logo

 
2006 - Χειμωνανθός

Χειμωνανθός

Χαρούλης Γιάννης

 

Μουσική/Στίχοι: /

Στις: 12-04-2007
(2.5/5.0, με 40 ψήφους)
 

Αξιολογήστε την παραπάνω καταγραφή του τραγουδιού:    Ακριβής     Λανθασμένη

Βρήκατε κάποιο λάθος; Δηλώστε το παρακάτω, ή χρησιμοποιήστε την Αποστολή Διόρθωσης.

 

Η χρήση επιτρέπεται μόνο για προσωπική μελέτη και για εκπαιδευτικούς λόγους.
Η παραπάνω καταγραφή δηλώνει την προσωπική γνώμη του αποστολέα για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να παιχτεί το παραπάνω τραγούδι.

 

Αλλαγή τόνου: ημιτόνια

Απόκρυψη συγχορδιών

Εκτύπωση

YouTube

Facebook

 

Σύμφωνα με τα στατιστικά μας, σας προτείνουμε να συνεχίσετε με ένα από τα παρακάτω τραγούδια:
 
Βρέθηκαν και άλλες εκδόσεις αυτού του τραγουδιού (ή τραγούδια με παρόμοιους στίχους):
 
 

Σχόλια / Διορθώσεις / Αφιερώσεις:
 
Από: George Barboudis, στις 03-10-2015:


ΧΕΙΜΩΝΑΝΘΟΣ


INTRO: Am  Fmaj7/5- (x4)


    Am         Bm/5-     C6    Bm/5-
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ … ΑΠΟΨΕ ΑΝΑΤΕΛΛΕΙ
    G         C6      Dm7        E   E7
ΑΡΙΣΜΑΡΙ ΚΑΙ ΜΕΛΙ … ΜΥΡΙΣΑΝ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
   Am            Bm/5-        C6       Bm/5-
ΚΙ ΕΓΩ ΚΟΙΤΑΖΩ ΣΙΩΠΗΛΟΣ … ΤΟ ΧΩΜΑ ΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ
        G       C6      Em        ½ INTRO  
ΣΑΝ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΑΝΑΜΜΕΝΟ … Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΝΑ

 Am         Bm/5-              C6             Bm/5-
ΦΙΛΙ ΓΥΡΕΥΩ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ … ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΤΑΧΤΗ
G                        C6     Dm7            E
ΜΑ ΑΠ’ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ Τ’ ΑΔΡΑΧΤΙ … ΣΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΟΠΕΙΣ
   Am          Bm/5-              C6     Bm/5-
ΣΑΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΟΡΤΟΦΥΛΛΑ … ΚΙ Η ΚΛΕΙΔΩΝΙΑ ΓΥΡΙΖΕΙ
  G          C6      Em             ½ INTRO  
ΑΕΡΑΣ ΜΟΥ ΣΦΥΡΙΖΕΙ … ΑΝ ΕΡΘΕΙΣ, ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ


CHORUS:
  Am             Fmaj7        Am            Fmaj7
ΓΔΥΣΟΥ ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ … ΠΑΡΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΠΛΥΣΟΥ
Dm7           G       Dm7           C
Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΘΥΜΗΣΟΥ … ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΝΘΟΣ
    Am         Fmaj7    Am              Fmaj7
ΤΗ ΛΥΠΗ ΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΗΣΑ … ΣΕ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΑ
Dm7            G     Em                INTRO  
Σ’ ΑΦΗΝΩ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ … ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΣΤΟ ΦΩΣ

   Am                Bm/5-     Am           Bm/5-
Η ΑΓΑΠΗ, ΦΟΒΟΥΣ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ … ΔΕΙΠΝΑ ΠΡΟΤΟΥ ΡΑΓΙΣΕΙ
 G               C6       Dm7        E
ΣΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΤΟ ΞΩΚΛΗΣΙ … ΑΓΙΑΖΕΙ Η ΕΡΗΜΙΑ
   Am            Bm/5-      Am          Bm/5-
ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΘΛΙΨΗ ΠΟΥ ΖΗΤΩ … ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΣΗΜΑΔΕΨΕΙ
G               C6       Em           ½ INTRO  
ΤΟ ΦΩΣ ΠΡΙΝ ΒΑΣΙΛΕΨΕΙ .… ΘΑ Σ’ ΑΡΝΗΘΩ ΞΑΝΑ


FINALE:  Am
 

 
Από: George Barboudis, στις 03-10-2015:


ΧΕΙΜΩΝΑΝΘΟΣ


INTRO: Am  Fmaj7/5- (x4)


    Am          Dm/B     C6     Dm/B
ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΣΤΟΝ ΕΡΩΤΑ … ΑΠΟΨΕ ΑΝΑΤΕΛΛΕΙ
    G         C6      Dm/F       E   E7
ΑΡΙΣΜΑΡΙ ΚΑΙ ΜΕΛΙ … ΜΥΡΙΣΑΝ ΤΑ ΒΟΥΝΑ
   Am            Dm/B         C6       Dm/B
ΚΙ ΕΓΩ ΚΟΙΤΑΖΩ ΣΙΩΠΗΛΟΣ … ΤΟ ΧΩΜΑ ΤΟ ΒΡΕΓΜΕΝΟ
        G       C6      Em        ½ INTRO  
ΣΑΝ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΑΝΑΜΜΕΝΟ … Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΟΝΑ

 Am         Dm/B               C6             Dm/B
ΦΙΛΙ ΓΥΡΕΥΩ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ … ΚΙ ΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΣΤΑΧΤΗ
G                        C6     Dm/F           E
ΜΑ ΑΠ’ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ Τ’ ΑΔΡΑΧΤΙ … ΣΑΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΟΠΕΙΣ
   Am          Dm/B               C6      Dm/B
ΣΑΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΟΡΤΟΦΥΛΛΑ … ΚΙ Η ΚΛΕΙΔΩΝΙΑ ΓΥΡΙΖΕΙ
  G          C6      Em             ½ INTRO  
ΑΕΡΑΣ ΜΟΥ ΣΦΥΡΙΖΕΙ … ΑΝ ΕΡΘΕΙΣ, ΜΗΝ ΑΡΓΕΙΣ


CHORUS:
  Am             Fmaj7/5-     Am           Fmaj7/5-
ΓΔΥΣΟΥ ΚΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ … ΠΑΡΕ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΠΛΥΣΟΥ
Dm7           G       Dm7           C
Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΘΥΜΗΣΟΥ … ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑΝΘΟΣ
    Am       Fmaj7/5-   Am              Fmaj7/5-
ΤΗ ΛΥΠΗ ΤΗΝ ΚΑΤΟΙΚΗΣΑ … ΣΕ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΜΕΡΑ
Dm7            G     Em                INTRO  
Σ’ ΑΦΗΝΩ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ … ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΒΡΩ ΣΤΟ ΦΩΣ

   Am                Dm/B      Am            Dm/B
Η ΑΓΑΠΗ, ΦΟΒΟΥΣ ΚΑΙ ΟΝΕΙΡΑ … ΔΕΙΠΝΑ ΠΡΟΤΟΥ ΡΑΓΙΣΕΙ
 G               C6       Dm/F       E
ΣΤΟΥ ΠΟΝΟΥ ΤΟ ΞΩΚΛΗΣΙ … ΑΓΙΑΖΕΙ Η ΕΡΗΜΙΑ
   Am            Dm/B       Am           Dm/B
ΚΙ ΕΓΩ ΜΙΑ ΘΛΙΨΗ ΠΟΥ ΖΗΤΩ … ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΣΗΜΑΔΕΨΕΙ
G               C6       Em           ½ INTRO  
ΤΟ ΦΩΣ ΠΡΙΝ ΒΑΣΙΛΕΨΕΙ .… ΘΑ Σ’ ΑΡΝΗΘΩ ΞΑΝΑ


FINALE:  Am
 

 
Από: Johnnys, στις 21-09-2015:
Loipon to kommati exeo ws eksis... 
Couple prwto. : Am F Am F G C Dm E,  
               Am F Am F G C FG Am (X2) 
Refrain.      :Am G Am G C G Dm E
 - //-        :Am G Am G C G FG Am. 
Kai opoios den kserei apo mousikh na mhn anevazei tragoudia giati autoi pou theloun na mathoun swsta mathainoun lathos.
Parte kai kamia Armonia...  Den einai kako...
 

 
Από: tomas28 , στις 07-09-2015:
ωραιος ο begas sωστη εκτελεση
 

 
Από: Μάκης, στις 30-11-2013:
@angekth Εννοείται πως είναι ενδιαφέρον και να μας πει κάποιος τα γεμίσματα..ο μισό τραγούδι είναι αυτό..
 

 
Από: Βάνδουλας, στις 27-02-2012:
Ο Χαρούλης έχει ενώση με την Κρητική του φωνή και το λαούτο του, το έντεχνο με το παραδοσιακό κρητικό ύφος με τέτοια υπέροχα αποτελέσματα. Σχόλια του στυλ "ξεφτίλα" κτλ (αναφέρομαι στους πιο πάνω), δεν χωράνε σε κανένα είδος μουσικής και τέχνης. Οι τέχνες είναι για όλους και καθένας την αντιλαμβάνεται διαφορετικά.
 

 
Από: Gmakris, στις 21-01-2012:
Am              Fmaj7
Φθινόπωρο στον έρωτα
Am        Fmaj7
απόψε ανατέλλει
G            F
αρισμαρί και μέλι
Dm             Em
μύρισαν τα βουνά
Am             Fmaj7
κι εγώ κοιτάζω σιωπηλός
Am             Fmaj7
το χώμα το βρεγμένο
G               Fmaj7?
σαν κάρβουνο αναμμένο
Em          Am
η ομορφιά πονά

Am               Fmaj7
Γδύσου κι από τα μάτια μου
Am            Fmaj7
πάρε νερό και πλύσου
Dm            G
ο χωρισμός θυμήσου
Dm         C
είναι χειμωνανθός
Am            Fmaj7
την λύπη την κατοίκησα
Am              Fmaj7
σε νύχτα και σε μέρα
Dm             G
σ’ αφήνω στον αέρα
Em                Am
για να σε βρω στο φως

Kata ti gnomi mou!!
 

 
Από: angekth, στις 14-01-2011:
εμενα η δευτερη συγχορδια μου κανει για ελλατωμενη F, αρα ξεκιναει καπωςσαν..

   Am         Fdim          Am        Fdim
e|-----------------------------------------------5---
B|--------1------------0---------1-------------5-----
G|------2---2--------0---------2---2-----------------
D|----2------------3---------2--------------3--------
A|--0------------2---------0--------------2----------
E|-------------1------------------------1------------

το ιδιο και για αναμεσα σε  couple η refrain,  με λιγο γεμισματα.αν καπιος το βρει ενδιαφερων ας πει να τα γραψω
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 20-05-2010:
Am               G         Am              G  
Γδύσου κι από τα μάτια μου πάρε νερό και πλύσου
F             G    Dm            C
ο χωρισμός θυμήσου είναι χειμωνανθός
   Am          G      Am               G  
Τη λύπη την κατοίκησα σε νύχτα και σε μέρα
F              G   Em                Am
σ’ αφήνω στον αέρα για να σε βρω στο φως
 
sorry gia ti copy paste apla exei ena lathaki nomizo sto teleioma toy xeimonanthos --- gia ton begas.... olo sosto
 

 
Από: αντρεας, στις 25-10-2008:
Γιαννη Β, πολλη κριτικη εχει πεσει για πες μας τι εχεις γραψει εσυ..η εγω η ολοι οι αλλοι που ξερουμαι καλα να κρινουμαι αυτους που ειναι ευκολοι στοχοι? για τουτο πρεπει να ειμαστε προσεκτικοι και μην πετουμε στα συννεφα παιδια
 

 
Από: τομ, στις 23-03-2008:
απο το ομωνυμο δισκο του χαρουλη χειμωνανθος ειναι...
 

 
Από: Shaman, στις 19-03-2008:
Προς συχνανθρωπους

Οταν την ψαχνεις πολυ με τα τραγουδια τα τραγουδια σου γυρνανε την πλατη και δεν σου μιλανε.
 

 
Από: Σπύρος, στις 07-03-2008:
Βρε παιδιά η μουσική όπως και όλες οι μορφές τέχνης, είναι υποκειμενική. Γιατί διαφωνείτε για κάτι που είναι υποκειμενικό? Με άλλα λόγια.....ο καθένας όπως τη βρίσκει. Πρέπει να δικαιολογήσει και γιατί του αρέσει ό,τι είναι αυτό που του αρέσει?
 

 
Από: μεσηλιξ εφηβος, στις 04-02-2008:
να προσθεσω ενα λιθαράκι σ'αυτό το μεγάλο τραγούδ: όπου Εm 
                                      Ε
δοκιμάστε Ε, και στο ρεφρεν "χειμωνανθός"
 

 
Από: Πριγκηπέσα, στις 30-11-2007:
Ο Γιάννης χαρούλης είναι ένας σοβαρός καλλιτέχνης, χαμηλών τόνων, αντισταρ και θα συνεργαστεί με τον ΘΑΝΑΣΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ... Τα λόγια ειναι περιττά... Απλά τέλειος...
 

 
Από: marsvolta32, στις 19-11-2007:
 Κατά την ταπεινή μου άποψη οι συγχωρδίες μου ακόγονται μια χαρά! Ο καθένας φίλος της μουσικής τέχνης απολαμβάνει το κάθε κομμάτι όπως αυτός νιώθει!!!
 Ο Γιάννης ο Χαρούλης είναι ένα πολύ καλό παιδί και εύχομαι να πορευτεί έτσι και στην υπόλοιπη καριέρα του. Ο Θεός να τον έχει καλά αυτόν και η οικογένειά του. Όσο για τη φωνούλα του είναι μαγική! Γειά σου Γιάννη Παλικάρι!
 

 
Από: adams25, στις 22-10-2007:
ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΧΑΡΟΥΛΗ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΠΑΝΙΖΟΥΝ.ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΣΑΒΟΥΡΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΚΛΥΖΕΙ ΣΥΝΕΧΩΣ, ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΑ ΑΥΤΙΑ ΜΑΣ!ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΕΑ ΑΠΟ ΝΟΤΕΣ Κ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΣΟΛ,ΟΜΩΣ ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΖΩ ΠΑΝΤΑ ΟΤΑΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΤΙ ΣΥΓΛΟΝΙΣΤΙΚΟ,ΟΠΩΣ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ ΧΑΡΟΥΛΗ.ΑΠΕΧΘΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΦΤΗΝΟ Κ ΕΥΤΕΛΕΣ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙΣ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΠΙΕΙΣ ΜΠΟΜΠΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΠΑΣΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΙΝ.
 

 
Από: Doctor72, στις 18-10-2007:
gia tin diafonia ton pio pano>>> Kai poioi eiste eseis ore kleftopoula pou tha krinete o kathenas apo tin meria tou, to Elliniko tragoudi??
Akouste afto pou goustarete kai aggizei tin psyxi sas kai afiste tis filosofies kai tin "xristomatheia".
Magkes..."opos tin vgazei o kathenas kathari" edo pou ftasame.
 

 
Από: bizzzzz@yahoo.gr, στις 15-10-2007:
συμφωνω με τα παραπανω οσον αφορα ορισμενους φτασμενους καλλιτεχνες οτι αλλιως το επαιζαν κι αλλιως αποδειχτηκαν στο τελος...αλλα δε νομιζω οτι δε φενοντουσαν τι ητανε..μπαμ κανανε απλως ηθελε μια πιο διεισδυτικη ματια...πραγματι τραγουδαγαν και τους ποιητες και δηθεν κουλτουρα και τελικα ηταν αρπαχτικα,,ειδικα ορισμενες μεγαλοκυριες του εντεχνου χωρου...ευτυχως υπαρχουν και εξαιρεσεις οπως ασ πουμε η ελενη βιταλη,,,μια απιστευτη ερμηνευτρια που ποτε δεν εκκμεταλευτηκε καταστασεις και ειναι και η καλυτερη μακραν κι ας μην ειναι στη δημοσιοτητα πολλα χρονια τωρα,,,,
 

 
Από: kitsos, στις 12-10-2007:
ο χαρουλης εχει ταλεντο.και μοιαζει αρκετα στον ξυλουρη. σε κατι ομως ειναι μεγαλυτερος.ειναι μεγαλυτερη ψωναρα.αρκει να τον κοιταξεις 1 δευτερολεπτο για να το καταλαβεις.και αυτο το ψευτικο συνεσταλμενο χαμογελο του καλου παιδιου!!φτανει πια με τα καλα παιδια τουλαχιστον ο νταλαρας φαινεται τι ειναι.
 

 
Από: νικολας, στις 11-10-2007:
και δεν ειναι βεβαια μονο ο νταλαρας-"προτυπο νεων καλλιτεχνων" αλλα και διαφορες μεγαλοκυριες του "ποιοτικου χωρου"....ο νοων νοειτω ....δυστυχως ολοι μας καποτε πιστεψαμε οτι καποιοι καλλιτεχνες ειχαν ηθος, ουσια και βαθος...μαλιστα μερικοι εγιναν και συμβολα απ τον ελληνικο λαο..και τελικα τι απεδειχθη στην πορεια? τα συμβολα του ελληνικου τραγουδιου ,"οι μεγαλοι καλλιτεχνες με τις φωναρες και τις ψυχαρες" δεν ηταν παρα κατι αρπακτικα που απλως διψουσαν για δοξα και χρημα και για να επιβληθουν μεταμφιεστηκαν σε "ποιοτικα περιστερακια"...τα τελευταια χρονια πια ξεμπροστιαστηκαν εντελως...λενε ο,τι τραγουδια βρουν προκειμενου να παραμεινουν στην επικαιροτητα,,συνεργαζονται ακομα και με σκυλια με διαφορα γελοια προσχηματα (μεχρι τραπεζες διαφημιζουν μερικοι)..και τι δεν κανουν..και τραγουδαγαν καποτε και τους ποιητες μας παναθεμα τους...και μεις οι αφελεις τους πιστευαμε....
 

 
Από: νικολας, στις 11-10-2007:
sxetika me th diafwnia pio panw kai oson afora ton ntalara mporei na symfvnoyme oloi(ws koino) oti h stash toy ine kseftila kai exei kapileytei ta panta sto elliniko tragoydi omvs na exete ypopsin oti para polloi neoi kallitexnes( o theos na toys kanei!)toy legomenoy "entexnoy" ton ntalara ton exoyn gia protypo kai epithymoyn diakaws na apoktisoyn th doksa toy kai kyriws ta fraga toy...thelo na po oti "entexno kai poiotiko" kallitexnh de se kanei apla mia tabela alla h stash soy apenanti sta pramata kai oi epiloges soy...
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 28-08-2007:
Οχι έχεις δίκιο begas στις διορθώσεις σου,μια χαρά ακούς!!
 

 
Από: begas, στις 07-08-2007:
Am               G         Am              G  
Γδύσου κι από τα μάτια μου πάρε νερό και πλύσου
F             G    Dm            Am
ο χωρισμός θυμήσου είναι χειμωνανθός
   Am          G      Am               G  
Τη λύπη την κατοίκησα σε νύχτα και σε μέρα
F              G   Em                Am
σ’ αφήνω στον αέρα για να σε βρω στο φως
 

 
Από: begas, στις 06-08-2007:
ενημερωτικά το αρισμαρί είναι το δεντρολίβανο
(για όσους αναρωτιούνται)
 

 
Από: begas, στις 06-08-2007:
diafwnw elafrws me tis sygxordies 
(isws vevaia na min akouw kai kala giati perasan ta xronia)
[isws mperdeyw ta re- me ta fa+]

dokimaste to opws parakatw kai me dirthwnete an lanthanw

   Am          Dm    Am       Dm
Φθινόπωρο στον έρωτα απόψε ανατέλλει 
G            C    Dm            Em
αρισμαρί και μέλι μυρίσαν τα βουνά
    Am         Dm       Am             Dm
κι εγώ κοιτάζω σιωπηλός το χώμα το βρεγμένο
G                C    Em          Am
σαν κάρβουνο αναμμένο η ομορφιά πονά

tha synexisw se allo post me tis diafwnies mou gia to refren
 

 
Από: Turin Turambar, στις 12-06-2007:
Φυσικά και σέβομαι το διαφορετικό, και δεν προσπαθώ να επιβάλλω την άποψη μου στη δική σου. Συμφωνώ πως οι καλλιτέχνες που προανέφερες είναι φοβεροί, και ως καλλλιτέχνες, και ως άτομα φαντάζομαι, κρίνοντας απ' τη στάση ζωής τους. Σχετικά με το Σαββόπουλο, απ' τη στιγμή που έχει αποσυρθεί εδώ και χρόνια απ' την ενεργό δράση, δεν μπορώ να καταλάβω τι περιμένεις απ' αυτόν. Όσο για τις εμφανίσεις στην τηλεόραση, εσύ μερικά μηνύματα πιο πάνω τις αναφέρεις σαν τρόπο επιβίωσης του καλλιτέχνη, εκτός αν παρερμήνευσα αυτά που γράφεις. Τέλος πάντων, έχουμε γεμίσει το τραγούδι με σχόλια άσχετα με αυτό, και καλό θα ήταν να το τελειώνουμε αυτό το παραμύθι. Κράτα την άποψή σου κι εγ΄ψ κρατώ τη δική μου. Απλά (είναι πρόταση, ούτε καν συμβουλή), μήπως θα έπρεπε να σκεφτείς ό,τι οι καλλιτέχνες που ανέφερες ανήκουν σε ένα είδος το οποίο ο Σαββόπουλος, μαζί βέβαια με τον Παπάζογλου και το Χατζιδάκι, ξεκίνησαν στην Ελλάδα, και χωρίς αυτόν ίσως οι καλλιτέχνες που ανέφερες να μην υπήρχαν;;;
 

 
Από: Γιάννης Β, στις 11-06-2007:
καλομοίρα(δεν εχω τπτ με την κοπέλα),με συναυλίες στη κυπρο,με εμφανίσεις στην τηλεόραση για να πουλάνε δίσκους.Οπως είπαμε εε,ενα ενα τα βήματα και όλα θα πάνε μια χαρά.Στο υπόσχομαι!!!!!!!
 

 
Από: Γιάννης Β, στις 11-06-2007:
Εγω το έστειλα αλλα απο τα νέυρα μου δεν εγραψα όνομα.ΣΥΝΕΧΙΖΩ
Τον 
Σαββοπουλο και το κάθε Σαββοπουλο Δεν τον ειχα ανάγκη πριν 2 δεκαετίες που η αντίδραση ηταν και λιγο της μοδας.Τωρα τον θέλω που φτάσαμε πατο.Τώρα στα δύσκολα παλικάρι μου,κατάλαβες.Βλ Αγγελάκα,Παυλίδη,Θ.Παπακωσταντινου,Ντινο Σαδίκη.Καλλιτέχνες που δεν ξεπουλάνε τον αγώνα τους με καμια
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 11-06-2007:
Ρε παιδί μου έκανα πως δεν διάβασα καλά την προηγούμενη φορά (Τι είναι αυτά που λες ρε;; Είσαι καλά;Να είσαι πιο προσεκτικός) αλλα τώρα οχι ρε φίλε δεν σε ξέρω και απο χθές για να σε συγχωρήσω.!1.Μάθε να σέβεσαι τη διαφορετικότητα 2.Αφου κατανοήσεις οτι ο καθένας έχει και πρέπει να έχει το δικαίωμα να εκφράζεται ,μάθε οτι ενας ανθρωπος κρίνεται στα δύσκολα,οταν η παρουσία του έχει ουσιαστικό λογο ύπαρξης.Τον
 

 
Από: Turin Turambar, στις 11-06-2007:
Όταν εξετάζεις κάποιον σαν καλλιτέχνη προφανέστατα θα δώσεις βάση στη φωνή του και στα τραγούδια που διαλέγει να πει. Σ' αυτόν τον τομέα, για μενα τουλάχιστον, ο Χαρούλης είναι σε πολύ καλό επίπεδο, αν λάβεις υπ' όψιν τα τραγούδια του, και σε άριστο αν λάβεις υπ' όψιν τη φωνή του. Τώρα, αν θέλεις να τον εξετάσεις σαν άνθρωπο πρέπει να τον γνωρίσεις πρώτα (πιστεύω). Πάντως απ' τη στάση που κρατάει απέναντι στα ΜΜΕ και στους άλλους καλλιτέχνες, με τη σεμνότητά του, και απ' όσο έχω καταλάβει, πρόκειται για καλό παιδί και με ήθος, και δεν ξέρω από που κι ως που μιλάς λες και ο Χαρούλης είναι κανένας Σαρμπέλ ή κανένας Ρουβάς. Απέχουν παρασάγκας εκατό. Συμφωνώ μαζί σου πως ο Νταλάρας είναι ξεφτίλα. Πάντως το ό,τι ο Χατζιδάκις πέθανε δεν αναιρεί το έργο του. Και, τέλος, αν ο Σαββόπουλος δεν έχει πάθος και στάση απέναντι στα πράγματα, με τραγούδια όπως η Δημοσθένους Λέξις, η Ζωζώ, και πάρα πολλά άλλα, τότε ποιος έχει; Να είσαι πιο προσεκτικός προτού διατυπώσεις άποψη. Αυτά, και με συγχωρείς για τον τόνο μου.
 

 
Από: Γιάννης Β, στις 09-06-2007:
Δεν διαφωνώ στο οτι ο Χαρούλης ισως να ειναι οτι καλύτερο έχουμε αυτη τη στιγμη απο αποψη φωνής.Αν ομως βάζεις πιο πάνω τη
φωνή σ εναν αρτίστα παρά τη στάση το ήθος και τις αξίες εχει τοτε δν εχουμε κατι κοινο για συζητηση.Προτιμω καλλιτεχνες με μουσικοτητα και παθος και σταση απέναντι στα πραγματα παρα φωνάρες ξεφτίλες(Νταλαρας και πολλοι αλλοι).Ο Χατζ πεθανε δεν το μαθες;οσο για τον Σαββοπ δεν ασχολουμε ουτε και με την Κακομοίρα.Και το τι γουσταρω να παιζω ορισμένα κομματια δεν σημαινει οτι γουσταρω κι αυτους που τα τραγουδανε
 

 
Από: Turin Turambar, στις 08-06-2007:
Τι είναι αυτά που λες ρε;; Είσαι καλά; Ανέκαθεν το έντεχνο έβγαζε ό,τι καλύτερο υπήρχε στην Ελλάδα(Χατζιδάκις, Σαββόπουλος, Παπάζογλου) και το ότι απέχουν οι εκπροσώποι του απ' την τηλεόραση είναι τιμή τους, με τον κανιβαλισμό που επικρατεί σ' αυτήν. Και όσο για το Χαρούλη, αν μπορείς να μου βρεις μεγαλύτερη φωνή που έχει βγει τα τελευταία χρόνια, θα σε παραδεχτώ. (Απορώ αφού είναι τέτοια η άποψη σου, τι δουλειά έχεις στο συγκεκριμένο τραγούδι)
 

 
Από: Γιάννης Β, στις 04-06-2007:
Το έντεχνο ειναι ίσως το πιο ξεφτιλισμένο είδος μουσικής στην ελλάδα,αν σκέφτεί κανείς οτι η τηλεοπτική του στέγη είναι η Διγενή και η κουλτουριάρα η Τσουκαλά.Έλεος.Α και αυτός ο Χαρούλης δεν θα παλευεται σε λίγα χρόνια να μου το θυμηθείτε!!!!
 

 
Από: parpen, στις 04-06-2007:
Μια διόρθωση στις διορθώσεις μου. H D θέλει Dm.
 

 
Από: Eleana, στις 29-05-2007:
re paidia apo pio CD einai to tragoudi? stilte mou plz sto mail mou an kapios xeri
 

 
Από: parpen, στις 28-05-2007:
Αυτό το καταπληκτικό τραγούδι των Καζαντζή-Φωτίου έχει κάποια λαθάκια

   D
1) Μύρισαν τα βουνά
   Em
2) η ομορφιά πονά
                  C
3) είναι χειμωνανθός
   Em
4) για να σε βρω στο φως