logo
 
1995 - Αφιέρωμα στον Μίκη Θεοδωράκη

Όμορφη πόλη

Νταλάρας Γιώργος

 

Μουσική/Στίχοι: Θεοδωράκης Μίκης/Θεοδωράκης Γιάννης


A μινόρε (*)
Από: Γ. Γιαρμανίδης
Στις: 11-11-2001
(3.3, με 146 ψήφους)
 
 
                             
 
                          
                           
                                     
                                     
                                       
                                      
                                    
                                   
 
                    
                   
                  
                  
         
                
 
                  
                    
                   
 
                                 
                                    
                                  
                                  

 
(*) Η τονικότητα του τραγουδιού εκτιμήθηκε αυτόματα από τις συγχορδίες του. Σε περίπτωση λάθους στείλτε διόρθωση.
Αξιολογήστε την παραπάνω καταγραφή του τραγουδιού:    Ακριβής     Λανθασμένη
Βρήκατε κάποιο λάθος; Δηλώστε το παρακάτω, ή χρησιμοποιήστε την Αποστολή Διόρθωσης.
 
Η χρήση επιτρέπεται μόνο για προσωπική μελέτη και για εκπαιδευτικούς λόγους.
Η παραπάνω καταγραφή δηλώνει την προσωπική γνώμη του αποστολέα για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να παιχτεί το παραπάνω τραγούδι.
 
Αλλαγή τόνου: ημιτόνια
 
Προτεινόμενα επόμενα τραγούδια, σύμφωνα με τα στατιστικά μας:
 
 
Βρέθηκαν και άλλες εκδόσεις αυτού του τραγουδιού (ή τραγούδια με παρόμοιους στίχους):
 
 
Τραγουδάτε μαζί με άλλους; Με αυτό τον κωδικό μπορείτε να δείτε όλοι γρήγορα το ίδιο τραγούδι:
QR-code
 

Σχόλια / Διορθώσεις / Αφιερώσεις:
 
Από: galatsiboy, στις 16-05-2017:
τωρα που εκσπερματωσατε με τους διαφορους τραγουδιαρηδες που εχετε αναφερη,αφηστε μας λιγο να απολαυσουμε και να χαθουμε μεσα στην απεραντη μαγεια του ασματος,
 

 
Από: Άρης, στις 05-10-2014:
Βρε παιδιά προς θεού...είναι λόγος για διαμάχη τέτοιου είδους αυτό το θαυμάσιο τραγούδι, το ποιος το λέει καλύτερα.. Προτίνω ο καθένας μας να το τραγουδίσει όπως μπορεί και να το απολαύσει για τον εαυτό του. Μόλις αυτό έκανα και αισθάνομαι καλύτερα :) ...και από ΛΑ και από ΝΤΟ και από ΣΙ μινόρε σε γεμίζει.. ελπίζω μερικοί που έχουν χάσει το νόημα αυτής της συζήτησης να ανακαλύψουν την ομορφιά του τραγουδιού αυτού και να είναι υπερήφανοι που έχουν γεννηθεί σε τέτοιο τόπο με ασύγκριτο πολιτισμό ζωντανή παράδοση και αιώνια ιστορία (και τα πιο ωραία τραγούδια φυσικά ;)
 

 
Από: Διονύσης, στις 29-09-2014:
Δεν είδα και πολύ διάλογο. Αρκετό αμαθές κράξιμο και οπαδιλίκι είδα. Καταρχήν αυτό με το τραγουδάει από Ντό και όχι από Λα, με έπιασε να κυλιέμαι στα γέλια. Τα κραξίματα σε εξαιρετικούς καλλιτέχνες που δε γουστάρουμε τις φάτσες, πολιτικές ιδεολογίες ή προσωπικές επιλογές, και επειδή γουστάρουμε τον έναν πιο πολύ θα κράζουμε τον άλλο, είναι ηλίθιο το λιγότερο. Δεν είδα να αλλάζουν πληροφορίες. Μάλλον ύβρη προς τους περισσότερους, βασικά όλους, τους καλλιτέχνες είδα, παρά διάλογο. Άιντε τώρα. Οπαδοί.
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 22-05-2012:
Ο χώρος είναι για διάλογο και για ανταλλαγή πληροφοριών. Αν δεν είχαν νόημα, το site θα τα είχε σβήσει. Εσύ τελευταίε.. όταν οι άνθρωποι μιλούν για μουσική, δεν είναι ποτέ ζώα..
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 14-12-2011:
Εχει δικιο η Ικαρια.. Ειστε πολυ ζωα
 

 
Από: Ικαρία, στις 12-11-2011:
 Ρε παιδιά, ο σκοπός που έχει τα σχόλια από κάτω είναι για καμία διόρθωση, άντε και για κανένα ''Μπράβο, ωραίο''.
 Από τα 100 σχόλια μόνο τα δύο έχουν νόημα...!!!
 

 
Από: sleo, στις 16-10-2011:
Και μόνο ο όλος διάλογος που έχει γίνει δείχνει το μουσικό μας επίπεδο και την ασχετοσύνη σε όλο της το μεγαλείο. Απο τα πόσα σχόλια μόνο 3 ανέφεραν το πόσο ΜΑΓΙΚΟ είναι το συγκεκριμένο τραγούδι, του τρισμέγιστου και Εθνικού ευεργέτη κατ'εμε ΜΙΚΗ..Μια σύνθεση τέτοιου επιπέδου φυσικα και θα ακούγεται καλά από όποιον σοβαρό τραγουδιστή το ερμηνεύσει γιατί η ΣΥΝΘΕΣΗ είναι αυτή που μετράει σε πρώτο βαθμό και έπειτα η φωνή που την ερμηνεύει. Τώρα σύγκριση ΝΤΑΛΑΡΑ - μάλαμα. Αν είναι δυνατόν, ο πρώτος δισκογραφεί από το '60 έχει δώσει τόσα και τόσα στην Ελληνική δισκογραφία, έχει κορυφαίες συνεργασίες, έχει επιτυχία και έχει κάνει συναυλίες και στο εξωτερικό. Ο δεύτερος είναι από τους κορυφαίους εντεχνολαϊκούς μουσικούς της εποχής αυτής. Ο Νταλάρας πρέπει να συγκρίνεται μόνο με καλλιτέχνες όπως ο Πάριος, βρίσκεται εδώ και χρόνια στο πανθεον των Ελλήνων τραγουδιστών. Αυτή είναι η ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ σύγκριση των 2. Μακάρι η πορεία του Μάλαμα στο μέλλον να είναι τέτοια που θα τον ανεβάσει και αυτόν κάποια στιγμή στην μεγάλη και διαχρονική κατηγορία ερμηνευτών. Αν ο ίδιος διάβαζε αυτά τα σχόλια θα πέθαινε στα γέλια. Και όσο αφορά το συναίσθημα. Είναι κάτι προσωπικό το πως αντιλαμβάνεται το συναίσθημα στην ερμηνεία ο καθένας. Προσωπικά στον Νταλάρα (ειδικά σε τραγούδια όπως το παραπονεμένα λόγια) βρίσκω την συγκίνηση όλου του κόσμου μαζεμένη στη φωνή του. Άνθρωπος που ασχολείται ενεργά τόσα χρόνια με την μουσική και έχει καταξιωθεί απο ιερά τέρατα δεν μπορεί να μην έχει συναίσθημα στη φωνή του. Και για να είμαστε και τεχνικά αυστηροί το συναίσθημα δεν είναι το παν. Δεν μπορείς να απαξιώνεις φωνές και να λες οτι δεν έχουν συναίσθημα, ουτε μπορείς να πέρνεις "τραγουδιστές" τύπου Πλιάτσικα και να τους λες οτι είναι σπουδαίοι επειδή είναι θλιμμένα και συναισθηματικά παιδιά. btw λατρεύω τους Πυξ Λαξ
 

 
Από: ΓΙΑΝΝΗΣ Ν, στις 21-07-2011:
ΣΤΕΡΓΙΟ???ΣΤΕΡΓΙΟ???ΣΤΕΡΓΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ????
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ...ΑΚΟΥ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗΣ....ΤΡΟΜΕΡΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΡΙΤΙΚΗ,,,ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥΥΥΥ!!!
 

 
Από: ifigeneia, στις 21-07-2011:
mhn teleneste paidia.ston kathena aresei kai apo diaforetiko ermhneuth.gt kanete etsi den mporw na katalavw.to thema einai oti to kommati einai epiko kai h ermhnia einai epilogh tou kathenos.den s aresei den thn akous.
 

 
Από: Stergios, στις 28-06-2011:
ΑΜΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ ( ΝΤΑΛΑΡΑΣ) ΚΑΙ ΤΙΣ ΦΟΒΕΡΕΣ ΤΟΥ "ΠΡΩΤΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ". ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΔΙΟΡΘΩΣΤΕ ΤΟ . ΠΡΩΤΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ Γ. ΘΕΟΔΩΡΑΚΗΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΝΤΑΛΑΡΙΚΟ ΜΕΝΟΣ. ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩ ΤΗ ΣΩΣΤΗ.
 

 
Από: Dexter, στις 29-11-2010:
Η πρώτη φορά που άκουσα αυτό το τραγούδι, ήταν από τον Γ.Νταλάρα και τη συμφωνική ορχήστρα της Ολλανδίας Metropole Orchestra, Ηρώδειο 1995. Μοναδική εκτέλεση.

Από τότε έχω μαζέψει όσες περισσότερες διαφορετικές ηχογραφήσεις υπάρχουν. Εκείνη όμως η εκτέλεση δεν συγκρίνεται με καμία άλλη. H αρτιότητα της φωνής του Νταλάρα, η ενορχήστρωση και γενικά όλη η μουσική ατμόσφαιρα της συγκεκριμένης ηχογράφησης, δίνουν ορισμό στις λέξεις πολιτισμός και ποιότητα.
 

 
Από: Θάνος, στις 21-11-2010:
για αλλαγη, θα κανω ενα σχολιο πανω στο τραγουδι...   :D
προτεινω μια μικρη διορθωση, μου ακουγεται καλυτερα ετσι:

       Am  Dm  Am
Τα χλωμά τα φώτα
     Dm         Am
πριν ρίξουν δίχτυα

θενξ ε λοτ. Απολαυστε το τραγουδι και αφηστε τα υπολοιπα...
 

 
Από: speeddim, στις 28-10-2010:
POIOS NTALARAS KAI PARIOS.....
H KALYTERH EKTELESH EINAI POY TO EIXE PEI O VOLANHS ENA VRADY POY EIXE SOURWSEI KAI MPERDEYTIKE ME ENA ALLO POY TOY EMOIAZE..... (malamas...?xaxaxaxa)
 

 
Από: Stavros, στις 31-08-2010:
Ούτε η μουσική του υπέροχου Μίκη Θεοδωράκη δεν καταφέρνει να εξευγενίσει τους Ελληνάρες...
Χαλαρώστε βρε καλά μου παιδιά, είμαι σίγουρος ότι αν ήμασταν όλοι μαζί μια παρεούλα με μια κιθαρίτσα, δέ θα μας ένοιαζε καθόλου ποιός το ερμηνεύει καλύτερα!
Επίσης, σε ένα σάιτ που εξυμνεί την ελληνική μουσική, καλό θα ήταν να χρησιμοποιήτε τα ελληνικά.
 

 
Από: aninata, στις 11-08-2010:
Μπραβο ρε νυχτολουλουδο πεστα ρε δικια μας!
 

 
Από: νυχτολουλουδο, στις 10-07-2010:
Σωκρατη ζουμε για να σ'ακουμε!!!
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 04-06-2010:
συγκρινουμε το Νταλάρα με το Μάλαμα.
τυχαιο? δεν νομιζω...
 

 
Από: ηλιαχτιδα, στις 28-03-2010:
ΕΛΕΟΣ!! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ Μ-Ο-Υ-Σ-Ι-Κ-Η!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

 
Από: GIANNIS N, στις 24-09-2009:
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ.ΤΗΝ ΤΕΚΜΙΡΙΩΣΕΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΛΥΨΕΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ.
 

 
Από: Αποστόλης, στις 04-09-2009:
Πάντως χειρότερη εκτέλεση αυτού του τραγουδιού σαν κι' αυτή του Νταλάρα δεν έχει ακουστεί άλλη. Δεν μπορώ να καταλάβω, γιατί ο Νταλάρας νομίζει, ότι πρέπει να τραγουδήσει κάθε τραγούδι. Κρίμα, κρίμα.
 

 
Από: GIANNIS N, στις 18-08-2009:
ΣΟΒΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΡΕ ΓΙΩΡΓΟ.ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΑΝΗΚΕΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ...ΚΑΙ ΜΟΝΟ Τ'ΟΝΟΜΑ ΜΙΚΗΣ ΛΕΕΙ ΠΟΛΛΑ.Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠ'ΟΛΟΥΣ ΣΤΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΟΥ ΜΥΘΟΥ.ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΠ'ΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΣΕ ΑΞΙΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΑΝ ΠΟΤΕ.ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΟΜΩΣ ΕΡΜΗΝΕΥΤΗΚΕ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ.Σ'ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕ.ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ.ΟΥΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΜΙΤΟ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ ΚΑΙ Ν'ΑΝΤΑΛΛΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ.ΟΧΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΠΛΑ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΣΟΒΑΡΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΥΜΝΟ.ΣΟΒΑΡΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΣΤΙΧΟ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΡΜΗΝΕΙΑ.
 

 
Από: Yiorgos, στις 04-08-2009:
Αν θελουμε να μιλήσουμε σοβαρά για αυτόν τον <<ΥΜΝΟ>> γιατί δεν προκειται για απλό τραγούδι, ας αναφερθούμε σε αυτούς που ανήκει δηλαδή σε αυτούς που έγραψαν στιχους και μουσική!!!!!
 

 
Από: GIANNIS N, στις 20-06-2009:
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΑΠΟ ΓΙΑΝΝΗ.ΟΧΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ,ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΤΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ.ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΨΗ.
 

 
Από: Γιάννης, στις 15-06-2009:
Όλοι οι ερμηνευτες, τραγουδιστες ή ηθοποιοί, έχουν και δικαίωμα αλλά και χρέος να δοκιμάζουν και να πειραματίζονται με όποιο έργο, μουσικό ή θεατρικό, ερεθίζει την τόλμη τους. Και το επισημαίνω, γιατί για κάποιους αδαείς, προφανώς, αυτή η τόλμη του Νταλάρα να ερμηνεύει τα πάντα είναι ακατανόητη έως και αυθαιρεσία...
Ο δε Μάλαμας αξιολογότατος καλλιτέχνης-τραγουδοποιός, όσο και ο Νταλάρας αξιολογότατος ερμηνευτής.
Και επιτέλους, μάθετε να γράφετε ΕΛΛΗΝΙΚΑ εδώ μέσα, αν θέλετε να σας διαβάζουμε.
 

 
Από: GIANNIS N, στις 22-04-2009:
ΦΙΛΕ ΖΑΠΑ...ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΕΤΡΟΣ ΠΑΝΔΗΣ ΚΙ'ΟΧΙ ΠΕΝΔΗΣ.ΣΟΡΡΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΘΩΣΗ...ΑΜΑΝ Μ'ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΜΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΑΛΑΡΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.ΓΙΝΕΤΕ ΡΕΑΛΙΣΤΕΣ.ΕΣΕΝΑ Σ'ΑΡΕΣΕΙ Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΠΑΝΔΗ.ΟΚ?ΕΜΕΝΑ Μ'ΑΡΕΣΕΙ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ.ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ Η ΠΑΡΑΚΑΤΩ,ΘΑ ΠΕΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΑΡΙΝΕΛΑ Κ.Τ.Λ.ΡΕ ΞΥΠΝΑΤΕ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΧΕΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΟΛΟΥΣ???ΤΙΕΙΝΑΙ ΑΣΠΡΟ Η ΜΑΥΡΟ?
 

 
Από: Zapas, στις 08-04-2009:
akouste to apo ton petro pendi sto youtube na katalabete ti tha pei mousiki pou se taksideuei....aman me ton ntalara!!!!!
 

 
Από: pasteli, στις 10-03-2009:
Παιδιά, ακούστε το με την Dulce Pontes. Δεν έχω ακούσει καλύτερη εκτέλεση. Ο,τι και να πούμε ο Θεοδωράκης είναι κεφάλαιο.
 

 
Από: GIANNIS N, στις 07-03-2009:
ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ ΡΕ ΝΑΤΑΣΑ,ΜΕ ΚΑΛΥΨΕΣ ΑΠΟΛΥΤΑ.
 

 
Από: νατασα, στις 06-03-2009:
εγώ νόμιζα ότι θα διάβαζα σχόλια για την όμορφη πόλη αλλά και πάλι ο γιώργος τα κατάφερε.....
αν δεν άξιζε όλοι εσείς πως θα μπορούσατε να βρίσετε???
ότι και να λέτε ο Καζαντζίδης είναι η φωνή της ελλάδας του χθές και ο Νταλάρας του σήμερα.
αυτό δεν αλλάζει.-
 

 
Από: κάποια, στις 31-01-2009:
Ρε παιδιά έλεος το ξεφτιλίσαμε το θέμα καθίστε ακούστε την όμορφη πόλη σε όποια εκτέλεση θέλετε. Ο θεος δεν είναι ο Μπιθικώτσης ή ο Νταλάρας, αλλά ο Θεοδωράκης που το έγραψε! Όλοι αυτοί που πήραν την μουσική και το είπαν σε άλλες γλώσσες κοιτούσαν ποιος το τραγούδησε; Κάθε ερμηνευτής έχει τον δικό του τρόπο να τραγουδάει. Δεν λέω πως κάποιος από όλους αυτούς είναι άσχημος ερμηνευτής, δεν είμαι σε θέση να τους κρίνω κι ούτε η γνώμη μου είναι τέτοια, αλλά ρε παιδιά καθίστε και ακούστε το σε όποια εκτέλεση θέλετε κάθε ένας εχει την δικιά του γνώμη δεν είναι ανάγκη να μαλώνετε γι'αυτό

Υ.Γ. οφείλω να ομολογήσω πως δεν διάβασα παρά μόνο τα πρώτα σχόλια. Δεν θα έμπαινα στον κόπο να διαβάσω τις άσκοπες διαμάχες σας όταν έχουμε μπροστά μας ένα ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ

Υ.Γ.2 δεν προσπαθώ να αναδείξω κάτι, πως είμαι καλύτερη μουσικός (να πω την αλήθεια είμαι άσχετη) απλά προσπαθώ να πω πως δεν έχει νόημα να μαλώνουμε για τέτοια πράγματα.

Το τραγούδι δεν συγκρίνεται με κανένα άλλο
 

 
Από: GIANNIS N, στις 29-01-2009:
ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ.ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΙ.ΕΣΥ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΨΩΝΙΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕ ΝΤΑΛΑΡΑ ΑΛΕΞΙΟΥ,ΒΙΤΑΛΗ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.ΕΣΥ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΦΑΓΩΝΕΣΑΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΑΜΕ.ΜΠΡΑΒΟ ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ.ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ.ΑΦΟΥ ΚΡΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΝΤΑΛΑΡΑ ΩΣ ΜΕΤΡΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ.ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ.ΑΠΛΑ ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΩΣ ΨΩΝΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ,ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΣΕΣ,ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ.
 

 
Από: musicCO@yahoo.com, στις 28-01-2009:
καλα τι ψωνια ειστε ολοι...καθεστε και φαγωνεστε ποιος ειναι πιο καλος κι αυτοι τα κονομανε...ολα μια καλα στημενη βιομηχανια ειναι για να τα παιρνουν...χεστηκε ο νταλαρας αν λεει καλα την ομορφη πολη..αυτο τον μαρανε...εχει αραξει τωρα στη βιλλα του και σκοτωνεστε εσεις για παρτη του....σε ο,τι αφορα τωρα την ουσια ...η τεχνη δεν ειναι αγωνας δρομου αλλα εκφραση ψυχης,,,σαφεστατα ενα τραγουδι ανηκει μονο στον δημιουργο του και οποιος τραγουδιστης θελει μπορει να το ερμηνευσει ,και κρινεται απο τον κοσμο και τον χρονο.καθε ερμηνεια ειναι διαφορετικη και ο καθενας διαλεγει ο,τι του ταιριαζει.ο νταλαρας σαφως ειναι ενας καλος τραγουδιστης αλλα με μια μικρη φωνη που την δουλεψε παρα πολυ και μετριος ερμηνευτης.απλα καταφερε να επιβληθει με εξυπνες κινησεις.δηλαδη αν ειναι μεγαλος ερμηνευτης ο νταλαρας τοτε η αλεξιου και η βιταλη τι ειναι? μαλλον αστροναυτισσες....
 

 
Από: GIANNIS N, στις 19-01-2009:
ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΑ ΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΤΙ ΑΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΣΥ.ΕΣΥ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΚΡΙΤΗΣ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ?ΚΡΑΤΗΣΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΩΣ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΙΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ.ΤΩΡΑ ΤΙΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΕΣ ΠΕΡΙ ΑΛΗΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΜΩΝ,ΔΕΝ ΣΕ ΤΙΜΑ ΝΑ ΤΙΣ ΛΕΣ,ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΟΡΙΣΤΙΕΣ,ΚΑΘΩΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ.ΟΚ?ΠΙΠΙΛΙΣΜΑ ΤΗΣ ΚΑΡΑΜΕΛΑΣ ΑΠ'ΟΛΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ.
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 10-01-2009:
katarxin ntalaras fonara omos alitis kathos an ginotan kai allos polemos stin kipro tha xairotan giati tha ekane sinaulies.malamas fonara me psihi kai mousiki paideia enas kai monadikos.sir mpithi autos n.1 tragoudistis.


kai afiste ta auta ta poss kai ta giati
 

 
Από: Γιάννης, στις 24-12-2008:
 C   E Am   Dm Am
Τα χλωμά τα φώτα
     Dm Am  E  Am
πριν ρίξουν δίχτυα

φίλε μου έτσι μου φαίνεται ακριβέστερο.

διορθώστε με αν έχω λάθος
 

 
Από: petitavi@otenet.gr, στις 07-12-2008:
ΔΕΝ ΤΡΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΜΗ ΖΗΤΑΣ ΣΥΓΝΩΜΗ.ΕΓΩ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΩ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΒΑΖΩ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ mail ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΠ'ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΜΟΥ.ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΕ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΗΣΕΣ ΕΣΥ ΕΜΑΣ.ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΟΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΜΕ ΜΙΚΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ?ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΨΙΛΟΥΣ ΣΤ'ΑΧΗΡΑ.ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ.ΠΑΝΤΩΣ ΕΜΕΝΑ ΤΩΡΑ ΜΟΥ ΔΕΙΞΕΣ ΠΑΙΔΕΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
 

 
Από: Εξόριστος, στις 06-12-2008:
Οκ φίλε ή μαλλον φίλοι. Δεν  σε κατηγόρησα για την σφαγή των Αρμενίων. Ότι υποστήριξες παραπάνω απ'όσο επρεπε την άποψη σου είπα. Τόσο πολύ σε πείραξε το "τριαδικός"? Ούτε συνομωσίες στο kitharavu ψάχνω. Απλά έτυχε να δώ 3 συνεχόμενα σχόλια με ίδιο emeil και δεν μπόρεσα να υποθέσω κάτι άλλο. Απ'ότι φαίνεται ήταν άστοχο.Με συγχωρείτε
 

 
Από: GIANNIS N, στις 04-12-2008:
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΞΟΡΙΣΤΕ.ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΛΕΜΕ.ΜΑΓΚΙΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ.ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΤΟ ΨΑΧΝΟΥΜΕ,ΤΟ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΙ'ΕΝΑ ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΟΥΜΠΟΥΝΑΜΕ.ΟΚ?Ο ΕΝΑΣ ΕΙΜΑΙ ΑΠ'ΤΗΝ ...ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ.ΣΟΥ ΦΑΙΝΟΜΑΙ ΛΙΓΟ ΘΙΓΜΕΝΟΣ?ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΕΙΠΕΣ...ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΠΟΛΥ.
 

 
Από: GIANNIS N, στις 04-12-2008:
ΕΞΟΡΙΣΤΕ...ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟ ΟΦΣΑΙΝΤ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΡΕΞΗΓΩ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ.Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΣΕ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΤΟΠΟ.ΤΟ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΙΛΟΙ Η Τ'ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΣΕΛΙΔΑ ΚΑΙ Ο ΓΡΑΦΙΚΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ(ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΟΠΩΣ ΛΕΣ)ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΣ,ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ.ΤΟ ΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ.ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΣΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΡΡΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ 4 ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΣΑΙΤ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ.ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΟΝ JNKL ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΞΑΝΑΔΕΙΣ,ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΩ ΕΓΩ ΓΙ'ΑΥΤΟΝ.ΩΣ GIANNIS N ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΔΕΙΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ.ΑΝ ΗΤΑΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΤΑ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΘΑ ΧΑΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΤΟ ΜAIL,ΑΠ'ΟΤΙ ΒΛΕΠΕΙΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΕΣΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΕΙΣ.ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ?ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΛΑΚΑΜΑΣ.ΚΙ'ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΙΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ.ΜΗ ΜΠΙΖΑΡΕΣΑΙ ΕΤΣΙ,ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΑΧΝΕΣΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.ΝΑ ΠΟΝΗΡΕΥΕΣΑΙ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ.ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΚΑΙ ΞΥΠΝΙΤΖΗΔΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΕΚΑΝΕΣ.ΗΜΑΡΤΟΝ.ΑΚΟΥ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΤΡΙΑΔΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ.ΕΝΑ ΑΤΟΜΟ ΣΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΤΩΡΑ...GIANNIS N.ΟΚ?ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΡΙΑ ΚΕΦΑΛΙΑ,ΤΡΙΑ ΠΟΔΙΑ.ΟΚ?ΕΝΑΣ.ΠΑΝΤΩΣ ΑΠ'ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΣ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ.
 

 
Από: Εξόριστος, στις 02-12-2008:
JNKL, εσύ μανατζερ είσαι? Διαφορετικά πως ξέρεις αυτα που δεν ξέρει ο tsaki επειδή δεν είναι μανατζερ? Μάλλον το ξέρεις λόγω της τριαδικής σου υπόστασης. Ήμαρτον! Μην βάζεις τουλάχιστον email όταν γράφεις σαν 3 διαφορετικά άτομα την ίδια άποψη. Εκτός αν έχεις το email μαζί με άλλους δυο που έχετε ίδιες απόψεις και γράφετε και οι 3 με κεφαλαία. Τότε sorry παρεξήγησα. Πες την άποψη σου σαν ένα άτομο. Δεν λες λάθος πράγματα. Σε γενικες γραμμες συμφωνω μαζι σου.
 

 
Από: GIANNIS N, στις 17-11-2008:
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΥΛΟ,ΑΦΟΥ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΑΠ'ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΤΙ Ο ΜΑΛΑΜΑΣ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ.ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟΣ?ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΕΓΩ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ...ΚΑΛΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΙ ΛΕΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ,ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ.ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΣ ΣΤΟ ΠΑΙΞΙΜΟ ΤΟΥ,ΑΝ Π.Χ ΛΕΜΕ,ΤΟ ΣΟΛΟ ΤΟΥ ΜΕ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΑΙΣΘΑΝΘΩ ΚΑΤΙ...ΤΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΥΛΟ.ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΙΘΑΡΙΣΤΑΣ ΙΟΜΜΙ ΤΩΝ SABBATH,ΠΟΥ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ REEF ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ,ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΑΡΧΑΡΙΟ ΜΟΥΣΙΚΟ.Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΙΟΜΜΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ ΕΙΝΑΙ,ΟΤΙ ΑΚΟΜΗ ΚΙ'ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΠΛΑ REEF ΗΤΑΝ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ ΕΜΠΝΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΗΙΤ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ.Π.Χ ΡΑRANOID.ΚΑΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ MALMSTEEN ΑΠ'ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΟΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ...ΤΑ ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΟΜΩΣ.
 

 
Από: JHNKL, στις 24-10-2008:
ΤΣΑΚΙ ΕΙΣΑΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡ?ΕΙΣΑΙ ΣΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΜΠΡΟΣΤΑ?ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΤΗΣ ΚΛΑΣΗΣ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΑΛΛΩΝ.ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΛΛΟΙ ΚΟΝΟΜΙΣΑΝ ΑΠ'ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΓΙΝΑΝ ΜΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΛΕΝΕ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑ.ΕΣΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ Τ'ΑΚΟΥΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΥΙΟΘΕΤΕΙΤΑΙ.ΧΩΡΙΣ ΚΑΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ... ΟΧΙ ΚΑΙ ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ...ΗΛΙΚΙΑΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ.ΑΣΧΕΤΑ ΑΝ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΤΙ,ΩΦΕΙΛΟΥΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ.
 

 
Από: tsaki, στις 23-10-2008:
OXI ALLO DALARA!!!! O kallitexnis prepei na sevetai tin texni poy ipiretei kai oxi to xrima pedes parte to xampari, lefta stis plates allon vgazei o giorgakis..pou exei fonara de to sizito...
 

 
Από: ΙΟΜΜΙΒ, στις 23-10-2008:
ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΠΑΥΛΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΨΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ ΣΤΟ ΕΥΡΥ ΚΟΙΝΟ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ.'ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΕΡΓΟ ΘΕΑΤΕΣ''ΜΟΥΣΙΚΗ Γ.ΝΤΑΛΑΡΑΣ.ΣΤΙΧΟΥΣ ΑΝΤΩΝΗ ΑΝΔΡΙΚΑΚΗ.ΓΙΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΓΩ ΦΤΑΙΩ,Γ. ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗ.''ΜΙΑ ΒΡΑΔΙΑ ΣΤΟ ΛΕΒΕΡΚΟΥΖΕΝ ''ΜΟΥΣΙΚΗ Γ.ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΜΑΝΟΣ ΞΥΔΟΥΣ,''ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΠΟΥ ΧΩ ΓΡΑΨΕΙ''ΜΟΥΣΙΚΗ Γ,ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΜΑΝΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ,''ΚΑΛΟΣΟΡΙΣΜΑ''Γ.ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗ,ΧΑΡΗΣ Κ'ΠΑΝΟΣ ΣΤΙΧΟΥΣ.Κ.Α ΠΟΛΛΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΠΟΥ ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΕΙΣ.ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΗΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΜΑΘΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕΒΟΜΑΣΤΕ.ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΙΑΣΩΘΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΜΟΥΣΙΚΕΣ.ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗ ,ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ...ΕΤΣΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΧΟΛΗ.ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ.ΠΟΛΛΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΣΑΝ ΤΟ ΜΑΛΑΜΑ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΕΡΙΔΗ ΠΑΤΗΣΑΝ ΠΑΝΩ Σ'ΑΥΤΟΝ ΣΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΣΚΟ ''ΖΩΝΤΑΝΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ ΣΤΟ ΑΤΤΙΚΟ''
 

 
Από: IOMMIB, στις 23-10-2008:
ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΕ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑΤΙ.ΕΓΩ ΑΠΛΑ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΔΙΟΡΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΛΑ ΙΣΟΠΕΔΟΝΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ.ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΥ.ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΩΝ ΑΤΟΠΩΝ ΣΥΓΚΡΙΣΕΩΝ.ΜΑΛΑΜΑΣ ΛΕΕΙ ΜΕ ΝΤΑΛΑΡΑ.ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΜΕ ΝΤΑΛΑΡΑ...ΜΑΛΙΣΤΑ!!!ΕΛΕΟΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕ ΤΟ ΝΤΑΛΑΡΑ.ΕΓΩ ΛΕΩ ΕΛΕΟΣ ΓΙ'ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΝΤΑΛΑΡΑ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΤΗΛΕΜΑΛΑΚΙΣΤΗΡΙΟΝ ΕΧΕΙ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΑΣ.ΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΕΝΑΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΣΑΣ.ΤΟ ΝΑ ΤΕΜΑΧΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΣΤΙΓΕΡΟΙ ΔΟΛΟΦΩΝΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ ΣΑ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΝΤΑΛΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ.ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΣΑΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ DEEP PURPLE ME TH SAMANTHA FOX.Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΠΗ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΗ ΣΑΣ.ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΘΕΜΑ ΤΕΤΟΙΑΣ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΥΣ ΜΟΥΣΙΚΟΥΣ.ΑΠΛΩΣ ΠΕΡΑ ΑΠ'ΟΛΑ ΑΥΤΑ 'ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΜΕ ΘΛΙΨΗ ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΧΟΛΙΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΤΥΠΟΥ.Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΑΦΗΣΕ,ΑΦΗΝΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΦΗΝΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟΙ ΑΚΡΟΑΤΕΣ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΟΙΚΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΙΑ.Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟ ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΧΥΔΑΙΟΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ ΕΠΕΙΔΗ ΕΤΣΙ ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ.ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΤΙ ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΩΣ ΑΚΡΟΑΣΗ.ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ Τ'ΟΤΙ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΙΧΟΥΣ ΟΠΩΣ Ο ΜΑΛΑΜΑΣ ΠΑΛΙ ΑΤΟΠΟ ΕΙΝΑΙ.Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΕΧΕΙ 85 ΔΙΣΚΟΥΣ ΚΟΝΤΑ ΣΕ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΡΙΕΡΑΣ.ΣΥΝΑΥΛΙΕΣ ΣΤΗ ΣΚΑΛΑ ΤΟΥ ΜΙΛΑΝΟΥ,ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΙΣΙΟΥ Κ.Α.ΤΙ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΑΥΤΟ.ΛΑΘΟΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ.ΑΛΛΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΑΛΛΟΣ Ο ΜΑΛΑΜΑΣ.
 

 
Από: drama 17, στις 21-07-2008:
nagia symfonw mazi sou sto oti o ntalaras k o frgoulis einai apo tis megaliteres fwnes stin ellada alla ta sxolia sou g tn malama alla kurios g tn papakonstantinou einai aparadekta o VASILIS eixe k exei fonta g diethnh kariera sthn rock ektos k an theoreis amouso k asxeto k tn idio tn Ian Gillan p eipe oti( an o papak zouse sto eksoteriko oloi oi alloi dn tha eixame n fame)
 

 
Από: Pablos, στις 09-05-2008:
epishs na sumplhrwsw kati akoma ephdei tugxanw karga swkratikos... Nagia o malamas exei grapsei stixous pou 8umizoun poihsh sthn klash autou tou tragoudiou tou opoiou ta sxolia exoume "3eskisei".. epishs exei grapsei mousikh megalhs texnikhs duskolias kai empneushs.. oxi san ton Dalara pou nai men eipame fwnara alla ena tragoudi diko tou den prepei na xei grapsei.. para ta 5-6 organa pou 3erei na paizei!...

O Malamas einai polu mprosta ap olous.. parte to xampari!
 

 
Από: Pablos, στις 09-05-2008:
Gia na 3eka8arisoume kapoia pragmata... O Dalaras exei fwnara... o Swkraths exei psuxh kai einai kai mousikara!.. H ermhneia tou einai polu pio ais8adikh apo oti tou Giwrgh tou Dalara.. etsi monos tou me thn ki8ara dhmiourgei ena megaleio aneggixto gia ton ka8e tragoudisth pou anevainei kai 10 oktaves h fwnh tou!!! Epishs gia na sunexisw th fwtia sta sxolia egw ton Sir Mpi8i den goustarw... otan tragoudage ton umno ths 7eptias kuriws!... Meta as milhsoume gia mousikh-h8ikh!

Ermhneia 1) Malamas giati einai megalos kallitexnhs h8ika kai mousika
2) Dalaras giati einai karafwnara
3) opoiosdhpote allos
4) Mpi8ikwtshs xwris to Sir mprosta!
 

 
Από: Εξόριστος, στις 21-03-2008:
Ναγια απο όλα όσα είπες, μόνο δύο λέξεις ήταν σωστές και φρόντισες να τις βάλεις σε παρένθεση"(για μενα)". Τί νεύρα είναι αυτά παιδί μου; Σε έχει συνεπάρει ο θυμός που κανένας άλλος στα σχόλια δεν ξέρει απο μουσική και νιώθεις να ασφυκτιας μέσα στην μοναξιά της τελειότητας σου; Τί σε κάνει να πιστεύεις οτι η προσωπική σου άποψη είναι τόσο σωστή ωστε για να την υποστηρίξεις εβριζες επι πέντε γραμμές τον Μάλαμα , τον Παπακωνσταντίνου και τους μισούς σχολιαστές;Καταρχήν το σχόλιο σου θα έπρεπε να σβηστεί σαν υβριστικό.Εγώ μια παραπάνω λέξη είχα γράψει σε προηγούμενο σχόλιο μου αναφερόμενος στον Νταλάρα και σβήστηκε.Κατα δεύτερον: Γιατί αγαπητά μου παιδιά συνδέετε την Ελληνική μουσική με τον Νταλάρα; Και ακόμα χειρότερα, γιατί βρίζετε τον Μάλαμα; Για να ενισχύσετε τη θέση σας; Ο Μάλαμας έχει σπουδάσει μουσική και έχει γράψει τραγούδια που ο Νταλάρας δεν θα γράψει μέχρι να παγώσει η κόλαση! Σταματείστε επιτέλους αυτές τις ηλίθιες συγκρίσεις. Επιπλέον, στα τραγουδια που ερμηνεύει είναι άψογος. Βλέπεις μερικοί ξέρουν μέχρι που φτάνουν οι δυνατότητες τους... Όσο βρίζεις τους άλλους άσχετους, άλλο τόσο φάνηκες και εσύ με το υβρεολόγιο που κατέβασες. Δεν μηδένισα ποτέ τον Νταλάρα και ούτε πρόκειται(απο άποψη φωνής και μόνο).Ξυπνήστε λιγάκι και δείτε γύρω σας. Υπάρχει κι άλλη ζωή εκεί έξω.
 

 
Από: ...., στις 12-03-2008:
Ναγια αν καταλάβεις ποτε το μεγαλείο του Μάλαμα θα δεις ποσο λάθος έχεις κάνει...Δεν λεω καλος ο Νταλάρας αλλα όταν ακούω μουσική δεν θέλω να ακούω μονο μια καλη τεχνικά φωνη, θελω και συναίσθημα και αυτο ξεχυλίζει απο τον Σωκράτη.Σε τέχνικη σαφώς καλυτερος ο Νταλάρας, σε συναίσθημα όμως ο Σωκράτης υπερτερεί και στην συνολική ερμηνεία αυτο είναι που μετράει περισσοτερο.Καλοι οργανοπαίχτες (και τραγουδιστες) υπαρχουν πολλοι το θεμα είναι ποιος μπορει να αγγίξει τις ψυχες αυτον που τον ακούνε και ο Σωκράτης το κάνει.Επίσης άστοχο το παραδειγμα με την Πριγκηπεσα...Ο Σωκράτης εχει γράψει εξαιρετικά κομματια και απο θεμα στιχων και απο θέμα μουσικης.Και ο Νταλάρας έχει τραγουδησει το "Βασιλική",όμορφο τραγουδακι αλλα σιγά τον ύμνο.Μην κρίνεις απο ένα τραγουδι ακου Μαλαμα και θα δεις οτι εχει γραψει και εχει ερμηνευσει σπουδαια τραγουδια.
 

 
Από: Dami, στις 23-02-2008:
Lipon metaaa apo ola osa dievasaa prepi nmz na po k egw tin apo4ii m.. reee nagia!!! ligooos sevasmoos stous megalous papakonstantinou k malama den 8a evlaptee.. 3eretee tora ol0i esis prospa8iteee na sigkrinetee atoma p den kolloun meta3i tous.. allo i oreees vraxne fones papak. k malama opos lei i nagia k allo o ntalaraas..!! allo na akous mia ka8ara rock fonii k allo na akous foni san t ntallara.. den ine to idio.. k to oreo kataa tn apo4ii m ine polii oudetero.. gia menaa oreo ine o papak. k gia tous ipolipous o ntalara.. k 0i 3 ts omws ine iperoxii!! giaftoo kalo 8a itan na mn ts vazetee sta stomataa sas.. antee gia na min ta parooo tora.. mpenetee edo mesaa k nomizetee pos iste a3i0i na krinetee teties fonarees gmt!! aftaa.. ante geia..
 

 
Από: Ναγια, στις 15-01-2008:
Παιδια επεσα καταλαθος στα σχλια γι αυτο το τραγουδι! Πραγματικα εχω φριξει!CroW, gabriel, nikkrinos κ σεις ολοι οι αλλοι ποθ λετε....αντε να μην πω τι λετε πατε να κανετε κανα μαθημα στον εαυτο σας περι μουσικων (και βαλε) θεμταων κ επειτα ελατε να σχολιασετε ειτε τον Νταλαρα, ειτε τον Φραγκουλη! Χαχα! Πραγματικα εσκασα στα γελια οταν ειδα τη συγκριση μεταξυ Νταλαρα κ Παπακωνσταντινου! ρε παιδια ο ανθρωπος ενα "πριν το τελος" (το τραγουδι) δεν καταφερνει να πει! απλα κατακρεουργιζει τραγουδια!κατα συρροη δολοφονο θα τον ελεγα εγω! θα μου τον συγκριντε με τον νταλαρα τωρα?! α και το αλλο που ακουσα! που τον συγκρινατε με τον Μαλαμα! αλλο πραμα κ τουτο! τραγουδαει "πριγκιπεσα μου" κ νομιζετε πως ειναι κ Ο ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗΣ! εσεις παντως πιο πανω που λεγατε γι τον Νταλαρα κ.τ.λ φαινεται απο χιλιομετρα μακρυα οτι δεν καταλαβαινετε ουτε τοοοοσοοο δα απο μουσικη! οσο απο μουσικο αυτι, δεν το συζητω! ε αμα μου συγκρινετε τις βραχνες φωνες των μετριοτατων(για μενα) Παπακ. κ Μαλαμα με την καθαρη φωνη του Νταλαρα..! τι να πω?! Ποια θα ειναι η επομενη συγκριση ρε παιδια! πραγματικα το χω απορια!
 Χαρις Αλεξιου vs Δεσποινα Βανδη?!
 

 
Από: panayiotis p, στις 21-11-2007:
Βαρέθηκα όλους αυτούς που θεωρούν ότι η μουσική και το τραγούδι είναι περίπου ένας αγώνας ταχύτητας.Ποιός είναι καλύτερος ερμηνευτής, ποιός είναι ο μεγαλύτερος βιρτουόζος και δε συμμαζεύετε. Η τέχνη είναι τρόπος έκφρασης και δημιουργίας, τίποτα παραπάνω και τίποτα λιγότερο.
Και κάτι ακόμα: Ένα πράγμα είναι να σου αρέσει ένας καλλιτέχνης και άλλο να εκτιμάς έναν καλλιτέχνη. Εμένα πχ μου αρέσει ο Πανούσης, αλλά εκτιμώ τον Νταλάρα. Μήπως πρέπει να με στήσουν στο εκτελεστικό απόσπασμα? Ξεκολλήστε επιτέλους!
 

 
Από: johny b, στις 07-11-2007:
god blessed mikis theodorakis!auto to tragoudi milaei mesa stin kardia autou pou to akouei!!!!!!!!
 

 
Από: Εξόριστος, στις 06-06-2007:
Το προηγούμενο σχόλιο μου σβήστηκε.Δεν κατάλαβα για ποιο λόγο. Είπα απλά την γνώμη μου.Ο αγαπητός ΑΝΤΩΝΗΣ που είναι φως φανάρι οτι έχει αυτοχρηστεί δικηγόρος του Νταλάρα έχει βαλθεί να φιμώσει οποιαδήποτε άποψη δεν συμβαδίζει με τη δική του(αυτό θα πει δημοκρατια).Κανείς δεν πρέπει να ντρέπεται να εκφράσει την άποψή του και ιδιαίτερα αν είναι και όσο 'ψαγμένος' χρειάζεται.Είναι τελείως αστείο να μιλάς για ζήλια(αυτό το κομμάτι του σχολίου σου με διασκέδασε περισσότερο).Ζήλια για τί??? Όταν καταλάβεις και εσύ ο ίδιος πες μου. Όλοι δέχονται κριτική και ιδιαίτερα αυτοί που εκθέτουν τον εαυτό τους δημόσια.Είναι το ίδιο άσχημο να μηδενίζεις την αξία κάποιου όσο και το να τον υψώνεις στην σφαίρα του ιδανικού.Προσπάθησε να μην βλέπεις τόσο μονοδιάστατα τα πράγματα.Ο έκδηλος φανατισμός δεν βοήθησε κανέναν.Και κάτι ακόμα. Μην επιτίθεσαι με κοσμιτικά επίθετα σε όποιν λέει οτι ο Νταλάρας δεν είναι ο μεγαλύτερος ερμηνευτής.Δεν γίνεται με βρισιές ο διάλογος αλλά με επιχειρήματα.
 

 
Από: Ήμαρτον!, στις 24-05-2007:
Διάβασα παραπάνω ένα σχόλιο πως ο Φραγκούλης είναι λεεί τρίτης κατηγορίας τενόρος και δεν είναι λεεί άξιος αναφοράς.Αυτός που το έγραψε που ζει άραγε σε σπηλιές ή κάπου στην Αφρική με τους Ζουλου.Διότι ο Φράγκούλης θεωρείται αυτή τη στιγμή ένας από τους καλύτερους τενόρους της Ευρώπης.Οποτε ας μάθουν κάτι πρώτα και μετά ας μιλήσουν
 

 
Από: ΑΝΤΩΝΗΣ, στις 25-04-2007:
Εξόριστε, καλά ήσουν εκεί που σε είχαν... Κάτι ήξεραν... Κάτι τέτοια θα πέταγες και τότε, γι’ αύτο σε μπαγλαρώσανε... Μαζέψου μόνο λίγο, γιατί εκτίθεσαι...! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο άσχετος(!) και μακριά νυχτωμένος είσαι, σε ότι αφορά τον Γ.Νταλάρα (και όχι μόνο, από ότι καταλαβαίνω...) ... Αν ψαχνόσουν λίγο, θα ντρεπόσουν και συ ο ίδιος γι’ αυτά που μόλις έγραψες... Να ξέρεις, η ζήλια δεν είναι κακό πράγμα, αλλά όταν ξεφεύγει του μέτρου και σε κάνει να ρεζιλεύεσαι, καλό θα ήταν να προσέχεις...
 

 
Από: NικΓρ, στις 05-04-2007:
Δεν καταλαβαίνω γιατί τσακώνεστε ακριβώς. Το ζητούμενο είναι ποιός είναι ο πρώτος εκτελεστής ώστε να γραφτεί σωστά στο τραγούδι. Και σε αυτό που όλοι συμφωνούμε είναι πως ο πρώτος δεν ήταν ο Νταλάρας.

Ο πρώτος ήταν ο ίδιος ο Μίκης που δίνει μια υπέροχη ερμηνεία. Μετά το τραγούδησε ο Βογιατζής, ο Μπιθικώτσης και πολλοί πολλοί άλλοι διότι είναι ένα από τα πιο όμορφα ελληνικά τραγούδια. Τώρα για το ποιά είναι η καλύτερη έκδοση, είναι αυτή που αρέσει στον καθένα. Τελείωσε.
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 15-03-2007:
Παιδιά χαλαρώστε, ο Μάλαμας ειναι τραγουδοποιός κυριως. Ο Νταλάρας είναι ερμηνευτής και μάλιστα πολύ καλύτερος από το Μάλαμα. Να απορρίπτεις την αξία του Νταλάρα και να προφασίζεσαι Μάλαμες ή ότι άλλο ανακαλύφθηκε τώρα τελευταία δεν είναι υποκειμενισμός, είναι κομπλεξισμός...
 

 
Από: George, στις 12-03-2007:
Τι λέτε ρε παιδιά...; Την ηχογράφηση του Νταλάρα με την Metropole την έχετε ακούσει...; Επίσης εξαιρετική η εκτέλεση και του Πάριου...Μέχρι εκεί...Πάει καθένας κακομοίρης και ερμηνεύει αυτό το τραγούδι, και έρχονται μετά δέκα υποστηριχτές του και υποστηρίζουν ότι το είπε μοναδικά και ανεπανάληπτα... Ψυχραιμία... Άκου Μάλαμας...
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 11-03-2007:
Από: Γιάννης, στις 02-03-2007:
Η εκτέλεση του Μάλαμα καλύτερη από του Νταλάρα; Αν είναι δυνατο!

Κι όμως είναι !
 

 
Από: Γιάννης Τ., στις 04-03-2007:
Το τραγούδι αυτό του Θεοδωράκη το έχω σε μια σπάνια εκτέλεση από την Εντιθ Πιάφ, με γαλλικούς στίχους φυσικά. Όποιος ενδιαφέρεται μπορώ να το στείλω σε mp3.
 

 
Από: Γιάννης, στις 02-03-2007:
Μου κάνει εντύπωση πως υπάρχουν άνθρωποι που αμβιβάλλουν για την καλλιτεχνική αξία του Νταλάρα.Γιατί; Επειδή αναπαράγουν το υβρεολόγιο του Πανούση; Τόσο ανθρωπάκια,μικρόψυχα και άμουσα λοιπόν; Τί φοβούνται μερικοί; Και τώρα τί είναι πάλι αυτό; Η εκτέλεση του Μάλαμα καλύτερη από του Νταλάρα; Αν είναι δυνατο! Οίδιος ο Μάλαμας- σεμνός και αξιόλογος καλλιτέχνης- ουδέποτε θα διεκδικούσε δάφνες ερμηνείας.Η φωνή του Νταλάρα μαζί με τη φωνή του Ξυλούρη, του Μπιθικώτση΄και του Καζαντίδη είναι από τις πιο ελληνικές, τις πιο δωρικές, τις πλέον αναγνωρίσιμες, τις πιο καταξιωμένες στην νεοελληνική μουσική κουλτούρα φωνές που άγγιξαν και αγγίζουν την ψυχή του ρωμιού.
ΥΓ. Που το γράφει ότι οι τραγουδιστές δεν κάνουν επανεκτελέσεις; Ερμηνευτές δεν είναι; Όχι μόνο μπορούν, αλλά είναι και χρέος τους να δοκιμάζουν τα πάντα.Να πειραματίζονται με τη φωνή τους. Όπως και οι ηθοποιοί δανείζουν την ερμηνεία τους σε κάθε θεατρκό έργο που ερεθίζει την τόλμη τους. Η μήπως και οι ηθοποιοί δεν πρέπει να κάνουν επανεκτελέσεις αλλά κάθε έργο πρέπει να ανεβαίνει μόνο μια φορά;
 

 
Από: thanasis, στις 22-12-2006:
pistevw pws kai mia anafora ston giannh PARIO a3izei giati to exei pei kataplhktika.....!!!!!!!!
 

 
Από: ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΑΚΟΣ, στις 11-12-2006:
...τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν τη νυχτιά...
 

 
Από: Βασίλης-7, στις 10-11-2006:
Παιδιά γεια σας.
Πέρα από τις αντιπαραθέσεις, υπάρχουν και κανα δυο λάθη.
Το θεσπέσιο αυτό τραγούδι ανήκει στον κύκλο "Λιποτάχτες" και δεν έχει σχέση με το θεατρικό έργο-παράσταση ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΛΗ. Έτσι ΔΕΝ το έχει τραγουδήσει ο Γιάννης Βογιατζής. Αλλά ΟΥΤΕ και ο Μπιθικώτσης το έχει τραγουδήσει. Σε πρώτη εκτέλεση (1960 με τον Μανωλη Χιώτη στο μπουζούκι και τον Δημήτρη Φάμπα στην κιθάρα) το έχει πει ο ίδιος ο Μίκης και κατόπιν το επανέλαβαν πολλοί.
 

 
Από: kate, στις 06-11-2006:
ΔΙΑΒΑΖΩ ΔΙΑΒΑΖΩ ΔΙΑΒΑΖΩ.......
ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ......
ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΑΝ ΠΑΤΕ ΣΤΟΝ ΓΙΑΤΡΟ ΤΟΥ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΗΝ ΘΕΡΑΠΕΙΑ....ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΧΩΝΤΑΣ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΝΤΑΛΑΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ ΕΡΓΟ....ΠΑΨΤΕ ΠΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΡΙΤΙΚΗ....ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΚΑΤΙ.ΚΑΛΟΣ Ο ΜΑΛΑΜΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΗΝΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΧΡΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΛΕΞΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΩΡΩ ΣΚΟΜΙΜΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΦΕΡΩ........ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΚΑΝΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ......ΕΧΩ ΚΟΥΡΑΣΤΕΙ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΝΑ ΑΝΗΓΕΙ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΑΕΙ ΜΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΑΠΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΤΙ.....
 

 
Από: ΑΝΤΩΝΗΣ, στις 12-09-2006:
Είναι κρίμα πραγματικά να έχει κανείς πλήρη άγνοια -στην προκειμένη περίπτωση- για θέματα της μουσικής, ωστόσο όμως να τονίζει τις ανόητες και αναιδέστατες απόψεις του, προκαλώντας ταυτόχρονα με τη στάση του..’’ Άκου ...... " gabriel, " !!! Εσύ κάνεις μπάμ από μακριά ότι είσαι άσχετη με κάθε τι που αφορά τον Νταλάρα… Είναι δυνατόν και να γράφεις ότι είναι λίγος ή έχει πρόβλημα μουσικά…???.. Αλλά είπαμε ... κάνεις μπάμ ....Αυτό βέβαια, μπορεί να μην το θεωρείς κακό, ωστόσο καλό θα ήταν να είμαστε πιο σεμνοί…Για να μην λέω πολλά, ακούστε την πρώτη ηχογράφηση που έκανε ο Νταλάρας στο συγκεκριμένο τραγούδι, με την περίφημη Metropole Orchestra της Ολλανδίας, το 1995 , ζωντανά στο Ηρώδειο (Από το δίσκο “100 ΧΡΟΝΙΑ ΣΙΝΕΜΑ” ).. Στην συγκεκριμένη εκτέλεση (που κατά τη γνώμη μου είναι η καλύτερη ) ο Νταλάρας τραγουδάει μόνος του, από ΛΑ ΜΙΝΟΡΕ (Μπαίνοντας με ΛΑ μπάσο..)…!! Επίσης και στο ντουέτο με την Dulce Pontes (Δίσκος “ΜΕΣΟΓΕΙΟΣ” ) το λέει από ΛΑ ΜΙΝΟΡΕ…Τέλος, ο Γιώργος Νταλάρας έχει ερμηνεύσει αυτό το τραγούδι με τις μεγαλύτερες συμφωνικές (και μη) ορχήστρες του κόσμου (ενδεικτικά : Deutsche Oper Choir, Καμεράτα-Ορχήστρα Φίλων Μουσικής, Φιλαρμovική Ορχήστρα Iσραήλ, Ossipov Russian Orchestra, Συμφωνική Ορχήστρα Μόντρεαλ, BBC Concert Orchestra, Συμφωνική Ορχήστρα του Κρεμλίνου, Φιλαρμονική Ορχήστρα της Φιλαδέλφεια κλπ..…) σε χώρους (του εξωτερικού), απλησίαστους για οποιοδήποτε άλλο Έλληνα καλλιτέχνη…Αν μη τι άλλο, δεν είναι άσχημο να τον κρίνουμε μόνο από το δίσκο της Ιεράς Οδού, που εξάλλου δεν είναι ο βασικός ερμηνευτής, αλλά κάνει “δεύτερες” στο Φραγκούλη και απλώς συμμετέχει (τραγουδιστικά), ερμηνεύοντας με τρόπο αλλιώτικο, απ’ ότι συνήθως, το ρεφραίν…???
 

 
Από: alekos, στις 11-08-2006:
ΚΑΛΟΣ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ.ΚΑΤΙ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΤΟΝΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΕΙ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟΝ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΣΕ ΠΡΟΒΑ ΤΗΣ ΕΣΤΟΥΔΙΑΝΤΙΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΛΕΓΕ ΑΠΟ ΡΕ ΜΙΝΟΡΕ.ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Ο ΤΟΝΟΣ?Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ(ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ) ΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΝΤΑΓΡΑΜΜΟ ΚΑΘΑΡΑ.ΚΑΙ ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΕΙ ΛΟΙΠΟΝ?Ο ΚΑΖΑΝΤΖΙΔΗΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΠΑΣΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΤΑΝΕ ΤΙΣ ΨΗΛΕΣ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΦΩΝΗ?ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΤΕ ΔΥΝΑΤΟΝ!!!!!!!!ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΤΕ ΑΥΤΑ ΣΤΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΕΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΜΙΣΗΤΟΣ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΟΥΝΤΑΙ ΚΑΠΩΣ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΣΤΟ ΑΥΤΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ.ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΠΑΘΙΑΣΜΕΝΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗΣ.ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΝΤΑΛΑΡΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΤΥ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ.
 

 
Από: spyros, στις 28-04-2006:
gabriel  o ntal.pianei oti tono thelei.analoga ta tragoudia.se polla tragoudia mpainei me la minore. to allo koulo pou diavasa pio panw:den ton paw leei ton ntal.les kai einai filos sou kai ton eheis gnwrisei.na psahnete 3 kai 4 fores ta pragmata.eutuhws pou uparhei o megalos kai kanei mazi me t'alla(giati den ehete idea ti kanei an den psaxete)kai kamia epanektelesi na mathei kai kanenas pou de gnwrizei.(edw 1 geitonaki mou akouse tin ektelesi me tin pontes kai eipe ti einai auto,pou tragoudoun na pame).telospantwn ton ntal den ton endiaferei tpt apo ola auta pou lene autoi pou den xeroun aplws to thewrei uperoho to tragoudi ki ehei anexantlhth agapi gia kapoious kai me tragoudia san ki auta sikwnomaste oloi psila ekeines tis stigmes.pigainte se kamia sunaulia n'anatrihiasete ampaloi.sumfwnw me ton filo pio panw.( o ntal leei ta kalutera gia ton malama,alla allo na sou kanei i fwni tou se mia ektelesi kai allo na milame gia megalo tragoudisti.ELEOS ME TOUS AMPALOUS.uparhoun tosa pou mporoume na poume opote den teleiwnoume pote.
 

 
Από: Tasos, στις 22-04-2006:
kala kanei o Ntalaras kai kanei epanekteleseis...xarh sta idia ta tagoudia kanei...
Eleos pia me tous ...anti-ntalarikous...
h antipatheia sas gia to proswpo tou,sas kanei na mhn vlepete mprosta sas...
 

 
Από: Mps, στις 21-04-2006:
Ο Θεοδωράκης καταφέρνει να δημιουργεί μελωδίες γεμάτες νόημα,λόγια,και συναίσθημα.Το συγκεκριμένο κομμάτι τα περιέχει όλα.Υπέροχο.
 

 
Από: Γιώργος Α., στις 18-04-2006:
Πολύ αξιόλογη είναι και η ερμηνεία της Μαρινέλας.
 

 
Από: NικΓρ, στις 08-04-2006:
Η καλύτερη εκτέλεση είναι με διαφορά απο τον Γρηγόρη. Το τραγούδι είναι τέλειο και αναφέρεται στα Χανιά. Ο Νταλάρας εδώ και πολλά χρόνια μόνο επανεκτελέσεις κάνει και λέει αλλονών τα τραγούδια.
 

 
Από: Tasos, στις 24-01-2006:
Oso kai na antipathw san anthrwpo ton Ntalara,prepei na paradextw oti san ermhneuths einai klaseis anwteros apo opoiodhpote Malama,Papakwstantinou (oi opoioi den pauei na einai poly kaloi kallitexnes) kai ...Fragoulh.(ton teleutaio den xerw kan giati ton anaferw...enas tenoros triths kathgorias einai.)

Pantws an thelete thn "apolyth" kat' eme ektelesh,akouste apo to album MESOGEIOS Ntalara mazi me Dulce Pontes...
apla mageia.
 

 
Από: ΔΗΜΗΤΡΑ , στις 06-12-2005:
Τέτοια τραγούδια δεν έχουν μόνο μια πατρίδα ούτε έναν ερμηνευτή.Όποιος και να τραγουδήσει ένα τέτοιο τραγούδι η αξία του θα παραμένει πάντα τεράστια.Οι τραγουδιστές φεύγουν αλλά τα τραγούδια μένουν.
 

 
Από: Χαρης απο ΚΥΠΡΟ, στις 10-11-2005:
Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΚΑΛΙΤΕΧΝΗΣ ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
 

 
Από: andia apo kypro, στις 09-11-2005:
οτι και να λετε για τον ΝΤΑΛΑΡΑ δεν ισχυει!!!!ΜΟναχα ενα πραγμα..Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΙΣΤΟΡΙΑ!!!ΜΗ ΛΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΙΣΧΥΟΥΝ!!!ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΒΓΑΖΕΤΕ!!!!!!!!
 

 
Από: a.brendas, στις 02-11-2005:
To tragoudi me anatrixiazei...Oloi autoi pou miloune gia Ntalara, as kanoune prota mia anadromi stis ermineies pou exei kata kairous kanei...
 

 
Από: Κωνσταντίνος, στις 13-10-2005:
Ολοι εσεις οι ανιστορητοι μην βαζετε τον Νταλαρα στο στομα σας!Ντροπη σας! Δεν θα μιλησω εγω για την αξια του μεγαλου Γιωργου Νταλαρα γιατι εχουν μιλησει με υμνιστικα σχολια γι'αυτον ο Λευτερης Παπαδοπουλος,ο Μικης Θεοδωρακης και ο Γρηγορης Μπιθικωτσης...Το ερμηνευει καταπληκτικα και επειδη υπαρχει ο Νταλαρας ειμαστε ευγνωμονες..
 

 
Από: mav, στις 17-08-2005:
paidia o,ti kai na peite o ntalaras exei grapsei istoria sto elliniko tragoudi. Opote xalarwste kai kante kana mpanio... filia!
 

 
Από: Αντώνης, στις 24-07-2005:
Το τραγούδησε ο Γιάννης Βογιατζής στην ομώνυμη θεατρική παράσταση το 1962.
 

 
Από: panos, στις 22-06-2005:
o ntalaras einai poly ligos gia auto to tragoudi o malamas kai o papakwnstantinou to eipan opws tou axize
 

 
Από: JFK, στις 11-06-2005:
ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΥΜΝΟΣ. Α ΕΚΤΕΛΕΣΗ Ο ΣΕΡ ΜΠΙΘΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΕΛΕΙΑ Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΧΑΙΡΙΤΣΑ ΣΤΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΡ ΤΟ 2002
 

 
Από: nikkrinos , στις 11-06-2005:
Tin ektelesi tou Malama tin exete akousei??
Ti fragkoulis k Ntalaras k prasina aloga....
 

 
Από: Γιάννης, στις 09-06-2005:
Πάντως και η εκτέλεση του Φραγκούλη από τη ζωντανή παράσταση πριν από λίγα χρόνια στην Ιερά Οδό είναι πάρα πολύ καλή
 

 
Από: gabriel, στις 29-05-2005:
o ntalaras mallon to pianei apo nto minore ,amfivallw an mporei na to piasei apo la minore opote pragmatika eleos-toulaxiston mousika-wreos o ntalaras alla ligos kai pragmatika mas prixate.symfwnw me crow.
 

 
Από: CroW_, στις 04-04-2005:
ElEoS me auton ton ntalara!!!oust!!!
 

 
Από: Bayern7, στις 09-01-2005:
Mpithikwtshs prwth ektelesh...