logo
 
2007 - Όμνια

Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα

Πλιάτσικας Φίλιππος

 

Μουσική/Στίχοι: Πλιάτσικας Φίλιππος/Χατζηκαμπάνη Ντέπυ


E μινόρε (*)
Στις: 08-02-2007
(4.2, με 547 ψήφους)
 
 
                                           
 
                                                                      
                                                                          
                                                                        
                                                                            
                                                                      
                                                                        
                                                                    
                                                                     
 
                                                                   
                                                                        
                                                                    
                                                                         
 
                                                                          
                                                                              
                                                                     
                                                                         
                                                                       
                                                                         
                                                                     
                                                                         
 
                                                                   
                                                                        
                                                                    
                                                                         
 
                                                                    
                                                                       
                                                                        
                                                                              
 
                                                                   
                                                                        
                                                                    
                                                                         

 
(*) Η τονικότητα του τραγουδιού εκτιμήθηκε αυτόματα από τις συγχορδίες του. Σε περίπτωση λάθους στείλτε διόρθωση.
Αξιολογήστε την παραπάνω καταγραφή του τραγουδιού:    Ακριβής     Λανθασμένη
Βρήκατε κάποιο λάθος; Δηλώστε το παρακάτω, ή χρησιμοποιήστε την Αποστολή Διόρθωσης.
 
Η χρήση επιτρέπεται μόνο για προσωπική μελέτη και για εκπαιδευτικούς λόγους.
Η παραπάνω καταγραφή δηλώνει την προσωπική γνώμη του αποστολέα για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να παιχτεί το παραπάνω τραγούδι.
 
Αλλαγή τόνου: ημιτόνια
 
Προτεινόμενα επόμενα τραγούδια, σύμφωνα με τα στατιστικά μας:
 
 
Βρέθηκαν και άλλες εκδόσεις αυτού του τραγουδιού (ή τραγούδια με παρόμοιους στίχους):
 
 
Τραγουδάτε μαζί με άλλους; Με αυτό τον κωδικό μπορείτε να δείτε όλοι γρήγορα το ίδιο τραγούδι:
QR-code
 

Σχόλια / Διορθώσεις / Αφιερώσεις:
 
Από: foufoutos, στις 19-05-2015:
Συν σε αυτά που είπα πριν τη μόλυνση του περιβάλλοντος
 

 
Από: foufoutos, στις 16-05-2015:
Παιδιά για εμένα προσωπικά το τραγούδι πιο συγκεκριμένα όταν αναφέρεται στην θάλασσα και πως θα την ξαναέβαφε γαλάζια μιλάει για τους τόσους πολέμους που γίνονται την σήμερον εποχή και έχουμε γεμίσει την θάλασσα με αίματα και την έχουμε κάνει κόκκινη.
Όσον αφορά τα παρακάτω σχόλια συμφωνώ με την πλειονότητα καθώς ο Πλιάτσικας έχει έναν μοναδικό τρόπο να καταγράφει σαν τραγουδιστής την εποχή μας. Το κάνει αυτό μέσα από πολλά τραγούδια όπως για παράδειγμα με το τραγούδι που να πάμε που αποδεικνύει σε τι ρατσιστική κοινωνία ζούμε. Τέλος συμφωνώ με την efoula καθώς αυτά τα γράφει ένας μαθητής 1ης γυμνασίου που οι περισσότεροι στο σχολείο του ακούν Πάολα και Παντελίδη ενώ αυτός μόλις γυρνάει στο σπίτι πιάνει την κιθάρα και αρχίζει να παίζει Πλιάτσικα, Κατσιμίχα, Σαββόπουλο, Μαχαιρίτσα κτλ!!!
 

 
Από: miltos, στις 02-01-2014:
Am           D       G       C     
  Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα
 

 
Από: μπακιας, στις 14-06-2013:
τρομεροοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο
 

 
Από: Λυκούρας Φώτης, στις 11-11-2012:
Παιδιά το είπαμε. Οι συγχορδίες είναι σωστές, κυκλοφόρησαν πλέον και σε βιβλίο. Όμως υπάρχει και κάτι άλλο που κάποιοι δεν καταλαβαίνουν. Οι ψήφοι "ακριβής", "λανθασμένη" αναφέρονται στις συγχορδίες, δηλαδή δηλώνεις αν θεωρείς σωστές τις συγχορδίες, τους στίχους κλπ και όχι στο αν σου αρέσει ο Πλιάτσικας ή ο Κολόμβος . . .
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 06-10-2012:
mu aresei pl... kuriws to refren...
 

 
Από: βιβη, στις 19-07-2012:
και μου καθεται πιο καλα αν στα κουπλε αντι για G ΠΑΙΖΕΙΣ Βm. Σολ παιζεις μονο στο τελευταιο, ''ποιος ακούει και ποιος ενδιαφερετα''
 

 
Από: βιβη, στις 19-07-2012:
παιδιά ο ρυθμός για κιθάρα είναι Down Up Up Down Up σε όλο το κομμάτι.
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 06-04-2012:
Mou aresei idietera to refrain.
 

 
Από: Νίκος, στις 30-11-2011:
Γεια στην παρέα. Συγχαρητήρια στο φίλο που έβαλε τις συγχορδίες.
Αδέρφια οι συγχορδίες είναι ολόσωστες όπως παρατίθεντε, κι εγώ ξενίστηκα στην αρχή όταν το σιγοτραγούδισα μόνο με την κιθάρα. Όμως αν ακούσετε την εισαγωγή, ακούγονται ξεκάθαρα οι συγχωρδίες του ρεφρεν. Και πιο μετά που ακούγονται οι ξένοι στίχοι και δεν έχει πολλούς ήχους, ακούγεται πιο καθαρά. Οι συγχωρδίες είναι ολόσωστες.
 

 
Από: k.nickg7, στις 21-09-2011:
paidia to kommati enta3ei oloi 3eroume pws einai telio kai einai afieromeno gia to aixo paidi ton alexi kai gia toys arxarioys to pragmatiko komati paizete 2 hmitonia pio panw dld couple D E A F#m-D E C#m F#m kai refren Bm E F#m D-Bm A C#m F#m ayta paizei o pliatsikas se ola ta live h me capotasto sto deytero tasto kai kai ayta pou exoun dimosieytei einai gia to piano kai phstepste me akougete telio kai me kithara kai piano mazi kai rythos katw katw katw...panw opws to epaize o pliatsikas sto radio arvyla
 

 
Από: neraidaki, στις 27-08-2011:
ton ruthmo kapoios bre paidia gia mas tous arxarious
 

 
Από: despoina, στις 18-08-2011:
apo ta agapimena m!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 11-08-2011:
pwc paei o rithmoc;;;
 

 
Από: Basil, στις 24-07-2011:
paidia nomizw pws paei kapws etsi:
D E C#m F#m-->couple
Bm D F#m D- Bm D C#m F#m-->refren
 

 
Από: χριστινακι, στις 23-04-2011:
as mantrvsi kanis tn giani pou 8a tolmhsi  na milisi gia ton pliatsika tn 8eoooooooooooooo min ton xanapiasei sto sto stoma gt 8a tou mamisw oti exei k dn exei ante apo ekai
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 23-04-2011:
το κομματι αυτο που τα σπαει κιολας ο φιλλιπος το ερμηνευσε καταπληκτικα .μπραβο και παλι μπραβο ειναι απο τα καλυτερα παιδια και τελοιος τραγουδιστης ειδικα στα live του τον αποθεωνω τι να λεμε τωρα ρε φιλε ειναι πολυ μαματο τραγουδι και για αυτο θα μαθω να το παιζω στην κιθαρα
 

 
Από: νικος, στις 05-04-2011:
if i could change something in the world i would turn the sea blue again and feed the poor...

βικυ μου σ αγαπωωω
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 06-03-2011:
to tragoudi einai apexto kai o pliatsikas 8eos to kseskise to kommati, milame apo ta kalutera pou exw akousei st zwh m...sunexise s ayto to ru8mo kai 8a skiseis.eisai kai o prwtos I LOVE YOU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

 
Από: gane, στις 24-02-2011:
o pliatsikas einai foberos!!!!
 

 
Από: konstantis, στις 03-01-2011:
Καταπληκτικό τραγούδι ,καταπληκτική εκτέλεση
 

 
Από: tsipouritsa , στις 09-12-2010:
kati pou dn anefera prin einai oti o pliatsikas exei mia katapliktiki fwni kai ton paradexomai pou sta perisotera tagoudia tou milaei gia pragmata pou poli kalitexnes ta aporiptoun, opws gia tin agapi, oxi gia ton erwta, alla tin agapi pou prepei na exoume oi an8rwpoi meta3i mas kai alla tetoia. einai ena katapliktikos kalitexnis pou ekane tin diafora anamesa se pollous allous. apla kapoioi apo emas - fwteino paradeigma o giannis pou prin apo kati xronia egra4e megales ...blakeies prapanw- dn to katalavenoun. einai i gnwmi tous ,omws, kai prepei na to sebastw, an kai dn sebastikan autin ti tragoudara. elpizw kati na exoun katalabei apo tote kai na min einai akoma ba9i ipno... auta eixa na pw kai elpizw na sas kali4a.......
 

 
Από: Mihalis, στις 27-11-2010:
akousa ston red kapote tin eisagogi sxedon idia apo ena kseno sigrotima alla den katafera pote na vro poioi einai.an kapios kserei to onoma tis mpantas as to pei.den ksero pios eklepse pion.gis tous stixous vlepe parapano sxolia.o pliatsikas egine gnostos apo pix lax tous opoiois tous dimiourgisane oi metagenesteroi tsopanarave.den mporo na po oti o filipos den einai talento.apla vlepo mia metria foni me musikes apo alles bandes kai stixous allonon opos px pioimata paralagmena poiiton...o non noito.gia mena o ksidous itan talentara kai oi tsopanarave.
 

 
Από: tsipouritsa , στις 07-11-2010:
elpizw "kapoie" na einai ena -kakogousto-asteiaki auto p eipes apo panw, etsi? exei sigoura kapoio va8itero noima apo auto p egrapses(m to siba8eio)...
 

 
Από: tsipouritsa , στις 12-09-2010:
teteia tragoudia sigoura 8a meinoun xaragmena sto mialo olon twn newn an8ropwn me oneira kai aisiodo3ies kai 8a mas kanei na skeytoume... opote tsakwmoi kai vrisies gia teteia tragoudia komenes ok? gia relax!!!
 

 
Από: kapoios, στις 26-07-2010:
re paidia dn katalavate??:P to tragudi milaei gia thn thalassa.."Πρώτη φορά που ΤΗΝ είδα στεκότανε τη νύχτα εκείνη που η Ρώμη καιγότανε...μα δεν ξεχνώ του κορμιού της τα ΚΥΜΑΤΑ...Την είδα πάλι στις όχθες του Βόλγα που ένας στρατιώτης τη φώναξε Όλγα(κ δεν φωναξε την θαλασσα ολγα αλλα φωναξε προς την θαλασσα γτ θυμηθηκε την αγαπημενη του ;) ) k paei legodas... ;)
 

 
Από: ntinaki, στις 30-06-2010:
kai egw paidia ruthmo!!!!kai opoios kserei tis sugxordies kala as tis grapsei!!!plz!!!
 

 
Από: man utd, στις 22-06-2010:
re paidia voithiste ligo me ton ry8mo!
 

 
Από: fo0$!$, στις 31-03-2010:
paides ena sxolio n kanw .... to tragoudi gamaei apla !!!! xD
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 01-03-2010:
den fainetai h ki8ara polu exw mpei
 

 
Από: Mixalhs, στις 28-02-2010:
re sy spyro giati den mpaineis youtube na ton breis?
 

 
Από: Spyros, στις 28-02-2010:
re paidia ton ru8mo ton 3erete? 8a me upoxrewnate. steilte m ton
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 26-12-2009:
re se tabs den uparxei?
 

 
Από: lina fol, στις 08-12-2009:
kala re giani boris na les oti thelis gia ta tragoydia poy
ta akous alla gia ton pliatsika tipota giati oute kan ton
3eris
 

 
Από: ytryd, στις 23-11-2009:
nomizo oti to tragd to egrapse ena koritsi apo mitilini
 

 
Από: @@@@@@@@@@, στις 19-11-2009:
laloutsiko den mporw na po
 

 
Από: koumparos, στις 03-10-2009:
MAGKES XALAROSTE!
h pragmatikotita ine oti auto to tragoudi ine simpa8itiko!
omos gia osous pistepsame stous pix lax k sto sigxrono-entexno o pliatsikas k arketoi omioi tou mas apogoiteusan ta teleutea xronia me arketa xliara traoudakia pou gemizoun ta teleutea tous cd.oi pragmatikotita ine oti exoun egkatasta8i monima sto xoro xoris na exoun k polla na poun,malista meriki apo autous ektos apo tragoudopoioi katexoun pososta-8esis klidia se gnoste diskografikes eteries.euxaristo!
 

 
Από: orestis., στις 02-09-2009:
pedes to komati ein 8eiko dn uparxei .... kai genika o pliatsikas gamaei.....file giannh kai egw aristeros eim alla dn mporw na pw tn pliatsia pseutodianooumeno..... dn t 8elei oute o 8eos aiuto./.... exei gamw tous stixo0s kai me nohma ...
 

 
Από: nikos, στις 31-08-2009:
re paidia mporei kaneis na gra4ei oloklhrwmeno to tragoudi, me tis gefyres ta riffs kai to arxiko solo me bioli ..
tnhx
 

 
Από: ΛΥΚΟΥΡΑΣ ΦΩΤΗΣ, στις 02-08-2009:
Ξαναστέλνω το ίδιο σχόλιο που υπάρχει πιο πάνω από τις 10-11-2008 γιατί χρειάζεται.
ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΚΟΡΝΤΑ: ΤΑ ΑΚΟΡΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ ΑΠΟ ΤΙΣ 08-02-07. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ARCO ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2007 ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΤΟΥ 2007. ΠΑΙΞΤΕ ΤΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙΤΕ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΤΕ. ΚΙ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΞΑΝΑΒΑΨΤΕ ΤΟ, ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΞΑΝΑΠΑΙΞΤΕ ΤΟ ΠΑΛΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!
 

 
Από: anonimi, στις 22-07-2009:
paidia t tragoudi ein kai gamo  kai dn akouo logia......!!!:-)
 

 
Από: κιθαρίστρια, στις 30-06-2009:
Ο Φίλιππος είναι φοβέρος.Έχει ωραία και ζεστή φωνή.Για τη μουσική του δεν έχω λόγια.Και στα live ειναι πολύ καλός με το κοινό.Παιδιά αφήστε το Γιαννάκη να ακούει τη Ζήνα, τη Βανδή και όλες τις μαλακίες, γιατί άμα γνώριζε από ποιότητα δε θα έβριζε το Φίλιππο.
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 28-06-2009:
teleiws lathos
 

 
Από: trezolis, στις 22-06-2009:
se ayto p les anick exeis apoluto dikio  alla einai kapos para3eno na 3erei ellhnika kai na mn 3erei kapoioys apo tis syn8etes mas
 

 
Από: J_ _ _ N, στις 17-06-2009:
Ρεφρέν 
Am-D-G-Em, Am-G-Bm-Em
 

 
Από: JaNick, στις 02-06-2009:
Ρε παιδιά να θέσω εγώ ενα ερώτημα... Αν κάποιος στο εξωτερικό που δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα και δεν ξέρει ποιος είναι ο Πλιάτσικας και οι Πυξ Λαξ κλπ. Και τυχαίνει να ξέρει ελληνικά. Και βρεί αυτους τους στίχους στο δρόμο πεταμένους σε ένα χαρτί... Και τους διαβάσει... Και συγικινηθεί... Τότε αυτό το τραγούδι δεν αποκτά κάποια αξία?? Άσχετα ποιος είναι ο δημιουργός του... Ερώτηση...
 

 
Από: Arostos, στις 27-05-2009:
emena mou akougete kalytera i C san proti sigxordia sto refrain para Am
 

 
Από: Axel Rose, στις 04-05-2009:
kai epeidh diavasa kai kapoia sxolia pou me peiraxan na prs8esw...mhn pianete sto stoma sas entexnous rokades diaxronikous kai poiotikous opws o maxairitsas!!einai ierosulia!!!!!!den mporeis na krineis kanenan an prwta den exeis sunidhsh peri tinos milas..an kapoios pisteuei oti einai kaluteros tou maxairitsa ok..as milhsei..alla apeidh eimai 101% sigouros oti oute uparxei oute 8a uparxei as ton afhsoume sthn hsuxia tou na kanei auto pou xerei kalytera..oso gia ton pliatsika..sumfwnw oti den exei thn entash h mousikh se sxesh me tous stixous..ws gnwston h mousikh uphretei tous stixous..alla h suntaxh twn stixwn den prosferetai gia kati kalutero!O filos exei kanei to kalutero dunaton..den 8a ton krinoume kai gia auto!.. a...kai to tragoudi einai teleiws swsto..sory..apla einai sxedon to idio akousma gi auto..bravo se opoion to anevase!!
 

 
Από: Axel Rose, στις 04-05-2009:
loipon to trgoudi ektos apo uperoxo einai kai swsto ektos apo ena shmeio...sto refrain:Am D Bm C..isws akougetai xwris armonia se kapoia shmeia alla an to akousete einai etsi akrivws!..Peri tou pliatsika exw n pw magia tou na exei toso wraia tragoudia k gia opoion akouse to kainourio tou sinti nomizw oti 8a sumfwnhsei..'8a 8ela na mouna xordh stou Hentrix thn kithara na eixa ligo ap to orama tou Ernesto Che Ge Vara'!!to profil ka8e roka mesa apo ena stixo!
 

 
Από: ΣΤΕΛΙΟΣ, στις 11-04-2009:
ti mlkies leei o giannis.einai kommatara
 

 
Από: GV, στις 03-04-2009:
Συμφωνώ μόνο με τον Sabb... Ναι στην όμορφη και ελεύθερη μουσική.
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 17-03-2009:
agapiti m mano akou kalati 8a s po to trgoudi ayto einai poli oreo m aresei na to paizo pano sti kithara idika to refren einai teleio to koumple nomizo 8a i8ele kapio ftiaximo
                                                 me agapi i            fili s zooula
 

 
Από: Βασίλης Μούσκουρης (vamus), στις 11-03-2009:
Και επίσης, είναι χαρακτηριστικό έως και ενοχλητικό (για μένα) και το εξής: δεν γίνεται ρε παιδί να επαναστατείς και να λες "αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα....κ.τ.λ."και να το λες ή να τραγουδάς σαν να ζητιανεύεις ή σαν να σ' έχουν μαλώσει και γκρινιάζεις. Το λες δυναμικά (όχι ουρλιάζοντας ή βρίζοντας), αλλ΄΄α δυναμκά, με ΠΑΘΟΣ ΖΩΗΣ, με αγωνία ζωής, με ένταση ζωής, με ψυχή....Αν το λες ξεψυχισμένα, ε τότε η μουσική που έχεις φτιάξει για τον στίχο αυτό δεν κάνει, το πάντρεμα ατύχησε...!
 

 
Από: Βασίλης Μούσκουρης (vamus), στις 11-03-2009:
Φίλες και φίλοι φιλόμουσοι......πολλά ειπώθηκαν περί επανάστασης....Η δική μου κατάθεση είναι ότι η πραγματική επανάσταση δεν έχει χρώμα ή ηλικίες και κυρίως είναι ΠΡΩΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ. Επανάσταση μέσα μου.....πάω κόντρα στο ψεύδος, το δήθεν, το φτηνό, ως ύπαρξη εγώ προσωπικά και τότε ναι, αυτό μπορει να εξωτερικευτεί με κάποιο τρόπο και ιδίως με την επιλογή ζωής που απέχει συνειδητά από το φτηνό,το λερό και το δήθεν. Επίσης, είναι ασύμβατο και υποκριτικό να "επαναστατώ" στα λόγια, ή τους στίχους, και να συμβιβάζομαι στην πράξη. Πολλοί το πάθανε, ιδίως Αριστεροί: παρέμειναν λεκτικά "επαναστάτες" και πρακτικά συμβιβασμένοι στη βολή τους...! Το δήθεν είναι ακριβώς αυτό και το χειρότερο πολλοί ούτε καν το συνειδητοποιούν, τόσο αλλοτριωμένοι είναι...! Όσο για το συγκεκριμένο τραγούδι κάτι δεν μου πάει, παρότι δεν το λες κακό, και νομίζω ότι είναι το εξής:
Μου φαίνεται αταίριαστος ο στίχος με τη μουσική και ιδίως με την ερμηνεία. Ο Πλιάτσικας, καλός, χρυσός, αλλά δεν έχει εντάσεις, οπυτε κορυφώσεις, ούτε αντιθέσεις, είναι μονότονος έως και γκρινιάρης στον τρόπο που τραγουδάει. Αν λοιπόν ο στίχος πάει να πει κάτι σημαντικό, η μουσικη που τον επενδύει και η ερμηνεία που τον αποδίδει νομίζω ότι είναι τελείως εκτός θέματος....χωρίς δυναμισμό (δεν εννοώ ουρλιαχτά), χωρίς αντιθέσεις (μουσικές και ερμηνευτικές) κ.τ.λ. Ακούς, π.χ., Αλκίνοο το "Ο κόσος που αλλάζει" και η μουσική έχει τόσες όμορφες αντιθέσεις όμορφα δεμένες με το στίχο και την ερμηνεία, που λες "αυτό είναι"....εἰναι ΤΡΑΓΟΥΔΙ, δηλαδή στίχος+μέλος (μελωδία) που γίνονται ΕΝΑ αδιαχώριστο σύνολο, δεν είναι στίχος και μια μουσικούλα ως απλή επένδυση που "διαιπεραιώνει" τον στίχο. Αυτά μου εμπνεύσατε να πω.....φιλολογώντας!
 

 
Από: Erevos, στις 24-02-2009:
Λέει ο κάθε παπάρας γαματο νόημα....Ο Πλιάτσικας ναι ειναι ωραιος καλλιτεχνης.Αλλα φτάνει με την ψευτοεπανάσταση.ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΑΠΤΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ?ΓΙΑΤΙ ΑΦΗΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΝΑΡΧΙΚΟΥΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ,ΑΝΑΡΩΤΗΘΗΚΑΤΕ ΠΟΤΕ?
 

 
Από: knstantinos 12 etwn, στις 17-01-2009:
TELEIOS STOIHOS KAI TELEIO TO NOIMA
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 11-01-2009:
δε θα το έλεγα μόνο πορωτικό αλλά αυτός ο τέλειος συνδυασμός πρώτα στίχου και μετά μουσικής ειναι... μμμμ..
το κάτι άλλο τέλος πάντων. καλή επιτυχία δημήτρη και πάντα τέτοια τραγούδια να σε πορώνουν
 

 
Από: ΔΗΜΗΤΡΗΣ Χ., στις 27-12-2008:
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΥΤΟ <ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑ> ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΡΩΤΙΚΟ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΝΗΘΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ.ΕΧΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΕΝΑ ΣΥΓΚΡΟΤΙΜΑΤΑΚΙ ΠΟΥ ΤΑ ΣΠΑΕΙ.ΕΣΥ ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΡΩΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ.
 

 
Από: panos, στις 18-12-2008:
oi stixoi einai ola ta leyta
 

 
Από: Elpida, στις 18-12-2008:
einai poly wraio re megale
 

 
Από: marios aggelopoylos12xronos, στις 02-12-2008:
re paidia egw klinw 6 xronia fetos paizontas klasikh kithara.pws akougontai ayta ta tragoydia sthn hlektrikh giati lew na agwrasw mia....
 

 
Από: Andreaspractor chelsea, στις 23-11-2008:
TELEIO!!!!!!!MAGIKO.OTAN AKOUO AUTO TO TRAGOUDI MAGEVOMAI.MOU 8IMIZEI TON EAUTO MOU!O PLIATSIKAS EINAI TELEIOS!!!OLA TA TRAGOUDIA TOU AGGIZOUN TON AKROATI.AS SINEXISEI NA GRAFEI TRAGOUDIA KAI 8A FTASEI 4ILA!!!!!
 

 
Από: ΛΥΚΟΥΡΑΣ ΦΩΤΗΣ, στις 10-11-2008:
ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΚΟΡΝΤΑ: ΤΑ ΑΚΟΡΝΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΠΡΟΛΟΓΟ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΛΙΑΤΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΔΩ. ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ARCO ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕ ΤΕΛΗ ΤΟΥ 2007 ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ ΤΟΥ 2007. ΠΑΙΞΤΕ ΤΟ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙΤΕ ΚΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΤΕ. ΚΙ ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΞΑΝΑΒΑΨΤΕ ΤΟ, ΣΥΓΓΝΩΜΗ, ΞΑΝΑΠΑΙΞΤΕ ΤΟ ΠΑΛΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ!
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 07-11-2008:
      Cm           Bb
 e    3             1
 B    4             3
 G    5             3
 D    5             3
 A    3             1
 E    x             x
 

 
Από: rory, στις 19-10-2008:
ρε παιδια μπορει να μου πει καποιος πως παιζεται η συχορδια Cm και η συχγορδια Bb.ειναι λιγο ασχετο με το τραγουδι!!
 

 
Από: rory, στις 18-10-2008:
αυτο το τραγουδι ειναι πολυ καλο!!!!!!!!αν γινεται να βαλετε και τab στο τραγουδι.θα γιενι ακομη καλυτερο!!!!!
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 15-10-2008:
na sas rwtisw an valoume opou Am A5 vgainei y paramorfwsh e?etsi na to pate to song...pantws to tragoudi einai ena apo ta kalitera an oxi to kalitero tou pliatsika
 

 
Από: TASOS, στις 27-09-2008:
το συγκεκριμενο τραγούδι είναι φοβερό............!!!!!!
 

 
Από: washcloud, στις 18-09-2008:
...δηλαδή αν κατάλαβα καλά, ο Πλίατσικας θα εξιλεωθεί για μερικούς μόνο αν κρεμαστεί σπίτι του, όπως έκανε ο "επαναστάτης" Άσιμος. Ωραία. Και ωραίος "επαναστάτης" ο Νικόλας : Έγραφε τους πάντες στα τέτοια του κι έκανε το δικό του. Αναρχικός δηλαδή. Κι όχι "επαναστάτης"...
Αυτές τις μαλακίες τις έλεγα κι εγώ πιο μικρός. Και 'μενα μου έκατσε στραβά όταν κάποτε διάβασα τον Μαχαιρίτσα να λέει ότι βεβαίως και γράφει ΚΑΙ τραγούδια κατά παραγγελιά, διότι έχει και μια κόρη να μεγαλώσει. Καλύτερος ήταν ο Νικόλας που κρέμασε τον λαιμό του και την άφησε να κόψει τον δικό της δηλαδή;
Το θέμα είναι αν κάποιος τα έχει γράψει όλα κανονικά,και η δουλειά του δεν προσφέρει τίποτα αλλά απλά μασάει από τα έτοιμα του ταλέντου του.Και τα τραγούδια του Πλιάτσικα μπορεί να μην με κάνουν ν' αρπάξω μια παντιέρα κι ένα χατζάρι και να βγω στο δρόμο, μπορεί να μην κλαίω σαν παιδί από συγκίνηση ακούγοντας "την είδα πάλι στις όχθες του Βόλγα που ένας στρατιώτης τη φώναξε Όλγα", όμως αυτό δεν αναιρεί το σύνολο που και μουσικά και στιχουργικά (ως "επιλογή") σε αγγίζει. Τη στιγμή ΕΙΔΙΚΑ που δεν σε αγγίζουν και πολλά τη σήμερον γύρω σου. Ναι και ποπ είναι, και χιπ-χοπ, και "εύπεπτο", αλλά είναι και αληθινό όμως.
 

 
Από: m, στις 16-09-2008:
prosopika den mporo na krino ton pliatsika oute os kallitexni oute os epanastati.oson afora to en logo tragoudi tou pisteuo oti exei idiaitero noima kai diafotistiko xaraktira,ostoso den exei tin dinamiki kai tin epanastatikotita pou tha eprepe na exoun tetia tragoudia alla einai arketa soft kai prosarmosmeno sta apaitiseis tis agoras...ligi siniditopiisi,ligi epanastatikotita,ligi aisiodoxia ola se ena eupepto(opos parousiazetai) paketo.pantos ean to tragoudi akousthi sovara mporei na anadiksi spoudaia noimata.to thema einaai pios einai o skopos,na prossegisi kai na siniditopoiisi i na prosferei mia ikanopoiitiki(se asfali omos epipeda) geusi apo epanastasi,na ektonosei na poulisi i kai na dosei sta noimata pou ekfrazei ena ligotero sovaro prosopo.(kati antistixo kai me tin periptosi tou imagine apo ton lennon,to opoio apotelei ena apo ta pio akraia epanastatika politika tragoudia se stixo kai parola auta akougetai simera san mia sinithis euxaristi glykanalati palanta)prosopika pisteuo oti i sosti prosegisi tis pragmatikotitas apo ena tragoudi prepei na einai pio amesi,skliri kai politika diamorfomeni kai kirios to tragoudi na min proothitai apo tous mixanismous pou katadikazei(emesa toulaxiston)...ostoso ola einai sxetika kai ta kinitra agnosta...
 

 
Από: phil, στις 07-09-2008:
mmm το πρόσεξα κ γω αυτό που λετε πιο πάνω.... Είναι λάθος..
Το σωστό ειναι οπως λέτε κι εσείς..
c        D         Bm     Em
Πρώτη φορά που την είδα στεκότανε..... Το Βm ακουγεται πολύ καλύτερα .... δείτε το ....
 

 
Από: sabb, στις 01-09-2008:
Σέβομαι την άποψη οποιουδήποτε κι ας είμαι μεγαλύτερος κατά 32 συναπτά έτη, αγαπητέ Αλέξανδρε...Το να θέλει να πει κάτι κάποιος , πρέπει να το πει μέσα από την rock και μόνο ? το να προσθέσει ραπ ακούσματα γιατί μ'αυτό τον τρόπο θ'ακουστεί κι από νέους της ηλικίας σου, χωρίς όμως να προσβάλει παραδοσιακούς ροκάδες της γενιάς μου, είναι αθέμιτο ? Η καλή μουσική που κάτι έχει να πει,δεν γνωρίζει ταμπέλες, ηλικίες, φανατισμούς, οπαδισμούς, κομματισμούς.. Η καλή μουσική μπορεί να πει χίλια νοήματα χωρίς κανένα στίχο (2 παραδείγματα στον αντίποδα : 1. το ζειμπέκικο της Ευδοκίας του Λοίζου 2. europa - Santana)και δεν χρειάζεται να είναι αποκλειστικά και μόνο ροκ με την στενή έννοια του όρου..Όπως λέει και ο Κραουνάκης, ροκ είναι κι ο Τσιτσάνης...Στη συγκεκριμένη περίπτωση για να μην επανερχόμαστε, ο Πλιάτσικας έχει γράψει ένα τραγούδι που "κάτι" έχει να πει κι όσοι κατάλαβαν , κατάλαβαν...
 

 
Από: Αλέξανδρος από Κύπρο , στις 23-08-2008:
Φίλε Μάριε Αγγελόπουλε, αν διαβάσεις προσεκτικά το κείμενο μου, θα προσέξεις πώς δεν είπα ότι ο Σιδηρόπουλος έκανε λάθος στην μουσική του. Όντος ο άνθρωπος αυτός ήτανε αλάνθαστος, και πίστεψε με, αν ζουσε ακόμα, δεν θα καταντούσε στο χάλι που κατάντησαν μερικοί άλλοι "ροκκάδες".
.....Ά και επιδή μάλλον θα με περάσατε για ενήλικα, είμια 16.
 

 
Από: sou, στις 21-08-2008:
ελεος ρε παιδια δηλαδη!! δηλαδη αν δεν πειναει ο επαναστατης δεν μετραει η επανασταση?? να βαλλουμε ολοι μπερεδες τοτε, να αφησουμε οτι εχουμε μηπως και μας δεχτητε... δεν τα εκλεψε τα λεφτα ο ανθρωπος, τα κερδισε μεσα απο επιτυχιες και αποτυχιες!! και στο κατω κατω μακγια του να τραγουδαει οτι θελει!! και οποιος δεν γουσταρει να μην τον ακουσει... φιλιππε ευχαριστουμε που ακομα κι αν εισαι βουτηγμενος στα ευρω μπορεις και μας ταρακουνας με τα τραγουδια σου!!!
 

 
Από: Γιώργος (Κύπρος), στις 18-08-2008:
Περιμένουμε όλοι ένα 12 χρονο (Μαριος Αγγελοπουλος ) να μας βάλει στη θέση μας.Απολαύστε αν θέλετε το τραγούδι και άστε τον Γιάννη και κάθε Γιάννη να << λέει και να κράζει όποιο θέλει>>.Για χαρά σε όλους.
 

 
Από: marios angelopoylos 12xronos, στις 29-07-2008:
exei dikio o alexandros apo thn kypro.....
an kai de nomizw pws o sidiropoylos ekane lathos sth moysiki toy..........
bebaia tha moy peitai .ysws den prolabe....
 

 
Από: marios aggelopoylos 12xronos, στις 29-07-2008:
komatara ki afeiste to giannh na leei kai na krazei opoion thelei...........
 

 
Από: makis, στις 04-07-2008:
oi pio polloi tragoudistes klevoun i mimountai pragmata apo tragoudi kai auto kanei to tragoudi asximo giati den vazoun dika tous pragmata kai emeis distixos den to katalavenoume.O Fillipos omos se auto to tragoudi tou pros8ese kai ena allo sistatiko pou polloi den to pros8etoun... ta sinais8imata tou. gia na mporei i na 8elei kapoios na ekfrasei to tragoudi me ton sosto tropo prepei na valei kai sinais8ima. auto ginete sta epitixeis tragoudia kai mexri simera einai auta pou einai.
 

 
Από: makis, στις 04-07-2008:
auto to tragoudi einai ena apo ta oraiotera tragoudia pou exoun mpei sto alboum.den mporeis na peis i na xaraktiriseis auto to tragoudi ws palio gt meta apo polli kairo pali auto to tragoudi 8a kanei mpam.
 

 
Από: Αλέξανδρος από Κύπρο, στις 29-06-2008:
Διόρθωση:Ο Μαχαιρίτσας τώρα έχει διαπράξει το ίδιο λάθος με τον Πλιάτσιγγα
 

 
Από: Αλέξανδρος από Κύπρο, στις 29-06-2008:
Διόρθωση:Φίλε Νακι, το τραγούδι που γράφτεί για το χρήμα είναι ψεύτικο και άδειο
 

 
Από: Αλέξανδρος από Κύπρο, στις 29-06-2008:
Μαγκες, ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ο Φίλιππος, ο Λαυρέντης, η Πρωτοψάλτη και όλοι αυτοί είναι φωνάρες, και αυτό δεν μπορέι να το αμφισβιτήσει κανείς. Από δω και πέρα οι κύριοι αυτοί, κάποτε υπηρετούσαν μια μουσική, η οποία πηγαινε κόντρα στα κατεστημένα, στους δυνάστες κ.λ.π.(Θυμίζω τον σαββόπουλο την δεκαετία του 70-80, τον Πρίγκιπα Παύλο Σιδηρόπουλο, του οποίου τραγούδια έπαιξε και ο Μαχαιρίτσας).αύτη η μουσική είναι η Ρok. Αλλά πέρα από μουσική η Ροκ, είναι και ιδεολογία. Και από την στιγμή που ο Πλιάτσιγγας τραγούδισε αυτό το τραγούδι με έναν ραππα(rαp), δεν μπορεί πλέον να συγκαταλέγεται μεσα στο φάσμα της Ροκ. Όντος με τους Πύξ-Λάξ, έιχε κάνει πολύ καλή και ατόφια Ροκ καριέρα, αλλά τώρα χάλασε μαζι με αυτό τον μίζερο κοσμο του χρήματος. Ο Μαχαιρίτσας τώρα έχει διράξει το ίδιο λάθος με τον Πλιάτσιγγα. Πρόσφατα ξεκίνησε στην Κύπρο το σίριαλ του ΑΝΤ1 με τίτλο "Την πάτησα" και ο τραγουδιστής του soundtrack, δεν είναι άλλος από τον κύριο Λαυρέντη Μα;χαιρίτσα. Ε όχι βρε παιδιά!! Δεν γίνεται, άνθρωπος που θέλει να είναι ο Ροκκάς να μου τραγουδα μαλ--ίες του τύπου αυτού!Τα λεφτά δεν του έλειψαν, χτύπα ξυλο... Από δώ και πέρα, δεν έχει σημασία γιατί το έκαναν όλοι αυτοί οι ψευτοροκάδες, σημασία έχει ότι το έκαναν. Τι κάνουμε εμείς; Εγώ προσωπικά, έπαψα να θεωρω πλέον τους τραγουδοποιούς αυτούς Ροκ, και πλέον δεν τους ακούω. Ακούω αυτά που μας χάρισαν τον καιρό που υποστίριζαν την δική μας ιδεολογία και μουσική, γατί τα τραγούδια τους εκείνα δεν είχαν ημερομινία λήξης όπως αυτόι, και συνεχίζω να ψάχνομαι...Είναι λίγοι αυτοί που απαρνήθηκαν τα λεφτά για την μουσική, και είναι ακόμα πιο λίγοι αυτόι που έκαναν το Ροκ τρόπο ζωής.Τιμής ένεκεν στον Μπαγάσα και στον Πρίγκιπα. Για'μένα αυτόι ειναι οι αληθινοί Ροκάδες.Αξιον αναφοράς, ότι και οι 2 πέθαναν φτοχοί, και οι 2 περηφρονήθηκαν, και οι 2 είδαν την καταξίωση μεταθάνατον.Και δεν νομίζω να είναι τυχαίο.Άν ανατρέξουμε λίγο πίσω θα δούμε ότι το ίδιο ακριβώς έγινε και με τον Jimmy Hendrix, και με τον John Lennon, και με τον Jim Morison. Ολοι έγιναν θρύλοι μετά τον θάνατό τους, χωρις τα πολλα λεφτά.Μήπως αγαπητέ sabb δεν είναι τυχαίο;Φίλε Ιάσονα, Οι άνθρωι αλλάζουν..Και ο Φιλιππος έχει αλλάξει, και η Πρωτοψάλτη.Και ο Bob Dylan, και οι Metallica.Αλλά να διευκρινησθεί ότι οι άνθρωποι είναι που άλλαξαν, όχι τα τραγούδια που κάποτε έγραψαν. Φίλε Νακι, το τραγούδι που γράφετια για το χρήμα είναι ψεύτικο και άδειο.Όταν μου λές πως σε άγγιξαν τραγούδια σαν κιάυτό, τότε κι'εσύ άδειος είσαι(Ας με συγχορέσεις για τον χαρακτηρισμό).Τι να σου πω;; Άκουσε λίγο Άσιμο, λίγο Σιδηρόπουλο, λίγο Κατσιμήχα, λίγο Αλκίνοο, και ειδικά με τον Αλκίνοο αν δεν βουρκώσεις τα ξαναλέμε...
Και κάτι τελευταίο.. Για όσους ανάφεραν την Καλομοίρα, τον Ρουβά και άλλους Μαλ--ες, είναι εκτός θέματος. Δεν μας αφορά τι κάνουν αυτοί.Αυτοί δεν είναι τραγουδιστές.Είναι show, είναι εμπόριο..
 

 
Από: Nakis, στις 22-06-2008:
Mages..pate kala?? Estw kai an O pliatsikas, o maxairitsas, i prwtopsalti k osoi thelete xrhsimopoioun t talnto tous gia t xrhmata, esas t sas noiazei??Egw xerw oti ta tragoudia tous me aggizoun kai pernane mhnymata...osoi vriskoun tetoious tragoudistes na lene gia kerdoskopia tote einai anaisthitoi k pote toys den enoiwsan....eleos...Sevasmos stous kallitexnes...Peite gia kati allous pou einai kerdoskopoi opws h agapimenh mas KAlomoira, O rouvas, paparizou...P k aytoi aggizoun me ta tragoudia toys,, opoite den exei nohma na to psaxnoume.
 

 
Από: anonimi, στις 05-06-2008:
oti k na pite t tragoudi einai apexto
 

 
Από: Mary, στις 11-04-2008:
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΑΘΩΟΤΗΤΑ...ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΛΕΙΨΕΙ...ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟ ΠΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΕΠΟΧΗ ΟΠΟΥ Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΘΕΤΩΝ ΕΧΕΙ ΣΤΕΡΕΨΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΓΓΙΞΟΥΝ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΤΟΣΟ ΒΑΘΙΑ..
 

 
Από: joanna , στις 05-04-2008:
apisteutoi stixoi me megalo noima
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 05-04-2008:
ΤΕΛΕΙΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΠΩ!!!ΠΛΙΑΤΣΙΚΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!!!!!
 

 
Από: Γιώργος Τ............, στις 03-04-2008:
Οι συγχωρδίες που έστειλε ο φίλος ο Φώτης είναι σωστές στη βάση τους. Μόνο στα κουπλέ, τα C και τα D είναι πάντα, το μεν C με τη μεγάλη εβδόμη, (Cmaj7) το δε D την έκτη (D6).
Πολύ καλή δουλειά Φώτη.
 

 
Από: Georges, στις 28-03-2008:
Teleio tragoudi me katapliktikes sugxordies. Bravo sto Fwti...
 

 
Από: panos, στις 25-03-2008:
re paidia stin arxi leei gia tin olga apo to volga...logika thimastai kai to tragoudi twn magic de spell (olga). Auti i olga einai kapoia sygekrimeni kopela???opoios kserei as apantisei... thnx
 

 
Από: eleni, στις 16-03-2008:
to tragoydi ta spaei opos kai o fillipos.
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 12-03-2008:
λοιπον οι αγλικοι στιχει ειναι αυτοι  

Is it a sign of the times?
Is man an intelligent beast trained to commit legitimate crimes?
I go through history's pages and see how profit
was guirding empires to slay places
Years of fire, strife and sorrow
while the so-called benefactors were snatching lands.
From the crusaders to the conquistadores,
disrespectful conquerors treating natives like whores.
Today I hear Lebanese babies cry,
i see imperialistic minds crossing the line
Smart bombs, stolen moments
they chew other countries riches as if they were rodents.
Mankind is in an open war with nature
we intervene without respecting the structure

People! They're cutting down Amazons trees
and mother earth still counts her casualties
If I could change something in the world
I would turn the sea blue again and feed the poor
 

 
Από: agnosti, στις 11-03-2008:
einai telio kai elpizo o pialtsikas na ftasei 4ila.
to afierono ston xaralampo
 

 
Από: !!!xxx!!! @@@, στις 10-03-2008:
TELEIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
FOBEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
API8ANOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
SYNAIS8HMATIKOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
 

 
Από: @@@lena@@@, στις 10-03-2008:
F O B E R O  einai to song!!!!!!!!!!!! to kalytero!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! apisteuto!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :) :) :) :)
!!!xxx!!!
 

 
Από: ΘΟΔΩΡΗΣ, στις 22-02-2008:
tha symfoniso me ena filo pou eipe oti sto refren sto ksanaevafa thelei D kallitera
 

 
Από: ΘΟΔΩΡΗΣ, στις 22-02-2008:
mallon osoi milane gia psetodoiannooumenous aristerous de tous afora ayto pou ginete pano sto planiti mas etsi?tora einai ola rodina kai de xreiazontai tetoia tragoudia mallon.mprvo re fillipe synexise kai xone!!!
 

 
Από: ntinaki, στις 12-02-2008:
to tragoudi einai teleio.....an tha mporouse o kathenas na allaksi oti thelei tha itan teleia...egw apo ton kosmo tha allaza tin p[aidia
 

 
Από: Iasonas, στις 06-02-2008:
Κάθισα και διάβασα όλα τα σχόλια που έχετε γράψει και θέλω να πω οτι ειλήκρινα στεναχωρέθικα ως και θύμωσα με μερικα...Για παράδειγμα ο πρώτος Γιάννης χαρακτήρησε με τη λέξη αίσχος, λοιπόν εγώ αυτή τη λέξη θα την πω σε σένα!(να με συγχωρέσεις αλλά έτσι με κανεις να αισθάνομαι)
Άλλο παράδειγμα ο goofy: Εσύ goofy πραγματικά πιστεύεις αυτά που έγραψες&#894; Πρώτα απόλα αν αυτός ο άνθρωπός έγραφε τραγούδια και χρησιμοποιούσε το ταλέντο του για το χρήμα σίγουρα οι ΠΥΞΛΑΞ δεν θα χώριζαν και θα απολαμβάναμε καινούργιες κομματάρες τους! Και επίσης αν το μυαλό αυτού του ανθρώπου ήταν στο χρήμα δεν θα έκανε τόσες δωρεάν συναυλίες!(Σκέψου το)
Για τα κομματικά δεν θα σταθώ γιατί απλά θα συμφωνίσω με την Κώννα(απο Κύπρο). Συμφωνώ επίσης με την Εφούλα και με τον Sabb
Και..Μανο ωρέα τα είπες, μόνο να σου πω οτι κανεις δεν ξεχνάει όλους αυτούς μόνο και μόνο με ένα τραγούδι όσο υπέροχο κι αν είναι.
Αυτά είχα να πω και αυτη είναι η γνώμη μου για όσα γράφτηκαν εδώ. Ευχαριστώ που με ακούσετε και όποιος διαφωνεί ας μου αφήσει σχόλιο και να το συζητήσουμε...
 

 
Από: Iannis Chrisostomakis, στις 02-02-2008:
poli kalo, mou xrisimeusan
 

 
Από: xrysostomos, στις 01-02-2008:
einai theooooooooooooooooooooooooooooooooos
 

 
Από: johny, στις 17-01-2008:
to g sto refren (ksanaebafa) apotelei parafwnia an kai i genikoteri prospa8eia xairei anagnorisis. epeidi to tragoudaki leei as ginoun ki alles protaseis.. ego bazo d an kai pali kati xanei
 

 
Από: andria lol!!! kipros ole, στις 14-01-2008:
hi!!! loipon,,,, o ka8enas exei t diki t apo4i g t an ena tragudi en wraio i oi so enen anagki n malwnete san tus pellous. prwsopika , emena en m areske KA8OLOU MA KA78OLOU o pliatsikas ospou m tn "kollise " i kolliti m! pistefkw oti an akouseis prosektika t logia exoun ena polla va8i noima gnk j g ti zwi p ws tr en akoua pote.
 

 
Από: telis, στις 13-01-2008:
αρχικά εκανεs χαζομαρα που δν εβαλεs τα λόγια του ραπερ και επειδη παιζω κιθαρα 6χρόνια μερικέs συγχορδιεs είναι λάθος
 

 
Από: Μανος, στις 11-01-2008:
Προς Ζωη..
Αν ήσουν αρκετα σκεπτομενος ανθρωπος η απαντηση σε οποιαδηποτε απαντηση θα ήταν η παραθεση της αποψης σου.Αν ήμουν ο Γιαννης δεν θα καταδεχομουν καν να σου απαντησω.Κι αυτο οχι γιατι εχεις αντιθετη αποψη αλλα γιατι δεν ξερεις να συζητας,του ζητας να σου απαντησει με επιχειρηματα οταν τον λες μαλακα??Και μαλιστα το ωραιο σου "μαθε να σεβεσαι ανθρωπους πολυ πιο σπουδαιους και δημιουργικους απο σενα" οταν λιγο πιο πριν τον εχεις βρισει και πολυ αυταρχικα με ενα "βουλωστο" τον αποκλειεις....??Μηπως εσυ τελικα εισαι η ψευτοδιαννοουμενη?Το παιζεις υψηλη προσωπικοτητα αποκληρωνοντας και εξευτελιζοντας τις προσωπικοτητες των αλλων?Ωραια λογικη Ζωη..εγω ομως καταφερα να διαφωνησω μαζι σου ακομη και να ειρωνευτω σε καποια σημεια χωρις να σε προσβαλλω..!Δεν ειναι τοσο δυσκολο.
Για το τραγουδι...
Με τον Γιαννη συμφωνω σε καποια σημεια ενω σε καποια αλλα διαφωνω.Πραγματι δεν ειναι δυνατον να ξεχνάμε Παπακωνσταντινου,Ασημο αλλα και τοσους αλλους καταξιωμενους με το πρώτο ωραιο τραγουδι που θα δουμε να ενσωματωνει και την επανασταση.Ομως θεωρω το τραγουδι πολυ καλο και μ'αρεσει και το μνμ αλλα και η μουσικη του τραγουδιου ασχετα απ'το αν μ'αρεσει η όχι ο ιδιος ο Πλιατσικας
 

 
Από: ΝΕΟΣΟς , στις 04-01-2008:
συμφονο με goofy γιατι ο χαρακτηρας ενος αν8ροπου μπορει να προσδιοριστει και να κρι8ει μονο απο την φατσα του γι΄αυτο πιστευω οτι ο πλιατσικας κανει αυτο ποθ κανει μονο για τα φραγκα.αυτο ομωσ δεν σημαινει οτι δεν εχει ταλεντο ενταξει ηπαρχοθν κι καλητεοι αλλα τον παραδεχομαι.Α και οςοι μπαινοθν για τον χαβα τοθς σε αυτο το website einai poly mlkes edo mpainoun sobaroi anuropoi gia na kanoun thn diouleia tous oxi gia na yposthriksoun to asteri tous p.x katerina
 

 
Από: KATERINA, στις 29-12-2007:
Ο Πλιάτσικας ίσως σε κάποιους να μην αρέσει αλλά αυτό δεν σημαίνει πως ο καθένας μπορεί να τον κρίνει.Ας αποκτήσουν μερικοί μερικοί τρόπους και έπειτα ας κρίνουν.Και ίσως τα λόγια της Ζωής να στέλνουν ένα μήνθμα σε όλους τους δήθεν!
 

 
Από: AGNOSTOS, στις 26-12-2007:
EINAI TELIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
 

 
Από: ανονιμοι, στις 23-12-2007:
den eixe la8os i sinavlies p ekanan stn kipro...
 

 
Από: ...a.g.cy..., στις 20-12-2007:
an tha mporousa ton kosmo na allaza tha ksanaevafa galazia t thalassa..!! pio teleia alli fora i sinaulia..a.g.
 

 
Από: ........, στις 20-12-2007:
ntropi se osus len tetoia logia gia tetoius kalitexnes...ta xrimata den exoun simasia...oute k oi diafimiseis...i prosfora ts ston kalitexniko xwro einai p metra..kai autoi oi anthropoi exun dwsei pola..se osus den aresoun auta ta tragoudia den fteme emis..min krinete omos autous ts kalitexnes..krinete autous p sas aresun..p amfivalo an exun melodia i stixo....komatara opos k ola ta alla tragoudia tou...!!!!
 

 
Από: zuzuna, στις 18-12-2007:
re pedia...an ta ekane ola gia to xrima...den 8a ekane dorean sinablia stin kipro p spania akume teties fones...K sifono mz s elena!to tragoudi in KOMATAAAARAAAAA!
 

 
Από: elena, στις 18-12-2007:
opos mas eipe kai o pliatsikas se mia sinaulia tou stin kipro..to tragoudi euto einai grammeno gia mia epanastasi p kanei i gi..gia tin prostasia tou periballontos..p i ipa k t pekino den ipegrayan tin simfonia gia ti sotiria t periballontos..!iparxun polloi tropoi na analiseis ta noimata tou tragoudiou autou..ala oxi k na leme pos einai aisxos..! to tragoudi einai komatara opos kai ola ta ala tragoudia t pliatsika
 

 
Από: kostas, στις 08-12-2007:
to tragoudi einai katapliktiko!!!me nohma
 

 
Από: demetris, στις 05-12-2007:
re pedia na min akuo parles.. osoi an8ropoi katalavun apo musiki tote vriskun ton pliatsika sosto k pragmatika ena sin8eti k tragudisti vasismeno stis diskolies tis zois k tou avrio.. an to ekane gia ta fraga opos lete tote oi pix-lax den 8a dialiontan k 8a sinexizan tin poria tus me perissotera kerdoi..aloste ola ta tragudia ton pix-lax ine vasismena stis diskoles stigmes. stin ftoxia. k to adiko.. ara na min akuo tetious xaraktirismus apo an8ropous pe den 3erun ti ine musiki.... telos
 

 
Από: sabb, στις 02-12-2007:
Όσοι θεωρούν πως ο σωστός καλλιτέχνης πρέπει να είναι ..άστεγος ή επαίτης για να μπορεί να διεκδικήσει τον σεβασμό του ακροατηρίου του, μάλλον ανήκουν στο ποσοστό εκείνης της Ελλάδας που ζει κι αναπνέει μέσα απ'τα πρωινάδικα της τηλεόρασης και η μουσική τους παιδεία φτάνει μόνο στα επίπεδα του Κατμαν και του Βας-Βας...Το ότι η Πρωτοψάλτη έκανε διαφήμιση ακυρώνει την καλλιτεχνική της πορεία ? Και ο Bob Dylan πρόσφατα διαφήμισε αυτοκίνητα (Cadillac) αλλά μπορεί κανείς να αμφισβητήσει όχι μόνο την επίδραση του στα παγκόσμια μουσικά δρώμενα αλλά και στα πολιτικά τέτοια ? Αν κανείς προσέξει τους αγγλικούς στίχους (μπράβο στη Νίκη για την καλή δουλειά) θα καταλάβει πολλά περισσότερα απ' όσα μπορεί να πει ο ελληνικός στίχος που εμποδίζεται βασικά από την αρμονική του τραγουδιού, να ξεδιπλώσει νοήματα που προβληματίζουν κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο κι όχι βέβαια κομματικό "βόδι" (ας με συμπαθήσουν για τον παραλληλισμό τα συμπ[αθή αυτά ζώα ), όπως : Today i hear Lebanese babies cry, i see imperialistic minds crossing the line.
Smart bombs, stolen moments they chew other countries riches as if they were rodents.
Mankind is in an open war with nature we intervene without respecting the structure.
People they're cutting down Amazons trees and mother earth still counts her casualties.
If I could change something in the world I would turn the sea blue again and feed the poor. Αν αυτή η προσπάθεια του Πλιάτσικα για κάποιους νοείται σαν "ρηχή", ή σαν "κονόμα", τι θα μπορούσαμε να πούμε για τους Νίνους και τις Καλομοίρες, τους Καρβέλες και τους Κάτμαν ? Έλεος...
 

 
Από: motherfucker, στις 01-12-2007:
nice song...ta  spai !!ine  katapliktiko!!
 

 
Από: ELENA, στις 01-12-2007:
xristo fititi exis megalo dikeo agori mou afta prepi na ta akoune.........alla.......pedia t tragoudi milaei apo mono tou
 

 
Από: ELENA, στις 01-12-2007:
kai ego 13 eimai alla o pliatsikas einai foberos telia komatia kai telia erminia sinxaritiria sinexise etsi.........an tha borousa ton kosmo na allaza tha xana ebafa galazia ti thalassa..............prospathiste na to kanete kai esis
 

 
Από: Χρήστος Φοιτητής Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπ., στις 28-11-2007:
Θα απευθυνθώ με το σχόλιό μου στους πικρόχολους επικριτές του Πλιάτσικα που λένε ότι τα "αρπάζει" λέγοντάς τους ότι καλύτερα να τα "αρπάζει" (που δεν τα "αρπάζει" ο άνθρωπος..έστω όμως ότι τα "αρπάζει") ο Πλιάτσικας που έχει και μια ποιότητα (και το έχει αποδείξει περίτρανα με τις τόοοσες ποιοτικότατες επιτυχίες του που έχουν ταξιδέψει άπειρες ευαίσθητες και μη ψυχές) παρά να τα "αρπάζουν" όλοι αυτοί οι ατάλαντοι κίναιδοι που το παίζουν και φίρμες με τα σκυλο-σουξεδάκια τους. Το ίδιο ισχύει και για την Πρωτοψάλτη που διαφήμισε γνωστή τράπεζα (γιατί διάβασα κάποια σχόλια και γι'αυτήν)... Καλά έκανε η γυναίκα..Η διαφήμιση απευθύνεται σε λογικά (υποτίθεται) σκεπτόμενους ενήλικες με κριτική σκέψη.. Δεν τους βάζει κανείς το πιστόλι στον κρόταφο για να πάρουν στεγαστικό δάνειο.. Αυτά είχα να πω κι όποιος διαφωνεί...πρόβλημά του!!
 

 
Από: χρηστος-φοιτητης φιλοσοφικης, στις 25-11-2007:
....σε λιγο οι φοιτητες θα ξεσπουσαν και μια αλλιωτικη ζωη θα ζητουσαν...οταν νιωθεις να πνιγεσαι απ την αδιαφορια των <μεγαλων> τοτε αγωνιζεσαι για να υπαρξεις...οταν βλεπεις οτι χανεις το οξυγονο των ονειρων σου τοτε προσπαθεις ν ανασανεις για να επιβιωσεις....ποτε δεν κανεις πισω,δεν υποχωρεις,δεν ελεγχεσαι,δεν εθελοτυφλεις προσπαθεις να φτιαξεις μια αλλιωτικη ζωη......την ζωη σου
 

 
Από: ELENA+BASILIS, στις 25-11-2007:
fobero tragoudi.......brabo re pliatsika aggizeis tis kardies mas.........
 

 
Από: dimitra!!!, στις 23-11-2007:
eimai 14 eton!!!latrevo ton pliatsika!!einai teleios!!!
kai ayto to tragudi.....ola ta lefta!!!!eixa pai k stin synavlia tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

 
Από: ..."efoula"..., στις 21-11-2007:
euxaristw "kwsta"..Paidia xwris na exw akousei auto pou lene ta koritsia gia tn eminem lew oti mporei h diskografikh apo monh ths na ekane to mix..me epifylaksei to lew alla ap oti kserw tn tragoudisth tn rwtane an 8elei entelws typika...mporei na kanw k la8os alla sta mix etsi ginetai..dn pairnei o tragoudisths thn apofash auth..Elpizw n to akousw k na dw pws einai..An kanw la8os sorry...
 

 
Από: Gregoris(apo kypro), στις 18-11-2007:
loipon paidia.. to tragoudi einai fantastiko kai exei xaraktei stin kardia m emena prosopika.oso gia kapoious allous p lene oti o pliatsikas den einai o katallilos gia na to tragouda.. eleoc.. oso gia an zei se villa i exei lefta den mas endiaferei.. apla akouste mousiki kai afiste ta sxolia sas gia ton eauto sas.. song=perfect
 

 
Από: sound of silence, στις 16-11-2007:
!!!!!poso mu aresei pu ksefeygei apo ta sini8ismena"sagapo'',''ela piso'' ''8a pai8ano'','den zw makria su'' i to allo me ton tromero stixo''exo problima megalo den mu ftaneis 8elo kiallo''-tis kokkinu einai ktl ktl...eno ayto exei noima re file.........ante epitelus.teleio....opws kai o pliatsikas!!!!!!!!!!!
 

 
Από: sound of silence, στις 16-11-2007:
ti teleia tragoudara.......trelenomai gia ton pliatsika...einai o agapimenos mu apo ellhnes.....ayto to kommati einaitoso teleio.opws kai to poios exei logo sthn agapi!!!!!!!!!!an 8a mporusa ton kosmo na allaza...8a ksanaevafa galazia th 8alassa...........
 

 
Από: yiotou, στις 16-11-2007:
mia diefkrinisi!dete poioi tragoudoun to che guevara oi tou manou loizou to allo tzie meta pete an dn topothetounte!!!tzie kati allo an to eprose3ete en toutoi oi aristeroi p en oi pragmatikoi tragoudistes. . .oso g ti mousiki tou anwnimou...kala en to sxoliazw !tzie se traouthkia tou saki mpori na en wrwa i mousiki!
tzie kati telefteo ime o yiotou!;p
 

 
Από: anomimos, στις 15-11-2007:
pisteuw oti : 
        c
tha xanaevafa ....
 

 
Από: kwnna (apo kipro), στις 14-11-2007:
extos o papakotsiou p o idios mas to edei3en oti en aristeros ;p
 

 
Από: kwnna (apo kipro), στις 14-11-2007:
i pio panw
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 14-11-2007:
oso g to to noima giotou...gine lio pio 3eka8ari an 8eleis na katalavenoumaste...j en mporw na katalavw...mono g tn e3ousia miloun?????? 3ana pe to?? to oti ts fernoun kapoia kommata stis sinaulies en simenei pws mono tn e3ousia koitoun .. j sto katw katw ti me koftei an o maxairistas en t kke tis neas dimokratias an oi pi3 la3 en t pasok t sinaspismou an ipostirizoun tn boush an laloun ne sto sxedio anan j malakies..emena touto p me aggizei j me eves8itpoiei en H MOUSIKIII TOUS. j jina p m ekpempoun emena p tn mousiki ts...j na pw j kati... en efkike o maxeritsas oute o alkinoos i 3erw gw na topo8eti8ei kommatika j na m di3oun oti mono i e3ousia ts kofti j en akousa pote na ginetai logos g ts idious oti mono i e3ousia ts koftei ....en emeis p ta sisxetizoume xwris na 3eroume kan ti pisteuoun j ipositrizoun...
 

 
Από: yiotou, στις 14-11-2007:
ne kwnna m ok alla tzino g ta kommata en m arese katholou de tous tzinous oullous tous papkwnstantinou ,maxairitsa tzie 3erw gw mono g tin e3ousia miloun ara men lalis oti en kaloi afou en simfwniis me touto!simfonw apolita me ton fillipa egw p enna 4a3is to noima tou miloume...
 

 
Από: kwnna (apo kipro), στις 13-11-2007:
ne yiotou m  alla touto to traoudi en j mono e3oloklirou t pliatsika alla tn pi3 la3..j touto to traoudi eshei mia ipostasi j ena kiros...j en mporoume j oute prepei na tn 3exnoume..j diafwnw kapws to oti na spasei i monotonia..! en eshei monotonia to traoudi..j efkike polla sti moda oulla ta traou8kia na ta pianoume j na ta kamnoume diaskeeui rap i 3erw gw...j en terkazei panta se oulla ta traou8kia opws touto to mona3ia m ola paradigma..diki m apo4i!!! sevvasti j i diki s ;p
 

 
Από: ela gie muuu, στις 13-11-2007:
ego sifono me tin kwnna! ti 8a eginetun an itan ta traudia tu opos tus pi3la3?? tpt! aplos 8a itan pio orea! en sifono oti ekame kala pu evale mesa ti 'rap tu eminem' giati en iparxi monotonia sto sigkekrimeno (to telio) tragudi!!! pistefko oti me tuto ton tropo exalasen ullin tin piotita tu traudiu!
 

 
Από: yiotou, στις 13-11-2007:
diafono me tn kwnna se ena simio p lali oti ekame to rap t eminem!o pliatsikas an den evaze afti ti rap tou eminem opos lei i kwnna tote ta tragoudia tou pliatsika tha itan akrivos san tous pix-lax!egw pistefkw oti kala ekame pou evale mesa ti 'rap tou eminem' g na spazi episis ke ti monotonia tou tragoudiou...
 

 
Από: ela gie muuu, στις 13-11-2007:
i kwnna exi dikeo se sxedon ola osa ipe... alla 8a i8ela na tin dior8oso se kati...mpori o pliatsikas teleftea na exi katantisi ligoo...pop. ke palia me tus pi3la3 na evgazam TRAGUDIA ke tora oxi, alla afto idika to tragudi exi noima! to opio ine: me afto to tragudi 8igi ola ta apan8ropa ke ta xoris logiki pramgmata pu i an8ropi kanun, ke ennoi oti se afto ton kosmo pu exume ftasi kanenas den pistevi kanenan ke den iparxi empistosini pleon ke oti ola ta pragmata amfisvitonte, akoma ke ta pio dedomena (opos to galazio tis 8alassas) ke mas lei o pliatsikas oti: na 8a i8ele na alla3i kati safton ton kosmo 8a itan afti i amfisvitisi ke i elli4i empistosinis (an 8a mporusa ton kosmo na allaza 8a 3anaevafa galazia tin 8alassa!!!!)!!
 

 
Από: kwnna (apo kipro), στις 13-11-2007:
simfwnw me ts filous elladites pio panw...k idietera me tn efoula..alla pisteuw pws o pliatsikas me ts pi3 la3 ws pliatsikas itan poli pio tapinos j prosgiwmenos...toulaxiston auto me empneei k m vgazei pros ta e3w..den eipa pws den katexei auto p kanei k oti den einai ikanos k me to paparapno malista ...alla nmz exei ligo paratravi3ei ta oria k kata ti gnwmi m dn polisevvastike tn 4ixi tn tragoudiwn tn pi3 la3 p pragmati ixan noima k antikatoprtizan tn simerini neolea pws niw8ei ktl...px..to mona3ia m to ekane diaskeui k euale hip hop mesa rap t eminem...e signwmi re pedia alla prepei na oriopioume k kapoia pragmata...dn gnt na ta isopedonoume ola...auto to kommati itan kommati me 4ixi(osoi 8eloun na mpoun www.youtube.com valte pliatsikas sto search)...oso g to allo k ta kommatika asta afisoume k eimai poli kata...gt prepei dld oti ginei na ta sindeoume me ta kommata? o ka8enas exei tis ideologies t k tis apo4eis t sto ka8e 8ema 3exwrista. K simfwnw oti me tous pio panw oti prepei na euxarisgtoume autous ts tragoudistes (pliatiska.alkinoos,maxairitsa,3idous,papakostntinou) p xaris autwn akm eutixws akoume mousiki..k lew mousiki gt auti einai mousiki oxi kati alles malakies p mas pouloun smr...
 

 
Από: Appelsinpiken, στις 05-11-2007:
Έχει βγάλει κανείς το πιάνο, ειδικά στην αρχή ;!
 

 
Από: dimitrios, στις 29-10-2007:
exo mini pragmatika ekstasiasmenos!
 

 
Από: IrEnE, στις 25-10-2007:
ola g ena kosmo pou vrazi k flegete.. o pliatsikas ine 8eos!!!!!
 

 
Από: yiotou, στις 24-10-2007:
kipros pliatsikas ena!apextos!an to ekamne me tous pix-lax tha itan to tragoudi tou eona
 

 
Από: "Κώστας", στις 23-10-2007:
Παιδιά, ηρεμα λιγάκι... Εφούλα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου! Σε μια εποχή που η μουσική εχει κατέβει σε εξευτελιστικό επίπεδο λίγοι είναι εκείνοι που καταφέρνουν να δημιουργούν αξιολογα κομμάτια. Κομμάτια που δημιουργούν ερωτήματα και κάθε φορά που τα ακούς ανακαλύπτεις και κάτι νέο. Μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού είναι!!! Εμένα προσωπικά δε με νοιάζει ούτε η ιδεολογία ούτε και η εμφάνιση και το cashe του κάθε καλιτεχνη. Μου φτάνει που καταφέρνει να με αγγίξει με κομμάτια που έχουν ποιότητα και δεν αναλώνονται στο στυλ "Στην καρδια σου οταν θα μπω να με βαράς με το σκαμπό..." Καλά θα κάνουμε λοιπόν να τους αφήσουμε ησυχους να ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ την ώρα που άλλοι απλώς τραγουδουν και να μην αφήνουμε τον εγωισμό μας να μας οδηγεί σε ανόητες εκφράσεις όπως αυτές του Γιαννη... Φώτη και ΝικΓ μπράβο.. Καλή δουλειά...
Το κομμάτι απλά τα σπάει...
 

 
Από: γιαννης, στις 21-10-2007:
johnyboy μια ζωη boy θα εισαι μ αυτα που πιστευεις."Πως γινεται στον καθε παλαβιαρη,εξηγησε μου,κουτοχορτο χιλιαδες να βοσκαν.."
 

 
Από: kostas, στις 15-10-2007:
paidia o fillipos einai teleios
 

 
Από: ΝικΓ, στις 11-10-2007:
Is it a sign of the times?
Is man an intelligent beast trained to commit legitimate crimes?
I go through history's pages and see how profit was guirding empires to slay places.
Years of fire, strife and sorrow while the so-called benefactors were snatching lands. From the crusaders to the conquistodores, disrespectful conquerors treating natives like whores.
Today i hear Lebanese babies cry, i see imperialistic minds crossing the line.
Smart bombs, stolen moments they chew other countries riches as if they were rodents.
Mankind is in an open war with nature we intervene without respecting the structure.
People they're cutting down Amazons trees and mother earth still counts her casualties.
If I could change something in the world I would turn the sea blue again and feed the poor.
 

 
Από: ..."efoula"..., στις 11-10-2007:
eilikrina vre paidia diavazw tosh wra ta mail k stenaxwriemai otan paidia nea-profanws-lene psaftoepanastates k dh8en an8rwpous pou dinoun kouragio stous neous k pou me th mousikh tous mas dinoun dynamh k kouragio gia th stravh zwh pou zoume...dhladh as m ekshghsei kapoios proteimate to an 8a mporousa tn kosmo na allaza 8a ksanaeva8a galazia th 8alassa apo to o teleios h antras h to sex?akouste k ta dyo eidh k dialekste ti sas dinei to ka8ena k apofasiste monoi sas...eleos dld..anti na leme k euxaristw pou yparxoun an8rwpoi sa tn pliatsika tn papakwnstantinou tn maxairitsa ktl k vgazoun wraia tragoudia ka8omaste k milame gia lefta kommata k tetoies ahdies...oso gia ta fragka pou lene ta paidia pio panw as m poun poios an8rwpos dn 8elei na antamivetai gia thn douleia tou..poios stis meres mas douleuei gia thn psyxh ths manas tou...?allo omws einai na koroideueis me sex k aman k pws k na kerdizeis lefta(auto einai to klepsimo)k alla na kerdizeis lefta me tragoudia pou sto telos sou gennane erwthmatika...dn kserw an symfwneite...pantws pisteuw oti einai kairos na psypnisoun ta paidia..mia kopela pou oloi sto sxoleio ths akoune vissh k vandh k ta cd pliatsika thn perimenoun ka8e mera spiti...
 

 
Από: ifi, στις 10-10-2007:
Mporeite na kopsete tes blakeies peri kommaton k na asxoli8eite perissotero me ti mousiki tou an8ropou? Ti sas noiazei sto kato kato? ton tragoudisti den ton krinoume apo tis politikes tou pepoi8iseis alla apo ta tragoudia , ti foni tou k genika tin ikona p vgazei pros ta e3o. Asxoli8ite liopon me ta ousiodi.
 

 
Από: Γιαννης, στις 06-10-2007:
Ρε παιδια δεν ειπε κανεις οτι ο Πλατσικας δεν ειναι ταλεντο(θα μου επιτρεψετε ομως να πω πως τα σπαθια ηταν πολυ πιο μπροστα απο μουσικης πλευρας κατι που δεν επιβαιβεωθηκε ποτε αφου τους πυξ λαξ τους εσπρωχνε και το κομμα και η βιομηχανια.Προσπαθηστε να καταλαβετε κατι:Το τραγουδι αυτο ειναι πραγματικα πολυ ωραιο,αυτο που μ ενοχλει ειναι το ποιως το λεει.Ποιος Πλιατσικας ρε παιδια θα μας μιλησει για θαλασσα και για ιδέες.Ημαρτον,ειναι δυνατον να ειστε ευχαριστημενοι και να αναπαραγεται(καθιστωντας τον προτυπο,καταναλώνοντας τη δουλεια του) αυτο το χαλι,αυτο το τιποτα.Και για να απαντησω σ εναν φιλο παραπανω,δεν μ ενοχλει και τοσο εαν εχει φραγκα ο τυπος ή εαν μένει σε βίλα(που εαν θελουμε να ειμαστε αυστηροι και τίμιοι δειχνουν ενα συμβιβασμο και μια αφομοίωση στο συστημα οποτε απο που προκυπτει ο επαναστατης πλιατσικας) όσο η προβολή του στα μμε.Η παρουσια του εκει.Καποτε υπηρχε ενας ασιμος ρε παιδια τωρα..θα συμβιβαστουμε με Πλιάτσικα.Ε ΟΧΙ ρε πουστη μου εγω δε θα παρω
 

 
Από: Γιάννης, στις 26-09-2007:
Γιάννη συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Μακριά απο συστημικούς επαναστάτες τύπου Πλιάτσικα.Έλεος πια Ελεος.Όσο για το τραγούδι ας αφήσει ο πλιάτσικας τη θάλασσα ήσυχη,θα βρεθούν -ελπίζω- άτομα να την ξαναβάψουν γαλάζια,δεν τον έχουμε κι ανάγκη.Παρατήστε το το κόμμα ζώα,παλιο κουλτουριαραίοι
 

 
Από: paschalitsa, στις 21-09-2007:
paidia en exi la8os to tragoudi!!!! akrivws oti xriazomaste emis oloi gia na so8oume.........
 

 
Από: -elf-, στις 06-09-2007:
ΑΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΑΛΛΑΖΑ.....,ΘΑ ΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟ ΜΩΡΟ ΜΟΥ...!
 

 
Από: ΗΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑ, στις 06-09-2007:
emena mou kostises an o pliatsikas einai aristeros menei se vila h einai askitis emena i moysiki tou me endiaferei kai oxi ti kanei o idios sto kato kato an endiafereste toso na vlepete lampiri kai na mhn mas ta prizete sto side pou sto kato kato einai gia na diaskedasoume kai na mathoume mesa apo thn mousikh, s.u..........
 

 
Από: MeTaSoMa, στις 01-09-2007:
3erei kaneis pou borw na vrw ta tabs?dwkimasa na metatre4w tis sugxwrdies se power tabs kai de mou kollaei kai polu...
 

 
Από: voudas, στις 29-08-2007:
Το τραγουδι ειναι ένας υμνος γραμμένος για ένα απο τα ομορφότερα δημιουργήματα του Θεου (ή όπως αλλιώς θέλετε να το πείτε), τη ΘΑΛΑΣΣΑ!
 

 
Από: JP4, στις 14-08-2007:
o zisis ta leei wrea..kamia sxesi peri konomas k teties paparies...o pliatsikas exi apodei3i epanalilimena oti dn ine t prwto t melima ta fragka..ite se sinavlies p kani k dn dexete xrimatikes apodoxes ite se alou idous ekdilwsis..ine foveros tragoudistis.k panw apola kalitexnis..to kommati monadiko k sts stixous..poso malon otan t tragoudaei o plitsikas..
 

 
Από: Antonis, στις 14-08-2007:
Άκουσα το τραγούδι με προσοχή και είμαι βέβαιος πως οι συγχορδίες είναι ακριβώς όπως τις λέει ο Φώτης. Ακούγονται καθαρά στο μπάσσο και ακόμα πιο καθαρα στην αρχή στο πιάνο που ότι παίζει εκεί παίζει και στο ρεφραίν. Οι άλλες διορθώσεις είναι λανθασμένες.
 

 
Από: mare, στις 07-07-2007:
vasilis giannena...if I could change something in the world, I would turn the sea blue again and feed the poor. λένε οι αγγλικοι στιχοι στο refren.
 

 
Από: mare, στις 07-07-2007:
vasili giannena οι αγγλικοι στίχοι στο refren λένε:"if I could change something in the world, I wound turn the sea blue again and feed the poor." τα υπολοιπα στο coople δεν τα έχω βγάλει.
 

 
Από: mournblade!!!, στις 05-07-2007:
ontws i sinaulia foberi... to sygkekrimeno to afierose sto telos stin parnitha... enas kosmos pou vrazei k flegetai... etsi akrivos... o pliatsikas einai apo tous ligous pou mas exoun meinei... pes ta zisi!!! mazi sou...! lewnida symfono k m sena... afiste tous kompleksikous guys!!! o pliatsikas einai koryfi...
 

 
Από: Greg, στις 02-07-2007:
ΗΜΟΥΝ ΧΤΕΣ ΣΤΟ ΛΥΚΑΒΗΤΟ.
ΗΤΑΝ ΠΤΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ.
ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΣΕ DVD ΑΚΣΙΖΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ VIDEO ΠΟΥ ΕΠΑΙZΑΝ ΠΙΣΩ.
ΟΤΑΝ ΑΚΟΠΥΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ. ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΩΣ ΒΑΡΕΤΟ.
ΑΝ ΟΜΩΣ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ....
ΕΞΙΖΕΙ.
ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟ ΛΥΚΟΥΡΑ ΦΩΤΗ.
ΚΑΙ ΚΛΕΙΝΩ ΜΕ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ΑΠΟ ΧΤΕΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ...."...ΝΑ ΕΧΕΤΕ Ο,Τ ΑΓΑΠΑΤΕ, ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΑΠΑΤΕ Ο,ΤΙ ΕΧΕΤΕ..."
 

 
Από: Λεωνίδας, στις 01-07-2007:
φίλε γιάννη, ο Πλίάτσικας δεν είναι καθόλου αλητάκι και ψευτοδιαννοούμενος.Μπορείς να έχεις αριστερή ιδεολογία και ας μένεις σε βίλα. δε χρειάζεται να κάνεις ασκητική ζωή για να είσαι αριστερός! Και σκέψου πόσους νέους έχει επηρεάσει θετικά και έχει κάνει να "σκέφτονται" και να αναρωτιόυνται με τα τραγούδια του (πχ το συγκεκριμένο τραγούδι).Γιατί τους μετρημένους στα δάχτυλα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ στην Ελλαδα να τους αποπαίρνουμε επειδή έχουν λεφτά?
 

 
Από: vasilis giannena, στις 18-06-2007:
Mipws exei vgalei kaneis tous Agglikous stixous pou akougontai se meros tou tragoudiou???
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 15-06-2007:
pios o ri8mos tou tragoudiou?
 

 
Από: Elef8eroskopefths, στις 12-06-2007:
Apo tn prwth fora p t akusa, ayto t tragudi exei xaraxtei mesa m...... mono ayto...
 

 
Από: μαρια, στις 03-06-2007:
ο zisis τα λεει φοβερα.ειναι ακριβως ετσι και ο πλιατσικας ειναι απο τους λιγους που εχουν απομεινει...
 

 
Από: γιαννης, στις 03-06-2007:
το τραγουδι ειναι ολα τα λεφτα κι ο Πλιατσικας επισης!!!!
 

 
Από: zisis, στις 23-05-2007:
re filaraki toulaxiston tragoudise afilokerdws stin sunaulia sto sidagma kai se alles tin stigmi pou alloi tha ta pernan karga, enw oi pix lax dialithikan enw tha borousan kalista na listeuoun me malakies diskous...ase ena tragoudi na mas vgalei ligaki apo tin sapila mas,kai prospathise na xwnepseis pws kaneis den einai teleios...
episis den ktlv pws sigkrineis savvopoulo me pliatsika...akra!!geia sou goofy,gianni
 

 
Από: goofy, στις 30-04-2007:
μια χαρα τα λεει ο γιαννης ο Πλιατσικας απεδειξε οτι χρησιμοποιει το ταλεντο του για να βγαλει φραγκα! Ολα για την κονομα... Δεν ειπε κανεις οτι ο ανθρωπος δν εχει ταλεντο. Εχει. Το θεμα ειναι αν εχει και καμια αλλη ιδεολογια εκτος απο το πως θα θυσιασει το ταλεντο του για τα λεφτα και τη δημοσιοτητα.. Το ιδιο εκανε κ η πρωτοψαλτη.. Η γυναικα εχει φωναρα δεν το αμφισβιτει αυτο κανεις... Αλλα ποιος μπορει να πει οτι χαρηκε οταν την ειδε να διαφημιζει τραπεζα; το ιδιο και ο σαββοπουλος που δηλωσε θαυμαστης της καλομοιρας... Σορρυ π θα σε απογοητευσω φιλε γιαννη, αλλα μας κυβερνανε τα λεφτα....
 

 
Από: ΛΥΚΟΥΡΑΣ ΦΩΤΗΣ, στις 13-04-2007:
Για τα ακόρντα, που όντως είναι ελαφρώς παράδοξα για αρχάριους, πρέπει να ακούσετε προσεκτικά το μπάσο.Για το νόημα διαβάστε τα σχόλια στο ένθετο του CD για ασεβείς κατακτητές, σταυροφόρους, ιμπεριαλιστές αλλά και για οικολογικές καταστροφές. Συμφωνώ για τα ψευτοέτσι, δεν είμαι φαν ούτε εγώ αλλά η αλήθεια είναι ότι όλο το CD έχει αρκετά να πει και ότι εμένα με έφτιαξε ο ήχος και πάνω απ' όλα η φράση "θα ξαναέβαφα γαλάζια τη θάλασσα" που σημαίνει ότι έχει πάψει πια να είναι γαλάζια και δε μιλάμε μόνο για τη θάλασσα που νομίζουν μερικοί αλλά και για μια θάλασσα από ανορθογραφίες (αλλά θα μου πεις η νιότη τι τον θέλει τον Μπαμπινιώτη), μια θάλασσα από κακογουστιά, μια θάλασσα ναυαγισμένους που δεν έμαθαν κολύμπι κι όμως, αντί να πιαστούν από τραγούδια-σωσίβια (λέμε τώρα) που συναντούν μπροστά τους, αυτοί χρησιμοποιούν τα σωσίβια μόνο για αντιπαράθεση και για ποδοσφαιρικό ψευτοπετροπόλεμο.
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 12-04-2007:
προς Σταυρουλα.Σιγουρα το κομματι εχει ενα βαθυτερο νοημα που ο καθενασ κατα την γνωμη μ θα το υσπραξει διαφορετικα αναλογα με την προσωπικοτητα και τα οσα εχει ζησει.το μονο σιγουρο ειναι οτι ο Πλιατσικας κανει ενα ταξιδι σστον χρονο.σε γεγονοτα που σημαδεψαν την ιστορια.Α χωρις να θελω να σε επηρεασω για μενα ειναι ενα μηνυμα αισιοδοξιας στον κοσμο για αυτην την αθλια ζωη...α και οτι οι επαναστασεις δεν σταματουν ποτε
 

 
Από: Dionysis, στις 02-04-2007:
loipon to kommati 8elei kapoies dior8wseis:
    C      D          Bm      Em
  Πρώτη  φορά που την είδα στεκότανε  
kai paei legodfas sta ypoloipa kai akoma:
  Am           D       Bm       Em   
  Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα
 

 
Από: ΓΙΩΡΓΟΣ, στις 27-03-2007:
ΟΙ ΣΤΟΙΧΟΙ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΤΕΠΗ ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΙΑ 21 ΧΡΟΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΗΜΕΙΑ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ...ΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΚΟΙΜΑΤΑΙ.
 

 
Από: Nature, στις 07-03-2007:
Am           D       Em       C     
  Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα

I think Em is not correct. Try with Bm ending with G
 

 
Από: stavroula, στις 05-03-2007:
katapliktikos ixos alla peite mu..poio einai to vathitero noima tou?
 

 
Από: member of Lykouras's school band, στις 27-02-2007:
αρκετα καλο αποκυημα του ελληνικου τραγουδιου σε σε μια απογοητευτικη-καλλιτεχνικως-περιοδο..