logo
Αναφέρετε λανθασμένο, ακατάλληλο ή προσβλητικό σχόλιο
Το σχόλιο:
 
Από: Tasos, στις 27-01-2024:
Στην ελληνική μουσική, το θεμέλιό της βρίσκεται στην κατανόηση του μείζονος χώρου.. Ο μείζον χώρος δεν είναι πολλές συγχορδίες είναι μερικές βασικές, ως μείζον χώρος θεωρείται ο χώρος που η φωνή μπορεί να κρατήσει ένα ίσο τόνο. Από εκεί και πέρα η φωνή μπορεί να κατατμήσει το μείζονα χώρο σε μερικότερους.. Μινόρε ή ματζόρε, ανάλογα με το τραγούδι, αυτό λέγεται χρωματισμός. Τα μέρη στην υφή της φωνής δεν είναι ίσα ακόμα και αν φαίνονται ίσα.. Οπότε και η κιθάρα δεν θεωρεί ίσα τα μέρη τα θεωρεί ακριβώς όπως τα θεωρεί και η ίδια η φωνή.. Οταν κατατμείται ο μείζον χώρος είτε φτιάνει ένα κυκλισμό είτε αφήνει ανοικτό τον κύκλο για να ξαναγυρίσει συνήθως σε ένα ανέβασμα...Χαρακτηριστικό τραγούδι είναι η πρώτη εκτέλεση του δεν με στεφανώνεις.. Εκεί βρίσκεις ένα πολύ ωραίο κύκλο που δεν κλείνει αλλά δημιουργεί χώρο για την επανέναρξη οπότε επιτρέπει το σόλο μπάσιμο και ειδικά σε εκείνο το τραγούδι το σόλο μπάσιμο δεν είναι ούτε ανέβασαμε ούτε κατέβασμα είναι ένα περίεργο ίσο.. Τα μινόρε και τα ματζόρε που χρωματίζουν το μείζονα χώρο της υφής της φωνής είναι ανάλογα με τον τραγουδιστή και φυσικά είναι εντός των φαστμάτων των επιλεγμένων κλιμάκων.. Μια εξαίρεση μοναδική που το φάσμα δέχεται ένα ματζόρε εκτός της επιλεγμένης κλίμακας είναι στο μην κλαις.. που μπορεί να μπει ένα στιγμικό B πριν το Βm... Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εκεί συμβαίνει αυτό.. Το έπαιξα με πολύ καλούς μουσικούς, είπαν ότι είναι ένα διαφορετικό τραγούδι αλλά το υιοθέτησαν.. Τους άρεσε...
Η κατανόηση του μείζονα χώρου δίνει τη δυνατότητα της άρτιας κατάτμησης σε μερικότερους μινόρε ή ματζόρε ή σε σόλο γέμισμα..
 
 
Το όνομά σας:
Το e-mail σας:
Επαλήθευση: (Παρακαλούμε εισάγετε τους παρακάτω χαρακτήρες)
 

Αιτιολογία: