logo
  
1969 - Τα ρεμπέτικα της Σωτηρίας Μπέλλου 3

Χωρίσαμε ένα δειλινό

Μπέλλου Σωτηρία

 

Μουσική/Στίχοι: Τσιτσάνης Βασίλης/Τσιτσάνης Βασίλης


F ματζόρε (*)
Στις: 21-06-1998
(3.2, με 50 ψήφους)
 
 
                                        
                                        
                                               
                                              
 
                                         
                                                  
 
                                               
                                           

 
(*) Η τονικότητα του τραγουδιού εκτιμήθηκε αυτόματα από τις συγχορδίες του. Σε περίπτωση λάθους στείλτε διόρθωση.
Αξιολογήστε την παραπάνω καταγραφή του τραγουδιού:    Ακριβής     Λανθασμένη
Βρήκατε κάποιο λάθος; Δηλώστε το παρακάτω, ή χρησιμοποιήστε την Αποστολή Διόρθωσης.
 
Η χρήση επιτρέπεται μόνο για προσωπική μελέτη και για εκπαιδευτικούς λόγους.
Η παραπάνω καταγραφή δηλώνει την προσωπική γνώμη του αποστολέα για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να παιχτεί το παραπάνω τραγούδι.
 
Αλλαγή τόνου: ημιτόνια

YouTube

Facebook

 
Σύμφωνα με τα στατιστικά μας, σας προτείνουμε να συνεχίσετε με ένα από τα παρακάτω τραγούδια:
 
 

Σχόλια / Διορθώσεις / Αφιερώσεις:
 
Από: Μέρης, στις 05-12-2015:
Απο Dm

Dm C Dm
Gm C Gm Gm C Gm
Dm A Dm
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 20-07-2013:
ρε παιδιά τι τρελαίνεστε,νιώστε λίγο το τραγούδι και παίξτε το,ο άνθρωπος που έκανε τη προσπάθεια να το βγάλει και να το μοιράσει σε μας μια χαρά τα κατάφερε,έτσι και αλλιώς ο τρόπος που ακολουθούμε να παίξουμε εδώ είναι καθαρά ερασιτεχνικός ουτε παρτιτούρες ούτε τπτ.απλά νιώστε και παίξτε πάνω στη φωνή σας ούτε με τη μπέλλου θα παίξετε ούτε με τον τσιτσάνη.ματζόρε είναι βρείτε τη κλίμακα παίξτε τα ακόρντα και προσθέστε κανένα μπασάκι για χρώμα,αυτά μετά από πολύ καιρό για αυτούς που τύχει και διαβάσουν σχόλια.
 

 
Από: theofilos , στις 06-11-2010:
re pedia ti ine edo sosto kai ti lathos ? afou den isaste sigouri jiati grafete ta akorda ? enas axarios thi tha katalawi ? PS: i selida ine jia eksipiretisi ala malon egine mbleksimo :(
 

 
Από: Λευτερης, στις 18-08-2009:
Να και οι συγχορδιες της Εισαγωγης:

Fm--EbFm----
Bb--FBb--FBb
Fm-C-Fm-C-FEb

Η καθε παυλα αντιστοιχει σε ένα κτυπο τεταρτου (9 σε καθε σειρα).
Η εισαγωγη παιζεται τρεις φορες. Σε πολλα σημεια δεν πεφτουν μαζι μπασιστας, κιθαριστας και μπαγλαματζης -το οποιο μου φαινεται λογικο- οποτε γενικως επιλεγω συγχορδιες που φαινεται να παιζονται με περισσοτερη πειθω μετα την πρωτη και δευτερη στροφη και οχι στην αρχη. Μου εχει τυχει κι εμενα πολλες φορες να ηχογραφουμε και να πινουμε λιγο κρασακι, οποτε που και που ξεχναμε να ριξουμε το ακκορντο τη στιγμη που πρεπει. Η ψυχη που δινει ο μουσικος υπερεχει των μικρων αυτων ατελειων. Αυτος ειναι ενας απ τους λογους που τραγουδια σαν κι αυτο ειναι αθανατα' γιατι τα γουσταρουμε με τις "ατελειες" τους.
 

 
Από: Λευτερης, στις 18-08-2009:
Φιλοι, συμφωνα με τη version της Μπελλου, οι συγχορδιες εχουν ως εξης:
Eb    Ab     Eb   Ab  (*)   Ab            Eb  Ab
Χωρίσαμε ένα δειλινό        με δάκρυα στα μάτια

Bbm     Db            C   Fm  C          Fm      C Fm (C-Fm)
Η αγάπη μας ήταν γραφτό o o,    να γίνει δυο κομμάτια

(*) Εδω ο κιθαριστας παιζει Eb ενω ο μπασιστας κραταει τονικη. Το αλλο ενδιαφερον σημειο, ειναι οτι στη λεξη "γραφτο" η Μπελου τραγουδαει μι υφεση (b3) -ακολουθωντας πιστα τη μελωδια- και ο κιθαριστας παιζει C major κανωντας το ν'ακουγεται σαν μια δεσποζουσα με #9. Θα τσεκαρω μηπως αυτο συμβαινει και στο original του Τσιτσανη και θα επανελθω. Αν καποιος φιλος γνωριζει με ακριβεια τις original συγχορδιες του Τσιτσανη ας τις μοιραστει μαζι μας.
 

 
Από: Λευτερης, στις 18-08-2009:
Φιλοι, συμφωνα με τη version της Μπελλου, οι συγχορδιες εχουν ως εξης:
Eb    Ab     Eb   Ab  (*)   Ab            Eb  Ab
Χωρίσαμε ένα δειλινό        με δάκρυα στα μάτια

Bbm     Db            C   Fm  C          Fm      C Fm (C-Fm)
Η αγάπη μας ήταν γραφτό o o,    να γίνει δυο κομμάτια

(*) Εδω ο κιθαριστας παιζει Eb ενω ο μπασιστας κραταει τονικη. Το αλλο ενδιαφερον σημειο, ειναι οτι στη λεξη "γραφτο" η Μπελου τραγουδαει μι υφεση (b3) -ακολουθωντας πιστα τη μελωδια- και ο κιθαριστας παιζει C major κανωντας το ν'ακουγεται σαν μια δεσποζουσα με #9. Θα τσεκαρω μηπως αυτο συμβαινει και στο original του Τσιτσανη και θα επανελθω. Αν καποιος φιλος γνωριζει με ακριβεια τις original συγχορδιες του Τσιτσανη ας τις μοιραστει μαζι μας.
 

 
Από: Σταύρος-Μύκονος, στις 31-10-2008:
Μετά το Α# μπαίνει C και μετά το F μπαίνει Α για να κλείσει με Dm στο τέλος
 

 
Από: ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΝΑΚΑΣ, στις 27-04-2005:
C                G7   C
Χωρίσαμε........δειλινό
Mε δάκρυα .............
Dm       F  G         E Am
Η αγάπη μας ήταν γραφτό
                 E  Am
Nα γίνει δυο κομμάτια
 

 
Από: Andreas77ath, στις 04-02-2005:
Λοιπόν παιδιά ανάμεσα στο Α# και στο F μπαίνει C, ανάμεσα  στο F και στο Dm μπαίνει Α και ανάμεσα στο Dm και στο Α μπαίνει Α#.Αυτά για αυτούς που θέλουν την τελειότητα.
 

 
Από: thanasis, στις 13-03-2004:
Μήπως μεταξύ Α# και F ή F και Dm μπαίνει και κάποιο άλλο ακκόρντο?
Ισως το Am?