logo
  
1977 - Η Βίκυ Μοσχολιού τραγουδά Σπανό

Άνθρωποι μονάχοι

Μοσχολιού Βίκυ

 

Μουσική/Στίχοι: Σπανός Γιάννης/Καλαμίτσης Γιάννης

Στις: 25-05-2001
(3, με 70 ψήφους)
 
 

 
Αξιολογήστε την παραπάνω καταγραφή του τραγουδιού:    Ακριβής     Λανθασμένη
Βρήκατε κάποιο λάθος; Δηλώστε το παρακάτω, ή χρησιμοποιήστε την Αποστολή Διόρθωσης.
 
Η χρήση επιτρέπεται μόνο για προσωπική μελέτη και για εκπαιδευτικούς λόγους.
Η παραπάνω καταγραφή δηλώνει την προσωπική γνώμη του αποστολέα για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να παιχτεί το παραπάνω τραγούδι.
 
Αλλαγή τόνου: ημιτόνια

YouTube

Facebook

 
Σύμφωνα με τα στατιστικά μας, σας προτείνουμε να συνεχίσετε με ένα από τα παρακάτω τραγούδια:
 
 
Βρέθηκαν και άλλες εκδόσεις αυτού του τραγουδιού (ή τραγούδια με παρόμοιους στίχους):
 

Σχόλια / Διορθώσεις / Αφιερώσεις:
 
Από: galatsiboy, στις 21-10-2016:
αγαπητη μανεστρα,συγνωμη βανεσσα
που μπορω να σου απαντησω,γιατι αν γραψω εδω την απαντηση
θα με διαγραψουν
 

 
Από: galatsiboy, στις 21-10-2016:
η καλυτερη εκτελεση ειναι η δικη μου
τελοςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς
 

 
Από: Βανέσσα, στις 02-12-2015:
Μαρεσει να παίζω με το πιπι μου όταν ακούω αυτό το τραγούδι
 

 
Από: Ειρηνη, στις 23-08-2015:
Συγκλονιστικο τραγουδι της αειμνηστης Βικυς Μοσχολιου φυσικα. Θεωρω γελοιο να μην γνωριζετε ποια ερμηνευτρισ το τραγουδησε πρωτη εφοδον το συγκεκριμενο κομματι ειναι απο τις πιο γνωστες και μεγαλυτερες επιτυχιες της Μοσχολιου! Οσον αφορα ην συγκριση που εγινε αναμεσα στην ερμηνεια της Μοσχολιου και της Αλεξιου καθως και αναμεσα στις ιδιες τις ερμηνευτριες θελω να τονισω οτι η Χαρουλα ειναι μια πολυ καλη τραγουδιστρια και κανεις δεν το αμφισβητει αυτο. Ομως σε καμισ περιπτωση δεν ειναι πρεπον να υποτιμουμε και να υποβιβαζουμε μια απο τις μεγαλυτερες και αξεχαστες φωνες του ελληνικου πενταγραμμου την πολυαγαπημενη μας Βικυ Μοσχολιου. Απλα υποκλινομαι στο ταλεντο αυτης της γυναικας που με κανει να ανατριχιαζω σε καθε της ερμηνεια! Αθανατη!
 

 
Από: Σωζία, στις 24-05-2013:
Κάθομαι και διαβάζω τα σχόλια σας και απορώ τι ακριβώς κάνετε...καταρχάς είναι εντελώς άτοπο να συγκρίνετε δύο ανόμοια πράγματα διότι η ερμηνεία της Β.Μοσχολιού με εκείνη της Χ.Αλεξίου διαφέρουν κατά πάρα πολύ.Ντροπή για όσους είπαν πως μόνο η ερμηνεία της Αλεξίου θα μείνει αξέχαστη.Οι ερμηνείες της Μοσχολιού έμειναν.μένουν και θα μένουν για πάντα ανεξίτηλες στο χρόνο και αυτό δεν σηκώνει κουβέντα.Παρόλο που είμαι από τις μεγαλύτερες θαυμάστριες της Χαρούλας θεωρώ απαράδεκτη τη στάση κάποιων να υποτιμούν την ερμηνεία της Μοσχολιου...δηλαδή έλεος ρε παιδιά!
 

 
Από: Μιχάλης Λεμεσός, στις 03-04-2012:
Αν δηλαδη δεν το ερμηνευε και η Χαρουλα,με τι θα ασχολουνταν όλοι αυτοί και αυτές οι ειδικοι,που το μόνο που αντιπαραθέτουν είναι η υποκειμένικη αποψη του καθενός.Κατάντησε η συζητηση να θυμιζει Βισση vs Βανδη.
Υ.Γ.Ευτυχώς που δεν το ερμηνευσε και η Μαρινελλα....!
 

 
Από: tom, στις 18-03-2010:
HMAΡΤΟΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ...ΤΗΝ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ!
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΕΙΡΕΣ ΦΟΡΕΣ "ΒΑΛΕ ΤΟ ΤΑΔΕ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ" ΤΡΕΛΕΝΟΜΑΙ!!...
ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΘΕΤΕΣ(ΚΑΤΑ ΚΥΡΙΟ ΛΟΓΟ) & ΣΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΥΣ! ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ!!! ΤΟΧΕΤΕ ΑΚΟΥΣΕΙ Π.Χ ΑΠΟ ΓΙΑΣΕΜΗ? ΟΝΕΙΡΟ!!
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΥΟ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΤΕΡΑΤΑ...ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ! Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΗΣ ΘΡΟΝΟ....ΜΗ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ...
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 04-11-2009:
paidia ti lete twra.....kanenas den amfisvhtei oti h xaris aleksiou einai mia poly megalh ermineutria.....alloi protimoun alexiou alloi mosxoliou.epeidh thewroume oti h alexiou einai h kalyterh den tha poume oti auth to eipe kai prwth.....kai emena proswpika mou aresei ws syntheths kai o giwrgos theofanous alla den tha pw oti autos egrapse to den eisai edw ths galanh...ti lete twra....prwth ektelesh biky mosxoliou.aslles ermhneies xaris aleksiou.telos
 

 
Από: Ishtar, στις 11-08-2009:
ΠΡΟΣ ΔΑΝΑΉ: ΑΠΟ ΦΑ ΔΙΕΣΗ ΜΙΝΟΡΕ ΤΟ ΕΙΠΕ Η ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΣΑΙΤ..ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ Η ΧΑΡΟΥΛΑ ΔΗΛΩΣΕ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΡΡΟΗ ΠΟΥ ΑΣΚΗΣΕ Η ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ ΣΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΤΥΛ. ΑΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΛΕΠΤΟΜΕΡΩΣ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ, ΘΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΟΙΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ. ΦΥΣΙΚΑ Η ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΟΥ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΟΠΟΥ ΤΟ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΚΕΥΗΣ, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΑ ΤΗΣ ΑΛΕΞΙΟΥ. ΒΕΒΑΙΑ "ΠΕΡΙ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΣ ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ".
 

 
Από: Δανάη...Βοήθεια!, στις 08-04-2009:
EΡΩΤΗΣΗ: Υπαρχει κάποιος να μου πει σε τί κλίμακα το τραγουδάει η Μοσχολιού??? Από Am το λέει η χαρούλα. Πάντως σαφώς καλύτερη η Θώδη, ό,τι και να λέτε..
 

 
Από: ni, στις 02-04-2009:
Sas diavasa olous kai apo oti fenete oloi ta idia leme me alla logia ektos apo dio pou tolmoun na sigkrinoun tis dio tragoudistries me ton remo eleos. Mia episimasni mono. Tous katapliktikous stixous tou kalamitsi kai tin monadiki ermeinia tis mosxoliou giati otan to tragoudise eniothe monaxi
 

 
Από: Ιωάννα, στις 28-02-2009:
Είναι μεγάλη ιεροσυλία να τολμά κανείς να συγκρίνει τη Μοσχολιού με την Αλεξίου!!! Σαφέστατα και η πρώτη είναι μία από τις κορυφαίες κυρίες του ελληνικού τραγουδιού και η άλλη έπεται!!! Καμιά τραγουδίστρια δεν έχει μιλήσει τόσο για τον ανθρώπινο πόνο όσο εκείνη. Θα τρίζουν τα κόκκαλά της. Είναι πολύ άσχημη η νοοτροπία των Ελλήνων να μην αποδέχονται το κορυφαίο και να συμβαδίζουν με το λίγο χειρότερο ή ακόμη και τη μάζα!!! Ο εχθρός του καλού θα είναι για πάντα το καλύτερο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

 
Από: leyteris, στις 08-02-2009:
ti mageia kridoun ayta ta tragoudia kai idietera otan exoun ermineyti apo megales fones, kai oxi apo tyxeous pou pernoun en mikrofono kai opion parei oxarws. opos kai alla tragoudia pou exoun taytisti me tous megalous ermineytes , otan akouw ayto to tragoudi apo tin mosxoliou taxideyw, kai den to krido oti dakrizw, giati erxwnte sto mialo mou polles skepcis...
 

 
Από: peris, στις 23-12-2008:
magkes,eiste oloi ierosyloi.tha trizoyn ta osta tis vikis mas.dropoi se olous sas.
 

 
Από: empi, στις 29-10-2008:
υσικα και η πρωτη και καλυτερη εκτελεση κατα την γνωμη ειναι της Μοσχολιου αλλα ακουστε και ζωντανα στη Μαγιοπουλα του Κορακακη να το λεει η Χαρα η Πομωνη.Επαθα!!!
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 14-09-2008:
gianni florina egrapses...
 

 
Από: Γιαννης Φλωρινα, στις 12-08-2008:
Το τραγουδι δεν ειναι για Φαν και φουν.Η καλυτερη εκτελεση του τραγουδιου ειναι αυτη που αγγιζει και συναρπαζει την ψυχη του καθενος.Και καθενας εχει τα δικα του κριτηρια για να κρινει.Καποιο σχολιο για τους στιχους και τα νοηματα τους κανεις.Μου φαινεται πως"ο κοσμος γυρω αδειος καμπος" οπως λεει καποιος στιχος του τραγουδιου.
 

 
Από: x.xristodoulaki, στις 06-04-2008:
iperoxo tragoudi kai foveri ermineutria.......!!!!!!!!!!!!
 

 
Από: hi, στις 01-03-2008:
eho na po pos oso i haroula einai haroula allo toso kai i mosholiou einai mosholiou!!!!kai episis ton an gnorizeis mousiki(megali kouventa),tote mallon eheis berdepsei to gousto sou me tis '' gnoseis '' sou...kali enasholisi loipon...
 

 
Από: κωστας, στις 25-12-2007:
α! και ξεχασα να συμπληρωσω οτι εφοσον το τραγουδι εχει πει σε πρωτη εκτελεση η μοσχολιου πρεπει να αποδοθει σε αυτη ως πρωτη ερμηνευτρια ασχετως της γνωμης του καθενος και του κριτηριου του ποια απο τις δυο το εχει πει καλυτερα!
 

 
Από: κωστας, στις 25-12-2007:
παιδια ηρεμηστε!!!το τραγουδι το εχει πει τελεια η μοσχολιου στην πρωτη εκτελεση αλλα η χαρουλα ειναι χαρουλα!τι να κανουμε?το εχει πει καταπληκτικα!!!επειδη ασχολουμαι με τη μουσικη επεμβαινω!!!ομως το οτι προτιμω την εκτελεση της χαρουλας δεν παει να πει οτι βγαζω αχρηστη τη μοσχολιου για ονομα του θεου!η μοσχολιου ειναι ή μαλλον ηταν μεγαλη μορφη στο ελληνικο τραγουδι αλλα οπως ξαναειπα η ΧΑΡΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΡΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

 
Από: ..., στις 16-12-2007:
το τραγουδι πρεπει να αποδοθει στην πρωτη ερμηνευτρια που ειναι η μοσχολιου!η αλεξιου εχει κανει απλα μια αλλη εκτελεση οπως πολλοι αλλοι και οπως γινεται και σε πολλα τραγουδια!!!αυτο δεν σημαινει οτι πιστευω πως η αλεξιου ειναι κατωτερη ή κατι τετοιο για να μην παρεξηγηθω!!!
 

 
Από: konstadina, στις 16-12-2007:
 
ρε παιδιά...ας διορθωθεί αυτό το λάθος....συμφωνώ με τον φίλο απο πάνω :p Δεν είναι θέμα σύγκρισης αλλά δεν είναι σωστό να δίνονται λάθος πληροφορίες
 

 
Από: Γ. Κατσούναρος, στις 16-12-2007:
Παιδιά δεν κάνω σύγκριση Αλεξίου και Μοσχολιού. Είναι και οι δύο τεράστιες ερμηνεύτριες. Βέβαια ο καθένας έχει το δικαίωμα να έχει προσωπικές συμπάθειες (ή αντιπάθειες) με κάποιους τραγουδιστές αλλά αυτό είναι ΚΑΘΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ κριτήριο. Εκείνο που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ δικαίωμα του καθενός, είναι να επιμένει λόγω άγνοιας ή αφέλειας (ή όπως βλέπω και των δύο) ότι πρέπει να αποδίδεται ένα οποιοδήποτε τραγούδι σε αυτόν που ο ίδιος θεωρεί ότι έκανε αξέχαστη ερμηνεία και όχι σε αυτόν στον οποίον ο δημιουργός του τραγουδιού εμπιστεύθηκε την ερμηνεία του δημιουργήματός του, που είναι κάτι ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ και δεν χωράει αμφισβήτηση. Ξαναλέω ότι ο Σφήκας που είναι αποστολέας πάρα πολλών τραγουδιών δικαιολογείται να έχει κάνει ένα λάθος στον ερμηνευτή λάθος το οποίο κάνουνε πάρα πολλοί στην σελίδα και είναι απόλυτα φυσιολογικό. Η δυσκολία είναι να εντοπίζονται και να διορθώνονται αυτά τα λάθη (ειδικά όταν υπάρχουν αναίτιες και αδικαιολόγητες αντιδράσεις). Αυτά.
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 23-11-2007:
teleio to tragoudi paidia k stamatiste na trogeste! to tragoudi to exei pei prwti i a3exasti k monadiki Viki Mosxoliou, xoris afto na simenei oti i ale3iou den to ipostiri3e epa3ia.katapliktikes k oi dio erminies.
 

 
Από: ΧΑΡΟΥΛΙΚΗ, στις 17-11-2007:
ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΧΑΡΟΥΛΙΚΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΣΟΥΝΑΡΟ!!!ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΡΙΕΣ!!!Η ΚΑΘΕΜΙΑ ΕΧΕΙ ΤΗ ΧΑΡΗ ΤΗΣ!!!ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΑ!!!
 

 
Από: Γ. Κατσούναρος, στις 28-10-2007:
Fan (και όχι fun) Αλεξίου, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, δεν σου τα ανταποδίδω γιατί μάλλον είσαι πολύ μικρότερης ηλικίας (και όχι μόνο) από μένα και δεν είναι λογικό να τα βάλω στα σοβαρά μαζί σου επί προσωπικού.. Καλό θα ήτανε όμως όταν μιλάμε για μουσική να αφήνεις κατά μέρους προσωπικά πάθη για κάποιον τραγουδιστή και να κοιτάς την ουσία. Εάν εσένα η ερμηνεία της Αλεξίου σου φαίνεται ανεπανάληπτη και της Μοσχολιού για τα σκουπίδια, είναι προσωπικό σου δικαίωμα και επιλογή. Εγώ δεν έκανα σύγκριση μεταξύ των δύο ερμηνειών. Έκανα μια παρατήρηση σχετικά με το λάθος που υπάρχει στη θέση του ερμηνευτή. Αυτό είναι καθαρά αντικειμενικό σχόλιο, σε αντίθεση με το δικό σου. Δυστυχώς τέτοια λάθη υπάρχουνε πάρα πολλά σε αυτή τη σελίδα, τόσο σε ερμηνευτές, δημιουργούς, στίχους ή και συγχορδίες (πράγμα που υποθέτω αγνοείς). Το πρόβλημα προκύπτει από το γεγονός ότι τα τραγούδια ανεβαίνουν χωρίς "έλεγχο" και είναι φυσιολογικό ο Σφήκας π.χ. που έχει στείλει πάρα πολλά τραγούδια, να του διαφύγει κάτι. Το μήνυμά μου είχε να κάνει καθαρά με αυτό το ζήτημα, κάτι που δεν απαιτώ να είχες αντιληφθεί (ίσως ωστόσο να πρέπει να σε ανησυχεί που το έχουνε καταλάβει όλοι οι παραπάνω..). Αυτά τα λάθη είναι πάρα πολλά ανάμεσα στις χιλιάδες των τραγουδιών και απαιτούν άπειρες ώρες εθελοντικής δουλειάς από ανθρώπους που να γνωρίζουνε πολλά διαφορετικά είδη μουσικής (ή έστω και ένα..). Κάποιες ιδιαιτερότητες σχετικά με τη σελίδα αυτή που βρισκόμαστε (που μάλλον ελάχιστοι γνωρίζουν) δεν μου επιτρέπουν να επεκταθώ εδώ.
 

 
Από: raian, στις 11-09-2007:
gia na beis stin selida auti dn einai anagi na beis apoklistika apo kallitexni!!beneis kai apo titlo tragoudiou!dn katalabainw ta legomena sas!!lipamai poli..apla etixe na diavasw ta sxolia kai o koutsounaros mou fanike swstotatos,opws kai polloi alloi.eksairw fun alexiou pou me ton tropo tis den tha mou fanei periergo na nai kai fun zagoraki!...
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 09-09-2007:
ρε παιδια πολλα σχολια για κατι απλο!!!τουπεροχο αυτο τραγουδι ειναι πρωτη εκτελεση της αξεχαστης μοσχολιου που το εχει ερμηνευσει καταπληκτικα και σε μια αλλη εκτελεση της χαρουλας η οποια το εχει ερμηνευσει επισης καταπληκτικα!!!η μοσχολιου δε συγκρινεται οπως και η αλεξιου αλλωστε!!!δεν ειναι αναγκη να τις συγκρινουμε ειναι τελειες και οι δυο!!!απαντηση στον κατσουναρο και στην fun αλεξιου!!!υστερογραφο,σονια μου δεν ηταν αναγκη να 'επιτεθεις'με αυτον τον τροπο στην fun αλεξιου!φιλακια
 

 
Από: FUN ΑΛΕΞΙΟΥ, στις 09-09-2007:
λοιπον σονια μου,ξερω πολυ καλα σε τι σελιδα εχω μπει!!και δεν ειναι φανατισμος αυτο απλα...θαυμασμος για την χαρουλα!!!αυτα που εγραψα τα εγραψα ως απαντηση στον κατσουναρο και οχι επειδη το ηθελα απαραιτητα!!!ο κατσουναρος μπηκε στο τραγουδι και αρχισε να 'κατηγορει'αυτους που λενε οτι η χαρουλα το ερμηνευσε καλυτερα!!!επισης τα οσα ανεφερα ηταν απαντηση και σε εναν αλλον δε θυμαμαι πως τον λενε που ειπε οτι τα σχολια περι αλεξιου ειναι φτηνα και περιττα!!!οκ?ξερω οτι δεν ειμαι σε site πολιτικων αλλα σε site μουσικης!!!τα λεμε
 

 
Από: sonia, στις 06-09-2007:
πολιτικων*
 

 
Από: sonia, στις 06-09-2007:
διαβασα τα σχολια περι καλυτερης ερμηνειας κτλ και ειπα να γραψω κι εγω κατι επι της ουσιας...καταρχην το τραγουδι του Γ.Σπανου ειναι αναμφισβητητα υπεροχο.οσο για την πρωτη εκτελεση του καμματιου,ειναι μια απο τις μεγαλες επιτυχιες της επισης μεγαλης Β.Μοσχολιου.φυσικα το τραγουδι το χουν πει πολλοι..μοναδικα το χει ερμηνευσει και η χαρουλα αλεξιου.κανεις δεν αμφισβητει την Χ.Αλεξιου και μην ξεχναμε οτι αυτη τη στιγμη ειναι μια απο τις σπουδαιοτερες φωνες της χωρας μας.αλλα...κυρια-ε fan Αλεξιου,τετοιου ειδους φανατισμοι μονο σε site πολιτικωνα!δεν χωρανε στην μουσικη...απλα
 

 
Από: FUN ΑΛΕΞΙΟΥ, στις 22-08-2007:
ΜΠΗΚΑ ΚΙ ΕΓΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΕΡΜΗΝΕΥΣΕΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ Η ΧΑΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΕΦΡΙΞΑ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΣΟΥΝΑΡΟΥ!!!!ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΑΛΕΞΙΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ!!!ΟΚ?ΜΠΟΡΕΙ Η ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ ΝΑ ΤΟ ΕΒΓΑΛΕ ΠΡΩΤΗ ΣΕ ΔΙΣΚΟ ΑΛΛΑ Η ΧΑΡΙΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ΚΙ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ ΣΤΟ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ!!!!!!!!!ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ Η ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΘΕΙΚΑ ΑΛΛΑ Η ΑΛΕΞΙΟΥ ΤΗΣ ΞΕΠΕΡΝΑ ΟΛΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

 
Από: maria, στις 20-08-2007:
αγαπητη μου χ.... δεν λεω πολυ καλος ο ρεμος αλλα για αλλα τραγουδια οχι γι αυτο!!!!!!δεν μπορει να συγκριθει ο ρεμος μ' αυτες τις ερμηνευτριες αν και ειναι πολυ ωραιος και επιτυχημενος!!!η αλεξιου δεν συγκρινεται με κανεναν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ειναι η καλυτερη!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

 
Από: χ...., στις 18-08-2007:
poli wreo tragoudi k katapliktikes ermineies k apo tis 2 kalitexnides... omos akouste k tin ermineia t remou einai para poli kali....
 

 
Από: maria, στις 17-08-2007:
ΛΟΙΠΟΝ ΠΑΙΔΙΑ,ΔΕΝ ΛΕΩ Η ΜΟΣΧΟΛΙΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΞΕΧΑΣΤΗ ΑΛΛΑ Η ΧΑΡΟΥΛΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ!!!!!!!!!!!ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΟΥΝΤΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΧΑΡΟΥΛΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

 
Από: Jordan, στις 14-06-2007:
Η ερμηνεία της Μοσχολιού ειναι ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΗ σε αυτο το τραγούδι...και η μεγάλη Αλεξίου σε κάποια άλλα τραγούδια ...οχι σε αυτό. Αν βρείτε και τα δύο και τα ακουσετε το ένα μετά το άλλο, θα καταλάβετε αμέσως τι εννοώ.
 

 
Από: zatara, στις 29-04-2007:
Το κομμάτι είναι φοβερό!! Το αφιερώνω σε όλους εκείνους που κάποτε έχουν νιώσει μόνοι.
 

 
Από: konstadina, στις 21-04-2007:
Μοσχολιού ρε παιδιάααα!!!!!!!
 

 
Από: Mousikantis, στις 15-04-2007:
enoite oti einai tis aimnistis Mosxoliou to kommati o theos as anapausi tin psixi tis... ta sxolia peri aleksiou kai oti to kommati einai kseneroto einai fthina kai perita...
 

 
Από: Ιωάννα Αιγίου, στις 10-08-2006:
Το τραγούδι είναι της Β. Μοσχολιού.
 

 
Από: ευθυμιος, στις 20-06-2006:
κανεις σας δεν ανεφερε την ερμηνεια της Λ. Διαμαντη.ακουστε τη.Φυσικα η πρωτη εκτελεση ειναι της αξεχαστης Β.Μοσχολιου ασυζητητι.
 

 
Από: ΓΩΓΩ, στις 30-03-2006:
Έλεος βρε Χρήστο...εδώ μιλάμε για Μοσχολιού και Αλεξίου...θα το ακούσουμε απ τον Ρέμο????
 

 
Από: xristos, στις 01-03-2006:
paidia exw tha ekferw mia diaforetiki apopsi...katapliktikes oi ermineies twn mosxoliou kai aleksiou alla...akouste kai tin ektelesi tou remou...den tha xasete
 

 
Από: Ιωάννης, στις 28-01-2006:
Βρε βρεεε....η ιωάννα μας ανακάλυψε το flaming...ούτε καν κεφαλαίο δεν σου αξίζει..τι έγινε βρε μάτια μου;Δεν σε χαϊδευαν παιδί;Αγκαλιά;Οκ...Αφού έκανες τον κόπο και έφτασες ως εδώ μόνο και μόνο για να πείς την παπαριά σου,κάνε παρεούλα σου όλους τους νερωμένους...έτσι δεν θα νιώσεις ποτέ Άνθρωπος Μοναχός
 

 
Από: ιωαννα, στις 27-01-2006:
Ειναι χαλια και ποτε δεν θα το ακουγα.Ασε που το ακουν μονο οι ξενερωτοι
 

 
Από: penelope, στις 27-01-2006:
το τραγούδι το τραγούδισε πρώτα η βίκη μοσχολιού.Είναι ένα από τα αγαπημένα μου κομματια και θα το τραγουδίσω φέτοσ στην συναυλία που θα κάνω.
 

 
Από: ΖΕΝ, στις 13-12-2005:
ειναι το αγαπιμενο μου τραγουδι το αφειρονω με πολυ αγαπη στην ΕΝΤΑ
 

 
Από: Κυριάκος, στις 24-11-2005:
Συμφωνώ μαζί σου, αλλά αν δεν ήταν έτσι καταχωρημένο δεν θα το έψαχνα στην Μοσχολιού. Αρα καλό είναι να αποθηκεύονται και οι δύο αξέχαστες ερμηνείες, με υπενθύμιση του δίσκου. Προσωπικά προτιμώ την Αλεξίου...
 

 
Από: Γ. Κατσούναρος, στις 28-10-2005:
Ρε παιδιά 10 σχόλια για κάτι τόσο απλό; Όταν αναφερόμαστε στον ερμηνευτή ενός τραγουδιού (το οποίο του αποδίδουμε), οφείλουμε να μιλάμε για αυτόν που το έβγαλε ΠΡΩΤΟΣ σε δίσκο. Όχι για αυτόν του οποίου την ερμηνεία θεωρούμε "αξέχαστη" (αλήθεια ποιος καθορίζει ποια ερμηνεία είναι αξέχαστη; η ερμηνεία της Μοσχολιού έχει ξεχαστεί δηλαδή; Εγώ προσωπικά είναι ζήτημα να έχω ακούσει στο ραδιόφωνο μία φορά την ερμηνεία της Αλεξίου, για κάθε 10 φορές που την ακούω από την Μοσχολιού!). Δηλαδή αν εγώ θεωρώ ότι το ερμηνεύω εγώ καλύτερα από όλους αυτούς, πρέπει να το στείλω με το δικό μου όνομα στην θέση του ερμηνευτή; Αν είναι δυνατόν! Λοιπόν, το τραγούδι πρωτοεμφανίστηκε και καθιερώθηκε με την Βίκυ Μοσχολιού, επομένως σε εκείνη πρέπει να αποδίδεται. Αλλιώς να το αποδώσουμε στον Κοινούση, και αυτός το έχει πει.
 

 
Από: tonys 2, στις 26-07-2005:
ego simfono me ti georgia
 

 
Από: Georgia, στις 07-04-2005:
οποια και να το ερμηνευσε το τραουδι ειναι πολυ ωραίο!!!!!
 

 
Από: tommy, στις 03-04-2005:
paidia prota to eipe i B.MOSXOLIOU!!!!!!!!!!Meta i alexiou!!!!!!!!!!!
 

 
Από: elenaki, στις 31-03-2005:
mporei na to erminepse proti i mosholioy alla i erminia tis xaroylas menei aksexasti
 

 
Από: αντρέας, στις 10-02-2005:
συμφωνω με τους κατσούναρο και κατερίνα και επισημαίνω οτι είναι απο τα πρώτα της μεγάλης β.μοσχολιού
 

 
Από: κώστας, στις 14-01-2005:
οχι ρε παιδιά . το τραγούδι το είχε πει η Χάρις Αλεξίου
 

 
Από: Κατερίνα, στις 10-01-2005:
Συμφωνώ κι εγώ με τον Κατσούναρο.
 

 
Από: Γ. Κατσούναρος, στις 13-02-2004:
Αν δεν κάνω λάθος το τραγούδι το έχει πει πρώτη η Βίκυ Μοσχολιού.