logo
 
1972 - Βρώμικο ψωμί

Η Δημοσθένους λέξις

Σαββόπουλος Διονύσης

 

Μουσική/Στίχοι: Σαββόπουλος Διονύσης/Σαββόπουλος Διονύσης


E μινόρε (*)
Στις: 21-06-1998
(3.7, με 161 ψήφους)
 
 
                                                     
                                                       
                                                     
                                                      
                                                         
                                                    
                                                    
                                                   
 
                                                     
                                                            
                                                  
                                                       
 
                                                       
                                                 
                                                    
                                                       

 
(*) Η τονικότητα του τραγουδιού εκτιμήθηκε αυτόματα από τις συγχορδίες του. Σε περίπτωση λάθους στείλτε διόρθωση.
Αξιολογήστε την παραπάνω καταγραφή του τραγουδιού:    Ακριβής     Λανθασμένη
Βρήκατε κάποιο λάθος; Δηλώστε το παρακάτω, ή χρησιμοποιήστε την Αποστολή Διόρθωσης.
 
Η χρήση επιτρέπεται μόνο για προσωπική μελέτη και για εκπαιδευτικούς λόγους.
Η παραπάνω καταγραφή δηλώνει την προσωπική γνώμη του αποστολέα για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να παιχτεί το παραπάνω τραγούδι.
 
Αλλαγή τόνου: ημιτόνια
 
Προτεινόμενα επόμενα τραγούδια, σύμφωνα με τα στατιστικά μας:
 
 
Τραγουδάτε μαζί με άλλους; Με αυτό τον κωδικό μπορείτε να δείτε όλοι γρήγορα το ίδιο τραγούδι:
QR-code
 

Σχόλια / Διορθώσεις / Αφιερώσεις:
 
Από: exkaliber, στις 25-05-2020:
Em—Emadd9-//-//-Em---Em7--Em6-Em6- Em6-Em6-Em-a-Em

Em                     Am  Em Em7Em6 C          D      C   Em
Κι αν βγω απ’ αυτή τη φυλακή          κανείς δε θα με περιμένει
Em                Am     EmEm7Em6 C         D  C        Em Em7
Οι δρόμοι θα ’ναι αδειανοί        κι η πολιτεία μου πιο ξένη
E                     Am Asus4Am D                       G   Em
Τα καφενεία όλα κλειστά           κι οι φίλοι μου ξενιτεμένοι
Em               D    Dsus4 D Em                      Am  Em
Αέρας θα με παρασέρνει          κι αν βγω απ’ αυτή τη φυλακή

#Το "a" στην εισαγωγή είναι απλά μια μπασιά στη  Λα.

Emadd9: 022002
Em7   : 022030
Em6   : 022020
Asus4 : x02230
Dsus4 : xx0233
Em    : 022000
Am    : x02210
D     : xx0232
C     : X32010
 

 
Από: evgemini77, στις 25-02-2019:
Notis Sfakianakis - Δημοσθένους λέξις (guitar cover)
https://www.youtube.com/watch?v=tKjmJKdgYJU
 

 
Από: Στέφανος Χατζηστεφάνου, στις 08-10-2017:
Πέρα της απόπειρας συνάφειας του προσωπικού του έγκλειστου βίου εκέινης της επόχής με αυτού του Δημοσθένη, του άκαρπου αγώνα του με την πτώση της Ολύνθου, της εξορίας του και τέλος της αυτοχειρίας του, με αυτό τον τρόπο καταφέρνει να περάσει σε 3ο βαθύτερο νόημα παράλληλα, αυτό της εικασίας του Θανάτου γενικότερα.
 

 
Από: DIMITRIS, στις 09-06-2014:
ΛΙΓΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΜΕ 3 ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
1) ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΝΙΟΝΙΟΣ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΟΤΕΡΗ;
2) ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ Ο ΝΙΟΝΙΟΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ-ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΜΑΣ ΘΑΤΑΝ 
   ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ
3) ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΙ ΑΛΛΟΙ ΝΙΟΝΙΟΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ.

ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΑΛΛΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ.
ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ Κ ΠΡΟΒΑΛΛΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΥΣ, ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΒΑΛΛΟΥΜΕ ... ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟΥΣ!!!
ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ; ΑΣ ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΟ ΜΕΤΡΟ.
ΑΣ ΔΟΥΜΕ "ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ" ΚΑΙ ΑΣ ΞΑΝΑΣΚΕΦΤΟΥΜΕ "ΕΜΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΜΕ?".
ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.
ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ; "ΦΟΒΕΡΟΣ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ, ΤΕΛΕΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ"
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 31-10-2012:
Συγγνώμη!! το πάνω είναι λάθος. Αυτό εννούσα:

της εισαγωγής tabs:
E-0---2--2-2-0---0--0--0--0-0---0-- 0--0-- 0--0--
B-0---0--0-0-0---3--2--2--2-2---0-- 0--0-- 0--0--
G-0---0--0-0-0---0--0--0--0-0---0-- 3--0-- 3--0--
D-2---2--2-2-2---2--2--2--2-2---2-- 2--2-- 2--2--
A-2---2--2-2-2---2--2--2--2-2---2-- 2--2-- 2--2--
E-0---0--0-0-0---0--0--0--0-0---0-- 0--0-- 0--0--

Τα δύο τελευταία (G- 3--0-- 3--0--) τα παίζει στο τελευτάιο live του πυρήνα με Κιουρτσόγλου και Λάντσια. Η πρώτη ηχογράφηση είναι μόνο το ένα τελευταίο. Τα παίζει με ανάποδο τρόπο (αρχίζει από τα πρίμα προς τα μπάσα της συγχορδίας).
Γενικά πιστεύω πως βγαίνει βάση ρυθμού (και κάποια άλλα πάιζονται ανάποδα, θα το δείτε στο ρυθμό)
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 31-10-2012:
της εισαγωγής tabs:
E-0---0--0-0-0---0--0--0--0-0---0-- 0--0-- 0--0--
B-0---2--2-2-0---3--2--2--2-2---0-- 0--0-- 0--0--
G-0---0--0-0-0---0--0--0--0-0---0-- 3--0-- 3--0--
D-2---2--2-2-2---2--2--2--2-2---2-- 2--2-- 2--2--
A-2---2--2-2-2---2--2--2--2-2---2-- 2--2-- 2--2--
E-0---0--0-0-0---0--0--0--0-0---0-- 0--0-- 0--0--

Τα δύο τελευταία (G- 3--0-- 3--0--) τα παίζει στο τελευτάιο live του πυρήνα με Κιουρτσόγλου και Λάντσια. Η πρώτη ηχογράφηση είναι μόνο το ένα τελευταίο. Τα παίζει με ανάποδο τρόπο (αρχίζει από τα πρίμα προς τα μπάσα της συγχορδίας).
Γενικά πιστεύω πως βγαίνει βάση ρυθμού (και κάποια άλλα πάιζονται ανάποδα, θα το δείτε στο ρυθμό)
 

 
Από: SIMEL, στις 05-03-2012:
Em   Κι αν βγω απ’ αυτή τη φ Am  υλα  Em κή  C  κανείς δε  D      θα με C περι Em μένει
Em   Οι δρόμοι θα ’ναι Am   αδεια Em νοί  C  κι η πολι D  τεία C   μου πιο Em ξένη
E  Τα καφενεία όλα κλειAmστά  D  κι οι φίλοι μου ξενιτ G  εμένοι  F#Em
Αέρας θα με παρα D σέρνει Em  κι αν βγω απ’ αυτή τη Am   φυλα Em κή
 

 
Από: G.P., στις 15-09-2011:
Στο βιβλιαράκι του «τα λόγια από τα τραγούδια» (1976) ο Σαββόπουλος σημειώνει:
Του τραγουδιού «η Δημοσθένους λέξις» κάποτε του είχα για τίτλο «εμβατήριο για μετέωρο φυλακισμένο". Τα δυο πρώτα τετράστιχα είναι τα ίδια. Στη συνέχεια όμως έλεγα: «θα ξεκινάει η πομπή/θα πλημμυρίζει η αρένα/από σπιρτόξυλα στημένα/μνημεία θρόνοι και βωμοί/στην αγορά θα τριγυρνούν / οι ρήτορες κι οι λωποδύτες/ζητιάνοι πόρνες και προφήτες/στην αγορά θα τριγυρνούν//μπροστά στην πύλη θα σταθώ/με τις κουβέρτες στη μασχάλη/και πριν μ΄αρπάξει το ποτάμι / θα χαιρετήσω το φρουρό//χωρις τσαντήρι, χωρίς γραμμή/θα ξαναγράψω ιστορίες/θα τραγουδήσω ιστορίες/όταν θα βγω απ’ τη φυλακή»
 

 
Από: G.P., στις 01-04-2011:
Το τι θέλει να πει ο ποιητής δεν το γνωρίζουμε απόλυτα, αλλά βοηθάνε μερικά στοιχεία:
-Ο Σαββόπουλος συνελήφθη και φυλακίστηκε από τη χούντα δυο φορές,το 1967.
- Ο δίσκος "Βρώμικο ψωμί" κυκλοφόρησε το 1972.Σε αντιπαράθεση με τα λόγια του Σαββόπουλου, ιδού μια "δήλωση" απολυμένου από τη Γυάρο:
«Αφιχθείς εκ Γυάρου εκφράζω υμετέραν εξοχότητα (στον Παττακό απευθύνεται)θερμάς ευχαριστίας δι’ εξαίρετον μεταχείρισιν και αρίστην διαβίωσιν. Τα περί του αντιθέτου είναι όλα συκοφαντίαι των εχθρών της Πατρίδος μας. Διαβεβαιώ υμάς ότι θα εργασθώ αόκνως υπέρ ευοδώσεως έργου Εθνικής μας Κυβερνήσεως» (9/6/67)
- Το τραγούδι για να κυκλοφορήσει, έπρεπε να μην κοπεί από το συνεργείο λογοκρισίας της χούντας.Για το λόγο αυτό έπρεπε να είναι προσεγμένες όλες οι λέξεις του.
Εδώ αυτός ο εξαίρετος ποιητής δίνει ρεσιτάλ μιλώντας με συνειρμούς ώστε να μη μπορεί ο λογοκριτής να του κόψει λέξεις.
- Τα χρόνια εκείνα και η απλή αναφορά σε έννοιες όπως "φυλακή", "βουλή" , "δημοκρατία" , "λαός" κλπ ήταν αρκετή για να συγκεντρώσει πάνω σου το ενδιαφέρον της ασφάλειας.
- Ο Σαββόπουλος τις ώρες που τον είχαμε ανάγκη ήταν παρών και έκανε το καθήκον του. Ας είναι καλά.
 

 
Από: Μπαμπης, στις 11-02-2011:
φιλε Anonimus μηπως το μπερδευεις με το "Μακρυ ζειμπεκικο για το Νικο" παλι του Σαββοπουλου;
 

 
Από: Anonimus, στις 10-02-2011:
Χαίρετε σε όλους,

Το κομμάτι γράφτηκε για τον Νίκο Κοεμτζή.
 

 
Από: dupakos, στις 28-12-2010:
ουτε ενας υποψιαστηκε για τι πραμα μιλαει το τραγουδι !!!
για να δουμε στο μελλον ?!
παντως ειστε πολυυυμακρια ολοι
μνα πολυυυυυυυυυ μακριααααααααα
 ....
 

 
Από: Θανάσης, στις 11-06-2010:
αλήθεια είναι γιάννη. είσαι 96άρης? κι εγώ...
 

 
Από: yiannis 96, στις 23-02-2010:
Papakonstantinou,Maxairitsas,Savvopoullos..... Oi kaliteroi tragoudistes....!!!
 

 
Από: Nikoa Rodos, στις 18-01-2010:
http://www.youtube.com/watch?v=Hs2TiTaNFp4
 

 
Από: tsoglanos17, στις 22-07-2009:
wpa paidia, an to exei kaneis apo Malama to thelwwww!!!!
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 29-05-2009:
re pedia poli to psaxnete to 8ema...to tragoudi enai katapliktiko kai poli siginitiko...gamato!!!ti shmasia exei ti ekane o sabbopoulos?shmasia exei pos egrapse ena uperoxo tragoudi!!!!!!!!!!!!terma...
 

 
Από: konstantinos, στις 16-04-2009:
kaloi oloi oi kallitexnes pou anaferate alla tin kaliteri ektelesi tin exo akousei mono mia fora kai einai apo ton VASILI PAPAKONSTANTINOU.
 

 
Από: GIANNIS N, στις 10-04-2009:
ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ SS.ΔΕΝ ΔΙΑΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΛΙΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑΝ ΣΕ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ.Π.Χ ΡΙΤΣΟΣ.ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΜΕ ΥΓΕΙΑ.
 

 
Από: αρης, στις 30-03-2009:
στο ξενη ειναι Αm αντι για Em
 

 
Από: ss, στις 24-03-2009:
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΟΥ ΓΕΝΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΕΣ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ. ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ!!! ΚΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ!ΕΚΤΙΜΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ. ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΛΥ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΜΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕ ΟΤΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕ ΝΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΕ ΠΑΡΑΤΑΞΕΙΣ ... ΜΗ ΑΡΙΣΤΕΡΕΣ!!!!
 

 
Από: GIANNIS N, στις 24-02-2009:
ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΗΘΕΛΑ ΕΔΩ ΚΙ'ΑΡΚΕΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ...ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙ'ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΑΝΟΙΞΕΙ.ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ,ΟΤΙ,ΤΟ ΠΩΣ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ.ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΝΙΟΝΙΟΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ...ΜΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΑΚΟΥΣΜΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.ΤΟ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΥΡΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ Η ΤΗ ΜΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥ.ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ.ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ ΜΟΝΟ ΣΑΝ ΤΡΑΓΟΥΔΟΠΟΙΟ ΚΙ'ΟΧΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΔΗΛΩΝΑΝ ΜΕΓΑΛΟΙ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΟΤΑΝ Ο ΛΑΟΣ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΠΟΔΙ.ΣΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΤΟ 74 ΣΤΟ ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΤΑΙΝΙΑ ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΚΟΥΝΔΟΥΡΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ",ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΚΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΣΤΙΓΜΑΤΙΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΞΕΧΑΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΕΞΩΧΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΙΘΑΝΟΝ.ΜΗ ΜΠΑΙΝΕΤΕ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ.ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΑΥΤΗ Ο ΞΥΛΟΥΡΗΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΟΛΩΝ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΞΥΛΟ ΠΟΥ ΕΦΑΓΕ...ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΛΟΙ.
 

 
Από: jason, στις 29-12-2008:
to tragoudi ypotithetai oti einai mia afhghsh tou dymostheni pou apo oti thimamai apo ena ntokimanter itan kapoios skeptomenos stin arxaia ellada o opoios eixe fylakistei apo to tote kathestws. ama prose3eis exei kai alla stoixeia pou parapempoun se ekeini tin epoxi-Ereipia tis Olynthou- akrivws epeidi ithele na moiazei oti anaferetai ston dymostheni kai oxi ston idio ton savvopoulo- pou ousiastika ayto isxyei ama deis ta proigoumena sxolia mou-epeidi an to egrafe gia ton eayto tou i logokrisia den tha to afine na ekdothei.Den einia kai i kalyteri apantisi pou tha mporouses na pareis opote opoiosdipote thelei na symplirwsei kati tha to ektimousa ki egw mazi me ton filo Pano :)
 

 
Από: Πάνος Τσαουσίδης, στις 19-11-2008:
Παρακαλώ αν καποια φίλη ή φίλος γνωρίζει ποιά λέξη κρύβεται πίσω από τον τίτλο να μου λύσει την απορία.Ευχαριστώ.Πάνος Δράμα
 

 
Από: βαρκάρης, στις 04-11-2008:
Το 'πας τα λιανουχουρταρούδια' το διασκεύασε δεν το έκλεψε...Έκλεψε απ το εξωτερικό! Όπως τους στίχους απ το 'εγερτήριο' (Γαλλία) τη μουσική απ τη 'συννεφούλα' (Ιταλία, σάουντρακ ασπρόμαυρης ταινίας(sic εκτός από 1 νότα!)) κ.ά.
Το Δημοσθένους λέξις τελικά είναι 4/4 ή εχει μέτρα με άλλο χρόνο???
 

 
Από: zamanfoutistas, στις 03-10-2008:
pes ta re GIANNIO2810 o savvo panta edine pono me tis mousikes tou. kaneis allos de grafei kommati me panw apo 7 akornta.ti kota.
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 03-07-2008:
Katarxin min psaxnete na vrite pou anaferete to tragoudi erminefste to opos sas ekfrazi esas.To tragoudi ine katapliktiko.Oson afora tis dytikes synikies tous pyx lax ke den ksero ego pion allo pantote pisteva oti o tragoudopios erminevi ta tragoudia me ton pio omorfo tropo opia ki an ine i foni tou.Oson afora tin epanastatikotita tou savvopoulou ine epanastatis megalos. Den diliase na ta vali me to katestimeno tis exousias ala ke me to katestimeno tou laou. Episis as min berdevoume tin enoia tou epanastati ke tou antistasiakou.Epanastatis ine aftos pou diatiponi kati neo pou mexri tote emene agnosto. Mia leptomeria akomi: Ton savvopoulo ontos ton kanan lioma sto ksilo ton avgousto tou '67 opou ke filakistike.
 

 
Από: Otsioy, στις 04-06-2008:
Ολες οι επισημάνσεις για τα γεμίσματα του JaNick είναι σωστές
Επιπλέον το γύρισμα σε E γίνεται αμέσως Ε7 (στο "νεία" της λέξης "καφενεία") και τo γεμισμα του Am που ακολουθεί είναι Am4-Am. Μετά ακολουθεί D7 και όχι απλό ματζόρε.
 

 
Από: ΝΕΑ ΓΕΝΙΑ ΡΟΚΙΑΣ, στις 25-05-2008:
ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ ΣΕ 4 ΖΩΕΣ ΑΝ ΣΟΥ ΔΙΝΟΤΑΝ Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ...ΔΙΟΤΙ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΑΣ ΤΟΝ Η ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΘΑΥΜΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣ...ΕΤΣΙ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ...ΔΙΟΝΥΣΗ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ..ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ Η ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΨΥΧΗΣ...ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ..ΑΔΡΑΞΕ ΤΗΝ ΜΕΡΑ..
 

 
Από: JaNick, στις 11-05-2008:
Πάντως στο συγκεκριμένο σημείο μπαίνει με Μι7... Μέχρι να πάει σε Λα-... Τώρα στο κομμάτι στο τέλος έχει ένα D-Dsus4-D-Dsus2-D-Dsus2-Em...
 

 
Από: mauroprovatos, στις 06-05-2008:
σε καποια σημεια αντι για Ρε εχει Ρε7.. αθτη π ειναι e-2 b-1 c-3 d-0 a-x E-x ....
Πχ στο "τα καφενεια ολα κλειστα, κι οι φιλοι μου"
αλλα δν μπορω να διακρινω που...χελπ?
 

 
Από: TSILI27, στις 06-05-2008:
ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΗ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗ ΘΕΣΗ ΜΕ ΛΥΠΗ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΡΙΝΟΥΝ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ ΚΑΝΟΥΝΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΣΙΣΤΟΜΟΥΤΡΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΟΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕΣ. ΤΟ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙΣ ΤΟ ΆΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΠΡΑΓΜΑ. ΤΟ ΝΑ ΠΟΛΕΜΑΣ ΑΓΝΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΟ. ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ - ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ - Ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ, Η ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ. ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΦΤΩΧΕΙΑ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΒΙΑ, ΕΙΤΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΒΙΑΣΜΟΣ Η ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΆΛΛΟ.
 

 
Από: road, στις 04-04-2008:
o savopoulos pragmati exefrase mia dynamiki merida tis neolaias kai pisteuo edose polla sto tragoudi genikotera.den xero omws posa akrivws pire gia na petaxei sa skyli(opws leei kai o gaifilias sto"wdi ston dionisi"to parelthon toy.o sygekrimenos tragoudopoios ehei kanei poles koutsoukeles apo to parelthon mehri simera kai synehizei aptoitos!
 

 
Από: Γιαννης Φλωρινα, στις 23-03-2008:
Οσοι σχολιαζουν και γραφουν εδω πρεπει να ειναι πιο αυστηροι με τον εαυτο τους και οχι με τους αλλους.Αν καποιος μπορει να κατηγορησει τον Σαββοπουλο για κατι ειναι οτι μπορουσε να προσφερει πιο πολλα,τουλαχιστον στα τελευταια χρονια. Τον ειχαμε-και τον εχουμε-αναγκη.Ελπιζουμε να κανει κατι καλο.
 

 
Από: Dem, στις 21-02-2008:
Πολύ ωραία εκτέλεση είναι και στο live Νταλάρας-Παπακωνσταντίνου στο Αττικόν.!
Όσο για τα πιο πάνω σχόλια, το τι είναι ο Σαββόπουλος και το τί έκανε και το τί πίστεψε δεν έχει σημασία όπως και αν ήταν τα πράγματα. Αυτό που έχει σημασία ειναι το τραγούδι, τι λέει γενικά και τί λέει στον καθένα! Πολλοί συγγραφείς ήταν μεθύστακες αλλά τα κείμενα τους ήταν υπέροχα, απατεώνες έγραψαν καταπληκτικά τραγούδια, εγκληματίες έδωσαν πράγματα πνευματικά που προσφέρουν στον κόσμο κλπ κλπ. Ακόμα και κάποιες αλήθειες μπορεί να είναι μύθοι αλλά δεν έχει σημασία, φτάνει να σημαίνουν κάτι!
 

 
Από: SADON, στις 05-02-2008:
ΥΠΑΡΧΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΟΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ Ο ΣΑΒΟΠΟΥΛΟΣ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΗΣ.ΤΑ ΛΙΑΝΟΧΟΡΤΑΡΟΥΔΙΑ(ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΛΕΝΕ ΤΟΝ ΖΩΝΑΡΑΔΙΚΟ ΑΥΤΟΝ) ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΓΝΩΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΚΛΕΨΕΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΕΤΣΙ......ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΟΥΡΓΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΞΕΙΣ ΛΙΓΟ ΤΟΥΣ ΣΤΟΙΧΟΥΣ ΤΟΥ(αν μπορεις να τους καταλαβεις).ΟΣΟ ΓΙΑ ΕΡΜΗΝΕΥΤΗΣ ΑΠΛΑ ΣΚΕΨΟΥ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΝΑ ΤΑ ΛΕΕΙ ΑΛΛΟΣ(μερικα οχι ολα οπως το ΤΙ ΕΠΑΙΞΑ ΣΤΟ ΛΑΥΡΙΟ).....Α ΚΑΙ ΑΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΚΛΕΦΤΕΣ ΨΑΞΕ ΣΤΟ ΦΟΙΒΟΣ....
 

 
Από: JaNick, στις 04-02-2008:
Στο δίσκο το λέει ξεκάθαρα... "Το φινάλε της Μαύρης Θάλασσας στηρίζεται σ'ένα ζωναράδικο χορό της Θράκης (γνωστό απο τη Δόμνα Σαμίου)" Αν δεν μας άρεσει ένας τραγουδοποίος δεν καθόμαστε να γράψουμε οτι μας κατέβει στο κεφάλι...
 

 
Από: Τέλης, στις 05-01-2008:
Είπε ποτέ ο Σαββόπουλος ότι τη μουσική για το <<τα παιδια με τα μαλλια και με τα μαυρα ρούχα>> την έγραψε αυτός;;; Ειλικρινά δεν το νομίζω. Αν ήταν κλέφτης, ναι θα έλεγε ότι είναι δική του η μουσική. Αλλά δεν είναι έτσι...
Ούτε και το Ντιρλαντά λέει ότι έγραψε τη μουσική.
 

 
Από: Michael, στις 02-01-2008:
Λοιπόν παιδια κάθεστε και ασχολείστε με τον μεγαλύτερο <<κλέφτη>> μουσικής που εχεί να επιδείξει η Ελλάδα.Θεώρησαν τον Σαββόπουλο επαναστάτη με το τραγούδι που λεεί για <<τα παιδια με τα μαλλια και με τα μαυρα ρούχα>> το οποίο ομως ειναι και αυτό κλεμμενο.Ειναι θρακιώτικο.Ο ανθρωπος αυτός δεν ήταν αντιστασιακός και δεν ειναι και πολύ μεγάλος συνθέτης ούτε μεγάλος στιχουργός ούτε μεγάλος ερμηνευτής!!!!!!!!!!
 

 
Από: JaNick, στις 18-12-2007:
Ευχαριστώ βασίλη για την επιβεβαίωση...Απλά κύριοι να πώ, περι αντιστασιακών, οτι απο παλία τήθεται το θέμα του ποιά θα είναι η στάση του ποιητή-καλλιτέχνη στην αντίσταση..Γιατι αν ο Σαββόπουλος (ή οποιοσδήποτε άλλος) ήταν απλώς ένας απο αυτούς που βγαίναν στους δρόμους και έτρωγε ξύλο τι παραπάνω θα κατάφερνε?? Ο κάθε ποιητής αντιστέκεται με το δίκο του τρόπο που πολλές φορές είναι πιο πολύτιμος απο την κλασσική αντίσταση...
 

 
Από: Στεφανος, στις 29-11-2007:
Nee kitharode eisai o KALYTEROS! S agapw!!! Ola ta oraia tragoydia ta exeis grapsei edw... Na eisai kala!
 

 
Από: ss, στις 13-11-2007:
ΦΙΛΕ ΒΑΣΙΛΗ. ΚΑΤΑΡΧΑΣ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΣΟΥ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ. ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΑΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΟΤΙ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕ ΒΓΗΚΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ. ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ ΤΟΥ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝ ΓΕΝΕΙ. ΑΠΟΛΩΣ ΕΚΕΝΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ business man ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΛΙΓΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟ. ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ
 

 
Από: ΒΑΣΙΛΗΣ, στις 10-11-2007:
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ Ο ΦΙΛΟΣ janick ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ...ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΣΥΓΧΟΡΔΙΕΣ...ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΝ ss ΟΤΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΠΟΥ ΒΑΣΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Ο ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΣ,ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ''ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ''...Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ΕΞΕΦΡΑΣΕ ΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ,ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ Ο ΙΔΙΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ...ΔΕΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕ...ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΠΟΙΟΙ ΗΤΑΝ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΣ...
 

 
Από: ss, στις 10-09-2007:
file costi kai file Basili kai filh maria den ksero bebaia poy akribos basizeste gia na pisteyete ayta poy lete alla prosopiki moy gnomi einai oti kalo einai na min ta isopedonoyme ola
 

 
Από: JaNick, στις 26-08-2007:
Ακούστε και το Βρώμικο Ψωμί και μετά πείτε μου όλοι σας...Δυτικές Συνοικίες!! Έλεος..
Όσο για τις συγχοδρίες...
Η εισαγωγή είναι..Em-Emadd9-Em-Em7-Em6-Em...Τώρα το πώς θα το κάνετε αυτό?? Το μικρό σας δαχτυλάκι πρέπει να ταξιδέψει στα παρακάτω τάστα όσο θα κρατάτε την κλασσική Εm...2ο της 1ης 3ο της 2ης αμέσως 2ο της 2ης...Στη ουσία είναι η Εm απλά βάζοντας Φα#, Ρε και Ντο#...Όποιος θέλει ας μου στείλει mail για ένα αρχείο Power Tab που έφτιαξα...
Α, επίσης το Em7-Em6 υπάρχει ανάμεσα στο Em και στο C εκεί που λέει "Και αν βγώ απ αυτη τη φυλακή κανείς δεν θα με περιμένει" και στους αντίστιχους στίχους
 

 
Από: el, στις 17-08-2007:
ακου το και απο Μαλαμα και μετα πες μου για πυξ λαξ :D
 

 
Από: ..., στις 04-07-2007:
καταπληκτικη ειναι και η ερνηνια απο τους πυξ λαξ
 

 
Από: GIANNIO2810, στις 29-06-2007:
TO TRAGOYDI EXEI KAI POLLA ACCORDA ME EVDOMH....EDO EINAI GRAMMENO ISA ISA GIA NA AKOYSTEI...O SAVOPOULOS PANTA EKANE TH DIAFORA ME TIS OMORFES TOY PINELIES(SYGXORDIES)....
 

 
Από: μαρια, στις 22-05-2007:
συμφωνω με κωστη και βασιλη
 

 
Από: ΒΑΣΙΛΗΣ, στις 22-05-2007:
ΠΕΣ ΤΑ ΡΕ ΚΩΣΤΗ
 

 
Από: costis, στις 25-04-2007:
Το τραγούδι είναι από τα κλύτερα του, ο ίδιος ούτε πολύ ξύλο λεφαγε ποτέ, ούτε μεγάλος αντιστασιακός ήτανε στη χούντα. Μάλλον μεγάλος μπίζνεσμαν ήτανε....
 

 
Από: ΛΕΥΤΕΡΗΣ, στις 14-04-2007:
ΤΟ ΕΧΕΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟΝ ΣΤΙΧΟ..
ΑΝΤΙ "ΚΙ ΑΡΓΟΚΟΥΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ " ΛΕΕΙ "ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ'
 

 
Από: manos, στις 04-04-2007:
kati diabasa parapanw gia polytexnio kai pylh..
kamia sxesh omws!
h pylh ton fylakwn einai den einai dyskolo na to katalabei kaneis,pantws h makran kalyterh ektelesh einai ap tis dytikes synikies,makran omws!
cheers
 

 
Από: jason, στις 24-01-2007:
symfono me ss
 

 
Από: ss, στις 16-01-2007:
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΘΡΩΠΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΤΗΣ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ ΣΥΓΚΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΟΥΜΕ. ΒΕΒΑΙΑ ...ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ.ΕΛΕΟΣ!!!!
 

 
Από: giorgio, στις 19-12-2006:
επισης στο cd εχει και μια C.

C           D     C    Em
 κανεις δε θα με περιμενει

και παει λεγοντας...
 

 
Από: giorgio, στις 19-12-2006:
κι ερχομαι να συμπληρωσω οτι το εγραψε στο μυαλο του και το επανελαβε πολλες φορες για να το θυμαται ενω ηταν στην απομονωση κι ενω τον ειχαν τρελανει στο ξυλο.......
 

 
Από: horhe, στις 04-12-2006:
Simfwnw me jason. To tragoudi auto to skeftike o savvopoulos enw itan stin fylaki k dilwnei oti akoma k e3w apti fylaki,niwtheis fylakismenos. Episis, ehei pei o idios oti "afou egrapsa tetoio tragoudi katw apo tetoies sinthikes,paei,eimai tragoudopoios"..
 

 
Από: jason, στις 15-11-2006:
to tragoudi to empneystike o sabbopoulos otan htan kratoumenos apo tous xountikous.to egrapse mesa sto keli tou kai to yxographise molis eleutherothike
 

 
Από: Μiltos, στις 13-11-2006:
Το τραγούδι γράφτηκε για την περίοδο της Δικτατορίας(νομίζω) και για το Πολυτεχνείο .Ειδικά εκεί που λέει "μπροστά στην πύλη θα σταθώ.."
 

 
Από: briskoulas, στις 28-08-2006:
re paidia einai kommatara!pos tha to vro se tab????
 

 
Από: goofy, στις 19-07-2006:
Ναι ρε γιαννη, πες μας και μας γιατι γραφτηκε. Τι μας το κρατας κρυφό;
 

 
Από: riverside, στις 14-04-2006:
φοβερο τραγουδι...ενα απ' τα καλυτερα του σαββοπουλου...
 

 
Από: kostas, στις 27-03-2006:
apisteuto kommati.pragmatika apaixto.giati graftike?
 

 
Από: giannis, στις 10-02-2006:
agaphte sindarta to tragoudi legete dhmosthenous lexhs einai sto idio disko me ton mwro pou einai allo tragoudi (nomizw einai prwta to mwro kai meta h dhmosthenous lexhs sthn seira tou diskou)kai an boreis mathe giati grafike diaforetika steile mou e mail na sou pw
 

 
Από: sindarta, στις 24-11-2005:
to tragoudi legetai to mwro kai einai apo ton disko bromiko psomi