logo
 
1970 - Να `τανε το 21

Κάπου νυχτώνει.

Νταλάρας Γιώργος

 

Μουσική/Στίχοι: Κουγιουμτζής Σταύρος/Κουγιουμτζής Σταύρος


A μινόρε (*)
Στις: 21-06-1998
(3.3, με 63 ψήφους)
 
 
                               
                                
                                        
                                       
 
                               
                                 
                                 
                                 
                                      
                                        
                               
                              
 
                                
                                     
 
                 
 
                  

 
(*) Η τονικότητα του τραγουδιού εκτιμήθηκε αυτόματα από τις συγχορδίες του. Σε περίπτωση λάθους στείλτε διόρθωση.
Αξιολογήστε την παραπάνω καταγραφή του τραγουδιού:    Ακριβής     Λανθασμένη
Βρήκατε κάποιο λάθος; Δηλώστε το παρακάτω, ή χρησιμοποιήστε την Αποστολή Διόρθωσης.
 
Η χρήση επιτρέπεται μόνο για προσωπική μελέτη και για εκπαιδευτικούς λόγους.
Η παραπάνω καταγραφή δηλώνει την προσωπική γνώμη του αποστολέα για τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να παιχτεί το παραπάνω τραγούδι.
 
Αλλαγή τόνου: ημιτόνια
 
Προτεινόμενα επόμενα τραγούδια, σύμφωνα με τα στατιστικά μας:
 
 
Βρέθηκαν και άλλες εκδόσεις αυτού του τραγουδιού (ή τραγούδια με παρόμοιους στίχους):
 
 
Τραγουδάτε μαζί με άλλους; Με αυτό τον κωδικό μπορείτε να δείτε όλοι γρήγορα το ίδιο τραγούδι:
QR-code
 

Σχόλια / Διορθώσεις / Αφιερώσεις:
 
Από: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΑΤΣΑΡΔΗΣ, στις 18-12-2021:
Το κομμάτι είναι d#m
 

 
Από: dimos, στις 17-08-2021:
όλα τα σχόλια για την ερμηνεία του τραγουδιού τα ακύρωσε ο Δημήτρης μητροπανος το 2009 στο ηρωδειο .. τοποθετώντας το τραγούδι σε άλλη ασύλληπτη διάσταση με την ερμηνεία του
 

 
Από: Φαρις, στις 03-12-2013:
Πολύ ωραίο τραγούδι. Αν δε κάνω λάθος, το τραγούδησε κι ο Φάμελλος πριν από χρόνια στην εκδήλωση Αρίων, ανεβάζοντάς το ακόμα πιο ψηλά.
 

 
Από: Βασίλης -Τσε, στις 12-08-2013:
....Ακριβώς γι αυτό -ανώνυμε θρασύδειλε-για να σου ζαλίσω τα παπάρια, που αν πράγματι είχες θα ήξερες να τα σέβεσε και δεν θα εκφραζόσουν με αυτό τον τρόπο, Ανώνυμε δήθεν τυπάκο, που δεν εχεις το θάρος ούτε καν να βάλεις ενα όνομα- και ας είναι και ψεύτικο-
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 21-05-2013:
ε νταξει οχι κι ετσι. και για 'μενα η ερμηνεια του νταλαρα ειναι η κορυφαια ολων, ομως πιστευω πως κι ο φαμελος εκανε μια πολυ αξιολογη προσπαθεια.
 

 
Από: baggelhs kallergis, στις 23-02-2013:
Ενα έχω να πω ο φαμέλος εκτέλεσε τον κουγιουμτζή.
Ευτυχώς που δε ζει ο κουγιουμτζής να δει
αυτή την εκτέλεση.
 

 
Από: Vasilarias, στις 19-02-2012:
Εγω νομίζω ότι οι συγχορδίες είναι οι εξεις:
Dm                  Bb  C    Dm
Γύρνα τις ώρες που χάθηκαν απόψε
Dm                       Bb   C      Dm
Κοίτα που φεύγεις πως κλαίει το δειλινό
 
Dm       Bb       D         Gm 
Kάπου νυχτώνει κι ο ήλιος παγώνει
Gm          Bb        C  Bb    A 
χάνεται ο δρόμος και πού να σταθώ
Dm        Bb           D            Gm 
Κάπου βραδιάζει, μην κλαις, δεν πειράζει
Gm           Dm      F  C   Dm
πες πως τελειώνει ο κόσμος εδώ
 
Dm               Bb   C    Dm
Aγέρας παίρνει απόψε την ζωή μου
Dm                    Bb     C     Dm
κλείνω τα μάτια που φεύγεις να μην δω

Dm       Bb       D         Gm 
Kάπου νυχτώνει κι ο ήλιος παγώνει
Gm          Bb        C  Bb    A 
χάνεται ο δρόμος και πού να σταθώ
Dm        Bb           D            Gm 
Κάπου βραδιάζει, μην κλαις, δεν πειράζει
Gm           Dm      F  C   Dm
πες πως τελειώνει ο κόσμος εδώ
Καλή απόλαυση
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 08-11-2011:
tse giati den les apla +5 hmitonia kai mas zalizeis ta paparia
 

 
Από: Τσε, στις 14-04-2010:
Μπορείτε να δοκιμάστε και τις παρακάτω συνχορδίες :


Dm    Gm       Dm      Gm/Am     Dm
Γύ  - ρνα τις ώρες που χάθηκαν απόψε
Dm    Gm      Dm           Gm       Am Dm
Κοί - τα που φεύγεις πως κλαίει το δειλινό
 
Dm       A#         Am      Gm 
Kάπου νυχτώνει κι ο ήλιος παγώνει
Dm          A#        A  A#    A 
χάνεται ο δρόμος και πού να σταθώ
Dm        A#           Am          Gm 
Κάπου βραδιάζει, μην κλαις, δεν πειράζει
Gm                   Dm A  Dm
πες πως τελειώνει ο κόσμος εδώ
 
Dm Gm   Dm      Gm    Am  Dm
Aγέρας παίρνει απόψε την ζωή μου
Dm/Gm      Dm        Gm     Am     Dm
κλείνω τα μάτια που φεύγεις να μην δω

Dm        A#        Am      Gm 
Kάπου νυχτώνει κι ο ήλιος παγώνει
Dm          A#        A  A#    A 
χάνεται ο δρόμος και πού να σταθώ
Dm        A#           Am          Gm 
Κάπου βραδιάζει, μην κλαις, δεν πειράζει
Gm                  Dm A    Dm
πες πως τελειώνει ο κόσμος εδώ

καλό παίξιμο
 

 
Από: Ζησης, στις 24-01-2010:
Συμφωνω με πεπε! Ο Μητροπανος προσωπικα νομιζω οτι ανεβασε το τραγουδι σε αλλο επιπεδο!:) Μαγευτικη ερμηνεία..!
 

 
Από: pepe, στις 02-07-2009:
Ελπίζω ρίχνοντας ένα ακόμα όνομα στο τραπέζι να μην αρχίσουν όλοι πάλι τις συγκρίσεις και τους καβγάδες. Τη Δευτέρα το βράδυ στο Θέατρο Γης άκουσα αυτό το τραγούδι από τον Δημήτρη Μητροπάνο. Αμέσως ξέχασα και τις 2 ερμηνείες (Νταλάρα & Φάμελλου), τις οποίες λάτρευα μέχρι πριν και ιδιαίτερα του κου Νταλάρα. Όπως και να 'χει όμως, το γούστο του καθενός είναι καθαρά υποκειμενικό θέμα και τζάμπα μπαίνετε όλοι σε διαδικασία σύγκρισης. Πείτε ο καθένας ποια ερμηνεία σας αγγίζει περισσότερο και τελείωσε! Και φυσικά μην ξεχνάμε: ένα τεράστιο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στον τεραστιο κο. Σταύρο Κουγιουμτζή. Είναι το λιγότερο που μπορούμε να κάνουμε για όσα έχει δώσει στο ελληνικό τραγούδι...
Φιλικά, pepe.
 

 
Από: ΙΟΜΜΙΒ, στις 10-04-2009:
ΝΟΝΕΙΜ ΔΙΑΒΑΣΕ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΛΕΩ.ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΔΕ Μ'ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ.ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ.ΑΚΟΜΗ ΚΙ'Ο ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΣΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ,ΕΙΝΑΙ ΜΟΥΣΙΚΟΣ.ΕΣΤΩ ΕΚΟΛΑΠΤΩΜΕΝΟΣ.ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΕΣΥ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ,ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΣΥΓΚΡΑΤΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ,ΤΙΣ ΛΕΚΤΙΚΕΣ ΟΡΜΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΗ???Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΙΑ,ΤΑΛΕΝΤΟ,ΣΤΥΛ,ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ,ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ.ΤΕΧΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ,ΕΝΑ ΜΟΥΣΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ,ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΕΝΑ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ,ΤΕΧΝΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΣΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ...ΤΙ ΟΛΑ ΜΕΣΑ Σ'ΕΝΑ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ...ΚΑΙ ΠΑΕΙ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ?ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ...Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ.ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΞΩ ΤΟΥ Ο ΚΑΘΕ ΜΟΥΣΙΚΟΣ,ΕΙΝΑΙ Η ΜΑΓΕΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ.ΑΑΑ!!!ΟΠΑΔΟΣ ΣΤΗ ΤΕΧΝΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΚΑΘΕ ΤΙ ΟΠΑΔΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟ.ΚΑΙ ΣΤΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΡΡΩΣΤΙΕΣ ΔΕΝ ΧΩΡΑΝΕ.
 

 
Από: νονειμ, στις 03-04-2009:
...την έχετε χάσει την μπάλα!!!...και όσοι αυτοαποκαλείστε "μουσικοί" επιστρέψτε στα ωδεία...λάθος τα μάθατε...τι είναι η μουσική;...ένα σακί φιστίκια;...κατι ποσοτικο;...Μουσική είναι κάτι πολύ ανώτερο για να κανουμε συγκρισεις για το ευρος της φωνης και για το ποσα οργανα εχει η ορχηστρα...συνελθετε...Μουσική είναι τέχνη...έκφραση...ελευθερία...ψυχή...κάθε σύγκριση παραπέμπει σε διαφορετικό γούστο...και το γούστο ΔΕΝ είναι αντικειμενικό....ο καθένας μπορεί να έχει το γούστο του, χωρίς να μειώνει τον άλλο!!! τι συμπεριφορά και τι κουβέντες είναι αυτές από ανθρώπους υποτίθεται οπαδούς της τέχνης....ΑΙΣΧΟΣ!
 

 
Από: IOMMIB, στις 30-10-2008:
ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΓΩ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ.ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΑΝ ΜΟΥΣΙΚΟ ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΚΡΟΑΤΗ ΔΕ ΜΕ ΠΕΙΡΑΞΕ ΟΤΙ Ο ΦΑΜΕΛΟΣ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ...ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ.Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΑΞΕΠΕΡΑΣΤΟΣ.ΟΠΩΣ ΚΙ'ΟΙ ΕΡΜΗΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΗΣ.ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΜΑΝΩΛΗΣ Ο ΦΑΜΕΛΟΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ.ΚΑΤΑ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΠΕΦΤΕΤΕ ΣΕ ΑΤΟΠΕΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΟΓΟΜΑΧΕΙΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ.ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΝΕΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΕΡΜΗΝΕΥΣΟΥΝ ΕΣΤΩ ΜΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΡΟΠΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ.ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΑΛΛΙΩΤΑ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ.ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ Ο ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ Κ.Α.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΤΙ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗ...ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ.ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟ.ΟΜΩΣ ΚΙ'ΑΥΤΟΙ ΧΡΩΣΤΑΝΕ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΓΙΩΡΓΟ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΑΝΕΔΕΙΞΕ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥΣ.ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΟΙ.
 

 
Από: makaay, στις 13-04-2008:
giwrgo zoume giati se akoume.theos k vale einai oxi apla theos
 

 
Από: Σουζη, στις 03-02-2008:
ΕΧΩ πολλα αγαπημενα, καινουργια και παληα,αυτο ομως πανω απο ολα για παντα.Καλη η προσπαθεια του Φαμελου αλλα δεν επαθα αυτο που παθαινω ακουγωντας το απο τον Νταλαρα εστω και για χιλιοστη φορα η ερμηνεια του ειναι αξεπεραστη.............
 

 
Από: ΚΩΣΤΑΣ, στις 05-11-2007:
ΠΑΙΔΙΑ,ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΦΟΡΑ:
Ο ΜΕΝ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΠΕ Ο ΦΑΜΕΛΛΟΣ (ΔΕΣ ''ΤΑ ΒΕΓΓΑΛΙΚΑ ΣΟΥ ΜΑΤΙΑ'' Ή ΤΟ ''ΠΟΥ ΝΑ 'ΣΑΙ ΤΩΡΑ, ΑΝΝΑ?'')Ο ΔΕ ΦΑΜΕΛΛΟΣ ΟΜΩΣ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΕΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ!!!!ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΦΙΓΓΟΤΑΝ!!!!!!
 

 
Από: ΧΑΡΗΣ, στις 14-10-2007:
ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΟΥΓΙΟΥΜΤΖΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΝΤΑΛΑΡΑΣ.
 

 
Από: ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΟΣ, στις 30-05-2007:
Φίλε Γρηγόρη δεν αναφερόμουν σε 'σένα.Αλλά σε κάποιους άλλους
 

 
Από: Γρηγόρης, στις 29-05-2007:
Φιλε περιθωριακε αποκαλεσα το Γ.Νταλαρα εξαιρετικο ερμηνευτη και οχι θεο..Ο Σ.Καζαντζιδης ειναι κατι παραπανω απο θεος...
 

 
Από: ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΟΣ, στις 27-05-2007:
Φίλε George ειλικρινά δεν καταλαβαίνω που κολλάει αυτό,αν έχεις αντίθετη άποψη καλό είναι να την γράψεις και σε παρακαλώ απέφυγε σχόλια σε προσωπικό επίπεδο....Την μουσική μου παιδεία δε νομίζω ότι είσαι σε θέση να την κρίνεις βασιζόμενος σε μια κ μόνο καταχώρηση.
 

 
Από: George, στις 26-05-2007:
ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚE, είσαι λίγο μικρός ακόμα,αλλά σιγά σιγά θα μάθεις...
 

 
Από: ΠΕΡΙΘΩΡΙΑΚΟΣ, στις 24-05-2007:
Δεν θα διαφωνήσω με τα παιδία ότι η ερμηνεία του Ντάλαρα είναι μία και μόναδικη ωστόσο δεν πρέπει να φτάνουμε σε σημεία υπέρβολης.Πρώτα απ'όλα ο Νταλάρας οφείλει το μεγαλύτερο μέρος της μέχρι τώρα πορείας του στον τεράστιο Σ.Κουγιούμτζή καθότι αυτός τον ανέδειξε.Δεύτερον πριν ακούσουμε δεν κρίνουμε.Οπότε, μπορεί η ερμηνεία του Φάμελλου να μην είναι ισάξια αυτής του Νταλάρα ωστόσο το παιδί έκανε μια προσπάθεια στα Αρίων να τραγουδήσει ένα τέτοιο κομμάτι και του αξίζουν συγχαρητήρια.Και τρίτον εγώ προσωπικά δεν θα έλεγα ποτέ θεό τον Νταλάρα.Ας έχουμε παρακαλώ κι ένα μέτρο.Τότε ο Καζαντζίδης και ο Μπιθικώτσης τι είναι;
 

 
Από: Γρηγόρης, στις 25-04-2007:
Απευθυνομαι σε ανθρωπους που ξερουν απο μουσικη.Ειμαι μουσικος και πιστευω οτι ξερω καποια πραγματα.Αυτο το τραγουδι ο Γ.Νταλαρας το ερμηνευε συγκλονιστικα στο δισκο..Ειναι ενα κομματι το οποιο εγω προσωπικα δε θα μπορουσα να το ακουσω απο αλλον ερμηνευτη.Μερικα τραγουδια ειναι λες και ειναι<<φτιαγμενα>> για ορισμενους ερμηνευτες..στην προκειμενη περιπτωση για το Γ.Νταλαρα..Π.Χ Το μες του βοσπορου τα στενα δε μπορει να ερμηνευτει απο αλλον τραγουδιστη..Το δυο πορτες εχει η ζωη του Μεγαλου ΣΤΕΛΑΡΑ ΜΑΣ δε γινεται να ερμηνευτει απο αλλον τραγουδιστη..Ο ΣΤΕΛΙΟΣ ειναι κατι το απιαστο,κανενας δε μπορεσε ουτε μπορει ουτε θα μπορεσει να ερμηνευσει τραγουδι του ΣΤΕΛΙΟΥ...απλα δεν μπορει να τον φτασει..ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ...Στην προκειμενη περιπτωση αυτος ο Φαμμελος δε γινεται να φτασει την ερμηνεια του Γ.Νταλαρα,ο οποιος ειναι εξαιρετος ερμηνευτης..Ποιος ειναι αυτος ο Φαμμελος που θα βγει στην τηλεοραση και θα ρεζιλεψει αυτο το τεραστιο τραγουδι?Δυστιχως οι καλες εποχες εχουν περασει και ορισμενοι αθλιοι τραγουδιστες κατατροπονουν τα μεγαλα μας δημιουργιματα...Υ.Γ Για να καταλαβετε ολοι σας ποιος ειναι ο Γ.Νταλαρας ακουστε του δισκους <<50 ΧΡΟΝΙΑ ΡΕΜΠΕΤΙΚΟ>> και <<ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΤΟΧΗΣ>>.τοτε θα καταλαβετε ποσο μεγαλος ερμηνευτης ειναι Ο.Νταλαρας..πραγματικα κορυφαιες ερμηνειες...αλλα δυστιχως τωρα δεν ακουνε ρεμπετικα ουτε αυθεντικα λαικα...δυστιχως τωρα ακουνε Φαμμελλο και διαφορες αλλες αηδιες..Ακουστε Σ.Καζαντζιδη,Γ.Μπιθικωτση,Β.Τσιτσανη κτλ να ξεστραβωθειτε......
 

 
Από: JaNick, στις 23-04-2007:
Παιδία είναι ένα απο τα ωραιότερα κομμάτια που έχω ακούσει...Και άντι τα τερράστεια σχόλια που γράφετε να είναι πάνω στο κομμάτι, στους στίχους και τη μουσική του Σταύρου Κουγιουμτζή, κάθεστε και σχολιάζετε την ερμηνία του Νταλάρα...Ή καλύτερα του Φάμελου, που έκανε το "έγκλήμα", (κατα τη γνώμη σας να το τραγουδήσει) καθώς την ερμηνία του Νταλάρα δεν θα καθόταν κανείς να τη σχολιάσει αν δεν αναφέροταν πρώτα ο Φάμελος...Στο κάτω κάτω ήταν τόσο κακό που άρεσε σε κάποιον η ερμηνία του Φάμελου...??? Αν το τραγουδήσω δηλαδή εγώ (που δεν έχου ουτε καν του Φάμελου τη φωνή) και συγκηνίσω κάποιον θα με βρίσετε???
Άσχετο αλλα άκουσα και μία καταπληκτική εκτέλεση απο τον Κούτρα...Έχετε να πείτε κάτι και γι αυτό..??
 

 
Από: Αθηνά, στις 07-02-2007:
Παιδιά για μένα ο Νταλάρας είναι τόσα χρόνια στην κορυφή μόνο και μόνο γιατί έχει πει τα καταπληκτικότερα κομμάτια των μέγιστων συνθετών της χώρας. Κατα τα άλλα η φωνή του είναι απίστευτα άχρωμη και χωρίς συναίσθημα και μου θυμίζει τενόρο που προσπαθεί να πει ελαφρό και δεν του βγαίνει. Βρίστε με, πείτε ό,τι θέλετε, εμένα αυτή είναι η άποψή μου και κατα ένα περίεργο τρόπο όταν ακούω ένα τραγούδι απ'τον Νταλάρα ακόμα και το αγαπημένο μου να ναι δεν μπορώ να το ακούσω! Οι μεγαλύτερες φωνές της χώρας μας έχουν δυστυχώς μείνει στα αζήτητα και έχουν αναδειχθεί λόγω συγκυριών και έξυπνων κινήσεων άλλοι κατώτεροι... Ξέρω θα μου πείτε ότι ο Νταλάρας έχει απίστευτη έσταση φωνής δεν φαλτσάρει κ.τ.λ. κ.τ.λ. και θα συμφωνήσω γιατί κι εγώ μουσικός είμαι και το καταλαβαίνω. Φτάνει όμως αυτό; Εμένα με ενδιαφέρει να μου περνάει ο άλλος κάτι μέσα απ'την ερμηνεία του, να μη μου βγάζει μια παγερή, τεχνική, εκτέλεση των νοτών του συνθέτη! Ο ερμηνευτής είναι αυτός που επικοινωνεί το κομμάτι στον κόσμο, κι εκεί φαίνεται το ταλέντο του ειδικά αν ο ρόλος του είναι να ερμηνεύει "κομμάτια ψυχής" άλλων κι όχι δικά του! Αν ερμήνευε ένα αδιάφορο κομματάκι και κατάφερνε να το περάσει ως σπουδαίο στη συνείδηση του κόσμου με την ερμηνεία του ναι τότε θα τον παραδεχόμουν!
 

 
Από: μαρια, στις 28-01-2007:
Ας σταματησουμε ολοι να παριστανουμε τις αυθεντιες και τους παντογνωστες πανω στα μουσικα δρωμενα!Να λεμε ολοι ευχαριστω που υπαρχουν ακομη τραγουδιστες(νεοι και παλιοι) αξιολογοι και με διαθεση να διατηρουν αξεχαστα τραγουδια..μεσα στη σημερινη μουσικη υποκουλτουρα....
 

 
Από: petros, στις 02-01-2007:
egw tha ithela apla na rwtisw tous ipermaxwntes ton ntalara ti gnwmi exoun gia tis xiliades epanekteleseis pou exei kanei o idios.. kai an einai dinaton na tis sigkrinoun me tis aythentikes... Entaksei re paidia kali kai ageia i fwni tou ntalara alla to paidi den ekane kai kati kako eide ligo alliws to tragoudi kai to eipe.. toulaxiston aytos den ekane mia apli emporiki epanektelesi... (kai kalo tha itane gia to site na apofeygoume kai polles anafores sto onoma "ntalaras" giati mporei na faei kai kana prostimo..)
 

 
Από: IOANNHS, στις 30-12-2006:
re ti sigrinete to theo me to famelo ierosili e ierosili poios einai o famelos i mana tou ton kserei?den ntrepeste na anaferete to onoma tou theou?plinete ta daxtila sas tin epomeni fora pou tha grapsete edo.
 

 
Από: ΑΝΤΩΝΗΣ, στις 03-12-2006:
Γεια σας...Θέλω να προσπαθήσω να είμαι όσο το δυνατόν πιο αντικειμενικός, αν και πρέπει να ξεκαθαρίσω ότι νοιώθω ένα τεράστιο θαυμασμό για τον καλλιτέχνη Γ. Νταλάρα….Ας εκθέσω και εγώ την άποψη μου απευθυνόμενος κυρίως σ’ αυτούς που γράφουν και σχολιάζουν το παραπάνω τραγούδι καλοπροαίρετα (π.χ. Κίρκη) και όχι για να σνομπάρουν ή να κριτικάρουν όποιον βρουν… Αρκετά πρόσφατα ξανάκουσα και τις δύο δισκογραφημένες εκτελέσεις του Νταλάρα και αυτή του Φάμελλου.. Πράγματι, μεγαλύτερη συγκίνηση προκαλεί του Φάμελλου, με κάποιες όμως παρατηρήσεις…Η συγκεκριμένη εκδοχή του τραγουδιού διαφέρει αρκετά από αυτή του Νταλάρα, που είναι πάνω στα πρότυπα του Κουγιουμτζή (του συνθέτη)…Δεν μιλάω για την ενορχήστρωση. Το τραγούδι δεν έχει υποστεί απλά μια διασκευή. Την πρώτη φορά που το άκουσα μου έδωσε την εντύπωση ενός άλλου τραγουδιού, που μόνο οι στίχοι και ελάχιστα η μελωδία παραπέμπουν στο «Κάπου Νυχτώνει» του Σταύρου Κουγιουμτζή … Πρόκειται πια για μια καθαρή μπαλάντα χωρίς έντονο διαχωρισμό ρεφραίν/ κουπλέ ,(δηλαδή αντιπροσωπευτική του στυλ του Φάμελλου) και όχι ενός ελληνικού λαϊκού τραγουδιού (με την ευρύτερη έννοια του όρου) του Κουγιουμτζή…Με λίγα λόγια ο Φάμελλος δεν είπε το «Κάπου Νυχτώνει» του Κουγιουμτζή…Με μια δόση αρκετής υπερβολής, πρόκειται για ένα άλλο τραγούδι με τους ίδιους στίχους…Γι ‘αυτό και όσοι το έχουν τραγουδήσει κατά καιρούς σε διάφορες συναυλίες, ανεξάρτητα από την τονικότητα, την ενορχήστρωση και την τεχνική του κάθε τραγουδιστή, το είπαν πάνω στις εκτελέσεις/πρότυπα Κουγιουμτζή/Νταλάρα (ρυθμούς, εισαγωγές, μέτρο, στυλ κλπ…). Αυτές τις εκτελέσεις να συγκρίνετε μεταξύ τους, αν ο Νταλάρας και ο κάθε Νταλάρας το είπε καλύτερα ή συγκινητικότερα από τον άλλο και όχι με του Φάμελλου … Είναι σαν να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Και αν πρέπει να συγκρίνουμε κάτι, αυτό θα ήταν το « Κάπου Νυχτώνει» μεταξύ Κουγιουμτζή και διασκευή Φάμελλου…Παρόλα τα παραπάνω, κατά τη γνώμη μου, μπορεί η δισκογραφική εκτέλεση του Φάμελλου να μην η πιο άρτια, ωστόσο είναι η πιο συγκινητική από όλες τις άλλες δισκογραφημένες…Αυτό είναι αλήθεια…
Υ.Γ. Διαφωνώ κάθετα με τον φίλο που έγραψε ότι η εκτέλεση του Μανώλη Φάμελλου συγκίνησε πολύ κόσμο πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε προηγούμενη εκτέλεση… Μου φαίνονται μεγάλα λόγια που δηλώνουν και μεγάλη άγνοια...! Ο Νταλάρας έχει πει αυτό το τραγούδι σε γεμάτα στάδια, σε θέατρα, σε συναυλίες σε όλο τον κόσμο, με χιλιάδες ανθρώπους να έχουν αναμμένους αναπτήρες, να φωνάζουν, να κλαίνε, να αγκαλιάζονται…Φαντάζεσαι ένα στάδιο 80,000 ανθρώπων να λέει όλο μαζί : «Κάπου βραδιάζει…» και ο «Θείος» να σταματάει την ορχήστρα και να ακούγεται το ρεφραίν μόνο από τις φωνές όλων αυτών των ανθρώπων… Πραγματικά, αν δείτε αυτά τα βίντεο, θα καταλαβαίνατε σε τι κατάντια βρίσκεται σήμερα το ελληνικό τραγούδι…Καλά κάνει ο Φάμελλος που κάνει επανεκτέλεση σ’ αυτό το τραγούδι, ανεξάρτητα αν το παρουσίασε διαφορετικά, όπως εκείνος το ένοιωθε…Για την ιστορία να πω ότι υπάρχουν δυο τρεις εκτελέσεις του τραγουδιού με τον Νταλάρα (πάνω σε πρότυπα Κουγιουμτζή) που δεν δισκογραφήθηκαν ποτέ (ΚΡΙΜΑ…), οι οποίες είναι κατά τη γνώμη μου οι καλύτερες όλων (π.χ. θέατρο «ΤΕΝΤΑ» 1984)…Προσωπικά αυτές έχω κάνει cd και βάζω όταν θέλω να ακούσω το «Κάπου Νυχτώνει» …Ευχαριστώ…
 

 
Από: Κίρκη, στις 02-12-2006:
Συγνώμη Αλέξανδρε αλλά θα διαφωνήσω κάθετα μαζί σου. Η μουσική, όπως και όλες οι τέχνες, μιλούν στην ψυχή. Η ψυχή σου δεν χρειάζεται να ξέρει ούτε από αρμονία, ούτε θεωρεία, ούτε να έχει σπουδάσει χρόνια στα ωδεία για να καταλάβει αν κάτι την αγγίζει. Ούτε το κατά πόσο θα μιλήσει στην ψυχή σου μία ερμηνεία εξαρτάτε από την πήρα, την επιδεξιότητα ή την ευελιξία της φωνής του τραγουδιστή. Δεν λέω πως αυτά δεν έχουν καμία σημασία, προς Θεού, αλλά είναι οι συγκυρίες, η στιγμή, ο τρόπος, το ύφος του τραγουδιστή, όλα αυτά μαζί που θα σε κάνουν να ακούς μετά από χρόνια αυτό το τραγούδι και να κλαις. Τι φταίει λοιπόν που όταν ακούω αυτό το κομμάτι από τον Φάμελλο κλαίω ενώ από τον Νταλάρα όχι; Οι λιγοστές μου γνώσης που δεν μου επιτρέπουν να αναγνωρίσω την τραγουδιστική ανωτερότητα του Νταλάρα, ή μήπως, η συσσώρευση πλήθους διαφορετικών συναισθημάτων που με πλημμύριζαν όταν πρωτοάκουσα το κομμάτι από τον Φάμελλο και που μου έρχονται στο μυαλό κάθε φορά που το ακούω; Αυτό οι γνώσεις δεν μπορούν να το κρίνουν. Φιλικά, Κίρκη
 

 
Από: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ Μ., στις 04-11-2006:
ΚΑΛΗΜΕΡΑ....
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΑΠΟΨΗΣ....
ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΓΝΩΡΗΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ....
ΤΟ ΠΑΛΗΚΑΡΙ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΦΩΝΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΦΩΝΗ ΕΝΝΟΩ ΟΤΙ Η ΦΩΝΗ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ,ΜΕ ΤΕΛΕΙΑ ΧΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΥΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΠΩ ΣΕ ΠΟΙΟ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ,ΑΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ.....Ο ΦΑΜΕΛΟΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΡΜΗΝΕΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ....
ΣΥΓΟΥΡΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΗ ΑΓΝΟΙΑ ΑΠΟ ΜΟΥΣΙΚΗ (ΘΕΩΡΕΙΑ-ΑΡΜΟΝΙΑ)ΑΡΑ ΚΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ...ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΛΕΩ ΑΥΤΟ...
ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΧΕΙ Η ΑΠΟΨΗ ΚΑΠΟΙΟΥ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ.....ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΚΑΠΟΙΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ (ΓΥΖΗ,ΘΕΟΤΟΚΟΠΟΥΛΟΥ,ΤΣΑΡΟΥΧΗΣ) ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ?...ΟΧΙ....ΑΛΛΑ ΚΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΒΑΡΥΤΗΤΑ....Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΧΩΡΙΣ ΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΕΓΑΝΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΤΟ ΕΙΣΠΡΑΤΕΙ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΗ...ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΝ ΝΕΟΝ ΠΑΙΔΙΩΝ....ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΖΩΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟΥΣ....ΣΕ ΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΥΣΙΚΗ....
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ....
 

 
Από: papar0tti, στις 03-11-2006:
Τάσο μπράβο ρε φίλε! Τόση αντικειμενικότητα σε ένα μόνο σχόλιο δεν μπορεί να χωρέσει!
 

 
Από: TASOS, στις 27-10-2006:
 HMARTON O DAL.KAI O FAMMELOS AN DOUN AUTA POU GRAFONTAI I THA GELOUN....I THA TSANTIZONTAI......DEN NOMIZW NA TOUS NOIAZEI....NA MILOUN AUTOI POU DEN XEROUN. POTE O DALARAS DEN EIPE AYTO TO TRAGOUDI GIA NA KANEI FWNITIKI EPEIDHXH OPWS KAI ALLA.AN THELETE N'AKOYSETE ANATRIHIASTIKO DALARA ME TH RWMH,TH ZESTASIA,TO EUROS,THN TEHNH,THN AYTHENTIKH MAGKIA,TH DIAKRITH HROIA, THS FWNHS TOY PHGAINTE SE KAMIA SUNAULIA KAI AKOUSTE TIS STIGMES TOU TRAGOUDISTH...LYGMOUS,PIANO FORTE KAI TETOIA.TO PIO KOULO POU DIAVASA EDW MESA EINAI AUTO POU EIPE ENAS FILOS PIO PANW...DE HREASTIKE NA DOULEPSEI KAI NA MELETHSEI OPWS O NTAL.AN EINAI DYNATON THA TON KRINOUME EPEIDH EHEI DOULEPSEI S'AYTO POU AGAPAEI,PERISSOTERO APO KATHE ALLON TWRA?HMARTON.....O DALARAS EINAI O PIO ANATRIHIASTIKOS TRAGOUDISTIS POU YPARHEI.OSOI TON EHOUN AKOUSEI ZWNTANA GNWRIZOUN.DEN TRAGOUDA EUTHEIA OPWS STA CD'S(LOGW ORHISTRAS,GIA NA SEVASTEI AYTON POY GRAFEI TO TRAGOYDI KTL LOGOI POU I PERISSOTEROI DE GNWRIZOUME....).EINAI APISTEUTOS! Y.Γ.TON AYGOUSTO TON EIPE KATAPLHKTIKA(RWTHSTE TON PAPAZOGLOY GI'AUTO)MIA GNWSTI MOU MOYSIKOS OTAN TO AKOYSE EMEINE....TA REMPETIKA DEN YPARHEI ANTHRWPOS SIMERA POY NA TA LEEI PIO GAMW.GNWSTOI MEGALOI MOUSIKOI KAI KALLITEHNES LENE OTI O DALARAS MPOREI NA PATHSEI SE OPOIADHPOTE NOTA KAI NA MHN THN PRWDWSEI,EINAI O SWSTOTEROS KAI O KALUTEROS TRAGOUDISTIS.EPISHS TA TRAGOUDIA APO TI STIGMI POY GRAFONTAI MPOROYN NA TAXIDEUON ME OPOIADHPOTE FWNH...KALH I LIGOTERO KALH ST'AUTIA KAPOIOU.TWRA T'ARIWN DEN EINAI KATI YO IDIAITERO OPWS GNWRIZOUME OLOI(AUTO DEN EHEI SHESH ME TO FAMELLO)TO KAPOU NYHTWNEI EINAI ENA APISTEUTO KLASSIKO MEGALO TRAGOUDI TO OPOIO EINAI APO TA WRAIWTERA TRAGOUDIA POU GRAFTHKAN POTE OPWS KAI ALLA TOU KOUGIOUMTZI.EPISHS O KOUGIOYMTZHS LATREUE TON DALARA WS TRAGOUDISTH(ERMHNEYTH)KAI WS ANTHRWPO OPWS KAI TO ANTITHETO
 

 
Από: Tsunetomo, στις 27-08-2006:
Προς τον "...." (τεσσερις τελιτσες¨):
Κοντα επεσες στην τονικοτητα αλλα δεν ειναι Dm ειναι D#m. Για δες το ξανα...
 

 
Από: Ν., στις 13-02-2006:
προς τον φιλο που μιλαει για εκτελεσεις τραγουδιων χωρις ενορχήστρωση αλλά μονο με κιθάρα...εκεί φαίνονται οι ωραίες φωνές γιατι συχνά η ενορχήστρωση καλύπτει καποιές μικροπαραφωνίες..και είναι πιο δυσκολο να πεις ένα τραγούδι μόνο με την κιθάρα σου γιατι πρέπει να συνδιάσεις ωραία ερμηνεία με ωραίο παίξιμο..
 

 
Από: Στεφανος, στις 30-12-2005:
και ενταξει ρε φιλε που μας αποκαλεις ολους ασχετους εδωμεσα το καταλαβαμε οτι κατεχεις απο μουσικη οι τεκμηριωσεις σου το αποδεικνειουν. Και μην ξεχνατε οτι ο φαμελλος εχει δωσει τραγουδια στον νταλαρα και εχει κανει και την παραγωγη καποιου τελευταιου του δισκου. Ενας μεγαλος τραγουδιστης οπως ειναι ο νταλαρας δεν θα δεχοταν να πει τραγουδια καποιου ασχετου.
 

 
Από: Στεφανος, στις 30-12-2005:
Εχω ακούσει και τις δυο εκτελέσεις του τραγουδιου. Δεν ασχολουμε με το ποιος απο τους δυο ειναι καλυτερος τραγουδιστης η μουσικος γιατι ο νταλαρας ειναι ερμηνευτης ενω ο Φαμελλος ειναι τραγουδοποιος και μαλιστα στον τομεα του πολυ καλος οπως και ο νταλαρας βεβαια αρα δεν συγκρινεται με σωστα κριτηρια. Για μενα δεν παιζει ρολο ποιος τραγουδαει με καλυτερη τεχνικη η σε ποιο υψος ουτε και πως θα το πει αλλα τι συναισθημα θα μου δημιουργηση. Τα τραγουδια γραφονται για να εκφρασουν συναισθηματα ρε παιδια οχι για να αναδειξουν τις φωνητικες ικανοτητες καποιου. ομολογω πως με εντυπωσιασε η ερμηνεια του φαμελλου περισσοτερο.
 

 
Από: ...., στις 07-11-2005:
Όπως μπορεί να επιβεβαίώσει και ο κάθε μουσικός, το να πεις ένα τραγούδι με μια κιθάρα χωρίς ενορχήστρωση είναι απείρως πιο ευκολο από το να το πεις με κανονική ενορχήστρωση.
 

 
Από: "Κίρκη", στις 18-10-2005:
Πες τα βρε άνθρωπε! Ο καθένας με τις παρωπίδες του δε βλέπει την ουσία και το αποτέλεσμα! Να 'σε καλά!!!
 

 
Από: Νίκος, στις 13-10-2005:
Εντάξει ρε παιδιά, είστε αυθεντίες στο Νταλάρα που το είπε 5 νότες παραπάνω και που το τραγουδάει απο 21 χρονών άρα νεότερος από το φάμελλο. Μόνο που έτσι όπως έχετε σφιχταγγαλιάσει το Νταλάρα, που είναι πολύ μεγαλύτερος ερμηνευτής και εχει τραγουδήσει πολύ μεγαλύτερα τραγούδια από οτι εχει τραγουδήσει ή θα τραγουδήσει ο Φάμελλος, χάσατε μια καταπληκτική ερμηνεία. Μία ερμηνεία η οποία έγινε στα γελοία βραβεία Αρίων από τον πιο περιορισμένο φωνητικά από τον Νταλάρα, Μανώλη Φάμελλο, αλλά η οποία συγκίνησε πολύ κόσμο πολύ περισσότερο από οποιαδήποτε προηγούμενη εκτέλεση.
 

 
Από: ---, στις 28-09-2005:
Ρέ "...", δέν παίζει ρόλο τό απόλυτο ήψος τού τραγουδιού αλλά τό σχετικό: άν π.χ. Dm είναι τό 90% τού ήψους πού φτάνει ο Νταλάρας
καί Am to 90% τού ήψους πού φτάνει ο Φάμελος, τότε τό ακουστικό αποτέλεσμα, η εντύπωση πού παραμένει είναι η ίδια.
Αυτό τό λάθος σκέψης τό εχω συναντήσει (σάν μουσικός) αρκετά συχνά, καί μάλιστα σέ συναδέλφους.
 

 
Από: kajannis, στις 27-09-2005:
Καί γιά νά μήν φαίνομαι πράγματι τόσο άσχετος, διορθώνω καί τό παιδίο σέ πεδίο!
 

 
Από: kajannis, στις 27-09-2005:
ΣΥΜΠΗΡΩΜΑ:  Ο Ξυλούρης, γιά μένα, πολύ πιό ανώτερος από τόν Νταλαρα, ειδικά στήν εκφραστηκότητα, καί ας μήν τραγουδάει
τόσα διαφορετικά είδη όπως ο Νταλάρας.  Καί αυτό χωρίς τή δουλειά πού χρειάστηκε ο Νταλάρας γιά νά φτάσει εκεί.
 

 
Από: kajannis, στις 27-09-2005:
Συνφωνώ απόλυτα μέ τήν ioanna. Δέν μού φαίνεται καθόλου άσχετη. Τό νά αρέσει σέ κάποιον μία ερμηνία
συμβαίνει ασυνείδητα καί εξαρτάται από τίς πεποιθήσεις τού καθενός καί όχι από μουσικές γνώσεις.
Ο Νταλάρας, άν καί μεγάλος, σκότωσε αρκετά τραγούδια! Π.Χ. τόν Αύγουστο, σύμφωνα μέ τό γούστο μου.
Επίσης καί τά περισσότερα ρεμπέτικα (άν τά συγκρίνει κανείς μέ τά παλιά).
Γιά μένα ο Νταλάρας δέν τραγουδάει φυσικά, αν καί έχει καλή χροιά στή φωνή.
Από τεχνικής πλευράς θά μπορούσε κάλιστα νά εμφανιστεί καί στό τσίρκο (συγνώμη, συνέβη ήδη στό Μόναχο).
Καί εγώ σάν μουσικός δέν πιστεύω νά είμαι καί τόσο άσχετος σ΄αυτό τό παιδίο (καί έχω καί μούση).
Αλλά τά παραπάνω ανεξάρτητα απ΄αυτό. Λοιπόν, άς αφήσουμε καί άλλους νά τραγουδήσουν.
 

 
Από: λευτέρης, στις 07-09-2005:
Θα γίνει ποτέ δυνατόν να ψάχνω ένα κομμάτι σε αυτό το site και να λείπουν επιτέλους οι ηλίθιοι και συχνά(όχι πάντα)περιττοί σχολιασμοί...Χεστήκαμε για το πώς είπε ο πολύ μικρός γί'αυτό το τραγούδι Φάμελλος σε αυτή την πουλημένη " γιορτή" του ελληνικού τραγουδιού...Κια πάω στοίχημα πως και ο μεγάλος Κουγιουμτζης δεν θα δίνει δεκάρα από ψηλά για το ότι τον τίμησε κάποιος Φάμελλος όπως επίσης δε θα τον πολυνοιάζει πλέον για έναν Νταλάρα, ο οποίος, έχοντας πλέον φτάσει στην έσχατη μορφή του χαμαιλεοντισμού του, τραγουδά με τον "ποιοτικό" "τραγουδιστή" Ρέμο...Τουλάχιστον ο Νταλάρας πρόλαβε και καλύτερες εποχες ελληνικού τραγουδιού, στις οποίες διάφοροι "Φάμελλοι", με την ισχνή δόση δημιουργικότητας με την οποία είναι "προικισμένοι", απλά θα περίτευαν...Καλό ταξίδι Σταύρο...
 

 
Από: ioanna, στις 16-08-2005:
προς τον ασχετο που με αποκαλεσε ασχετη.το οτι ο φαμελος εκανε το τραγικο λαθος να ειναι μικροτερος απο τον νταλαρα νομιζω πως αξιζει να του το συγχωρησουμε.η ποιοητα του παλαιοτερου αλλα και του οποιουδηποτε τραγουδιου, αμουσε φιλε μου,δεν κρινεται απο την εκταση της φωνης του καθε τραγουδιστη αλλα απο την χροια και τον τροπο αποδοσης του.χωρις καμια ενορχηστρωση με την κιθαρα του με συγκινησε και οχι μονο εμενα προφανως.και βεβαια το ενιωθε διαφορετικα.δεν το καταλαβες? μαλλον εισαι απο αυτους που δεν ανεχονται τα 'μεγαλα' τραγουδια που εχουν τραγουδησει απλως 'μεγαλοι' καλλιτεχνες να τα ακουνε διαφορετικα ειπωμενα απο νεους ανθρωπους που τωρα δοκιμαζονται.συγχαρητηρια για τις πλατιες σας αντιληψεις πανω στην μουσικη.
 

 
Από: ..., στις 10-08-2005:
Η κανονική εκδοχή του τραγουδιού, είναι σε Dm, δηλαδή +5 ημιτόνια.
 

 
Από: (ανώνυμο), στις 20-07-2005:
Παιδιά δεν ξέρω. Ίσως επειδή είμαι μικρή και επειδή δεν έχω μεγαλώσει με Νταλάρα αλλά με Κότσιρα, με Παπακωσταντίνου, με Κατσιμήχα, με Μαχαιρίτσα, με Φάμελλο, ίσως γι αυτό να θεωρώ και εγώ ξεχωριστή την ερμηνεία του Φάμελλου. Μην αρχίσετε να φωνάζετε πάλι όλοι μαζί, απλά είπα την άποψή μου που μπορεί να μην έχει και καμία βαρύτητα για τους λόγους που προανέφερα.
 

 
Από: Nasos, στις 18-07-2005:
Paidia kai oi dyo erminies itan kales gia ksexoristous logous i kathe mia. Eunnooume tous neous tragoudopoious alla den ksexname kai tous palious me tous opoious megalosame. To sigekrimeno tragoudi prepei na mnimoneuetai gia to megalo Stauro Kougioumtzi.
 

 
Από: ..., στις 12-07-2005:
ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΑΣΧΕΤΟΥΣ,ΠΟΥ ΠΕΤΑΝΕ ΜΙΑ ΑΝΟΗΤΗ ΚΑΙ ΑΝΑΙΔΕΣΤΑΤΗ ΑΠΟΨΗ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΥΝ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΟΥΝ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ..Ο Γ.ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ 21 ΕΤΩΝ(1971) ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ" ΦΑΜΕΛΛΟ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ ΣΕ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΤΟΝΟ,ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΙΑ ΚΙΘΑΡΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΣΗ,ΠΡΑΓΜΑ ΕΥΚΟΛΟ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΜΟΥΣΙΚΟ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΦΙΓΟΥΡΑΡΕΙ ΚΑΙ "ΝΟΙΩΘΕΙ..." ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΦΑΜΕΛΛΟ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣΧΕΤΟΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΠΕΝΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΙΝ ΜΙΛΗΣΕΙ..!
 

 
Από: ΙΟΑΝΝΑ, στις 04-07-2005:
ΕΓΩ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΟΥ ΦΑΜΕΛΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΛΑΣΗΣ ΑΝΩΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ Ο ΦΑΜΕΛΟΣ ΔΙΝΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΑΓΕΙΑ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΙΘΑΡΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΦΡΕΣΚΙΑ ΕΚΔΟΧΗ ΕΝΟΣ ΝΕΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΟΠΩΣ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ
 

 
Από: Κίρκη, στις 29-06-2005:
Ωραία, λιπών, για να τελειώνουμε με αυτό εγώ εννοώ πως ένα κομμάτι μπορεί να εκτελείται ισάξια από δύο άνισους ερμηνευτές. Ο Νταλάρας έχει τεράστια προσόντα, καταπληκτική φωνή και ερμηνεία και ο Μανόλης αν και με πολύ περιορισμένη φωνή, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, έβαλε όλο του το συναίσθημα σε αυτό και το είπε τρομερά.
 

 
Από: ΑΝΤΩΝΗΣ, στις 22-06-2005:
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΦΩΝΗΣ,ΔΙΟΤΙ Ο ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΔΕΝ ΚΑΤΗΡΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΕΙΔΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙΩΝ..ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ, ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΟΥ "ΘΕΙΟΥ" ΘΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ...
 

 
Από: Κίρκη, στις 07-06-2005:
Κοίτα, σε καμία περίπτωση δεν συγκρίνω τον Φάμελλο με τον Νταλάρα. Όμως δεν μπορούμε να μην παραδεχτούμε πως το είπε καταπληκτικά. Ο Νταλάρας και ο Φάμελλος ανήκουν σε διαφορετικές κατηγορίες και ερμηνεύουν το κάθε κομμάτι διαφορετικά.
 

 
Από: Σταμ, στις 13-05-2005:
ποιος Φαμμελος ρε ιερόσυλη.
Ελεος όλοι οι μικρομεσαίοι παίρνουν τραγούδια παλιών μεγάλων και έρχονται οι πιτσιρικάδες και τον αποθεώνουν.

ΕΛΕΟΣ
 

 
Από: Κίρκη, στις 09-04-2005:
Ένα υπέροχο κομμάτι που στα Αρίον ο Φάμμελος το αποθέωσε!!!