tragoudi tha to ktalabeis ama sou simvei kati poli sidaraktiko stin zoi sou Giwta ( pou den sto eyxomai vevea) gi'ayto os tote deksou akrita tous analosimous tragoudistes tou Fame Story
 

 
Από: Viva La Raza, στις 07-10-2007:
Pou ise vre Eddie :( Viva la raza megale.. S'agapame.. Eddie Guerrero 4 ever..
 

 
Από: kotsos_007, στις 23-09-2007:
afierwmeno ston theio mou... Antio theie mou... kala na pernas ekei panw... k se 3 aggeloudia, pou anoiksan nwris ta ftera tous.... molis sta 21...
 

 
Από: paris, στις 09-08-2007:
Ego to kommati to evgala: A- , G+ , A- (x2) 
                          C+ , G+ , C+ (x2) ,A-
re mpagasa...             A- , G+ , C+ , G+ ,A-
den to pistevo...         G+ , D- , C+  (c,b,a notes)
proteine mou...           D-,A-,G+,C+ (x4) ,A-
kai tha sou...            C+ , G+ , D- , C+ ,A-
 

 
Από: καλλη, στις 23-07-2007:
πιο πολυ ήθελα να γραψω.. να συμπληρωσω ακόμη πως οποιος θελει να δει λιγο υλικο για άσιμο και για την υπολοιπη ροκ σκηνη του 70 να κοιταξει στο greek-movies.com για τη μηχανη του χρόνου με αφιερωμα στο ροκ του 70
 

 
Από: Καλλη, στις 23-07-2007:
αφιερωμένο στην πάντα χαμογελαστή Καλλιρρόη που η απουσία της μας στοιχίζει.. Να περνάς καλά εκεί πάνω.. Καπου θα σε 'χουν πιο πολλη ανάγκη..
 

 
Από: Μιχάλης, στις 11-05-2007:
μια διόρθωσει μόνο
Ρε μπαγάσα, περνάς καλά κει πάνω
Κάνε πάσα ΚΑΜΙΑ ματιά και χάμω
 

 
Από: Σπυρος Μουζακιτης, στις 06-05-2007:
mporei o asimos na htan psuxopa8hs , mporei o sidhropoulos na htan prezoni , mporei o john lennon , o jim morrison kai o jimi hendrix na htan mastouria , alla epele3an auto ton tropo zwhs giati htan alh8ina atoma kai den h8elan na einai meros enos pseftikou kosmou kai oti ekanan to ekanan giati to goustaran, antedrasan sthn upokoultoura kai eginan 8eoi , autoi einai oi pragmatikoi rokades , oxi autoi pou lene oti gia na grapseis ena rok komati apla vgazeis ena riff , ena solo kai tria akornta. Autoi eixan psuxh. Magkes na eiste kala ekei pou vriskeste
 

 
Από: Aristotelis, στις 19-04-2007:
Αφιερωμένο στον θειο μου που μας αφησε ενα πρωι...Να σαι καλα εκει πανω και κανε ανακωχη με τον Θεο...Να σαι ευτηχισμενος και ηρεμος...
 

 
Από: Γιαννης Β, στις 06-04-2007:
Οι λεξεις το μονο που ξερουν να κανουν σε τετοιες περιπτωσεις ειναι να υποβαθμιζουν το συναισθημα μου για κατι τυπους σαν τον Ασιμο.Ενας φιλος πιο πανω μιλησε απαισιοδοξα για το ελληνικο ροκ.οχι φιλε υπαρχουν περσονες που αντιστεκονται λενε οχι στον κοσμο της αρπαχτης και κανουν δουλεις με μερακι και σεβασμο στον ΑΝΘΡΩΠΟ.Γιαννης Αγγελακας Ντινος Σαδικης Θανασης Παπακωσταντινου...κλπ.Να ναι καλα οπυ και να ναι ο αναρχικος Νικολας
 

 
Από: το παλικαρι απο την αντικυρα, στις 03-04-2007:
αυτο το τραγουδι το αφιερωνω σε ενα παλικαρι που εφυγε νωρις και για πολυ αθλιο λογο...θα σε θυμαμαι για παντα αδερφε μου...
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 08-03-2007:
Ο ΑΣΙΜΟΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕ ΕΠΕΡΝΕ ΟΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΣ ΑΛΛΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ!!!!!!!1
 

 
Από: ΚΑΠΟΙΑ ΑΠΤΝ ΠΑΛΙΟ ΠΑΡΕΑ!!, στις 08-03-2007:
ΟΣΟΙ ΝΟΜΙΖΤΕ ΟΤΙ Ο ΑΣΙΜΟΣ ΔΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΕΣ ΚΑΝΕΤΕ ΛΑ8ΟΣ ΕΙΧΕ ΠΑΡΕΕΣ ΑΠΛΟΣΤΝ ΕΙΧΕ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΕΚΚΤΟΣ ΑΠΤΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙ ΟΥΣΙΕΣ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΑΝ8ΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΕΝΑ Μ-Ε-Γ-Α-Λ-Ο ΛΑ8ΟΣ .ΗΑΤΝ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ!!!!
 

 
Από: Γιάννης, στις 02-03-2007:
O Ασιμος γυρνούσε στο κέντρο της Αθήνας και πουλούσε τις κασσέτες με τα τραγούδια του.Τραγούδια που είχε ηχογραφήσει μόνος του και πρόχειρα.Χαρακτηριστικά έλεγε: Eίκοσι δραχμές η μία.Δέκα για τα τραγούδια και άλλες δέκα για τον Άσιμο ρε φιλαράκι...
 

 
Από: eros, στις 02-03-2007:
to kommati to ematha apo ton ksaderfo mou ton basilh.to epaize sthn kithara tou.tora to paizo ego k tou to afierono tou mpagasa!!!!!basilh opou k na sai tha ta poume re mpagasa!!!VENCEREMOS
 

 
Από: Bobby Sands, στις 14-02-2007:
Giotoula o nikolas mazi me ton prigkipa ton paulo kai ton mitsara ton poulikako itan kai einai to (k)rok stin ellada..an den to thewreis spoudaio ok. meine me ton foivo..oso gia to an itan ston kosmo tou opws les..isws o dikos mas na itan poli pseutikos gia na zei ekei.. peace
 

 
Από: Lion, στις 10-02-2007:
mporei kapios na pei an einai sostes oi sygxordies h' oxi? an mporei na dosei to sosto tragoudi.
 

 
Από: κωνσταντινα, στις 05-02-2007:
Αυτό το τραγούδι θέλω να το αφιερώσω σε 3 άτομα.Σ'έναν άντρα που χάθηκε στα 41 του από καρκίνο και που τον γούσταρα πολύ γιατί μπορεί να μην ήταν αντιδραστικός με την κλασσική έννοια,αλλά αντιδρούσε με τον τρόπο του,στον παππού μου που χάθηκε και δεν είχα προλάβει να του πω πόσο τον αγαπάω και τέλος στον Αποστόλη που του εύχομαι να μην πάθει ποτέ τίποτα κακό και να ρίξει καμιά ματιά πίσω του πριν και αφού φύγει.Μπαγάσηδες...
 

 
Από: γιωτα, στις 31-01-2007:
κ να προσθεσω οτι ο ασιμοσ δεν ειχε καθολου καλεσ σχεσεισ με τον ασιμο στεφο....
 

 
Από: γιωτα, στις 31-01-2007:
ρε παιδια δεν μπορω να ακοθω αλλο αυτα για τον ασιμο...στον κοσμο του ηταν,δεν ειχε επαφεσ μ κανεναν κ τελοσ....δεν ηταν κ τοσο σπουδαιοσ πια..
 

 
Από: STEFOS KYPROS, στις 30-01-2007:
ΣΩΣΤΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΠΟ ΑΓΡΙΝΙΟ.ΧΡΙΣΤΟ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΜΑΘΑΜΕ ΝΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ ΚΑΙ ΑΠΟ PC ΚΑΙ APO TO ALLO TO XAZOKOYTI THN TV.ΝΙΚΟΛΑ ΔΩΣΕ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΙΓΚΙΠΑ ΠΑΥΛΟ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟ
 

 
Από: Σωκράτης, στις 24-01-2007:
Αφιερωμένο στο Δημήτρη που έφυγε νωρίς... Μητσάρα σε αγαπώ πολύ ρε φίλε.. θα είσαι πάντα μαζί μας.
 

 
Από: νικος, στις 20-01-2007:
ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΜΕ ΛΕΝΕ ΝΙΚΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΕΚΡΑΖΕΙ 
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ.ΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΟΥΣΑ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ ΣΤΑ 17 ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΡΩΤΑΩ ΤΟ ΓΙΑΤΙ.ΕΧΩ ΑΠΕΛΠΙΣΤΕΙ.ΕΧΩ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΑΛΛΑ ΣΤΟ <ΛΑΧΕΙΟ> ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΚΑΘΕ <ΤΥΧΕΡΟΣ> ΑΝΘΡΩΠΟΣ
 

 
Από: November Rain 1985, στις 16-01-2007:
Τοτε που το ακουγα αυτο το τραγουδι ημουν πιο μελαγχολικος...Παντα ομως με γυριζει πισω.Τοτε που πηγα στην πατριδα του Ασιμου..και γυρισα πισω μ'αδεια χερια..Δεν ξερω αν θα σε ξαναδω ποτε...και ξαναέλα να με πάρεις, ουρανέ..Αντωνης
 

 
Από: Χρηστος απο Ηλιουπολη, στις 05-01-2007:
Σεβασμος στο μεγαλυτερο στιχουργικο κομματι της Ελλαδας.Γιωργακη εμεις καποτε θα τα ξαναπουμε στον αλλο κοσμο...
 

 
Από: apadisi stn tom, στις 02-01-2007:
loipon,filtate synomilike,o asimos itan 1 para3eni,peri8wriaki k tragiki personna i opoia einai dyskolo n katalaveis..........ap't 1 tromeros musikos,o monos pragmatika rock
 

 
Από: tom, στις 01-01-2007:
paidia sinxoriste me pou to kano alla ti na kano eimai 15 xronon,sigklonismenos apo ton nikola alla thelo na mou peite ti eixe ginei akribos me to thanato tou...
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 11-12-2006:
T.A.G.  i epanstasi dn tha argisei..VENCEREMOS
 

 
Από: mad_nassos, στις 25-11-2006:
Ρε παλικάρια, έχω διαβάσει τόσα σχόλια που αφιερώνετε το κομματι αυτό και δεν καταλαβαινω γιατι! Αυτό το κομματι δειχνει οτι ο Ασιμος απαξιει τελειως! Από τους στίχους φαινεται οτι το εχει γραψει για το Θεο, μιας και ως γνωστον ο Ασιμος ηταν άθεος... Δεν νομιζω να τιμει και ιδιαιτερα καποιον οταν του το αφιερωνεται... Τέλος, εκτός αυτού, ενώ προσωπικά πιστεύω ότι το κομματι απευθύνεται στο Θεό, πρόσφατα άκουσα από ένα φίλο DJ ότι το κομμάτι έχει γραφτει για τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου, για μία περίοδο που θεωρούσε τον εαυτό του κορυφή και γι' αυτό τον παράτησαν και όλοι οι μεγάλοι συνθέτες που του έγραφαν.. Και γι'αυτό μετά όταν ο Βασίλης ξαναέβαλε μυαλό, τραγούδησε ο ίδιος το κομμάτι για να χλευάσι τον εαυτό του.. Κάποια στιγμή θα ρωτήσω τον ίδιο για να δω αν ισχύει.
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 23-11-2006:
to afierono se ena neo agori pou pethane se troxaio..krima..kwsta sagapame oloi
 

 
Από: Antreas, στις 11-11-2006:
Afto to tragoudi to afierono ston anthropo pu me ekane na pistepso ston eafto mu, ston anthropo pou ezise kai pethane gia oti agapage.. Gia ton Eddie Guerrero.. Se efxaristo.. Panta tha se agapo kai panta tha ise to idolo mu..
 

 
Από: wish you were here, στις 10-11-2006:
prin apo peripou tesseris mines xasame apo tin anikith as8enia enan an8rwpw pou uperagapousa..simera akougontas auto to tragoudi ola gurnan..tha se panta edw ki as efuges..poios ouranos mporei na se anteksei re mitso..giati?giati etsi?are mpagasa ti mas ekanes..na se kala kai na mas prosexeis apo ekei panw..at8nate..psixara..
 

 
Από: kostas, στις 08-11-2006:
Asime...Na'sai kala ekei pou eisai kai krata mia thesh kai gia mas..
 

 
Από: jim, στις 02-11-2006:
Ο Άσιμος δεν τα πήγενε καλά με τον Σιδηρόπουλο.
Ο Σιδηρόπουλος ήταν αυτός που άρχισε την εποχή των "ελαφριών" τραγουδιών που δεν είχαν πολιτικό νόημα, σε αντίθεση με τον Άσιμο.
Γνωστή είναι η σκηνή που ο Άσιμος πέταξε μια κότα πάνω στη σκηνή που τραγουδούσε ο Σιδηρόπουλος.
Άρα μάλλον λίγο απίθανο να το έγραψε για αυτόν...
 

 
Από: kamilo sienfouegos, στις 28-10-2006:
καταπληκτικο κομματι απο εναν καταπληκτικο συνθετη και μια αξιοζηλευτη προσωπικοτητα.Μου εχουν πει οτι ο μπαγασας εχει γραφτει προς τιμην του σιδηροπουλου.Αν καποιος εχει γνωση επι του θεματος και μπορει να με ενημερωσει τον ευχαριστω πολυ.Βεβαια συνθλιβομαι απο το γεγονος οτι δεν χρειαζομαι μερες για να διαβασω τις αφιερωσεις και τα σχολια που θα επρεπε χιλιαδες ασυμβιβαστοι νεοι (συνομηλικοι) να εχουν ηδη στειλει.Μαλλον ειμαι αφελης.......Το αφιερωνω σε ολους οσους εχουν ανυποτακτες καρδιες!!!!ΟΧΙ στην ΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗ
           ΟΧΙ στη ΡΟΜΠΟΤΑΝΘΡΩΠΟΜΗΧΑΝΣΗ
           ΟΧΙ στην ΑΠΑΘΕΙΑ
           ΟΧΙ στο  ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟ
 

 
Από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ, στις 16-09-2006:
ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΝΙΚΟΛΑ ΜΠΑΓΑΣΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΞΕΙΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΡΟΚ
 

 
Από: Διονύσης, στις 22-08-2006:
Έχω συγκινηθεί πολύ διαβάζοντας τα μηνύματά σας παιδιά. 
Θέλω από τη μεριά μου να αφιερώσω αυτό το τραγούδι στον αδερφό μου που έφυγε όπως ο Νικόλας, γιατί δεν δεχόταν να γίνει γρανάζι αυτής της άθλιας μηχανής που λέγεται κράτος και σύγχρονος τρόπος ζωής.
Περήφανος, ανένταχτος, ασυμβίβαστος. 
Τάκη δεν θα σε ξεχάσουμε ποτέ.
16/11/81 - 18/07/06
 

 
Από: ΒΑΛΑΝΤΗΣ, στις 18-08-2006:
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΗ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΓΥΝΑΙΚΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΙΔΥΜΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑΚΙΑ ΜΟΥ Α ΡΕ ΜΠΑΓΑΣΙΚΑ!!!!!!!!
 

 
Από: Pampos, στις 14-08-2006:
Afieromeno ston filo mou Mario pou exase tin zoi tou tin perasmeni evdomada stis 4 augoustou se troxaio distixima me motosykleta.Den prolave na xarei ti zoi kai na kanei auta pou epithimouse.Na nai kala ekei pou vrisketai.
 

 
Από: μπαμπης, στις 22-06-2006:
ανθρωποι σαν τον νικολα τον ασιμο δεν ξαναγενιουνται.Επισης τετοια τραγουδια δεν ξαναγραφονται απο τους σημερινους τους φλωρους ελπιζω ο μπαγασας να περναει καλα εκει πανω.θα τον ανταμωσουμε ολοι μας οταν ο ΜΠΑΓΑΣΑΣ το αποφασισει αντιο φιλε μας κροκ
 

 
Από: vasso, στις 10-06-2006:
afieromeno se olous osous efigan adika kai idkotera se autous pou eixa klayei polli otan efigan
 

 
Από: jim, στις 27-05-2006:
Ο Ασιμος αποτέλεσε για πολλούς ένα αντιδρασικό στοιχείο...
Υπερασπίστηκε τον εαυτο του και τις ιδεές του όσο δεν πήγαινε.
Προτίμησε τον θάνατο παρά να επιζει σε μια τέτοια κοινωνία.
Ζωή ή επιβίωση;
Το τραγούδι αυτό όπως και πολλά άλλα του Ασιμου είναι γροθιά στο στομάχι.
Μπορεί να είσαι κυριολεκτικά αλλά και μεταφορικά νεκρός σε αυτόν τον κόσμο.
Ας προσπαθησουμε όλοι ώστε να ελατώσουμε και τα δύο αυτά είδη θανάτων...
 

 
Από: ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ, στις 03-04-2006:
ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ Τ ΑΦΙΕΡΩΣΩ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΦΥΓΑΝ (ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ 'Η ΜΗ)..ΑΛΛΑ Κ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΥ "ΑΓΑΠΗ" ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ "ΜΠΟΡΩ"ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΩ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ.ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΣΤΙΓΜΗ..ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ..!Κ ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ ΣΩΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΥΚΟΛΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΛΗΓΩΝΕΤΕ..BUY
 

 
Από: xristos, στις 30-03-2006:
Diavazodas ta sxoliasas mavrise h mavrimou psixi.Me to tragoudi afto o nikolas pistevo oti thelh na dosi dinami gaifto lipame gia osa eginan ala i zoi sinexizete...
 

 
Από: st nothing, στις 17-03-2006:
17/3/88 - 17/3/06... 18 xronia apusias tu MEGALU nikola asimu.        pempti, 17 martiu, 1988. mera dolofonias tis ALI8INIS musikis. to fasistiko katestimeno tis epoxis, anagkase enan megalo epanastati na aftoktonisi, san enas kinos mikroastos, pu paredwse ta opla. omws me tis kakuxies pu perase aftos o an8rwpos apo tin xunta k apo tis a8inaikes arxes, tus mpatsus, opws 8a elege o idios, akoma k o pio dinatos xaraktiras 8a katelige se 3espasma enantia tu eaftu tu... omws fevgontas, mas afise ena dwro. mas afise ta tragudia tu, pu panta mas gemizun 8arros, k mas 3esikwnun enantia sto adiko... antio nikola!!! na exis kalo ta3idi re mpagasa...
 

 
Από: ΚΩΣΤΑΣ, στις 10-03-2006:
λυπαμαι πραγματικα οσο ψευτικο κι αν ακουγεται για οσουσ χαθηκαν ετσι αδικα.ο αδικοσ θανατοσ με συγκλονιζει ανεξηγητα.ειδικα για την ΑΘΗΝΑ ευχομαι να εχει παντα δυναμη να τα ξεπερναει ολα.ΑΘΗΝΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ... (για τ τραγουδι νομιζω οτι η συγχρδια D# ειναι λαθοσ.ασ μου πει καποιοσ ποια ειναι η σωστη αν μπορει).
 

 
Από: @Lakos, στις 23-02-2006:
Πραγματικά ανατρίχιασα διαβάζοντας μερικά από τα σχόλιά σας. Θέλω να αφιερώσω αυτό το τραγούδι στη φίλη μου τη Γιούλη, που σαν σήμερα 24/2/2006 θα γινόταν ενήλικη. Μια πτώση από τον μπαλκόνι του σπιτιού της, 49 μέρες πριν, της στέρησε αυτήν τη χαρά και στέρησε από εμάς την παρουσία της. Ένα επίγειο αστέρι μετακόμισε στον ουρανό. Το "Γιατί;" που μας περιφέρει ακόμα δεν θα απαντηθεί σίγουρα. Καλή αντάμωση Γιούλη μου!
 

 
Από: ipotithetai rock, στις 18-02-2006:
paidia eimai enas 19 xronos pou ipotithetai eimai rock. kai leo ipotithetai giati meta to 1988 kai to 1990 otan xathikan o NIKOLAS kai o PAYLOS antistoixa OLOI prospathoume na ginoume rock eno kaneis mas den einai. To elliniko ROCK exasthenise alla DEN pethane. Einai sto xeri mas i allagi. OXI sta pop. OXI sta ''elafrolaika''. Oxi sto trance. NIKOLA kali antamosi. Kane pasa kamia matia kai xamo
 

 
Από: AAA, στις 14-01-2006:
KALO!
 

 
Από: TRAGOUDIARHS-SERRES, στις 02-12-2005:
TI IPEROXO TRAGOUDI RE PEDIA...ME KANEI KE DAKRIZW OTAN TO AKOUW...O ASIMOS KE O SIDIROPOULOS ITAN OI DIO ASIMVIVASTES MORFES POU SFRAGISAN TO ELLINIKO ROCK ME TA TRAGOUDIA TOUS...DEN EIANI TIXEO TO OTI META TO THANATO TOUS TO ELLINIKO ROCK ARXISE NA PARAKMAZEI MEXRI POU ESVHSE EDW KE DIO-TRIA XRONIA.OSO GIA SAS POU LETE GIA POIOTIKO TRAGOUDI KLP TO TI EINAI POIOTITA EINAI PROSWPIKI APOPSI TOU KATHENOS GIA AFTO STAMATATE NA KRAZETE.POIOI NOMIZETE OTI EISTE?
 

 
Από: ioanna, στις 24-11-2005:
otan akousa auto to tragoudi gia prwti fora to agapisa. to akousa 3ana prin merikous mines otan eixa tin anamnisi enos anthrwpou, tou patera m, poli entoni. tote me simadepse. ema8a oti o pateras m, pou efyge me ton idio tropo opws kai o kyrios Asimos eixe gnwrisei apo konta auton ton spoudaio anthrwpo kai ekanan parea otan kai oi dio sixnazan sta e3arxia. to gegonos auto anipswse kai tous dio sta matia m poli perissotero. euxomai ekei pou einai na exoun xanasinanti8ei. sas agapw kai tous dio poli
 

 
Από: tanasen, στις 21-11-2005:
Stelios kalutera auto to tragoudi na to akouseis apo ton Asimo oxi mono gia na deis oti oi sugxordies einai swstes alla kai giati to leei pio wraia...
 

 
Από: Χρήστος από Αγρίνιο, στις 18-10-2005:
ΛΟΙΠΟΝ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΙΜΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΠΛΟ ΛΟΓΟ ΟΤΙ ΘΕΩΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΟ ΜΟΥ ΑΝΑΞΙΟ ΝΑ ΤΟΝ ΚΡΙΝΕΙ!!! ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ PC. ΑΥΤΟ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΡΟΚ!!!ΠΟΛΥ ΘΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΕΙΤΕ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΙΛΕΙ E-MAIL
 

 
Από: stelios, στις 27-08-2005:
prosoxi to komati exei lathos sigxordies.katarxas paizetai apo re elasona me 9 xoris triti kai me diplasiasmeni tin basi,diladi re-la-re-mi.episis exei kapies periplokes sigxordies.ola ayta ta akousa sto cd tou papakonstanyinou-eutixos.
 

 
Από: θώμη, στις 23-08-2005:
afieronw afto to tragoudaki stin adikoxameni Ε Λ Ε Ν Η poy tin xtupise mia nuxta enas asiniditos odhgos I.X... ΕΛΕΝΗ mou so enedidin..kai na eisai sigouri oti tha xamogelao opws mou eipes... S'agapw polu....
 

 
Από: ΑΘΗΝΑ, στις 07-06-2005:
   Είχα αφιερώσει αυτό το τραγούδι στον φίλο μου τον Βασίλη που πέθανε από καρκίνο όταν ήταν 16. Τώρα, σχεδόν 3 χρόνια μετά, το αφιερώνω στον φίλο μου τον Δημήτρη που έφυγε στα 23 χτυπημένος από την ίδια αρρώστια. Και μένω μόνη μου με ένα τεράστιο ΓΙΑΤΙ να μην βρίσκει απάντηση. ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΟΥ, ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΓΑΠΟΥΣΑ. Φίλε μου Δημήτρη, παιδικέ μου έρωτα Δημήτρη σε χαιρετώ..Η Νανά σου..
 

 
Από: wizard, στις 29-04-2005:
Afieronw to tragoudi auto ston adikoxameno cousin m Antrea Theori pou ton ktipise ena RX-7 mia mirea nixta kathos diestabrone to dromo.Antrea Sto Epanidin...
Antreas Theori (1981 - 2005) GIA PANTA ANAMESA MAS!!
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 07-04-2005:
to tragoudi ayto-an kai tou tairiazei mia le3h pio e3eygenismenh-asma logoy xarh, einai apo ta liga pou me kanoun na anatrixiazw.Paidia o Ashmos htan megalo onoma,as mhn afhnoume kapoious (fame story as poume ktl) na amayrizoyn th poiotikh mousikh.Ante kai kalh tyxh magkes..
 

 
Από: anti-trance/cy, στις 30-03-2005:
bagasa nikola ise synthetara k proswpikotita...
afierwmeno sta elefthera pnevmata k tous epanastates
 

 
Από: Anton LOrd, στις 12-02-2005:
Ο Άσιμος ήταν,είναι κ θα είναι πάντα κορυφή...... Το αφιερώνω στον αγαπημένο μου δάσκαλο τον κύριο Θάνο, που μπορεί να μας έφυγε αλλά ξέρω ότι με προσέχει από εκεί ψηλά που βρίσκεται...
 

 
Από: Mykonos, στις 05-02-2005:
To tragoudi to afierono stous progonous mou pou elpizo na pernane kala ekei pano.
 

 
Από: Γιάννης, στις 30-01-2005:
Απλά ήθελα να πω ότι το κομμάτι το έγραψε για τον χαμένο σκύλο του και ακόμη είναι γραμμένο πάνω στον τάφο του μιας και το ζήτησε. Αφιερωμένο σε όλους σας. Γειά χαρά
 

 
Από: ΤΣΕ ΓΚΕΒΑΡΑ, στις 17-01-2005:
θελω να αφιερωσω τοαιωνιο αυτο τραγουδι του Νικολακη σε ενα  προσωπο το οποιο υπεραγαπω αλλα ισως ποτε να μη βρω το θαρρος να της το πω.ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ
 

 
Από: Alexandros, στις 16-11-2004:
Paidia egw eimai neos..den prolava ton asimo.Parolauata mesa apo oti lete kai mesa apo tin triferotita tou tragoudiou autou,mporw na katalavw ti simenei to tragoudi auto gia atoma kapws megalitera apo mena (kai isws gia to kathena pou einai ikanos na katalavei apla noimata)
 

 
Από: Deaf, στις 18-10-2004:
Αφιέρωση στε όσους μεγάλους μας βλέπουν απο ψιλά και σε όσους μεγάλους ζουν περιφρονιμένοι απο τους άθλιους μικρους που τους περιτριγυρίζουν - Αυτοί έιναι οι μεγαλύτεροι μεγάλοι
 

 
Από: BASILHS, στις 17-10-2004:
panagioti athanatos sti skepsi mas kai sti kardia mas
 

 
Από: RockGirl, στις 07-10-2004:
Αφιερώνω αυτό το τραγούδι σε έναν φίλο μου που με κοιτάει από ψηλά και είμαι σίγουρη οτι το σιγοτραγουδάει μαζί μου, στον KRWK...
 

 
Από: cyprus, στις 01-10-2004:
Nikola isoun kai tha eisai enas apo tous megaliterous krokades..... kali antamosi. pafos
 

 
Από: ΑΘΗΝΑ, στις 09-06-2004:
    Αφιερώνω αυτό το τραγούδι στο καλύτερο παιδί που γνώρισα ποτέ στη ζωή μου και που δυστυχώς το 2002 μας άφησε μετά από έναν άνισο αγώνα..Βασίλη μου δε σε ξεχνάω και δε θα σε ξεχάσω ποτέ..Δε γίνεται αγαπημένο μου φιλαράκι γιατί όπου και αν σταθώ, σε βλέπω..Και ξέρω ότι και εσύ κάνεις πάσα καμιά ματιά και χάμω..ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ..!
 

 
Από: Θανάσησ, στις 01-04-2004:
Μακράν το κορυφαίο στιχουργικά κομμάτι που έβγαλε η ελληνίκη μουσική.Με τα τραγούδια σου Νικόλα, θα εισαί για πάντα μες στις ψυχές μας και ας μην βρίσκεσαι αναμεσά μας...